35 : مشتاقم که پرسد یکی حال خرابم را ...
35 : مشتاقم که پرسد یکی حال خرابم را ...

گـواهـی  دهـد  چـهـرهٔ  زرد  مـن             که دردی بود بی‌دوا درد من

شدم  خاک  اگر  از جفایش مباد             نشیند  به دامان او  گرد من

به گلزاری من ای صبا چون رسی             بـگو  بـا  گـل  ناز  پرورد  من

که  گر  یک  نظر  روی  من بنگری             ترحم  کنی  بر  رخ  زرد  من

و گر  یک  نفس  آه  من  بشنوی             جگر سوزدت از دم سرد من

هاتف اصفهانی          



عکس + عکس گل + عکس طبیعت + قاصدک + قاصدک سفید + کیفیت عالی + گلبرگ + dandelion + hd

1:

کدامیک را برای ادامه مصرع زیر مناسب میدانید ؟

 عمریست که در کوزه جگر میسوزد ... :

                   - دل در پی دلدار همی می جوید     مجتبی

                   - معشوق پی عشق دگر می سوزد   مجتبی

                   - از این شب تاریک سحر کی روید؟  مجتبی 

                   - در کَف آبی ، ولی افسوس که بد می سوزد !  سپیدار

                   - عمریست بین یاران وفا می نالد  

همچنان منتظر بقیه آثار هستم !

دوستان به یه مصرع اکتفا نکنند ؛ حداقل یه رباعی ؛ دوبیتی ... !

2 :

+ تبریک میگم مبعث خاتم پیامبران حضرت محمد (صلوات الله علیه )

+ لینکدونی : شعر در موضوع مبعث از  آقاسی

+ منتظر آدرس ایمیل دوستان برای ارسال مطالب وبلاگ هستم ...

+ اینروزا ؛ تنور انتخابات داغه ! اجازه بدین چند مستند رو به ایمیلتون ارسال کنم ...

پاورقی :

+ مشتاقم که پرسد یکی حال خرابم را     احساس نهفته در دل پر عذابم را

+ حس میکنم ؛ این روزا ... خندیدن برگ رو ...

  میدانی ... وسط بهار ... خانه ام برگریزان است

++ امضا : علی

جمعه ۱۷ خرداد ۹۲ ساعت ۰۵:۱۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مصطفا
سلام به روی ماهت به چشمون سیاهت!
چه عجب یادی از ما فقیر فقرا کردی؟

علی
پاسخ:
سلام داداش
خیلی مخلصیم حاجی
اختیار داری ، ما همیشه به یادتیم
شما نیستی !
  • سه شنبه ۱۰ دی ۹۲ ، ۰۱:۵۷
  • امین
    سلام علی جان. از بین آخرین نظرات خانم کوچولو،‌ چند تا شو پاسخ دادم. ولی فکر می کنم که بحث داره از اصل موضوع دور میشه. برای همین در آخر نظراتم بیش از 20 یا 30 تا سوال از موضوعات مختلف از جریان سبز و شخص میر حسین موسوی سوال کردم. ما در موضوع سوال کردن هستیم. اون سوالای آخر را هم یه نگاهی بینداز،‌ خیلی چیزها مشخص میشه.
    راستی جواب نظر ایشون را توی وب خودم دادم. نه وب خانم کوچولو.
    راستی یه سوال: تو و خانم کوچولو توی یک دانشکده درس میخونید،‌همدیگر را میشناسید؟

    علی
    پاسخ:
    سلام
    دمت گرم ؛ الانه میام ...
    هر چی من قدرت بحث ندارم ؛ شما یه تنه همه رو حریفی
    جدای از شوخی ؛ ممنونم ازت

    هان ؟ فک نکنم ... !
  • پنجشنبه ۳۰ خرداد ۹۲ ، ۱۸:۰۸
  • محمد مهدی
    علی مردی؟؟؟؟؟؟؟
    باور کن مهندس،، لنگم!!!!!!!!!!!
    بهم بزنگ لطفا هر موقع اومدی تو دسترس.
    mer30

