20 : اقرار
20 : اقرار
شهید گمنام + مراسم تدفین شهدا در دانشگاه قم

+ مشاهده عکس های بیشتر ؛ این آدرس


چه فرق است میان

             آنان که میدانند و نمیگویند

             آنان که میدانند و غلط میگویند

            هر دو در اشتباه خود میسوزند ؛

پیش هم آوریم ز الفبا

             سر خط آوریم یک حرف زیبا

             بنویسیم بر کاغذ نگفته

             هر چه در دل نهفته :

تمام حاصلم

             زین عمر باطلم

             یک دست خالی

             پر از پشیمانی .

در این کوی زار

              منم کار زار

              در این بازار

              تویی کارگــُـزار .

کوله بارم پر از آه

              پی افتادن از گودال های راه

              سر به ته آورم ؛

              گر نباشد آن عفو گناه .

و اینک من

            در پیشگاهت

                            اقرار میکنم

و هر آن

          با نگاهت

                    آشکار میکنم

گذشته را

               میان اشکهایم

و این منم ؛

             دلباخته ،

                    با تمامی احساس های بی خانه .

                              - - -

طلبش دریغ به یک گام

              مریدش به تیغ رَهرو نام

              شرمم آید ز آدم نام .

صَرف صیغه ی "من"

              کار هر لحظه و مکان من

              دست بر نمیدارد از شعر من .

...

جان بر تن نمانده

             دست از توان افتاده

             پای ز پی افتادن ها درمانده .

...

                                                                      گزیده ای از شعر اقرار

                                                                             امضا : علی

                                                                              آبان 1391

چهارشنبه ۶ دی ۹۱ ساعت ۰۶:۰۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
forood
داداشی خیلی خوب بود.تقدیم به تو



ممنونم
سپیدار
سلام
مثل اینکه یکی دو تا چیز دیگه خیلی سرت رو شلوغ کرده
امیدوارم هرچی هست خیر باشه









سلام
آره !
ان شاءالله
ممنونم
نیمه سیب سقراطی
در گوشی نوشت :
الان زیاد تایم ندارم بعد امتحانام میخوام از متن هایی که نوشتم بذارم تو وبم
البته چرت و پرته هاااا
خولاصع که کلی برنامه دارم !




در ِ گوشی یا در داخل گوشی ( موبایل )
اختیار دارین ؛ به قول دوستی ؛ نگین چزت و پرت ، خوب نیست !
پ منتظرم
سایه
هلو.
چقد دلم واسه فضای نت تنگیده بود.
بدون من بهتون خوش میگذشت؟؟؟؟؟
اصلا به یاد من بودید؟؟؟
راسی از همه مهم تر من اومــــــــــدم.




بپر تو گ ... ؛ ببخشین ، سلام
آخه ...
نه ، اصلن ، باور کن !
مگه میشه به یا شما نباشیم .
خوش اومدین ؛ صفا آوردین ...
kimia
slm
ghashang bod sheret be halo havam mikhord
chetori ?





سلام
ممنونم
خوبم
یاد
سلام

اربعین حسینی رو تسلیت عرض میکنم...
التماس دعا.

+انشالله در امتحانات هم موید باشید.




سلام

ممنون ؛ من هم به نوبه خودم تسلیت میگم ؛ این ایام رو .

+ممنونم از حسن لطفتون .
بهاره
سلام خوبی؟
ینی درس خون شدی سر نمیزنی؟
یه راه حل پیشنهاد کن منم درس خون بشم...
دیگه این ورا پیدام نشه..




سلام
ممنون ؛ خوبم
منو درس ؛ شوخی نکن
بشین درس بخون ؛ دی !
سما
آدم هــا بـرای هــم سنگ تمــام مـی گذارنــد،

امــا نـه وقتــی کــه در میانشــان هســتی،

نــــــــه…

آنجــا کــه در میــان خـاک خوابیــدی،

"سنـــگِ تمــام" را می گذارنـد و مــی رونــد... !!!
نیمه سیب سقراطی
درود بر شما

میدونی علی این شعرت یه حس ِ ناب در من ایجاد کرد
که شدیداً نیاز به کاغذ و قلم و یه گوشه دنج و تنهایی دارم ...

+ بابت عکس ها هم یه دنیا سپاس




سلام بر شما

فک نمیکردم انقد تاثیر گذار باشم
میشه منم اون کاغذ رو مطالعه کنم ؟!

