18 : دو 2 تا چهار تا نمیشه !
18 : دو 2 تا چهار تا نمیشه !

وقتهایی هست که همه چیز رو حساب میکنی ؛ از جزئی ترین چیز ها گرفته تا ... . از چند روز و چند هفته پیش ، و شاید سالها برنامه بریزی که کاریو انجام بدی ! تمام حساب کتاب ها رو با نهایت دقتِ تو عمرت انجام میدی ؛ بدون هیچ اشتباهی . تمام ضرب  و تقسیم ها .

ولی در آخر ناباورانه میبینی که اون جایی نیستی که باید باشی !

و میبینی که دو2تا پهار ا نیس ؛ چیز های دیگه ای هم هس که باید حواست بهش باشه .

تو خودت میری و فکر میکنی که چرا ؟ و مبهوت ، فقط به یه چیز میرسی .

و چقدر خوبه که خدا هواتو داره .

ساعت + زمان + حساب و کتاب + دو 2 تا چهار تا نمیشه

و اینک من

            در پیشگاه تو

                             اقرار میکنم

و همیشه

           با نگاهت

                             آشکار میکنم

گذشته را ؛

            میان اشک هایم

و این منم

           دلباخته ؛

                    با تمامی احساس های بی خانه 1

پاورفی :

1- بخشی از شعر "اقرار" از کار های خودم .

2- ورژن 1.5 قالب طراحی و نصب شد . ( ساز گار شده با مرورگر های کروم و سفری )

جمعه ۲۴ آذر ۹۱ ساعت ۰۳:۱۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
رها
خدایا حواست هست؟
صدای هق هق گریه هام از همون گلویی میاد که از رگش به من نزدیک تری
سپیدار
سلآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآم

خـــــــــــــوبی ؟

خیلی وقت بود اینجا نیومده بودم
اومدم یه سری بزنم ببینم چه خبراس !




سلــــآم
مممونم ؛ خوبم ، شما خوبی ؟

آره ، فراموشیدی مارو
به به ؛ خوش اومدین ؛ خب چه خبری دوس دارین ؟ سیاسی مذهبی ، علمی فرهنگی ...
یاد
سلام

میگما...کل این شعر اقرارو بذارین وب، ما هم استفاده کنیم...




سلام

هومممم ؟!! چیزه ... آخه ...
باشه ؛ تو پست بعدی ؛ یا شاید بعدیش میزارم !
افسانه
سلام
باحرفت موافقم برای من هم خیلی اتفاق افتاده
بعد ازکلی حسابو کتاب وبرنامه یهو دچاردگرگونی شده
نمیدونم چرا اینطور میشه؟
راستی شعرت و عکس هم خیلی زیبابود




سلام
چرای چطورش رو هیچ وقت نمیفهمی ؛ ولی این چرا رو میفهمی که واسه چی خدا تنهات نذاشته !

ممنونم
صَهبآ
فردا شد

منم اومدم

و میگم خوب نـدادم

ریاضی رو افتضاح دادم




سلام
خوش اومدی
دِبیا !
ای بابا
kimia
age gharar bashe bemirim dg vasit name vase ki benevisam:((((
merc khodamam ghalebamo dos daram
رها
هــمــیــشـــــــه نــــبــایـــد هــمـــه چــیـــز را تـــوضـــیــح داد

وقـتــی کســی بــرای نـداشــته هــایــت بـــهـانــه مـیـگــیــرد

بـهتـر اســـت او را هـــم نــداشــته بـاشـــی تــا بــه نـــداشـــتـه هــایــت اضــافــه شــود
ܓܨبـَـــهــــــآرهܓܨ
دشمنت شرمنده علی جان این چه حرفیه
میگم کلک یه پا شاعر بودی رو نمیکردیا عجب

نه این خیلی عالیه دستت درد نکنه خیلی بهت زحمت دادم

میگم سومی رو اقدامی نکردی براشبه من میگن مشتری پررو نه؟





نه بابا !
خواهش میکنم
راستش نه هنوز !
صدای پای آب

merc az hozoret
khoshhal misham bazam behem sar bezanii




خواهش میکنم
چشم
kimia
slm khobi?