    علی
    پاسخ:
    آره ؛ رفته بودم کما ...
    نه فقط تو ؛ از صبح تا ظهر 25 تا میس کال داشتم ... !
    باشه ...
  • چهارشنبه ۲۹ خرداد ۹۲ ، ۲۱:۳۰
  • محمد مهدی
    خیلی هفته خوبی بود.
    اون از انتخابات که رای اولی بودم و از حضور تا نتایج همه چی عالی بود.
    این از استاتیک که با لذتی با حال پاس کردم.
    این از تیم ملی که حال این کره ای ها رو گرفتن. مرسی کروش مرسی گوچی.
    اینجا مردم فکر کنم تا صبح بیرون بودن. امروزم هم شاید رفتم استادیوم، آخه جشنه.
    انشاالله هم جمعه والیبال حال صروستان رو میگره.
    کاش همه چی مثل این هفته بود.
    کاش علی هفته آخر دانشگاه هم این جوری خوشحال بودم.
    کاش.........
    بی خیال، بزن ریتم رو با پات حالا.

    علی
    پاسخ:
    خداروشکر
    ایول
    بله ؛ یه حال اساسی به ملت دادن !
    ایشالا ...
    افسوس گذشته رو نخور ...
  • چهارشنبه ۲۹ خرداد ۹۲ ، ۲۰:۱۹
  • دختر کوچولو
    ببخشید آقا امین اما جواب من رو زمین موندا!!!!

    علی
    پاسخ:
    آقا امین رسیدگی فرمایید لطفن
  • چهارشنبه ۲۹ خرداد ۹۲ ، ۰۵:۵۳
  • دختر کوچولو
    سلام!
    چه بحثی شده اینجا!!!!
    خوبی؟
    نمره استاتیک خوب نشدی؟؟!
    زمین خوب شدی؟؟

    علی
    پاسخ:
    سلام
    بله ...
    نع !
    همشو گندیدیم !
  • چهارشنبه ۲۹ خرداد ۹۲ ، ۰۵:۵۲
  • بهار
    سلام.خوبین؟
    چرا وبتونو آپ نمیکنین؟

    راستش بابت این بحثای سیاسی اخیر باید بگم:
    هیچ تقلبی واقعا در کار نبوده! اینکه اصولگراها خودشون بابت اشتباهاتشون شکست خوردن مسئله ای نیست که بخوان با ادعای تقلب رفعش کنن!
    از طرفی سال 88 هم تقلب نشده بود! فقط متاسفانه اصلاح طلبا جنبه شکست رو نداشتن!
    و جالبتر اینکه سردسته ی اصلاح طلبا الان اعلام میکنه که هیچ گونه تقلبی در کار نبوده و همه چی خیلی خوب برگزار شده!!!چرا؟ چون اون چیزی شد که اونا میخواستن!
    کاش دوستامون یاد میگرفتن به جای رو هوا حرف زدن، یه کمی اطلاعاتشونو در زمینه سیاست بالاببرن و از عقلشون استفاده کنن! این مسائل با یه کمی مطالعه و کمی چاشنی عقل و استدلال حل میشه به راحتی!

    درنهایت:
    رییس جمهور جدید چه خوب و چه بد اومد در راس امور!
    یادمون باشه حداقل خودمون در جایگاه یک فرد، کارمونو درست انجام بدیم و بعد از بقیه توقع داشته باشیم که درست عمل کنن!
    و به جای نگاه کردن به رییس جمهور به خودمون به عنوانی شخصی ازمردم و کشور نگاه کنیم! در اون صورت خیلی تغییرات به صورت خودجوش به وجود میان!

    علی
    پاسخ:
    سلام
    راستش اصلن وقت نمیکنم ...

    بله ...
    آدم باید کار خودش رو درست انجام بده ؛ بعد توقع کار درست از دیگران داشته باشه ...
  • چهارشنبه ۲۹ خرداد ۹۲ ، ۰۱:۳۰
  • امین
    سلام علی جان. با پست کامل متفاوت و عجیب در خدمتیم. سعی می کنم به خاطر تنوع در بین سوالات ، مثلا بین هر 4 یا5 سوال ، یک سوال سرگرمی هم بذارم. با سوال عجیب تستی آپ کردم.