+خواهش میکنم
سپیدار
سلام

شما هم درگیر امتحانات مبارک هستید نه ؟




سلام
امتحانات + یکی دو تا چیز دیگه ... !
㋡ عاشقانه ها ㋡
دست به دامن خدا که میشوم…

چیزی آهسته در درون من به صدا در می آید که: نترس!

از باختن تا ساختن دوباره…

فاصله ای نیست…
بهاره
من نمیدونم کی اپی پس برا خودم نظر بزار مرسی...
ما که چشامون سفید شد از بس دقت کردیم و منتظر موندیم ...
پس کجان این ادمای خوب....
بهاره
نمیدانم کدامین پل در کجای دنیا شکسته است که هیچ کس به مقصدش نمیرسد..
بهاره
شاید اینطوری که میگی باشه اما چرا ما ندیدیمشون ...
واقعا چراااا؟؟؟؟




کافیه یکم چشمامون رو باز کنیم .
دخترکوچولو
برات فرستادم ببین چطوریه‏!‏ نمیدونم الان درچه وضعین‏!‏




ممنونم ازت .
بهاره
سلام خوبی؟
اگه میگی پیدا میشه بگو تا منم بشناسم دلیلشم بگو...
ممنون




سلام
ممنون ؛ خوبم .
اگه آدم خوب نبود دنیا نابود شده بود .
من در اون حدی نیستم که بفهمم کی خوبه کی بد ! اما انقدر متوجه میشم که هنوز آدم خوب هست
سما
•*..*•. .•.آپم
.•*..*•. .•*..*•. آپم
.•*..*•. .•*..*•. .•*. آپم
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. آپم
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* آپم
.•*..•*..*•. .•*..*•. .•*..*•..•*..•. آپم

.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*. . آپم
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*.. آپم
-´´´´#####´´´´´´####.•*..*•. .•*..*•. آپم
´´########´´#######.•*..*•. .•*..*•. آپم
´############´´´´###.•*..*•. .•*..*•. آپم
#############´´´´´###.•*..*•. .•*..*•. آپم
###############´´###..•*..*•. .•*..*•. آپم
############### ´###..•*..*•. .•*..*•.. آپم
´##################.`.•*..*•. .•*..*•. آپم
´´´###############..•*..*•. .•*..*•. آپم
´´´´´############.*.•*..*•. .•*..*•. آپم
´´´´´´´#########.`.•*..*•. .•*..*•. آپم
´´´´´´´´´######..•*..*•. .•*..*•. آپم
´´´´´´´´´´´###..•*..*•. .•*..*•.• آپم
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. آپم
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*. آپم
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. آپم
.•*..*•. .•*..*.•*.* آپم
.•*..*•. .•*..*•. آپم
.•*..*•. .•*.. آپم

سلام منتظرم




سلام
...
دو




بله ؟!
چرا آدرس نذاشتین ؟!
دخترکوچولو
آره آمبولانس هم اومد‏!بعضیا شیشه به صورتشون خورده و یکی هم میله سایبون نیمه ساخته تو کمرش‏!‏ فیلمشو دارم البته فقط از سرویسه و بعداز رفتن آمبولانسه‏!




ای وای ؛ چه فاجعه ای ...
الان حال کسایی که آسیب دیدن چطوره ؟
hamed
آدم هــا بـرای هــم سنگ تمــام مـی گذارنــد،

امــا نـه وقتــی کــه در میانشــان هســتی،

نــــــــه…

آنجــا کــه در میــان خـاک خوابیــدی،

"سنـــگِ تمــام" را می گذارنـد و مــی رونــد... !!!
upam azizam
montazeretam
دخترکوچولو
راستی از‏"‏ دق‏"‏ چه خبر؟ !یه خبر بود ک سرویس دخترا بدجوری تصادف کرد‏!اونجا هست؟




بنده خداها نویسنده ندارن !
نه ؟! جدی میگی ؟!
سپیدار
سلام علیکم خان دایی


آقا ولی من اینطوری نیستم اگه اشتباه میکنم سعی می کنم بپذیرم ! زیاد واسم سخت نیست که بگم اشتباه کردم !


+عکست رو دیدم عکسای اون یکی وبلاگ رو هم دیدم !