سلام
خوبم ؛ ممنون
یاد
سلام

به به...اقرار میکنم...

گاهی فکر نمی کنی و میشود...
گاهی نمیشود که نمیشود...

آره...اینه حکمتش!




سلام

آره ...
nasim
سلام حال شما؟

ممنون بهم سر زدی!!!!!!!!!

وبلاگ قشنگی داری !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

امیدوارم بازم بهم سر بزنی!!!!!!!!!

دیروز تولدم بود مرسیییییییییییییییییی برا تبریک تولد یو هم مبارک




سلام ، خوبم ؛ ممنون
خواهش میکنم
ممنون
چشم
افلاطون پاشائی پور
فرقشون توی وزن و بی وزنیه!
آره خود خودشم




ممنونم از شفاف سازیت
خوشبختم داداش .
forood
سلام سلام.مرسی که اومدی.و ممنون از نظراتت.




سلام
خواهش میکنم
soniya
سلام گلم خوبی؟ببخش نتونستم زودتربهت سربزنم شرمنده نتم قطعه الان اومدم کافینت
شایدبعدازامتحانات اومدم دوباره به وبم سربزنم درضمن وب جالب وقشنگی داری عالی بود خیلی خوشم اومدم فدات
موفق باشی بای




سلام ، خوبم ؛ ممنون
ممنون
شمام همینطور
ܓܨبـَـــهــــــآرهܓܨ
این یکی عالیه دستت خیلی مرسی

الان اگه میشد یه بسته شکلات کاکائویی بهت میدادم محفوظه و یه شیرینی اگر
یه زمانی یه جایی شاید یه روزی یه فصلی یه ماهی یه سالی....خلاصه دیدارمیسرشد




خواهش میکنم

ءءء پس مشتاق دیدار
شوخی کردم ؛ همین که راضی باشین بهترین هدیه اس برام !
ܓܨبـَـــهــــــآرهܓܨ
من نذاشتم بمونه که خطوطی که زده بودید زرد خیلی پهن بود بدنبود؟

باز بغض کردی من به این شکلکه حساسم گریه میکنم آخرش




آره ؛ از دستم در رفت

ببخشید
رها
سلام خوبی؟؟؟خوبم
شما بیا بازم کلبه من بدون شما جمعش جمع نمیشه ی جو خاص میدی بهش
=================
هــیـــــچ وقــــت
اشـک اونــــی که دوســـــش داری رو درنــــــیار
چـــــون ممکنه همراه اشــــــکاش
از چشـــــــمش هم بیوفــــــتی




سلام ؛ خوبم ، ممنون
چشم
hamed
می آیی عاشق میکنی ،
محو میشوی تا فراموشت کنم ،
دوباره می آیی تازه میکنی خاطرات را ،
محو میشوی ،
ب راستی ک سراب از تو با ثبات تر است.

اوکی داداش
صَهبآ
نه بابا انقدر ها هم که فک میکنی نیست !

قبلا که بهت گفته بودم

انشالله تجربی






شوخی کردم

آره ؛ من یکم فراموشی دارم ؛ ببخشید
افلاطون پاشائی
سلام داداش
واقعا فرق بین نیمائی و سپید رو نمیدونی!؟
یا کلا نخونده رفتی!؟




سلام
نه زیاد نمیدونم
آره ؛ یه جورایی نخونده رفتم !
روانیـــــــ
چرا ناراحت دادا؟!




به خاطر پستت !
فرشته
حالا من یه چیزی گفتم تو چرا باور کردی

+اهنگای یاس همش قشنگه





من همشو گوش ندادم !
صَهبآ
نه برادر

بنیه علمی که آسونه من از خدامه

آزمون هماهنگ مدارس تیزهوشان استان ؟

اول




آها !
اونم جیزی نداره که !
فرشته
وب جالبی داری بازم بهم سر بزنی...منتظرم




forood
سلام بر علی داداش گلم.نیای بم سر بزنیااااااااااااااا!!!!!!!!!!!.من تقریبا" زود به زود میام آپ میکنم.
خیلی وقتا غیر منتظره 2،2 تا 4 تا نمیشه.این خیلی جالب تره.
چقدر خدا مهربونه.