    علی
    پاسخ:
    سلام ...
    حتما میام ...
  • چهارشنبه ۲۹ خرداد ۹۲ ، ۰۰:۲۵
  • امین
    ادامه ی نظر قبلی:
    نکته ی دوم و احتمال دوم اینکه،‌ما اخبار نیمه رسمی (خود من دریافت کردم) دریافت کردم که در همان ساعات اولیه صبح اعلام شده بود که آقای روحانی پیروز شده. مثل من از شبکه ی انگلیسی زبان و بین المللی پرس تی وی، این خبر را دریافت کردم. اما برای اینکه رقبا اعتراضی در نحوه ی شمارش نداشته باشند، احتمال میدهم که دوباره تا شب آراء باز بینی شده و دقیق شمارش شده و اعلام شده است.
    تازه احتمالات زیاد دیگری هم وجود داره.
    آقای محترم من سال 88 به احمدی نزاد رای ندادم. ولی دلم میخواست که در جشن پیروزی مشارکت 85 درصدی کشورم و نظامم در خیابان ها شرکت کنم. که با سطل های آشغال سوخته و بانک های شیشه شکسته و تظاهرات و تجمع های غیرقانونی و وحشی گری یک عده در خیابان مواجه شدم.
    کلا اصلاح طلبان به هر قیمتی که رای نیاورند و نتیجه به نفعشان نشود، حاضر هستند، تکرار می کنم حاضر هستند هم از آبروی نظام خرج کنند و هم از آبروی رهبری خرج کنند و هم شهر و کشور را ناآرام کنند و آنگاه دنیا به همه ی ما بخندد که چه خوب جرج سوروس توانست طرح انقلاب مخملی را در ایران به اجرا بگذارد. طرحی که پیش تر دو کشور گرجستان و اوکراین به آن دچار شده بودند.
    حالا امسال همون آقایی که 9 ماه قبل ادعا میکنه و هشدار میده که باید انتخابات در ایران آزاد باشه و ابراز نگرانی میکنه، پس از انتخابات و در حالی که نامزد مورد حمایت او رای آورده بود، اعلام میکند که در ایران دموکراتیک ترین انتخابات انجام شد.
    اگر این آقا مرده. چرا اون موقعی که نتیجه ی انتخابات به ضررش شد، این حرف را نزد. چرا یک پیام تبریک خشک و خالی نداد. ولی حالا اومده و خودشو شریک پیروزی ملت معرفی میکنه.
    امیدوارم فهمیده باشی که کی را میگم.
    در سال 92، حالا همه ی کاندیداهای اصولگرا نه تنها تبریک به آقای روحانی میگند ، بلکه علاوه بر تبریک ، طرفداران خودشون را هم به حمایت از دکتر روحانی دعوت میکنند.
    این هست اون اخلاق انتخاباتی که اصلاح طلبان هیچ بویی از آن نبرده اند.
    حرف زیاد هست و استدلال های من هم بسیار.
    علی جان ببخشید اگر زیاد نوشتم.

    علی
    پاسخ:
    ممنونم امین ...

  • چهارشنبه ۲۹ خرداد ۹۲ ، ۰۰:۲۳
  • امین
    سلام علی جان.
    بذار جواب این آقا یا خانم را بدم.
    اولا این چه ربطی داره به تقلب؟ اینکه سال 88 تا صبح شمردن تموم شد و سال 92 تا شب روز بعد از انتخابات طول کشید.
    کلا دلتون میخواد از کاه،‌ کوه بسازید.
    ثانیا،‌ تو که هنوز جواب فارس و وزارت کشور را نشنیدی.
    جواب های احتمالی زیادی و حتی قانع کننده برای اینکه چرا آراء دیر شمرده شده و تا شب ( ساعت 8 شب) طول کشید ، وجود داره:
    این دوستای سبزی ما که الان هم پشت سر رئیس جمهور منتخب هستند،‌ کمی بی جنبه هستند و به خاطر اینکه فورا به خیابان ها نریزند و آرامش شهر را به هم نریزند ( کشف حجاب و رقص خیابانی نداشته باشند)
    من از پشت کوه نیومده ام. خونمون هم شمال شهر تهران توی محله ی سعادت آباد هست. خلاصه یکی از جواب های احتمالی این است که به خاطر بی جنبه بازی این جماعت، آرام آرام نتایج را اعلام کردند. اگر قرار میبود همان ساعت 7 صبح اعلام می کردند. ترافیک عظیمی به راه می افتاد و کل شهر مختل میشد. تازه از این گذشته،‌ این جماعت خوش غیرت با شنیدن پیروزی روحانی در انتخابات به خیابان ها ریختند. فقط باید می بودید و می دیدید که بزرگراه چمران قفل شده بود. خیابان ایران زمین مرکز رقص و کشف حجاب و اختلاط زن و مرد شده بود. از طرفی در خیابان ایران زمین و سعادت آباد، بیمارستان وجود داره ولی این جماعت ذوق زده و خوش غیرت، مدام بوق می زدند و طفلکی بیمارهای اون دو بیمارستان که آسی شده بودند. از ساعت 8 شب شروع کردند و تا خود صبح، ترافیک سنگین به همراه بوق های ممتد و سروصداهای عجیب و غریب و انواع ضد ارزش ها را به نمایش گذاشتند. کاشکی میدیدید که سنگ تموم گذاشتند. این عکس هایی هم که توی سایت ها منتشر شده، این ها مربوط به قسمت های مذهبی تهران مثل میدان انقلاب و وسط های شهر هست. باید می بودید و می دیدید که اون بالا بالاها چه خبره.
    خلاصه از مردم آزاری این جماعت هر چی بگم کم گفتم. و سایر...

