22 : امید به آینده ؟
22 : امید به آینده ؟
زمستان + والپیپر + hd + برگ یخ زده

مــزرع ســبز  فــلک دیدم و  داس مــه  نو

                                         یادم از کشته  خویش آمد  و  هنگام  درو

گفتم  ای بخت بخفتیدی  و خورشید  دمید

                                         گفت  با این همه از  سابقه  نومید  مشو

گـر روی  پاک و مجرد چو مسیحا  به  فلک

                                          از  چراغ تو  به  خورشید  رسد صد   پرتو

تـکیه  بــر  اخــتر  شب دزد مکن کاین عیار

                                          تـاج  کـاووس   بــبرد  و  کــمر   کیخسرو

گـوشوار زر و لـعل ار  چه گـران  دارد  گوش

                                          دور  خوبی  گذران  است  نصیحت  بشنو

چـشم بد دور ز خال تو که در عرصه حسن

                                          بیدقی راند کـه برد از مه و خورشید گــرو

آسمان گو مفروش این عظمت کاندر عشق

                                          خرمن مه به جوی خوشه پروین به دو جو

آتـش زهد و ریا خرمن دین خواهد ســوخت

                                          حـافظ ایــن خــرقه پـشمینه بــینداز و  بـرو

حافظ شیرازی             

پیش خودت میگی همین فردا شروع میکنم ؛ از همین شنبه که میاد ! حالا بذار این جریان تموم بشه ! این فردا و پس فردا کردن همانا ، و انجام نشدن کار همانا ! آخه تنبلی دیگه تا چه حد ؟

امیدداری به آینده ای که نه مطمئنی هستی و نه میدونی چی میشه . یه امید واهی . انسان رو انسان نامیدند به خاطر اراده اش . نمیشه و فلانه و پیساله رو بریز دور ! اگه تصمیم گرفتی همین الان انجامش بده ! به گرما و سرما و اون آدمه و غذاهه و جوکه و فیلمه کاری نداشته باش ! همین ثانیه ... میتونی ... .

پاورقی :

1- اصن نمیخواستم شعر بذارم ؛ دوست داشتم یکم بنویسم  ، موضوع خوبی داشتم ؛ ولی نه فکر بود و نه حوصله و نه قلم ! ( چیزی متفاوت با مطلب بالا )

2- کیفیت عکس ها عالیه و به دنبالش ، حجمشون هم یکم بالاس ! برای دانلود صبور باشید .

گل  + برگ گل + hd + تصویر گل + والپیپر + سنگ
دوشنبه ۲۵ دی ۹۱ ساعت ۰۴:۱۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
mim h.m
پختگی توی نوشته هاتون مشهوده ینی هرچقدر به زمان حال نزدیک میشیم نوشته ها زیباتر وپخته تر میشن
میبخشید من فقط میخونم نظر نمیذارم شما شرمنده شید ولی عکس این پست عالیه
علی
:) هرچقدر هم بخته بشه ، به پای شما نمیرسه
نه ، شما نظر بذارین ، برام مهمه ، بدونم نظرتون چیه :)
  • پنجشنبه ۴ تیر ۹۴ ، ۰۰:۴۷
  • دختر کوچولو
    سللللللللااااااااااام
    امتحانامون تمومید بلاخره!




    سلام
    خوش بحالتون
    الهه
    وبت قشنگه .مخصوصا مشاعره...
    به منم سر بزن




    ممنونم
    چطوری ؟ آدرس نذاشتین ؟!!
    علی سلمانیون
    سلام داش علی....
    خوشالم که انقده طرفدار داری.
    حداقل جواب اس بده آدم نگرانت نشه.




    سلام داداش .
    باز دوباره تو پیدات شد ؟
    دستم بهت برسه !
    یاد
    سلام

    ولی راسته که میگن خنده بر هر درد بی درمان دواست...
    جدا سرحال میکنه آدمو.پس:
    می خندیم تا دنیا هم بهمون بخنده...





