13 : غزل حافظ با چاشنی خاطره عکسدار
13 : غزل حافظ با چاشنی خاطره عکسدار
امروز صبح که رفتم دانشگاه بعد از کلاس ریاضی توی تالار مفید همایش زندگی هدفمند با حضور دکتر فرهنگ بود . حرف های جالبی در مورد هدف زد .
همایش حدود 12:30 تموم شد . من قصد نداشتم تا آخرش بشینم ولی به لطف لش بازی ( ببخشید ) دوستان موندگار شدم! ساعت 16 کلاس فیزیک داشتم . از دانشگاه تا خونه هم یک ساعتی راه هست . پیش خودم گفتم که بهتره همینجا بمونم . حالا نه ناهار رزرو کرده بودم و نه پولی برای خرید غذا داشتم . تو چمن های جلوی دانشکده خوابیدم و هدفونم گذاشتم تو گوشم .
یک ساعت بع ؛ بعد از یک چرت کوتاه ، رفتم یه قدمی بزنم که با ی پروانه رو دیدم ! و دیدم حیفه که ی عکس نگیرم . نشسته بودم به پروانه دقت میکردم . ی زنبور هم بود . حسابی جمع جمع بود !
  - خلاصه هر کی رد میشد فکر میکرد من زده به سرم .

ببخشید اگه عکس ها کیفیت ندارن .
لطفا برای مشاهده سایز اصلی رو هر عکس کلیک کنید !
عکس + عکس پروانه + عکس طبیعت + گل + تصویر 1
عکس + عکس پروانه + عکس طبیعت + گل + تصویر 2
عکس + عکس پروانه + عکس طبیعت + گل + تصویر 3

ممنونم از اینکه توجه کردین . بازم مثله همیشه ؛ التماس دعا دارم .

دوشنبه ۲۲ آبان ۹۱ ساعت ۰۵:۳۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
mohadese
مرسی ک اومدی داداش..




خواهش میکنم .
forood
مرسی که اومدی علی جونم.15 تا که چیزی نیست.نمیخواد همرو بخونی.




خواهش میکنم
تازه چیزی نیس ؟
دخترکوچولو
مشاعره مجازی خیلی صحت و سقم نداره‏!البته قصد توهین ندارم باعث افزایش اطلاعات هست اما مشاعره با مسابقه فرق داره‏!‏




حق با شماست . ولی حداقل من فصد مسابقه ندارم ؛ صرفا بخشی باشه که دوستان گپی بزنن !
دخترکوچولو
تا الان قصدم مسابقه نبود افزایش اطلاعات بود به هرحال ممنون به مشاعره اونم مجازی علاقه زیادی ندارم...




مشاعره مجازی هم قصدی جز افزایش اطلاعات نداره !
سونیا
سلام مرسی که بهم سرزدی مشکلی نیست من ناراحت نشدم ولی میخواستم دلیلش
بدونم که فهمیدم ممنون بهت حق میدم لینک نکن موفق باشی




سلام
آره ؛ ولی خیلی وقته لینک شدی
دخترکوچولو
اوه‏! باشه اصن اشکالی نداره‏!‏ اگر مشکلی هس بگو شاید بشه کمک کنم‏!‏




نه چیز خاصی نیست !
ازت ممنونم
بعد محرم قراره یه پست مشاعره بذارم ... .
دخترکوچولو
دارم از زلف سیاهش گله چندان که مپرس/که چنان زو شده ام بی سر و سامان که مپرس




الان حالم خوش نیست
ذهنم کار نمیکنه ...
ببخشید
دختر کوچولو
اون شعره رو اشتباه نوشتم ببخشید
دیدی ای دل که غم عشق دگر بار چه کرد
چون بشد دلبر و با یار وفادار چه کرد



تو قله خیالی و تفسیر تو محال
بخت منی که خوابی و تعبیر تو محال




لـطف حـق بـا تـو مـدارا ها کند
چون که از حد بگذرد رسوا کند

دخترکوچولو
دیدی ای دل که غم عشق دگر باره برفت/چون بشد دلبر و بایار وفادار برفت




تا سر زلف تو در دست نسیم افتاده است
دل سودا زده از غصه دو نیم افتاده است
دخترکوچولو
بی رخ جان پرور جانان مرا از جان چه حظ/ از چنان جانی که باشد بی رخ جانان چه حظ




