37 : بودن ؛ دیدن
37 : بودن ؛ دیدن

قسمت اول

قسمت دوم :

دنیا را رنگ بزن ؛ رنگی که خودت و تنها خودت را به تماشا بگذارد . رنگی که نه گرد و غبار حرفها به رویش بنشیند و نه با گذشت زمان به پس کوچه های خاطراتت برود ، و نه با خنده های دیگران رنگ ببازد ...!

رنگی بزن ؛ رنگی که هر صبح به نوازش نسیم بر سر کوچه ی تصمیم مشتاق تر از دیروز گام برداری . رنگی که هر شب به آرامش نور مهتاب ، پی گذشت یک روز شاداب ، بر شیرینی یک خواب ؛ فرو روی .

رنگی بزن ؛ رنگی که نه چراغ سر کوچه جای نور ماه را ، بر دیوار اتاقت میگیرد ، و نه پرده ها جلوی پرتو خورشید را ، بر صورتت میگیرد . چراغ های ساختگی را بشکن و پرده ها را کنار بزن ؛ بگذار چشمانت به دیدن عادت کند ... بگذار گوش هایت به شنیدن عادت کند ... ؛ یک دم رها شو این دنیای سیمانی ...

رنگی بزن ؛ رنگی که مرز دوستی را ، جفرافیا و تاریخ تعیین نکند ، رنگی که خدا را به گوشه محراب محدود نکند ؛  رنگی که مسئله را به داشتن یک حل محدود نکند ؛ رنگی که چشمانت را به زمین ندوزد ...

رنگ بزن ... رنگی که خودت و تنها خودت را به تماشا بگذارد ...

پایان            

امضا : علی        

عکس + ربات + برگ + جالب + جذاب + cute + robot + leaf + hd


سلام
امیدوارم در پناه حق ؛ شاد سر حال و سلامت باشین
زمان نظر سنجی برای بهترین انتخاب بهترین مصراع برای ادامه « عمریست که در کوزه جگر میسوزد » تمام شد ولی این به معنای پایان مهلت برای ارسال شعر نیست !
از مجموع 23 رای که به شعر های نوشته شده در پست قبل داده شد :
6 رای به مجتبی عزیز با مصرع : معشوق پی عشق دگر می سوزد
4 رای به شعر نو یکتا خانم : کاش لیلی برسد
                                   بزند سنگی و این غمکده در هم شکند
                                   من بمانم بی دل
                                   او شود دلبر و دلدار ُ
                                   دل از ، من ِ بی دل ببرد !
4 رای به مصرع خانم کوچولو : عشق هر جا که رسد هرچه بُوَد میسوزد
3 رای به مصرع ههای محمد مهدی
3 رای به مصرع های دیگر مجتبی
2 رای به مصرع مداد مغزی
و یک رای هم به مصرع دیگر خانم کوچولو

خب طبق وعده ای که داده بودم ؛ برای بیشترین رای قالب سفارشی تهیه میشه !


پاورقی :
1- دعوت میکنم از دوستان برای ارائه ایده هاشون برای طراحی قالب بعدی متفاوت ببینیم ؛ مخ من دیگه ایده جدید نداره ؛ خواهش دارم که هر کسی که ایده خاصی جدای از بحث طراحی ؛ مد نظر داره با من در میون بذاره .
2- یکی دیگه از نمونه کارهای بنده : درهوای تو ؛ البته هنوز کامل نیست ؛ به خاطر عدم دسترسی به تگ های بلاگ اسکای !

2- تابستان است و گرما ؛ میترسم بسوزد عشق تو در گرمی هوا .

دوشنبه ۱۰ تیر ۹۲ ساعت ۲۲:۵۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پارمیدا
سلام خوبید امیدوارم امتحاناتون خوب شده باشه!اگه میتونید به یک دختر 17 ساله حقیر کمک کنید بسم ا...!دوتا کار باید بکنید یکی اینکه برا م یک قالب طراحی کنید با موضوعورزشی با عنوان باریج نیوز!دوم اینکه من بگید که چگونه یک عکس تو دوربینه خودتو بزاری تووبت ؟ممنون اگه این کار ها رو بکنید یا آدرس وبو میدم یا ایمیل!!!!!