    سلام
    آره
    دختر پاییزی




    وبلاگت خیلی قشنگه
    مرسی که اومدی
    سایه
    سلام.

    شایدم این طور که تو میگی باشه. ولی گاهی وقتا خنده رو اوج بی خیالی میدونن.

    این هلوها کدومشون کدومن؟؟؟




    سلام
    سایه
    علیک سلام.

    من خوبم شما خوبی؟؟؟؟

    آقا ولی اون قالب رو بیشتر دوست داشتم....

    آره ولی یه مشکلی هست اینکه بقیه فک میکنن تو هیچ مشکلی نداره. البته فکر بقیه مهم نیستا ولی .....

    البته واقعا خنده بر هر درد بی درمان دواست.

    راسی تو نظراتت یه علی دیدم، یه لحظه فک کردم خودت برا خودت نظر گذاشتی..........




    سلام بر شما .
    خدا رو شکر . خوبم ؛ ممنون .

    یه زمانی خودم برا خودم نظر میذاشتم
    فرلز
    گفتی که تو را شوم مدار اندیشه

    دل خوش کن و بر صبر گمار اندیشه

    کو صبر و چه دل، کانچه دلش می‌خوانند

    یک قطره‌ی خون است و هزار اندیشه


    نیمه سیب سقراطی
    بد نیستم !
    اوضاع هم خوبه هااااا ولی همراه با استرس از نوع امتحاناتی و اینا دیگه !
    امتحانام که فقط پیش میره !
    یه دونه موندم که شنبه ست !
    فک کن ساعت 7:30 صبح شروع امتحان ِ

    + طرف سمعکشو روشن کنه به من چه !!!
    ++ یه بنده خدایی از کنار من رد میشد میگفت : "س "
    بعداً متوجه شدم سلام میکنه طفلکی ...

    +++ امتحاناتون چطور بود ؟
    کی تموم میشه ؟




    آره ؛ میفهمم !
    خو شنبه و خمصه خلاص
    هوم ؟ مگه زمان نداشتن ؟

    +اینم حرفیه .
    +
    +++ خوبه ! دوتا دیگه مونده .
    سپیدار
    سلام آقایی که همیشه سر میزنه

    دم همه بچه های بامرام گرم

    ببخشید من کم میام امتحانام همشون پشت همه !

    عکس دومیه خیلی خوشگله مثل همیشــــــه

    همه تصمیما رو نمیشه عملی کرد !




    سلام بر شما
    دم شمام گرم !
    آره ؛ مهم نیس ؛ بالاخره امتحانه !
    قابل شما رو نداره .
    آره خب ؛ هم به تصمیم گیرنده اش . هم به خود تصمیم ربط داره ! ولی اونچه که مهمه حرکته !
    نیمه سیب سقراطی
    خو د ِ همین استارت ِ قسمت سخته کاره دیگه
    واله بعدش میوفتی رو غلطک ...

    + علیک سلام ... ( جواب سلام واجب ِ دیگه )




    آره
    خو بعضی کارا هم غلطوندنش سخته !

    + سلام علیکم ( )
    مجیــــــد
    سلام داداش

    مرسی

    جمله ت قشنگ بود

    و این پستت ...بخصوص عکسهات خیلی قشنگ بودن




    سلام
    خواهش میکنم .
    قابلت رو نداره .
    سایه
    سلام.
    ببخشید یه چند وقت نبودم.
    کلا لذت میبرم وقتی میام تو وبت. آخه شعر دوس دارم.
    اینی هم که نوشتی رو تا حالا خونده بودم. بسی خوشمان آمد.
    راسی گفته بودی یه خاطره: یه کسی رو میشناسم که خیلی از در کنار بودنش لذت میبرم اون عاشق این شعره. برا همین کلی از این شعر خاطره خوب دارم.




    سلام
    نه بابا اشکال نداره .