ظالم بمرد قائده زشت از او بماند
عـادل برفت و نام نــکو یادگار کرد
دخترکوچولو
تا با غم عشق تو مرا کار افتاد بیچاره دلم در غم بسیار افتاد‏*‏ بسیار فتاده بود دل در غم عشق اما نه انقدر زار که این بار افتاد




دلم تنهاست ماتم دارم امشب
دلــــی لبریز از غم دارم امشب
دخترکوچولو
این زمان عاشق سرگشته فراوان دارد/ کی سر برگ من بی سر وسامان دارد‏




دل و دینم شــد و دلبر به ملامت برخاست
گفت با ما منشین کز تو سلامت برخاست
دخترکوچولو
تازه گردید از تو داغ اشتیاق/ میرسی گویا ز اقلیم عراق.




قرار و خواب ز حافظ طمع مدار ای دوست
قــرار چــیست صبوری کدام و خواب کـجا
دخترکوچولو
خواننده باید عاقل باشه‏!‏خوبه که متوجه شدی مشق امشبت اینه که یه صفه کامل بنویسی کورسو‏!دفه آخرت باشه ازمعلم غلط میگیریا




هااا !
چشم ... .
سپیدار
اقاااااااااااااااااا نظر من کوش ؟!




اجی مجی لاترجی ؛ اوناهاش!
دخترکوچولو
من کجا آرزوی وصل درالارام کجا/دل نومید کجا این طمع خام کجا




آتــش دوست اگــر در دل مــا خـانه نداشت
عمر بی حاصل ما این همه افسانه نداشت
دخترکوچولو
چی شد؟رفتی؟متوجه شدی؟




رفتم
اومدم
شدم !
دخترکوچولو
خب‏!‏ "سو‏"‏این جا ینی "نور‏"‏‏!‏ "کور‏"‏ ینی "خیلی کم و ضعیف‏"‏ کور سو میشه نور کم و ضعیف و اصطلاحأ کورسوی امید میشه امید اندک‏!‏ حل شد؟




آره حل شد
ممنون از شرحت
دخترکوچولو
ببین برادر! تاحالا گروه اسمی "کورسوی امید‏"‏به گوشت خورده؟‏!‏




نچ ! الانه خورد !
دخترکوچولو
هرگز دمی ز یاد تو غافل نبوده ایم/یا گفته ایم نام تورا یا شنیده ایم




مــردم از فتنه گریزند و نداند که ما
به تمنای تو در حسرت رستاخیزیم
دخترکوچولو
دل در این پیره زن عشوه گر دهر مبند/کاین عروسی ست که در عقد بسی داماد است




تــا کس بــه تــمنای وصــال تــو یــگانه
اشکم شود از هر مژه چون سیل روانه

خــواهد به سـر آید غم هجران تو یا نه
جمعی به تو مشغول و تو غایب زمیانه
سپیدار
سلااااااااااااااااااام

اومدم ببن چه خبره !

واااااااااااااااااااااااااااااااااای من عاشق قالب شدم ! خیلی خیلی خوشگل شده




سلام
خوش اومدین
ممنونم
سایه
وبت خیلی زیباتر شده.
شما که رئیس این جمعی، اختیار داری. ولی ما اینیم دیگه. بعدشم میگن کمال هم نشین در من اثر کرد.
راسی من اصلا پروانه دوس ندارم.




ممنونم
بعله ...
چرا ؟!
دخترکوچولو
شهادت سیدالشهدا تشنه لب کربلا تسلیت
دخترکوچولو
دوستان شرح پریشانی من گوش کنید/داستان غم پنهانی من گوش کنید




دلبر برفت و دلشدگان را خبر نکرد
دار حرف شهر و رفیق شهر نـکرد
یاد
سلام

چقدر وبتون با نام حسین علیه السلام زیبا مزین شده.
فرارسیدن ماه محرم رو تسلیت عرض میکنم.
التماس دعا...




