32 : وقت را قضایی هست
32 : وقت را قضایی هست

نه به ز شیوه‌ی مستان طریق ورائی هست           نه به ز کوی مغان گوشه‌ای و جائی هست

دلـم  بـه مـیکده  زان  میکشد  کـه رندان را           کـدورتی  نـه  و  بـا یـکدیگر صـفـائی هست

ز  کــنـج  صــومـعـه  از  بــهـر  آن  گـریـزانـم           کــه  در  حـوالی  آن  بـوریـا  ریـائی  هست

گـرت  بـه  دیـر مـغـان  ره دهـند از آن مـگذر           قـدم بـنه  که در آن کـوچه آشنـائی هست

فـراغ از دل درویـش جـو که مستغنی است           ز هـرکـجا  کـه امـیری  و پـادشاهی هست

بـه عـیش کـوش و مـپنـدار هـمـچـو نـااهلان          کـه عـمر را عـوض و وقـت را قـضائی هست

-> عبید زاکانی     

والپیپیر + cute + wish + plant + آرزو + قاصدک + دختر بچه + کیفیت عالی + hd + wallpaper

پاورقی :

+ شاید اولین دروغی که من گفتم این بود که وقتی پرسیدند : خوبی ؟
گفتم : ممنون ، خوبم !
پنجشنبه ۵ ارديبهشت ۹۲ ساعت ۱۹:۴۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
marzeye
سلام نظرسنجی گذاشتم خوشحال میشم بیای ونظرت روبگی ممنون

علی
پاسخ:
سلام
ممنونم از دعوتتون .
  • شنبه ۲۶ بهمن ۹۲ ، ۱۹:۰۵
  • پریا
    وب جالبی داری...............................
    ممنون ازاین که سر زدی....................
    ㋛Ðêlåvår
    سلام.
    اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن.
    ممنون
    عاشقانه های فرزان
    ممنونم علی جان که اومدی وبم
    خوشحالم کردی
    موفق باشی
    دختر کوچولو
    سلام چه خبر؟

    علی
    پاسخ:
    سلام
    سلامتی
  • دوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۸:۱۱
  • فراز
    دل بردی از من به یغما ، ای تُرک ِ غارتگر من
    دیدی چه آوردی ای دوست ، از دست دل بر سر من
    عشق تو در دل نهان شد ، دل زار و تن ناتوان شد
    رفتی چو تیر و کمان شد ، از بار غم پیکر من
    می سوزم از اشتیاقت ، در آتشم از فراقت
    کانون من سینه من ، سودای من آذر من
    بار غم عشق او را ، گردون نیارد تحمل
    چون می تواند کشیدن ، این پیکر لاغر من ؟
    اول دلم را صفا داد ، آیینه ام را جلا داد
    آخر به باد فنا داد ، عشق تو خاکستر من

    صفای اصفهانی

    سلام دوست خوبم

    آپم



    علی
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم اطلاع دادین
  • شنبه ۱۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۶:۳۸
  • سپیدار
    بیــــــــــــــــــان دیگه !!!

    قرار بود نقل مکان کنی !!!

    علی
    پاسخ:
    آره ! درسته !
    ذاستش مچ کردن قالب با بیان به سادگی بلاگفا نیس ! هزار تا انگل منگل داره ! البته میشه به راحتی راش انداخت ... اما ...
    وقت هم میخواد که فعلا من ندارم ! بدجوری درگیرم ! ایشالا بعد امتحانات ترم
  • شنبه ۱۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۴:۲۱
  • CяДży в๏ұ
    bahle hamOne hamOnam :D
    nOch in ye webe dgeie ^_^
    nahang hamOnam baW :P

    علی
    پاسخ:

    خوشم میاد همه در حال تغییر و تحولن !
  • جمعه ۱۳ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۸:۲۲
  • سپیدار
    سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام

    چی شد پس آقا ؟؟؟؟؟؟ داشتی میومدی که !!!
    وسط راه گیر کردی !!

    علی
    پاسخ:
    سلام
    هان ؟ کجا میومدم ؟
  • جمعه ۱۳ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۵:۰۱
  • CяДży в๏ұ
    salam
    khObi :D
    ghaleb jadid ke migOfti in bOd aYa :?
    cheghad pichideie hang kardam :D

    علی
    پاسخ:
    سلام
    آره ؛ خود ِ خودشه !