    آره ؛ از اون غرل معروفاس !
    خدا حفظش کنه
    ㋡ عاشقانه ها ㋡
    سلام
    ممنون




    سلام
    ㋡ عاشقانه ها ㋡
    من از عهد آدم تو را دوست دارم
    از آغاز عالم تو را دوست دارم

    چه شب‌ها من و آسمان تا دم صبح
    سرودیم نم‌نم، تو را دوست دارم

    نه خطی، نه خالی! نه خواب و خیالی
    من ای حس مبهم تو را دوست دارم

    سلامی صمیمی‌تر از غم ندیدم
    به اندازه‌ی غم تو را دوست دارم

    بیا تا صدا از دل سنگ خیزد
    بگوییم با هم: تو را دوست دارم

    جهان یک دهان شد هم‌آواز با ما
    تو را دوست دارم، تو را دوست دارم
    علی
    خواهش قابلی نداشت

    فدات
    hamed
    مقسی داداش

    میگذرد روزی این شبهای دلتنگی ،

    میگذرد روزی این فاصله و دوری، میگذرد روزهای بی قراری و انتظار ،

    میرسد همان روزی که به خاطرش گذراندیم فصلها را بی بهار ،

    و از ترس اینکه بهم نرسیم شب تا صبح را اشک میریختیم
    دخترکوچولو
    خواهش میشه‏!‏
    تو آسانسورو من ندیدم اما پل هوایی رو چرا دیدم‏!‏
    خب خوبه اما مثلأ کمبود پژوهشکده و فضای علمی خیلی زیاده‏!‏‏!‏
    دوندگی داره‏!به همین راحتی نیس‏!‏
    واسه همین چیزااواخر سال قبل آشوب شد‏!‏





    درسته .
    MiLaD;)
    Slm merc
    sry dada sharmande
    baziya fk mikonan chakhan migam ke mosahebe kardan azam khob eyb nadare bgan
    vali khodam nakhastam darj she




    سلام
    من قبولت دارم داداش
    باشه ؛ مشکلی نیس .
    دخترکوچولو
    برای اراده کردن هدف لازمه‏!‏ و قدرت انتخاب راه‏!‏ من همیشه موفق نمیشم اماحداقل تلاشمو میکنم‏!‏ چه به هدفی ک میخوام برسم چه نه‏!‏




    به نکته مهمی اشاره کردین ؛ از قلم انداخته بودم !
    ممنونم
    دخترکوچولو
    دقیقأ چیو ندیدی؟؟ دوربین جلو پل هوایی رو؟؟یا اونی ک تو آسانسورتونه؟؟




    دوربین جلو پل هوایی رو دقت نکردم ! و تو آسانسور فنی رو هم چک کردم ؛ چیزی نیست ! البته شاید دقت لازم رو نکرده باشم .
    دخترکوچولو
    میدونی اگر بخوایم کتاب بگیریم باید درخواست بدیم ک بعد ی هفته برسه‏!‏ تازه اگر برسه‏!‏
    درخواست برای کی؟؟




    تاسف باره !
    سجاد

    نـ‗__ـگے کـه مـا گـ‗__ـداییـم

    نگے کــ‗__ـه بے وفاییـ‗__ــم

    مــ‗__ـا اهـل هـ‗__ــر کجاییـم

    مخلــ‗__ـص بعضے هـاییــ‗__ـم ...!


    سجاد
    اگر دیدی دنیا برات مفهومی نداره ، تحمل کن ، شاید خودت دنیای کسی باشی .
    بهاره
    سلام ممنون
    کجاش بهتره؟
    من نمیدونم شما خسته نمیشین اینقد فرمول حفظ میکنید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
    تازه کاش یه درصدش رو یاد میگرفتین...
    بعدشم اگه معمارا نباشن که سشما دیگه کار ندارین ...
    چی رو میخاین محاسبه کنین هاااااااااااااااااااااان...