سلام
ممنونم
محتاجیم به دعا
دخترکوچولو
دیگر از شهرم چه خوشحالی چو آن مه پاره رفت/چون ز کنعان رفت یوسف دیگر از کنعان چه حظ




ظالم آن قومی که چشمان دوختند
زان سخنــها عـــالمی را ســوختند

ممنونم
هدی
ارباب، صدای قدمت می آید

هنگامه ی اوج ماتمت می آید

ما در تب داغ غم تو می سوزیم

یکبار دگر محرمت می آید

السلام علیک یااباعبدالله الحسین
دختر کوچولو
دل به تنگ آمد مرا وحشی نمیخواهم جهان
از جهان بی او مرا در گوشه حرمان چه حظ




ظلمی که عجب کرد و زیانی که تن رساند
جـــز بـــا صفای روح تـــــو جبران نـــمیشود ( نمیدونم از کیه! )
دخترکوچولو
در این شب سیاهم گم گشت راه مقصود/از گوشه ای برون آی ای کوکب هدایت




تا ز جان و دل من نام و نشان خواهد بود
غم و اندوه توام در دل و جان خواهد بـود (هاتف اصفهانی )
ܓܨآنــوشــڪـــآܓܨ
سلام اول واقعا ممنونم ازت علی جان واقعا قالب دوم خیلی خیلی زیبا و محشر شده
واقعا به قول خودمونی تو کفش موندم

دوم اینکه یعنی منم باید 50 تومن بدم الان؟شماره حساب بده بریزم

سوم اینکه اون قالب اول که گفتی یه سری تغییرات دادم لینک دانلود دادی
دانلود کردم زدم تو ویرایش ولی باورت نمیشه همه چی وبلاگم بهم ریخته بودهمه چی سفید شده بود

و خیلی بهم ریخته نمیدونم ایرادش از کجا بود

و سوم اینکه بازم ممنونم ازت واقعا هیچ ایرادی نتونستم ازقالب دوم بگیرم البته وقتی بیاد روی وبلاگم ممکنه توی استفاده ایراد داشته باشه البته ممکنه مثل قالب اول که توش آهنگ نمیشه گذاشت

ولی واقعا عالی شده

استعداد خاصی که تو داری اینه که تمام اون تصورات آدم رو مبدل به واقعیت میکنی
و جلو چشم آدم میذاری آدم میمونه واقعا

درآخراین قالب ها محفوظ بمونه پیش خودت ها اول که خودت کلی زحمت
ساختش رو کشیدی دوم که دوست ندارم بیفته دست کسی دیگه

و اینکه بازم ممنون ببینم قالب سوم رو چه میکنی فکرکنم اون دیگه محشر بشه

واقعا دمت گرم پسر




سلام
خواهش میکنم ؛ قابل شما رو نداره !
نه بابا ؛ شوخی کردم
عجیبه !صبر کنید ی بررسی انجام بدم .
دخترکوچولو
الا ای همنشین من که یارانت برفت از یاد / مرا روزی مباد آن دم که بی یاد تو بنشینم




ما را به چه روی از تو صبوری باشد
یـــا طاقت دوستی و دوری بــاشد
جـایی که درخت گل سوری باشد
جـــوشیدن بلبلان ضـــروری باشد (سعدی)



دخترکوچولو
عمرت دراز باد نگویم هزار سال/ زیرا که اهل حق نپسندند باطلی‏!‏...‏




با مـــن بت مــن تیغ جــفا آخته دارد
صبر از دل من جمله برون تاخته دارد ( سنایی غزنوی)

دخترکوچولو
ادمین وبلاگ باید عاقل باشه




دست شما درد نکنه
دخترکوچولو
دردهای من/جامه نیستند/تازتن درآورم/"چامه وچکامه" نیستند/تابه "رشته سخن" درآورم/دفترمرا/دست دردمیزندورق/شعرتازه مرادردگفته است!
دخترکوچولو
ینی دوستام احتمالأ اسم اون روحانی رو میدونن‏!‏ حله؟




آره ؛ حل شد
آخه ی ویرگولی ؛ چیزی ...
دخترکوچولو
بچه ها فکر کنم بدونن حاج آقای باحالی بود‏!‏




این که گفتی یعنی چی ؟
آره خعلی باحال بود
سپیدار
نه بابا تو یه لحظه فکر کن من برم !!

آره آره اشتباه لپی !!!!