    با کروم یا فایر اومدی دیگه ؟
  • جمعه ۱۳ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۴:۵۶
  • علی
    پاسخ:
    بله ؟!
  • پنجشنبه ۱۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۹:۲۷
  • دخترکوچولو
    سلام:‏)‏
    خدا از دهنت بشنوه:‏)‏
    خخخب استاتیک چطور دادی؟‏!‏
    خداچارشنبه رو به خیر کنه‏!‏‏!‏
    وفا
    سلام

    اولا از بابت شعر زیبا ممنون

    دوما اینکه متاسفانه خیلی هامون هر روز این دروغ رو تکرار میکنیم بدون اینکه متوجه باشیم داریم دروغ میگیم!!

    علی
    پاسخ:
    سلام
    خواهش میکنم
    حداقل من یکی ... .
  • دوشنبه ۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۱:۱۸
  • ازاده
    مر30که اومدی

    علی
    پاسخ:
    خواهش
  • جمعه ۶ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۸:۲۶
  • اعظم
    سلام
    مبارکه مثل همیشه عالی

    خسته نباشین
    ولی بد قولین ها قرار بو د اول عید راش بندازین

    علی
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم

    شرمنده ؛ علتش رو تو ادامه پست 31 نوشتم !
  • جمعه ۶ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۶:۲۳
  • ازاده
    سلام .وبتو خوندم .کلا از قالبت خوشم اومد .خوشال میشم بیای سربزنی به وبم .

    علی
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم
  • جمعه ۶ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۶:۲۱
  • مونارک
    سلام
    بازگشتتون گرامی

    قالبتون هم مبارک.خییییلی فوق العادست.
    -----------
    احوال هزار جای آدم را می‌پرسند
    جز حال دلش.
    "سید علی میر افضلی"

    علی
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم


    --------
  • جمعه ۶ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۱:۱۹
  • دختر کوچولو
    در خرابات مغان نور خدا میبینم
    این عجب بین که چه نوری ز کجا میبینم
    + میگن عبید زاکانی بی ادبه میدونستی؟
    +من اولین دروغی که گفتم یادمه بچه که بودم یه 1000 تومنی از جیب بابام برداشتم گفتم من برنداشتم!
    +من اگر خوب نباشم فقط میگم ممنون!

    علی
    پاسخ:


    جلوه بر من مفروش ای ملک الحاج که تو
    خـانه مـی‌بینی و مـن خانه خـدا می‌بینم
    احسنت
    + نه ! نمیدونم ! من که چیزی ندیدم !
    + من بیشترش رو برداشتم ولی نگفتم من برداشتم
    +اینم راهیه ...
  • پنجشنبه ۵ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۳:۵۰
  • سپیدار

    + نمیشه ترجمه بدی واسه شعرا !!!

    + خـــــــــــوبی ؟!!
    -- دروغ نگیاااا !

    + عکس پست خیلی نااااااااااااااااااااااازه و باز هم به بک گراند سیستم ما پیوست !!!!

    علی
    پاسخ:
    چرا این همه
    + چرا نمیشه ؛ زیرنویس برم خوبه ؟!

    + عادت کردم بگم خوبم
    ولی گذشته از این ؛ ممنون ؛ بدک نیستم

    +قابل شما رو نداره
  • پنجشنبه ۵ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۲:۰۷
  • ㋡ عاشقانه ها ㋡
    متاسفانه همه این دروغ رو از بچگی یاد گرفتن و دروغ نمی دوننش...

    علی
    پاسخ:
    آره ؛ یعنی شاید ...
    ممنونم !
  • پنجشنبه ۵ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۹:۵۳
  • hamed
    تنهایم…

    اما دلتنگ آغوشی نیستم…

    خسته ام…

    ولی به تکیه گاه نمی اندیشم…

    چشمهایم ترهستند و قرمز…

    ولی رازی ندارم…

    چون مدتهاست دیگر کسی را”خیلی” دوست ندارم…

    فقط خیلی ها را دوست دارم…
    روز هــای مجــردی من
    زندگی کتابی است پر ماجرا ، هیچگاه آن را به خاطر یک ورقش دور نینداز .. . .


    سلام دوست گلم خوش حال میشم به وبم سر بزنی

    علی
    پاسخ:
    سلام
  • پنجشنبه ۵ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۹:۴۵
  • Copyright (©) 2012-2015
    All Rights Reserved.
    کپی رایت (©) ۱۳۹۰-۱۳۹۴
    تمامی حقوق محفوظ است
    قالب شماره 13
    نسخه 1.0
    طراحی و اجرا در مرداد 95
    کدنویسی تنها با html و css
    کپی نکنید ، درخواست کنید کد خدمتتان تقدیم می شود !