علی
پاسخ:
سلام
ممنونم ، شما خوبین ؟
نه ، اصلن خوب نشد
باریج چی هس ؟ من اصن فوتبال و اینا سر در نمیارم ...
+ الان که دارم برنامه طراحیم رو نگاه میکنم 8 تا قالب جلومه که هنوز طراحیش مونده ! یکیش واسه 2 روزه پیشه واسه یکی از استادهامون که در اولویته ... فعلن وقت طراحی ندارم ، میتونم براتون بزارم تو نوبت ...
معمولا عکس تو دوربین کیفیت بالایی داره و طبیعتا حجمش بالاس ، اول باید با کابل یا هر وسیله دیگه عکس مورد نظر رو بریزین تو سیستمتون ، بعد "رزولوشن" و حجمش رو با برنامه هایی مثله فتوشاپ یا همون پینت ویندوز کم کنید (برنامه jpegmini صرفا برای کم کردن حجم عکس های با فرمت jpg عالیه ، برنامه Advanced.JPEG.Compressori هم خوبه )
بعد این کار باید تو یه مکانی آپلودش کنید ؛ مثله picofile.com , gigpars.com و ... .
بعد از آپلود لینک عکس رو با ویرایشگر وبلاگ به عنوان عکس قرار بدین ...

+ گرو کشیه یا ... ؟
+ اون از جنابه سرکار نیمیکت چوبی که اومدن و بدون آدرس رفتن
+ این هم از شما که اومدین آدرس امین آقا رو گرفتین و حالا ...
+ اصن چرا چند وقتیه خاننده های خاموش همگی با هم ابراز هویت میکنن ؟
  • پنجشنبه ۲۶ دی ۹۲ ، ۲۳:۰۱
  • محمد مهدی
    سلام بزنگ کارت دارم!سریع!!

    علی
    پاسخ:
    سلام
    الان ساعت 23:45 ! بزنگم الان ؟

    + اگه تو محمدمهدی خودمون نیستی ، پس کی هستی ؟ بگو ببینم ، منو سرکار گذاشتی ؟؟
  • شنبه ۲۱ دی ۹۲ ، ۰۰:۰۴
  • بماند(پارمیدا)
    سلام راستی من خواننده خاموش نیستم من وبلاگ دارم!!!!!!!!!!!!!!!

    علی
    پاسخ:
    سلام
    منظور از خواننده خاموش اینه که طرف هیچ آدرسی و نشونه ای از خودش نمیذاره ! بله ...
    خب آدرس بدین ؟ ماهم مفتخر بشیر به حضور در وبلاگتون
  • شنبه ۲۱ دی ۹۲ ، ۰۰:۰۲
  • بماند
    بابا درمورد وبلاگت توضیح بده!یعنی چه مصرع خانوم کوچولو من میخوام بنویسی مصرع بماند چجوری؟

    علی
    پاسخ:
    اوهوم
    اصل توضیحش تو پست قبلیه ، شماره 36 ؛ اونجا یه مصرع گفتم و از دوستان خواستم که ادامه اش رو بسرایند ! بعد هم تو این پست نظر سنجی گذاشتم و بهترین انتخاب شد ! همین ...
    انشاءالله اگه عمری باشه باز هم همچین برنامه هایی دارم ، مثله پارسال که مشاعره بود...
  • چهارشنبه ۱۸ دی ۹۲ ، ۱۹:۱۹
  • مصطفا
    قربون شما!
    ما که میبینی هستیم تا حالا کامنت بی جواب داشتی؟
    حالا سر فرصت میام میگم
    فعلا هم انگاری داریم خدمت میکنیم

    علی
    پاسخ:
    ما بیشتر
    هوم ، نه ، ماشالا حساب دستته
    موفق باشی داداش
    مارو بی خبر نذار
  • چهارشنبه ۱۸ دی ۹۲ ، ۰۱:۵۹
  • بماند
    چجوری وبلاگت ما هم میخوایم شعر بگم دادا؟

    علی
    پاسخ:
    متوجه نمیشم ؟!
  • دوشنبه ۱۶ دی ۹۲ ، ۰۶:۵۱
  • بماند
    باشه من یه بنده خدام پسر بابامم یه انسانم الآن پشت نت نشستم. خوبه!

    علی
    پاسخ:
    اگه یکی مثه خودت گیرت بیفته، میفهمی چه عذابی داره !
    چی شده خواننده های خاموش دارن اینطوری اذیت میکنن؟

    البته هرجور راحتی , ما که نمیتونیم کسی رو مجبور به کاری بکنیم
  • دوشنبه ۱۶ دی ۹۲ ، ۰۲:۳۱
  • بماند
    حالا براتون مهمه؟

    علی
    پاسخ:
    بله .
    آدرس رفیقمون رو گرفتی خب
    قبل از اینکه بدم باید میپرسدم
  • شنبه ۱۴ دی ۹۲ ، ۱۹:۱۰
  • بماند

    سلام محمد علی جان اگه میشه آدرس وب امین رو بده!بنویس تو پاسخ ممنون

    علی
    پاسخ:
    سلام
    توی پیوند ها هست ؛ وبلاگ سوال .
    p-questions.blog.ir

    معذرت میخوام ؛ شما؟
  • شنبه ۱۴ دی ۹۲ ، ۰۵:۵۲
  • مهتاب
    سلام نوشته های خوبی دارین

