29 : تمنای وصال
29 : تمنای وصال

تــا کی  بــه  تمنای  وصـال  تـو  یــگانه         اشکم شود،از هر مژه چون سیل روانه

خواهد به سر آید، شب هجران تو یانه؟        ای  تیر  غـمت  را  دل  عشاق  نشانه

جمعی به تو مشغول و تو غایب ز میانه

رفتم  بـه در  صومعه‌ی  عابد و زاهد            دیدم همه را پیش رخت، راکع و ساجد

در میکده، رهبانم و در صومعه، عابد           گـه معتکف دیرم  و  گـه ساکن مسجد

یعنی که تو را می‌طلبم خانه به خانه

روزی که برفتند حریفان پی هر کار           زاهد سوی مسجد شد و من جانب خمار

من یـار طلب کردم و او جلوه‌گه یار           حـاجی بـه  ره کـعبه  و  مـن طـالب دیـدار

او خانه همی جوید و من صاحب خانه

هر در که زنم،صاحب آن خانه تویی تو            هر جا که روم ، پرتو کاشانه تویی تو

در  مـیکده  و  دیر کـه جـانانه تویی تو            مـقصود من از کعبه و بتخانه تویی تو

مقصود تویی، کعبه و بتخانه بهانه

بلبل به چمن، زان گل رخسار نشان دید         پروانه در آتش شد و اسرار عیان دید

عارف  صفت  روی  تو  در پیر و جوان دید         یـعنی همه جا عکس رخ یار توان دید

دیوانه منم، من که روم خانه به خانه

عـاقل ، بـه قـوانین خـرد ، راه تـو پوید          دیـوانه ، بـرون از هـمه ، آیـین تو جوید

تا غنچه‌ی بشکفته‌ی این باغ که بوید          هر کس به زبانی، صفت حمد تو گوید

بلبل به غزلخوانی و قمری به ترانه

بیچاره بهائی که دلش زار غم توست         هر چند که عاصی است ، زخیل خدم توست

امید وی از عاطفت دم  به دم توست        تـقـصیر   خـیـالی   بـه   امـید   کـرم   توست

یعنی که گنه را به از این نیست بهانه

شیخ بهایی          


hd + والپیپیر + طبیعت + زمستان + عکس باکیکفیت + عکس پرنده + گنجشک در روز زمستانی + bird + winter

نترس ، کافر نمیشوم هرگز

زیرا به نمیدانم های خود ایمان دارم

(حسین پناهی )

پاورقی :

1 - به کم خوابی دچار شدم بد جور ! 72 ساعت با 6 ساعت خواب ، 35 ساعت بدون خواب ... آخرش دو کلاس امروز صبح رو از دست دادم ؛ واقعا دیگه توانم برید ... تا ظهر خوابیدم ...

    معذرت میخوام که کم پیدا شده ام

2- یک سالگی وب .

دوشنبه ۲۱ اسفند ۹۱ ساعت ۰۶:۰۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
hasti
خیلی قشنگ بود... من عاشق این شعر تاکی ب تمنای وصال تو یگانه م....فوق العاده س...


(ب نمیدانم های خود ایمان دارم اما برای کافر نشدن تضمینی است؟)

علی
پاسخ:
خیلی زیباست ...

تضمینی برای کافر شدن نیست ، صرفا نفی حرف هاییست که گه گاهی از طرف اطرافیان زده میشه !
  • سه شنبه ۳۰ مهر ۹۲ ، ۰۰:۴۰
  • ♂þ◍µ¥ⱥ♂
    میشه کد مربعی شدن تصویر به صورتی که گوشه های مربع تیز نـباشه رو بذارید البته همراه با سایه

    ممنون میشم

    علی
    پاسخ:
    منظورتون ، گرد شدن گوشه های عکسه + سایه ؟!
    چشم ... تا دو سه روزه دیگه ...
  • چهارشنبه ۵ تیر ۹۲ ، ۲۳:۴۴
  • marzeye
    سلام چه وب زیبایی دارین طراحیش خیلی قشنگه