ببینم این تازه گزیده بود ؟! یعنی بیشتر از این گفتی ؟
ایول بابا چه طوری اینا به ذهن شماها میرسه به ذهن من نمیرسه !! من تو نوشتن متن ادبی هم خیلی مشکل دارم همیشه عامیانه می نویسم بعد باید بشینم شونصد کیلو اصلاحش کنم !!!




علیکم السلام

خیلی خوبه ... .

آره ؛ گزیده بود !
فک کنم اینم خیلی ایراد داره !
دخترکوچولو
سلام خوبی؟بلاخره نتمون درست شد‏‏!‏‏!‏‏!‏
من همیشه اشتباهامو به خدا میگم گاهی وقتابعضی اشتباهامونمیفهم گاهی هم کاری که فکرمیکردم اشتباه بوده درست ترین کار بوده و...




سلام
ممنون ؛ خوبم !
عالیه
آره ؛ آدما همیشه سر دو راهی اند ! این سنت این دنیاس ... .
صَهبآ
هه منم تو پیکوفایل آپلود کردمچه خوب





آره ؛ جای خوبی واسه آپلوده .
صَهبآ
نه لود نمیشه

یه فضای آپلود درست حسابی پیدا نمیکنم که!

باید دوباره آپلودش کنم




آره .
یه بار عکس هام رو یه جا آپلود کرده بودم که خراب شد ؛ کلی اعتراض بهم رسید و منم کلی به اون سایت بد گفتم
صَهبآ
آخه رنک بالایی نداشت




خب یکم طول میکشه .
صَهبآ
آخه اول قهوه ای درستش کردم بعد دیدم هدر ام باهاش جور نیست

بله با اجازتون یه زمانی مال خودم بود چند وقت پیش واگذارش کردم به یکی دیگه. دیگه اونجا فعالیتی ندارم.این قالب رو خودم ساخته بودم و گذاشته بودم تو اون وب(البته به جز هدرفعلی)
بعدش هدر رو جایگزین کردم ولی آدرس قبلی هنوز روشه




خیلی عالیه
سه نقطه
همونه...انداختیش دور دوس دختر مردم
ولش کن ببخشید مزاحمت شدم
دیگه هیچی مهم نیست میتونی به کارت برسی




متوجه نمیشم شما چی میگید!؟
چی مهم نیست؟
+ این یعنی چی؟میایید سردرگم میکنید و بعد میگید هیچی؟
سه نقطه
تو دوس دختر نداری؟




نه !
یاد
سلام

به نظرم کمترین فایده این کار قبول عزت نفسمونه...






سلام
بله ؛ درسته ...
سه نقطه
هی میگم چیزی بهت نگم فایده نداره




هان ؟! منظورتون چیه ؟
و ، شما ؟! چرا آدرس نذاشتین !؟
صَهبآ
شرمنده اصلا وقت کدنویسی و قالب سازی ندارم ولی فکر کنم بتونم امروز بسازمش




به به ؛ چه خوب ، پس شما قالب نویسی بلدین
بهاره
زندگی اجبار است لاجرم باید زیست....
kimia
bad nist shanbe riazi darm




موفق باشی
㋡ عاشقانه ها ㋡
نه درست نشد
الان شده 13 روز پیش
بلاگفا که مدتیه قاط زده ولی این قسمتش درست کار می کرد

+ هر کسی یه جور می تونه تفسیرش کنه !




زرشک !
+ خب خودت چطور تفسیرش میکنی ؟
hamed
یاران به خدا که بی وفایی مکنید

با عاشق دلخسته جدایی مکنید

یا آن که وفا می کنید تا آخر

یا آنکه از اول آشنایی نکنید
㋡ عاشقانه ها ㋡
سلام
ممنون
آره خدا رو شکر یکم وقتم آزادتره
عکسای خوبی بودن
خوش به حالتون، تا حالا تو مراسم تدفین شهدا نبودم




سلام

ممنونم .
ان شاءالله قسمت شما هم میشه .
Copyright (©) 2012-2015
All Rights Reserved.
کپی رایت (©) ۱۳۹۰-۱۳۹۴
تمامی حقوق محفوظ است
قالب شماره 13
نسخه 1.0
طراحی و اجرا در مرداد 95
کدنویسی تنها با html و css
کپی نکنید ، درخواست کنید کد خدمتتان تقدیم می شود !