اصن نمیشه فک کرد [نیشخد]
دخترکوچولو
اوه اوه نگو که استاد ریاضی1 هنوزم پورعباسه؟؟؟ با پورعباس پدرمون دراومد‏!‏ راستی علاقه ندارم همه نظراتمو تأیید کنم‏!‏ بابا چقد نگران نظراتی‏!‏‏!‏‏!‏قشنگ معلومه که مظلومی اسمشو نمیدونم اما اگر برای این میگی که ازحرفم مطمئن بشی باید بگم بی جنبه بازی دوباره پسرا سر این همایش رو هم دیدم و جوابی که یکی از بچها داد بسیار به جا و دیدنی و مستحق تشویق بود که گفت وای به حال خانواده هایی که شما مردشون باشید‏!‏ واقعأ قبول نداری حرف بدی زد‏?‏ راستی حالا واقعأ تو نبودی‏?‏




نمیونم ! واس ما جهاندوسته !
نه اصلا . فقط دنبال اسمشم ؛ همین .
خب اونی که این حرفو زد رو میشناسی ؟ دمش گرم ؛ من که هر چی میگفتم شورشو درنیارین گوش نمیکردن .
دخترکوچولو
مقاومت سخ نیس مفهومی وخیلی قشنگه‏!و مادرهمه درسامون به حساب میاد‏!‏فقط استاد ما به شدت سخت گیره‏!




استاد ! امان از استاد ...
ریاضی 1 نیوفتیم خیلی خوبه ! اومده امتحان بگیره ؛ میگه اگهههه میتونید اینا رو حل کنید !
دخترکوچولو
پروانهه چه پایه بوده‏!‏‏!‏‏!‏ بعدشم اون بی جنبه بازیا سر همایش فرهنگ کارشمابود؟؟؟




آره ؛ بدجور ! قرار گذاشتیم ی سفر باهم بریم شمال ! دی
نچ ؛ کار بالاسریام بود ! لش بازی بود ... . (ببخشید)
دخترکوچولو
سلام عمران 90قمم‏!‏




خوشبختم
مصطفی
قابلی نداشت!

حالا چرا آپ نمیکنی هااااا؟





رو چشم ؛ سر فرصت
سپیدار
راستی مرسی بابت لینک

فقط یه سوال ! چرا اسم لینکم خاطرات خارداردِ ؟!!




خواهش میشه
هاان ؟! درست شد ! میدونی که ؛ اشتباه لپی بود
سپیدار
سلام

نه نترس نمی سوزی !!!!!

باشه پس تا بعد محرم !




سلام
باوشه
نرید پیداتون نشه هاااا ...
مونارک
سلام

خیلی ممنون.




سلام
دیوونه
از عرش ، از میان حسینیه ی خدا

آمد صدای ناله ی « حی علی العزاء »

جمع ملائکه همه گریان شدند و بعد

گفتند تسلیت همه بر ساحت خدا

جبریل بال خدمت خود را گشود و گفت :

" یا رب اجازه هست ، شوم فرش این عزا "

آدم ز جنت آمد و ناله کنان نشست

در بزم استجابت بی قید هر دعا

او که هزار بار به گریه نشسته بود

یک یا حسین گفت و همان لحظه شد به پا

آری تمام رحمت خود را خدا گرفت

گسترد بر مَحرم این اشک و گریه ها

آن گاه گفت روضه بخوان « ایها الرسول »

جانم فدای تشنه لب دشت کربلا.....




ممنونم
باز این چه شورش است که ...
مصطفی
از غذای دانشگاه هم بخور! وگرنه فردا روز بخوای از سختی هایی که تو زندگیت کشیدی واسه بچه هات بگی چیزی نداری بگی ها! حداقل موضع داشته باشی!





راس میگی هاااا ! باید یه بار امتحانش کنم
ممنون از نصیحتت :)))
سپیدار
اصلا ما اینیم دیگه ! کلا من حکم فندک رو دارم همش دارم جرقه میندازم به جون همه !!!
خوب پس منتظر پست مشاعره ام !!