    علی
    پاسخ:
    سلام
    بفرمایین
    میدونی داداش ؛ منم مث تو ... اما خودتو کنترل کن ...
  • چهارشنبه ۲۹ خرداد ۹۲ ، ۰۰:۲۲
  • باروون
    امین:
    انتخابات 92 مهر تاییدی بود بر تقلب در انتخابات 88!!!
    سال 88 بنا به گزارش فارس نیوز(خبرگذاری زیر دست و مطیع خودتون(اصول گراها))ساعت 7:45 فردای انتخابات نوشته شده که تا این لحظه حدود 28میلیون رای رو خونده بودن و نتایج هم زده بود ولی امسال تو همون ساعت نوشته بود 2میلیون رای خونده شده!!!!!
    این یعنی چی؟؟؟؟
    اصن خنده داره!
    حداقل میزدن آرشیو فارس نیوز رو نابود میکردن تا ملت نگیرن قضیه رو!!

    علی
    پاسخ:
    الان شما باروون هستین یا امین ؟

    فارس نیوز رو نمیدونم
    ولی من خودم یادمه سال 88 رو ! تو اون ساعت انقد رای شمره نشده بود ؛ اخبار رو یادمه ... !
    اگه 88 تقلب شده بود ؛ تو این انتخابات هم خیلی راحت میتونستن فقط 0.7 درصد رو تقلب کنن تا انتخابات به دور دوم کشیده بشه !!!
    با این حال من خودم این حرف رو پیگیری میکنم ببینم قضیه چیه ... .
    ( 23:44 : الان یه نگاه سرسری انداختم و همچین چیزی که میگین ندیدم )
  • سه شنبه ۲۸ خرداد ۹۲ ، ۰۱:۲۲
  • دختر کوچولو
    آقا محمد علی اینجا چه خبره؟؟؟؟
    محمد مهدی
    وای خدایا شکرت
    علی استاتیک پاس کردم !!!!!!!!!!!
    امیدوارم تو هم پاس کرده باشی.
    اگه پاس نکردی نظرمو تایید نکن.
    خدایا Mer30

    علی
    پاسخ:

    من ر....م !
    پاس شد ؛ اما ... !
  • دوشنبه ۲۷ خرداد ۹۲ ، ۲۰:۳۸
  • همون همیشگی!(abm)
    جواب یاهو رو نمیدی؟

    علی
    پاسخ:
    شرمده ؛ پای سیستم نبودم !
  • دوشنبه ۲۷ خرداد ۹۲ ، ۰۷:۵۴
  • سپیدار
    سلااااام ملکم !