    سلام
    حالا ما تو پاورقی یه چیزی گفتیم ؛ شما چرا جدی میگیرین ؟
    دختر کوچولو
    نظرات تایید شد!
    آره خب!
    توی واحدمون که نیست جلوی دره!
    تازه توی آسانسور دانشکده فنی مهندسی هم می گن دوربین داره!
    تازه مگه ندیدی! جلوی پل هوایی رو؟ اونجا هم هست!
    رفتار و چیزای دیگه رو هم جدی گفتم!
    امروز یه خانم ازم آدرس کتابخونه مرکزی رو خواست!
    گفت میخوام کتاب امانت بگیرم تعجب کردم!!!!!!
    و گفتم نمیتونید!!!!
    به خانم ها اجازه نمی دن!!!
    بنده خدا ناراحت شد ولی بازم آدرس رو دادم!




    چه خوب .
    آره نوشتن ؛ ولی من واکاوی کردم ندیدم !
    نه دقت نکردم .
    مونارک
    سلام

    اگه همیشه به امید فردایی باشیم که معلوم نیست بیاد یا نیاد...کارمون رو هوا میمونه.

    +عکس ها عالی هستن.تشکر
    موفق باشید.




    سلام
    آره ؛ درسته

    +خواهش میکنم .
    ممنونم .
    علی
    سلام

    درست نفهمیدم سوالتو

    اما من خیلی از سی اس اس سر در نمیارم

    اما واست میپرسم




    سلام
    وایسو میام توضیح میدم ؛ باید بدونی ... !
    دمت گرم ؛ ممنون
    م.کمند
    حرفی ندارم...
    خسته ام..خسته...




    بهاره
    سلام خوبی؟
    اون که درسته معذرت نمیخاد فقط اطلاع دادم .معذرت رو برا اون که بهش توپیدم نوشتم.
    فک کنم شما امتحانات تموم شده خوش بحالتون مال من هنوز شروع نشده ...
    برام دعا کنید حداقل بتونم درس بخونم.




    سلام
    ممنون ؛ خوبم .
    آره
    نه هنوز دو تاش مونده .
    ان شاءالله
    سعید رمضانی
    سلام
    ممنون که به وبلاگم سر زدی
    همین که خواستی حرف دلتو به زبون بیاری خودش کلی ارزش داره
    موفق باشی داداش
    یا علی.




    سلام
    خواهش میکنم .
    آره .
    علی یارت
    علی
    فدات




    کوچیکتم
    سجاد
    کاش دنیا ساعت بود و من و تو عقربه های آن تا هر یک ساعتی یه بار به هم میرسیدیم
    علی
    سلام

    بد نیستم تو خوبی داداش ؟

    مرسی




    سلام
    ممنون ؛ خوبم
    سجاد
    سلام
    فدات شم...




    سلام
    خدا نکنه .
    علی
    الان این منم که امروز فردا میکنم

    واقعا کیفیت عکس بالا بود ایول خوشمان امد





    خواهش میشه
    علی
    سلام داداش

    یعنی دو رگم

    نمیدونم عشق غم هستم دیگه البته غم هم دارم و اینکه همه غم دارن

    مرسی بابت لینک توهم لینکی




    سلام
    اوهوم .
    [تفکر] !
    ممنان !
    یاد
    سلام

    1.عکس زیباییه!
    2.شعرها خیلی عالین... بذارینشون لطفا...
    3.میگن سخت ترین قسمت هر کاری همون شروعشه...
    4.




    سلام

    1: قابل شما رو نداره .
    2: چشم .
    3: آره ، دقیقا ... .
    4: ممنونم .
    سجاد
    سلام فداااااااااااااااات شششششششممممممممم
    خوشحال شدمکه سر زدی؟؟دوباره سر بزن یادت نره




    سلام
    خواهش میکنم .
    Copyright (©) 2012-2015
    All Rights Reserved.
    کپی رایت (©) ۱۳۹۰-۱۳۹۴
    تمامی حقوق محفوظ است
    قالب شماره 13
    نسخه 1.0
    طراحی و اجرا در مرداد 95
    کدنویسی تنها با html و css
    کپی نکنید ، درخواست کنید کد خدمتتان تقدیم می شود !