فقط یوقت نسوزونی مارو
محرم نزدیکه ؛ باشه بعد از محرم ... .
فاطمه
دیگه اون صفحفه سفید نمیاد؟ من ک هر بار وبم میبینم صفحه سفید میاد.
دردم از یار است و درمان نیز هم
دل فدای او شد و جان نیز هم




آره ؛ هنوز میاد ! یا کد قالب اشکال داره ؛ یا اسکریپت هایی که شاید گذاشتین !
دل هر که صید کردی نکشد سر از کمندت
نــه دگــر امـــــید دارد که رهـا شود ز بندت
فاطمه
در ازل پرتو حسنش ز تجلی دم زد
عشق پیدا شد و آتش به همه عالم زد




درخت دوستی بنشان که کام دل به بار آرد
نـهال دشمنی بر کــــــن که رنج بیشمار آرد (حافظ)

ممنونم
سپیدار
اقا یه بار مشاعره بذار خوش می گذره ها !

+ خواهش می کنم




هان؟! راس میگی ها ! صبر کن ... [جرقه]
سپیدار
دارم از زلف سیاهش گله چندان که مپرس
که چنان زو شده ام بی سروسامان که مپرس

سلام

خیلی ممنون منم همچین تعارفی نیستم ! کمک خواستم حتما میگم مرسی

+ راستی لینکتون کردم !




سالها دل طلب جـام جـم از مـا مـیکرد
وان چه خود داشت ز بیگانه تمنا میکرد (حافظ)

سلام
+ ممنونم ازتون
افسانه
بله منم عمران میخونم ورودی 90هستم
فکرکنم شما91هستین؟درسته؟
نمیدونم من که تو دانشگاه شمانبودم بتونم قضاوت کنم
ولی خب دانشگاه شما سابقش بیشتره




آره ؛ درسته .
سابقه همیشه ملاک نیس .
به هر حال ممنونم
افسانه
سلام وب زیبایی داری
خیلی خوشم اومد ازش
من دیروز دانشگاتون بودم دوستم رشته مدیریت قبول شده
اونجا ،باهاش اومدم همایشبچه های مدیریت
راستی منم عمران میخونم ولی صنعتی قمم
باتبادل لینک موافقی؟




سلام ، ممنونم
جدی میفرمایین ! خوش اومدین .
یاد
سلام
به به...من عاشق غزلهای خواجه حافظ هستم...

بسیار زیباست.




سلام

غزل های زیبایی دارن جناب حافظ که نظیرش پیدا نمیشه .
ولیجه
حسن خلق


من مواعظ النبی صلى الله علیه وآله وسلّم:
خیارکم أحسنکم أخلاقاً، الذین یَألفون ویُؤلفون.
(تحف العقول صفحه 45)
بهترین شما، کسانى هستند که برخوردشان با مردم، از همه بهتر است. چهره‏اى گشاده دارند که مردم رغبت مى‏کنند با آنان انس و الفت بگیرند.
معناى روایت، این نیست که اگر کسى پاى‏بندِ عمل به تکلیف شرعى نیست ولى خوش‏برخورد است بر کسى که وظائف دینى خود را انجام مى‏دهد ولى گشاده‏رو نیست، ترجیح دارد.
بلکه مراد این است فرد مؤمنى که وظائف خود را انجام مى‏دهد و حسن خلق هم دارد بر مؤمنى که خوش اخلاق نیست برتر است .


در ایام حسینی التماس دعا

ممنونم ازتون
حق با شماست ؛ ضمیر کم به مومنین اشاره میکند .
محتاجیم به دعا

چرا آدرس نذاشتین ؟!!×
مصطفی
پس تو هم قرمه چمن خوردی!




نه ! من تا حالا دانشگاه غذا نخوردم ! تعریفش رو شنیدم
دیوونه
خدایا ! لذت گناه را از دلمان بِدَر کن.
خدایا ! دلمان را آرام کن و آسودگی بخش.
خدایا ! چنان کن که دل از خاک و مال برداریم.
خدایا ! چنان کن که دلی از ما نرنجد.
خدایا ! ما را از اسرار دل با خبر کن.
خدایا ! دل بی دردمان را به درد آور.
خدایا ! دل را که حَرَم توست، حفظ فرما




خدایا ! لذت گناه از دلمان بدر کن
در ثانیه لحظه هایش ما را براه کن
خدایا ! قطره آرامش در دلمان بار کن
از ســر درون و درد عـشــق نـدا کن
...
امضا : علی
آمین
ممنونم
سپیدار
به به می بینم که مشاعره راه انداختید !!!!

بذار منم ی بدم !!

یا وفا یا خبر وصل تو یا مرگ رقیب
بود آیا که فلک زین دو سه کاری بکند !