    علی
    پاسخ:
    ملکم السلام !
  • دوشنبه ۲۷ خرداد ۹۲ ، ۰۷:۲۳
  • امین
    سلام علی جان. حالت چطوره ؟ چرا آپ نمی کنی؟
    راستی اون نظراتی که دختر کوچولو هم برام نوشته بود،‌ ابتدا تایید کردم و سپس جواب ایشان را هم دادم. می تونی توی وبم بخونی.
    من صمیمانه با ایشان بحث کردم و اصلا جدل نکردم. و هنوز هم دوست دارم در فضای دوستانه و بارعایت احترام طرفین بحث کنم.
    راستی ظاهرا رئیس جمهور منتخب آقای روحانی هست.
    من دلم به حال این اصولگرا ها می سوزه که طفلکی ها به خاطر نظامشون و به خاطر انقلاب شون و به خاطر اینکه شیرینی برد ملت توی انتخابات خراب نشه و به خاطر اینکه حماسه ی سیاسی خراب نشه و به خاطر اینکه بی قانونی و هنجارشکنی نکنند. ادعای تقلب نمی کنند. نمی دونم چرا هر چی تقلب و ادعا هست، فقط برای اصلاحطلبان هست اون هم موقعی که رای نمی آورند. حماسه که هیچی!!! همه چی را خراب می کنند. از ادعای تقلب گرفته تا هر گونه اقدام تشنج آمیز. کما اینکه در سال 88 کردند. خیلی دلم پره. همونهایی که تقلب در انتخابات ایران را صحیح دونستند و به سازوکار انتخابات گیر دادند. و همراه ادعاکنندگان تقلب بودند. دیروز راست راست می آیند و با همین سازوکار ،‌رای می دهند و وقتی که نتایج به نفع شون هست. آنگاه ادعای دموکراتیک ترین انتخابات در جهان را که در ایران افتاده می کنند. نمی دونم اگه آرا به نفعشون نمی شد، چی می کردند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    داداش علی . باز هم می بینمت.
    با دو پست،‌ جدید به نام سوال پنجم،‌مناسبتی و انتخابات
    و سوال ششم ،‌ درس و دانشگاه آپ کردم.
    خوشحال می شوم تشریف بیاورید. و نظر بدی.

    علی
    پاسخ:
    سلام امین عزیز
    خوبم ؛ ممنون ؛ میدونی ؛ حوصله اش نیس !
    بهتره فعلا من سکوت کنم ...
    منم مثه شما ؛ دلم پره اما تابع ام ؛ هرچی رهبر بگه ... .
    ممنون
    الان میام
  • يكشنبه ۲۶ خرداد ۹۲ ، ۰۳:۰۸
  • محمد مهدی
    مشتاقم که پرسد یکی حال خرابم را ...

    علی
    پاسخ:
    خب چطوری ؟!
    ببینمت کلی باهات حرف دارم ... !
  • شنبه ۲۵ خرداد ۹۲ ، ۲۰:۳۹
  • محمد مهدی
    سلام
    چیزی های زیادی نوک زبونم هست ولی نمی دونم (( از چی بگم؟))
    دوست ندارم این کار رو ولی فقط میگم منم هستم.
    راستی انشاالله اگه مشکلی پیش نیاد یک شنبه میایم دانشگاه بلکه تموم کنیم این پروژه رو.

    علی
    پاسخ:
    سلام

    باشه ؛ قبلش هماهنگ کن منم بیام ... .
  • شنبه ۲۵ خرداد ۹۲ ، ۲۰:۳۴
  • سپیدار
    دست شما درد نکنه من کاری باهاشون ندارم همون پیش خودت باشن بهتره !!!

    علی
    پاسخ:
    باشه !
  • شنبه ۲۵ خرداد ۹۲ ، ۰۶:۲۷
  • سپیدار

    آی آی آی می بینم که با بچه های بالا مشورت می کنی !! با از ما بهترون می پری !!!
    سلام مارو هم بهشون برسون !

    علی
    پاسخ:
    بله دیگه ؛ بالاخره برای تصمیمات عالیه باید مشورت کرد
    دیدمشون حتما میگم یه سر پیش شما هم بیان
  • شنبه ۲۵ خرداد ۹۲ ، ۰۶:۱۲
  • سپیدار
    خدا رو شکر که خوبی

    + به جلیلی رای دادی ؟
    + به نظرت کی میشه رئیس جمهور ؟

    علی
    پاسخ:


    + بله
    + صب کن با اجنه یه مشورت داشته باشم !
  • شنبه ۲۵ خرداد ۹۲ ، ۰۶:۰۵
  • سپیدار
    سلام
    شب عالی متعالی
    شما خوبین ؟

    علی
    پاسخ:
    سلام
    شب شمام بخیر
    ممنون ؛ خوبم
  • شنبه ۲۵ خرداد ۹۲ ، ۰۵:۴۲
  • zahra
    سلام اعیاد شعبانیه مبارک
    بعد از مدت ها اپم امیدوارم باز هم منو همراهی کنید

    علی
    پاسخ:
    سلام ؛ بر شما هم مبارک باشه
    چشم ... .
    ممنون ؛ خبر کردین
  • جمعه ۲۴ خرداد ۹۲ ، ۱۹:۳۴
  • همون همیشگی!
    سلام
    از این ک ب حرفم توجه کردی و برات جالب بوده خوشحالم.بازم بت مصراع میدم.
    دمتم گرم...