    علی
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم
  • جمعه ۱۰ خرداد ۹۲ ، ۰۱:۴۶
  • رها شده
    گلها همه با اذن تو برخواسته اند
    از بهر ظهور تو خود آراسته اند
    مردم همه در لحظه تحویل
    بی شک اول فرج تو را از خدا خواسته اند
    سال ۱۳۹2 مبارک باد
    م
    سلام منم بچه قم هستم خیلی خوشحال شدم ازمطالبت.ممنون




    سلام
    خوشبختم همشهری
    خواهش میکنم .
    ولی چرا آدرس نذاشتی ؟!!!
    CяДży в๏ұ
    yaNi tO kafE ghalEbEtam ha ^_^
    khEili bahOlE :D
    khOdEt SaKhti :)




    قابل نداره !
    آره ؛ خودم ساختمش !
    ESMAEIL
    سلام خیلی زیبا بود
    ممنون از حضورت
    موفق باشی

    آریاییان این روزها در تدارک هفت سینی از صلح کورش

    اقتدار داریوش,زیبایی پارسه,شکوه پاسارگاد و بلند آوازگی

    ایران هستند,ای هم نژاد آریایی,بلند ای عمرت به بلندی نام ایران

    ســـــــــــــــــــــــــــــــال نـــــــــــــــــــو مــــــــــــــــــــــــــــــبارک





    سلام
    خواهش میکنم .
    ممنونم .
    hamed
    اینروزها کمی محتاط تر شده ام
    حوصله حرفهای مردم را ندارم ...
    دلتنگ که شدم ,
    جای اشک و سیگارهای پیاپی ,
    به همه میگویم
    این هوای لعنتی ادم را افسرده میکند ..


    sale no mobarak
    نیمه سیب سقراطی
    شب رفت صبوح آمد، غم رفت و فتوح آمد

    خورشید درخشان شد، تا باد چنین بادا

    از دولت محزونان وز همّت مجنونان

    آن سلسله جنبان شد، تا باد چنین بادا

    عید آمد و عید آمد، یاری که رمید آمد

    عیدانه فراوان شد، تا باد چنین بادا

    درویش فریدون شد، هم کیسه قارون شد

    همکاسه سلطان شد، تا باد چنین بادا

    از اسلم شیطانی شد نفس تو ربانی

    ابلیس مسلمان شد، تا باد چنین بادا

    آن ماه چو تابان شد، کونین گلستان شد

    اشخاص همه جان شد، تا باد چنین بادا

    بر روح بر افزودی، تا بود چنین بودی

    فرّ تو فروزان شد، تا باد چنین بادا

    قهرش همه رحمت شد،زهرش همه شربت شد

    ابرش شکر افشان شد، تا باد چنین بادا

    خاموش که سر مستم، بربست کسی دستم

    اندیشه پریشان شد، تا باد چنین بادا


    (دیوان شمس مولانا)

    +
    http://s2.picofile.com/file/7695831933/_1392_20120213_1299738416.jpg




    بسیار عالی
    ممنونم ازتون
    + دست شما درد نکنه ؛ سال نو شمام مبارک باشه
    سپیدار
    اِ اِ اِ اِ !! من منتظر بودم !!

    پس تا دو هفته دیگه !!




    ببخشید دیگه ؛ سعی میکنم هرچه زودتر ردیفش کنم
    دوهفته کمتر
    سپیدار
    سلام

    کی از قالب جدید رونمایی میکنی آیا ؟!!!!!




    سلام

    هان ؟ تو هفته دوم سال جدید !
    چون آخر سالی کار بارا به هم پیچید اصن وقت نکردم که کارش رو انجام بدم
    مصطفا
    سلام خوبی ؟سال نو پیش پیش مبارک!
    http://dl.topnaz.com/2013/03/postal-noroz90-5.jpg




    سلام
    خوبم ممنون
    به به ؛ دست شما درد نکنه ...
    وفا
    سلام

    چهارشنبه سوریتون مبارک




    سلام

    ممنون همچنین .
    سپیدار
    سلاااااااااااااااااااااااام


    محض عوض شدن فضا!! گفتم بذار یه سلام گنده بکنم !!!