سلام بر شما
چشم ؛ الانه میام

آره ... .
ܓܨبـَـــهــــــآرهܓܨ
واااای این خیلی بدترشد که ولش کنید اون خوب بود قبلی




کجاش بدتر شده ؟ً متوجه نمیشم !
رها
سلام خوبی؟؟
وب زیبا و مفهمی داری خوشم اومد
ممنون که بهم سر زدی اگه خواستی بازم بیا
===============
دلم گرفته است از این حرفهای با منظور و الکی

دوست داشتن های تو خالی و پوچ

آغوش های سرد و بی احساس

دلم آغوش پاک می خواهد

آغوش گرم و با احساسی

خسته ام از این دروغ های راست نما

شهر خاکستری رنگیم را دوست ندارم دیگر




سلام
خواهش میکنم
ܓܨبـَـــهــــــآرهܓܨ
جایی نرفته هستش که

بعدشم این رو شما قبلا خوندی




الان اومدش ؛ نبود !!
آره ...
ܓܨبـَـــهــــــآرهܓܨ
ربطش رو نمیدونم این قالبه همینطوریه دیگه هردفعه یه چی تازه بهش اضافه میشه یه چیزی میگیرهباج گیره

راستش خودمم میخواستم بگم ولی دیگه رووم نشد




نه ؛ خب آخه نباید اینطوری بشه ! مگه کد رو توی تنظیمات وبلاگ نمیذارین ؟

ܓܨبـَـــهــــــآرهܓܨ
عالی شد مرسی مرسی علی جان خیلی زحمت دادم بهت واقعا ممنون ازت

فقط آهنگم غیب شد ...

عیب نداره میگردم دوباره پیداش میکنم




خواهش میکنم

دهه ؟ چرا ؟ چه ربطی با قالب داره ؟
kimia
pa kachali enkar nakon




نچ !
kimia
masalan cheghd
na mikham bedonam




معمولی دیگه ؛ مثلا 3-4 سانت !
kimia
pa kachali
na chera beshe mardom badtar az ino mizaran
valaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa




نه دیگه اونقد !
ءءء
kimia
are wall tit
are dg 2khtar pesar nadare
kimia
motmaen bash
vaghti pesara mohashono boland mionan
jaye tajob nadare
az koja malom khodet mohat boland nabashe




باشه
نچ
kimia
pesare dokhtare ro
albate fek konamaaaa




من مطمئن نیستم
hamed
در دفتر دل یاد تو سر مشق من است

یاد من هم نکنی,یاد تو تکلیف من است . . .


upam azizam

montazer hozure gharmetam..




ممنونم

چشم
donya
آره واقعااااااااااااااااااااااا
مونارک
سلام

دو دوتا میشه چارتا
شاید دوی ما ، دو نبوده...
شایدم راه ما، اونی که باید، نبوده...

شاید دو دوتا رو حساب کردیم و شده چارتا...ولی خطاشو حساب نکردیم.
خیلی چیزا میتونه تاثیر بذاره.
هر اندازه گیری ای خطا داره...
ای بابا الانه که برم تو فاز فیزیک...
-----------------------
خدا همیشه هوای بنده هاشو داره...
موفق باشید.




سلام

نه ؛ نمیشه !
دوی ما دوی زمینیه ! دوی خدا خداییه !
و انسان نمیتونه نامحدود رو تو حساب کتابش بیاره !

همه خطاهاشم حساب کردم ؛ ولی نشد !
یعنی شما تا حالا تجربه نکردی ؟

ممنونم ؛ شمام همینطور
kimia
slm
wall tat hamon barchasbe divarie
akse on yeki ro dg hal nadshtam bezaram
on yeki ye docharkhas az hamona k to bahash badjor tasadof kardi




سلام
آهان
ءءء ؛ چه جالب
سپیدار
سلام

ببخشید زیاد نیستم که سر بزنم

اول اینکه : چیو حساب کتاب کرده بودی یهو کاسه کوزه ات به هم ریخته ؟

دوم اینکه : عکسای قشنگی انتخاب میکنی ! این رو هم گذاشتم واسه بک گراوندم !