    علی
    پاسخ:
    سلام
    بله ؛ شما فقط خوراک بده
  • جمعه ۲۴ خرداد ۹۲ ، ۰۰:۲۲
  • محمد مهدی
    یادم میاد یه بار دیگه ازم پرسیدی درباره استاتیک!!!
    یه دو هفته ای باید سرگرم پروژه باشم و حتما مزاحمت میشم.
    شنبه هم احتمالا میام دانشگاه یه سر.

    علی
    پاسخ:
    تو که میدونی من حافظه ندارم
    سعی کن زودتر تمومش کنی ... وقتی نمونده ...
  • پنجشنبه ۲۳ خرداد ۹۲ ، ۲۰:۴۸
  • سپیدار
    کوووووووووو خبرای خوووب ؟؟؟؟؟

    من که خبری نمی بینم !

    علی
    پاسخ:
    خبر خوب اینکه یه ماموریت تبلیغاتی از سرم برداشته شد
    چون خبرا پیش شماست

  • پنجشنبه ۲۳ خرداد ۹۲ ، ۰۳:۰۸
  • محمد مهدی
    تعریفت قوت قلبی بود و الان جو گیر شدم میگم چند هفته دیگه یکی از از داستانامو برات می فرستم تا ببینم نظرت چیه!!

    علی
    پاسخ:
    چند هفته دیگه ؟!
    چه خبره بابا ؟
  • چهارشنبه ۲۲ خرداد ۹۲ ، ۲۰:۳۳
  • محمد مهدی
    قربونت برم داداش
    از استاتیک زدم و فکر کردما!!!!

    علی
    پاسخ:
    کوچیکتم
    من موقع استاتیک راه میرفتم و آواز میخوندم !
    راستی استاتیک چطور بود ؟
  • چهارشنبه ۲۲ خرداد ۹۲ ، ۲۰:۲۳
  • محمد مهدی
    منم کلی فکر کردم این دوبیتی مسخره زیر به ذهنم اومد فقط خواهشا به هنگام دیدن ویرگول یه کمی مکث کنید:
    عمریست که در کوزه جگر میسوزد
    عشق باز قصه ما را نگر،‌ میسوزد
    معشوق قصه عشق، مگر میسوزد
    آری از دوری عشق دگر، میسوزد
    mer30

    علی
    پاسخ:
    چشم
    به ؛ میگم داداش یه پا شاعر بودی رو نمیکردی ...
    ایول ...
  • چهارشنبه ۲۲ خرداد ۹۲ ، ۱۹:۴۸
  • دختر کوچولو
    سلام ایمیلی که فرستادی واقعی بود؟؟ینی میگم واقعا رایت جلیلیه؟؟

    علی
    پاسخ:
    سلام
    یعنی چی واقعی بود ؟
    بله با اجازتون !
  • سه شنبه ۲۱ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۵۸
  • سپیدار
    اومدم سرک بکشم ببینم چه خبره !!

    علی
    پاسخ:
    خوش اومدین !
    خبرای خوب
  • سه شنبه ۲۱ خرداد ۹۲ ، ۰۵:۴۸
  • نیمه سیب سقراطی
    خودمم انتظار نداشتم ! راستش دیگه !

    + اوهوم ! رفتم دیدم نبود
    تازه می خواستم بیام دعوا که چرا منو جا انداختی !

    علی
    پاسخ:


    + الانه میفرستم ...
  • سه شنبه ۲۱ خرداد ۹۲ ، ۰۳:۴۶
  • zx
    عمریست که در کوزه جگر می سوزد
    عشق هر جا که رسد هرچه بُوَد میسوزد

    علی
    پاسخ:
    بسیار عالی ؛ ممنونم
    + ولی ؛ شما ؟!؟
  • سه شنبه ۲۱ خرداد ۹۲ ، ۰۳:۴۱
  • نیمه سیب سقراطی
    سلام

    وسط کوانتوم خوندن نمیدونم چطو شد اینو نوشتم !