    همچین آدم فضا عوض کـُنیــَم من !!!! مثل بوگیر!!!!!!!!!!!!




    سلام
    بله ؛ دست شما درد نکنه خیلی لطف کردین ...
    هزارماشالا
    دختر کوچولو
    سلام
    این قالب وبت چقد باحاله!!:)
    من کم کم دارم کشفش میکنم:)))))




    سلام
    آره ...
    خوبه , همین طور ادامه بده
    +دارم قالب جدید مینویسم
    mahsa
    سلام داش علی.خوبی؟؟؟




    سلام
    ممنونم , خوبم
    شما خوبی؟
    نیمه سیب سقراطی
    چه خوب ...




    نیمه سیب سقراطی
    قبلنا خودتون بیشتر می نوشتین ...
    الان خیلی کم شده




    آهان !
    آره ؛ راستش باید وقت کنم بنویسم ؛ نوشتم ؛ اما قدیمین ؛ جالب برای وبلاگ نیستن !
    ایشالا تو سال جدید ...
    +ممنونم از توجهتون
    نیمه سیب سقراطی
    یه مدلی دیگه !
    مثه قبلنا نیست !
    البته خب هیچ دلیلی نداره مث قبلنا باشه !!!

    خب این عالیه که روبه راهی
    خوشحالم

    + آرامشت برقرار




    متوجه نمیشم
    مگه قبلنا چطوری بود ؟!

    دختر کوچولو
    سال نو پیشاپیش مبارک:)




    ممنونم
    سال نو شمام مبارک
    نیمه سیب سقراطی
    اینجا یه مدلی شده !!!
    نشده علی ؟!

    خب بگیر بخواب ! یه چیزی ات میشه ها خدای نکرده !

    واقعنی ؟!
    چه زود یه سال شد




    چه مدلی ؟!
    ترسناک صحبت میکنی !

    اگه میشد حتما میخوابیم ؛ فعلا که رو به رام .

    آره ؛ زود میگذره ...
    دختر کوچولو
    البت بد و بدتر مقوله بسی مهمی ست:))) مثل مردن و مریض بودن
    راستی من یا هو نمیتونم بیام گفتم که همینطوری گفته باشم:))




    بله...
    باشه ؛ ممنونم از اطلاع رسانیتون
    سپیدار
    بلاگفا به جای اینکه بهترش کنه ! هرروز زشت تر از دیروز میشه!!!!

    خیلی ضایع شده !!!!! این مسئولین چرا به درد دل ما گوش نمی کنن آخه !!




    آره ؛ موافقم !
    چیزی نگفتم که نزنم تو ذوق بلاگفا
    مهمترین ایرادش اینه که تو صفحه نظرات تعداد نظرات رو نمیزه ؛ و ... و ... !
    آخی ...
    مونارک
    سلام

    اول اینکه با تاخیر تولد وبتون رو تبریک میگم...مبارکه.

    دوم اینکه خیلی شعر بهمون چسبید دستتون دردنکنه.




    سلام
    ممنونم
    خواهش میکنم ... .
    masome
    11ماه گذشت بعضی ها دلشون شکست،بعضی ها دل شکوندن،خیلی ها عاشق شدن،خیلی ها تنها،خیلی ها از بینمون رفتن؛خیلی ها بینمون اومدن،گریه کردیم وخندیدیم.زندگی برخلاف آرزوهامون گذشت
    تقریبا6روزمونده،6روز ازهمه اون خاطره ها!!آرزو دارم نوروزی که در پیش داری آغاز روزهایی باشه که آرزو داری!!!سال نومبارک===============================
    سپیدار
    سلاااااااااااااااااااااااااااااام


    ببینم این مدل نظرات رو خودت عوضوندی ؟؟؟؟؟
    یه لحظه هنگ کردم !

    خوبی ؟
    من خوبم !!!!!