سوم اینکه : شعرت خیلی قشنگ بود ایول بابا شاعر بودی و ما خبر نداشتیم!

چهارم اینکه : مرسی که سر میزنی همیشه




سلام

اشکال نداره ؛ سرت شلوغه دیگه

پاسخ اول اینکه : خیلی چیزا ؛ اینو کلی نوشتم ، برا همه کارا ! ( دست رو دلم نذار که ... )

پاسخ دوم اینکه : قابل شما رو نداره ؛ دم خودم گرم ؛ یه نفر پسندید

پاسخ سوم اینکه : نه بابا ؛ من کجا و شاعری کجا !

پاسخ چهارم اینکه : خواهش میکنم ؛ منم ممنونم
نیمه سیب سقراطی
سلام

چه حس بدی !
اینکه حساب و کتابات درست از آب درنیاد !
و سپر بندازی و تسلیم شی
و عاجزانه داد بزنی خدایا منو می بینی دیگه ؟! مگه نه ؟

احساس های بی خانه !!!
منظورت رو متوجه نشدم ! یعنی چی ؟

امروز قلقلکم دادی تا آپ کنم !!!!




سلام

آره ؛
ولی بعضی وقت ها خیلی خوبه

راستش من از " خونه " زیاد استفاده میکنم ؛ منظورم دل و ریشه آدم و یا هر چیزی که معنای یه جور پایه و اساس باشه !
این جا یعنی احساس هایی که هیچ ینیانی و جایگاهی در دل آدم نداره ؛ احساس های دنیایی و پوچ !

چه خوب
مجتبی
راستی برو سایت شعر نو
شعر ها و دل نوشته هات رو بزار
هستن کس هایی که نقد میکنن داستان و شعر هات رو

http://www.shereno.com





حتما میرم عضو میشم ؛
تو هم اونجا هستی ؟!
مجتبی
راستی برو سایت شعر نو
شعر هات رو بزار
هم سایت شعری هم هستن کس هایی که کمکت کنند شعرت بهتر بشه

http://www.shereno.com




10 دقیقه پیش رفته بودم ؛ قبل اینکه بگی ، از طریق لوگوش کنار وبت
ممنونم
مجتبی
سلام
میگن که گاهی نمی شود که نمی شود که نمی شود

شعرت هم دلنشین بود
کاش همش رو میزاشتی

شاد باش داداش گلم
یا علی




سلام


چندان قشنگ نیست ؛ حالا شاید گذاشتم
ممنونم
علی یارت داداش
صَهبآ
امتحان هماهنگ از تمام دروس ریاضی و فیزیک تا عربی و ادبیات
و مخلفاتش

آخه عصبی ام به خاطر فشارهای وارده از سوی ریاضی

ولی حقمه چون درس خوندن رو دوس دارم()

به آدم آرامش میده







ریاضی ؟! کار سختی نیس
هان !
آره ، شاید .
مینا
امشب بدجور دلم شکست نمیدونم چرا هوای وبلاگتو کردم موفق باشی




ای بابا ؛ چرا ؟!
ممنونم ؛ شمام همینطور .
سما
ما نمی تونیم به دلمون یاد بدیم که نشکنه ولی می تونیم بهش یاد بدیم که اگه شکست لبه تیزش دست اونی که شکسته تش رو نبره...




آره ...
سما
سلام محمد علی خوبی؟؟؟

مرسی که اومدی بی نهایت خوشحال شدم.

بازم بیا




سلام
ممنون ؛ خوبم
kimia
slm mohamad ali jooon
mec azizam
merc k omadi
etefaghan manam onroz dashtam nazararo mikhondam yadesh bekheir...




سلام

Copyright (©) 2012-2015
All Rights Reserved.
کپی رایت (©) ۱۳۹۰-۱۳۹۴
تمامی حقوق محفوظ است
قالب شماره 13
نسخه 1.0
طراحی و اجرا در مرداد 95
کدنویسی تنها با html و css
کپی نکنید ، درخواست کنید کد خدمتتان تقدیم می شود !