بعله دیگه

دلا بسوز که سوز تو کار ها بکند
نیاز نیم شبی دفع صد بلا بـکند (حافظ)
مجــــتبی
عکس های قشنگیه




ممنونم
مــــجتبـــی
سلام داداش گلم

شعر قشنگیه

منم خیلی حافظ میخونم.

در هوایت بی قرارم روز و شب
سر ز کویت برندارم روز و شب

شاد باشی
یا علی




سلام داش !
ممنونم

باد صبحی به هوایت ز گلستان برخاست
که تو خوشتر ز گل و تازه تـر از نــسرینی

علی یارت
سپیدار
عکس اولی رو گذاشتم واسه بک گراندم !




جدی میگی ؟!
عکاس بودم خبر نداشتم شوخی کردم
شرمنده کردی
سپیدار
وااااااااااااااااااااااااااااااای چه عکسای قشنگی

خیلی حال کردم ! الان کجای عکسا بی کیفیته ! بابا کیفیتش خوبه دیگه !

تنک یو !





جدی میگی ؟!
ممنونم ؛ چشمات قشنگ میبینه ...
سپیدار
می بینم که همه قضیه چمن و قرمه سبزی رو تو یونیشون دارن !!!!!!!!




إإإ ... جالبه ...
سپیدار
همین فکر کنم یه هفته پیش بود دکتر فرهنگ یونی ما هم اومده بود !
موضوع صحبتش رمزهای موفقیت بود منم نیم ساعت نشستم بعدش برخیزیدم و رفتم !! همه این چیزا تو حرف قشنگه ولی عمل کردنش مهمه !




آره ؛ عملش مهمه ! عملی باشی یا نباشی
ی جاهای حرفاش رو قبول نداشتم ...
سپیدار
سلاااااااااااااااام

به به این شعر حافظ رو اصفهانی هم خونده من خیلی دوسِش دارم

خوب این از نظر در مورد روی مطلب !

میریم سراغ اون پشت مشتا ببینم چه خبره !




سلام
آره ؛ خیلیا خوندن !
یاد قدیما افتادم ... .
ممنونم
نوربخش
سلام.تو فکر تعویض قالب هستم.حالا ک اصا وقت ندارم.وقت هم داشتم بازم نمیشد.اگ ی فرصت مناسب پیش بیاد شاید تغیرش بدم.ولی مشکی خوبه دیگه. ساده و معمولی.
موفق باشید.




سلام
ممنونم ؛ شمام همینطور
مصطفی
پس کو زنبورش! نیشش نزدی ؟

مواد قرمه سبزی که بود! دقت نکردی تا حالا وقتی چمن های دانشگاه رو میزنن فرداش قرمه سبزی میدن!




اوناها ! دقت کن ! زنبوره سریع در رفت نشد از نزدیک ازش عکس بگیرم !
آره ؛ دقت کردی ! هر وقت قرمه سبزی میدن ؛ چمنای دانشگاه کوتاس
نیمه سیب سقراطی
درود بر شما

حافظ رو که نگو
این روزا نخونمش شبم صبح نمیشه !

دکتر فرهنگ ...
آره دانشگاه ما هم اومده بود پارسال

ناسلامتی خدای نکرده دانشگاست آآآآ
محیط فرهنگیه ! مگه پارکه رو چمن آ چُرت میزنی !
عکسای خوبیه ...
چه با احساس ! بهت نمیومد !!!!

راستی ...
متشوش شدن نداره که !
گریفیث و میلفورد اسم نویسنده های کتاب الکترومغناطیس ِ

موفق باشید




درود
آره ؛ نمیدونم حال و هوای پاییزه یا خود حافظه که معجزه میکنه !
آره خب ؛ ولی جای دیگه ای واسه استراحت نبود ؛ نمیشد برم تو کتابخونه بخوابم که !
ممنونم !
تازه کجاشو دیدی
آهان .
Copyright (©) 2012-2015
All Rights Reserved.
کپی رایت (©) ۱۳۹۰-۱۳۹۴
تمامی حقوق محفوظ است
قالب شماره 13
نسخه 1.0
طراحی و اجرا در مرداد 95
کدنویسی تنها با html و css
کپی نکنید ، درخواست کنید کد خدمتتان تقدیم می شود !