    سلام

    نچ ؛ بلاگفا به خودش تکون داده ؛ سال نوئه ؛ خونه تکونی کرده

    ممنونم ؛ خوبم
    خدارو شکر
    masome
    سلام چه وبلاگ قشنگی




    سلام
    ممنونم .
    دختر کوچولو
    سلام
    شعری بس زیبا که زبان از تمجید آن قاصر و درک از فهم معانی عمیق آن عاجز!!!!
    ( عجب!!! همچین جملاتی بلدم من!!!)
    صرفا جهت اطلاع:
    مقاومت که میخوندیم فکر میکردم مقاومت همیشه خوبه و جواب میده!
    الان به این نتیجه رسیدم که همیشه هم خوب نیست! شکننده میشی!!!




    سلام
    به به ؛ چه سجع جالبی
    بله ؛ به نکته خوبی اشاره کردین ولی خب بین بد و بدتر باید انتخاب کرد
    احمدلی
    سلام
    شما هم به برف علاقه دارین ها !!!!
    قشنگترین اعجاز خدا تو طبیعتش برای من همین برفه

    شعر که دیگه هیچی بعد از مدتها یه تکونی به روان خستم داد
    واقعا مرسی






    سلام
    آره ؛ بدجور ... .
    موافقم

    خواهش میکنم
    وفا
    سلاام

    تولد وبتون مباااااارکه! به خوشی و دلخوشی انشالله...


    چقـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدر زیبا بود... چقــــــــــــــــــــــــــــــــــدر واقعا!
    ممنونم... جدا که سلیقتون بی نظیره!

    +جمله ی استاد پناهی هم فلسفه ای دارد برای خود!

    آنکس که بداند و بداند که بداند
    اسب خرد از گنبد گردون بجهاند

    آنکس که بداند و نداند که بداند
    بیدارش نمایید که بس خفته نماند

    آنکس که نداند و بداند که نداند
    لنگان خرک خویش به منزل برساند

    آنکس که نداند ونداند که نداند
    در جهل مرکب ابد الدهر بماند




    سلام علیکم
    ان شاءالله ... ممنونم
    لطف دارین ...
    + بله ؛ ورق میزدم گوشی رو ، اومد جلو چشمم ، بدجوری به دلم نشست ؛ گفتم بذارم ...

    بسیار عالی
    اتفاقا دنبال این شعر میگشتم که کاملش رو پیدا کنم ؛ ممنونم ازتون
    سپیدار
    ادامه رو چون دعوت کردی بخونیم خوندم !!

    من فقط بیت اول این شعر رو شنیده بودم من فکر می کردم مال حافظه !!
    الان از گمراهی خارجم کردی !!!!

    خوب واسه چی نخوابیدی !!! سرت شلوغ شده !
    بی خیال بابا خواب رو بچسب حالا دو تا کلاس هم نرفتی نرفتی !!!
    پرنده ی توی عکس چه نازه ! آبیه !

    یه سالگی وبت هم مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک




    خوبه ؛ پ از همین الان واس همیشه دعوتت میکنم

    کلا ی فانوس هدایتم !

    کلی کار ریخته بود ؛ گزارش کار و ... ! پیشنهاد خوبیه
    قابل شما رو نداره

    سلامت باشین
    ممنونم .
    سپیدار
    اول از همه سلام و اینا !!!!

    خوبی ؟ ببینم سرماخوردگیت خوب شد ؟؟؟؟

    بالاخره مقاومت کردی یا نه رفتی آمپوله رو زدی ؟؟!!!




    سلام
    ممنونم ؛ خوبم
    مقاومت همیشه جواب میده طول میکشه ولی کارسازه !
    Copyright (©) 2012-2015
    All Rights Reserved.
    کپی رایت (©) ۱۳۹۰-۱۳۹۴
    تمامی حقوق محفوظ است
    قالب شماره 13
    نسخه 1.0
    طراحی و اجرا در مرداد 95
    کدنویسی تنها با html و css
    کپی نکنید ، درخواست کنید کد خدمتتان تقدیم می شود !