    عمریست که در کوزه جگر میسوزد
    کاش لیلی برسد
    بزند سنگی و این غمکده در هم شکند
    من بمانم بی دل
    او شود دلبر و دلدار ُ
    دل از ، من ِ بی دل ببرد !

    + برم ببینم چی میل کردین !

    علی
    پاسخ:
    سلام
    شعر با طعم کوانتوم !

    عالی ! یعنی فوق العاده
    انتظار یه شعر نو رو نداشتم
    ممنونم

    + هنوز میل نکردم چیزی !
  • دوشنبه ۲۰ خرداد ۹۲ ، ۲۱:۱۸
  • دوسش
    سلام...:)
    :)
    خدافظ...
    راستی
    شعرات قشنگه
    :)

    علی
    پاسخ:
    سلام
    خداحافظ شما
    ممنان
    +کوتاه و مختصر و مفید
  • دوشنبه ۲۰ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۴۴
  • دختر کوچولو
    سلام امتحانا تموم شد:))))))
    خب چی شده؟ چرا حالت خرابه؟خبریه؟
    من هنوز مصرع هم نیابیدم

    علی
    پاسخ:
    سلام
    خوش ب حال شما
    چیز خاصی نیس !
    منم هنوز منتظرم ...
  • دوشنبه ۲۰ خرداد ۹۲ ، ۰۳:۵۴
  • ارکــ ـیـבِهــ
    دلــــم بالــکنی می خواهـــد رو به شهـــر...
    و کمی بـاد خنکــــ و تاریکـــــی ...
    یکــــ فنجان بــزرگــــ قهوه ...
    یکـــ جرعه تــو ...
    یکــــ جرعه من ...
    و سـکوتـــی که در آن دو نگـــاه گـــره خـــورده باشـــد ...
    بی کلام...
    میـــــدانی...!؟
    دلــــم یک "من" می خواهــد بـــرای تــو...
    و یک "تــو" تـــا ابــــد بــرای من ...
    سپیدار
    بهله تهدید می فرمایم خوبشم می فرمایم !

    + بیا دیدی ... !!

    علی
    پاسخ:
    ّبله ...
    عاقا تا راه مذاکره هس چرا به زور متوسل میشی ؟

    +جوجه را آخر پاییز میشمارن !
  • يكشنبه ۱۹ خرداد ۹۲ ، ۰۶:۵۹
  • سپیدار
    خوب الان توی این پست یه بار دیگه می پرسم وااای به حالت پاسخگو نباشی !!!!!!!


    + می پرسم از حال خرابت ، از احساس نهفته در دل پر عذابت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چی شده ؟؟؟؟ خوبی ؟؟

    علی
    پاسخ:
    تهدید میفرمایین ؟!؟

    + چیزی نشده ؛ خوبم ؛ ممنون !
    دست شما درد نکنه ...
  • يكشنبه ۱۹ خرداد ۹۲ ، ۰۶:۵۳
  • سپیدار

    زرررررررررررشک !!!!!!!!!!! من نپرسیدم !!!
    عجب عجب عجب .... !!!

    علی
    پاسخ:
    قبل از این پست پرسیدین !
    بله ؛ بله ... بله ... !!
  • يكشنبه ۱۹ خرداد ۹۲ ، ۰۶:۴۲
  • امین
    سلام . عید مبعث را بهتون تبریک می گم. وب زیبا و شاعرانه ای دارید. من شما را لینک کردم. اگه ممکنه منو هم لینک کنید.

    علی
    پاسخ:
    سلام
    ممنون ؛ منم به شما تبریک میگم
    آدمو تو کار انجام شده قرار میدین
    چشم ...
  • يكشنبه ۱۹ خرداد ۹۲ ، ۰۴:۰۱
  • مدادمغزی
    عمریست که در کوزه جگر میسوزد
    او مست پیاله و برون از کوزه
    او(یار!!!)

    علی
    پاسخ:
    بسیار عالی ...
    ممنونم
  • شنبه ۱۸ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۳۴
  • محمد مهدی
    اینقدر اینجا خوبه که آدم از کارش میزنه تا بیاد یه سری بزنه
    هی میخوام نظر بدم و بگم من هستم ولی نمی دونم چی بگم.
    علی هیچی استاتیک نخوندم
    و متاسفانه شد 25 روز!!!

    علی
    پاسخ:
    اختیار داری داداش !
    ادامه مصرع رو بگو ...
    منم مثه تو
    کنتور میندازی ؟ یه وقت به خودت میای و مثه من میبینی 2 سال گذشته و هنوز نتونستی کنار بیای ! یه تصمیم اساسی بگیر !
  • شنبه ۱۸ خرداد ۹۲ ، ۱۸:۵۵
  • سپیدار
    شما که مشتاقی یکی بپرسد حال خرابت را ... واسه چی ازت این همه آدم پرسیدن پاسخگو نیستی ؟؟

    علی
    پاسخ:
    بله !
    همین خود شما کی پرسیدی ؟
  • شنبه ۱۸ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۵۷
  • فراز
    گرگ، شنگول را خورده است
    گرگ
    منگول را تکه تکه می کند
    بلند شو پسرم!
    این قصه برای نخوابیدن است

    سلام دوست خوبم

    زیبا

    منم آپم



    علی
    پاسخ:
    ...
    سلام
    ممنونم
  • شنبه ۱۸ خرداد ۹۲ ، ۰۶:۲۰
  • مجتبی
    یه نظر منم "از این شب تاریک سحر کی روید؟"بهتره
    البته باید بقیه نظر بدن که مشک آن است که خود ببوید نه امکه عطار بگوید..

    کاملشهم میشه کرد ولی فعلا من شرایط ذهنی ام خیلی بهم ریخته است

    علی
    پاسخ:
    نظر منم رو همینه !
    اون که بله ... . ولی شعر شما همه جوره به دل میشینه ... .

    با این حال منتظرم ... .
  • شنبه ۱۸ خرداد ۹۲ ، ۰۴:۳۳
  • وفا
    سلام

    پاورقیتون بسیار زیبا بود!

    علی
    پاسخ:
    سلام
  • شنبه ۱۸ خرداد ۹۲ ، ۰۳:۴۱
  • محمد مهدی
    با خیلی تاخیر میگم سلام
    این هاتف اصفهانی هم خوشحاله ها
    مشکل اینجاست که اصلا حاضر نیست نه یه نگاهی بکنه نه صدایی رو بشنوه وگرنه که بقیه اش حله.
    + علی خوبی؟

    علی
    پاسخ:
    سلام داداش
    آره ؛ بدجور ...

    + نمیدونم ... ! تو خوبی ؟
  • شنبه ۱۸ خرداد ۹۲ ، ۰۳:۳۹
  • سپیدار
    آقا چرا مصرع منو گذاشتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    من همین طوری گفتم ! لطفا اگه میشه برش دار

    + سلام
    +برای شما هم مبارک

    علی
    پاسخ:
    خب شعره دیگه ! میدونی اگه برش دارم ؛ فقط یه نفر هست که ادامه مصرع رو گفته ... !

    + سلام علیکم
    + ممنان ...
  • جمعه ۱۷ خرداد ۹۲ ، ۱۸:۱۷
  • مجتبی
    سلام داداش
    عید تو هم مبارک

    علی
    پاسخ:
    ُسلام
    ممنونم ؛ عید تو هم مبارک ...
  • جمعه ۱۷ خرداد ۹۲ ، ۱۸:۰۵
  • مونارک
    سلام

    عمریست که در کوزه جگر میسوزد ...

    - معشوق پی عشق دگر می سوزد مجتبی
    - از این شب تاریک سحر کی روید؟ مجتبی

    به نظرم این دوتا مناسب ترن.

    عید شما هم خیلی مبارک باشه انشالله.

    علی
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم
    آره ؛ نظر منم فعلا رو یکی از این دوتاست

    ممنونم ؛ بر شما هم مبارک باشه
  • جمعه ۱۷ خرداد ۹۲ ، ۰۵:۳۱
  • Copyright (©) 2012-2015
    All Rights Reserved.
    کپی رایت (©) ۱۳۹۰-۱۳۹۴
    تمامی حقوق محفوظ است
    قالب شماره 13
    نسخه 1.0
    طراحی و اجرا در مرداد 95
    کدنویسی تنها با html و css
    کپی نکنید ، درخواست کنید کد خدمتتان تقدیم می شود !