    علی
    پاسخ:
    سلام ، ممنون
  • يكشنبه ۱۷ آذر ۹۲ ، ۰۲:۳۶
  • [ѕєтαуєѕн [ᴀ мιѕѕ ριɴƙ ^.-
    slm azizam kho0biiii

    \??\
    پلک شیشه ای
    سلام علیکم انشاالله سرمیزنم
    سرفرصت
    تشکر بابت حضورتان

    خداقوت
    یاعلی(صلوات برای فرج)
    سپیدار
    استامبولی
    دیدی پس یه ذره خاص بوده !
    منم خووووووووبم خدا روشکر

    علی
    پاسخ:

    آره ؛
    خوبه ؛ خداروشکر
  • دوشنبه ۴ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۵۸
  • امین
    سلام علی جان، خوبی داداش
    ذکر خیرت توی وبلاگ مهدی خاص باشید توی آپ جدیدش بود

    علی
    پاسخ:
    سلام داداش
    خوبم ممنون
    آره ؛ یه همچین رفیقایی داریم ما !
  • دوشنبه ۴ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۴۶
  • سپیدار
    سامبولی !
    چیزای خاص که مال اقای خاصه ! ولی اگه خاص نبوده پس چرا انقدر داغونت کرده ؟؟
    خوبه که به خیر گذشته
    حالا الان خوبین ؟!

    علی
    پاسخ:
    استامبولی
    یکم خب خاص بود !
    ممنونم ؛ بعله الان خیلی خوبم ؛ حال و احوال روبه راه ...
    شما چطورین ؟
  • يكشنبه ۳ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۲۷
  • سپیدار
    سلام
    چـــــــــــــــــــی شده ؟؟؟؟؟؟ چرا داغووونی ؟؟؟

    علی
    پاسخ:
    سلام
    چیز خاصی نبود ؛ به خیر گذشت ...
  • يكشنبه ۳ شهریور ۹۲ ، ۰۲:۴۷
  • فراز
    دیروز آرزو داشتم

    میتوانستم دست اتفاق را بگیرم تا نیفتد

    امروز فهمیدم

    اتفاق هم که بیوفتد

    باز من زندگی خواهم کرد؟؟!

    محمد مهدی
    سلام علی
    آپم.
    ختم قرآن و صلوات
    طرح پیامکی ختم قرآن
    درطول سال عدد 1 را به شماره 3000329099 ارسال کرده اتوماتیک براتون یک جزء قرآن ارسال می شود.
    ghoranian.com
    امین
    علی فکر کنم این جمله ات را تازه نوشتی
    چون تازه به چشمم خورد
    "همه دلتنگی ها از دلنهادگی بر این عالم است ..."
    خیلی قشنگ و پرمحتوا بود... چه جملات خوبی می نویسی دوست جونم

    علی
    پاسخ:
    نه خیلی وقته ؛ قبلن قابل نمایش نبود !
    از من نیست ؛ فک کنم از مولوی باشه
  • پنجشنبه ۳۱ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۱۳
  • امین
    سلام علی جان. خیلی بابت قالبت متاسفم.. امیدوارم هرچه زودتر یه قالب خوشگل داشته باشی.. راستیی این آقای شیرازی کیه؟
    علی جان با سوال 23 سرگرمی و عجیب آپ کردم

    علی
    پاسخ:
    سلام
    مدیر محترم بلاگفا هستن .
    ممنون خبر کردی ...
  • پنجشنبه ۳۱ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۱۱
  • نگاه
    سلام.ممنون از حضورتون.
    راستی قالب خوشمت چرا پریده؟
    چرا آپ نمیکنی؟
    خیلی سرت شلوغه؟!!

    علی
    پاسخ:
    سلام
    خب وبم فعلا تو کماس ! قالب رو ورداشتم ؛ چون هم خیلی سوء استفاده ازش شده و هم اینکه واسه کارای مهاجرت بهتره قالب پیشرفض بلاگفا باشه !

    یکم سرم شلوغ شده ؛ وقت کنم آپ میکنم
    ممنونم
  • پنجشنبه ۳۱ مرداد ۹۲ ، ۰۴:۳۵
  • دختر کوچولو
    سلام
    نه فکر نکنم :(
    به جاهای نا امید کننده!!!!
    + چه نابود!!!!!!!!!!!!!!!!!:(
    + اوفففففف برای پروژه طراحی؟؟؟؟یا برای قالب؟؟؟؟چیکا میکنی تو؟؟؟
    سپیدار
    سلام ملکم
    چه خبرا خوش می گذره ؟

    دیگه زیاد برو بیا نیس تو وبا ! همه سرشون به کار خودشونه !

    علی
    پاسخ:
    سلام علیکم
    سلامتی ؛ خوش که نه ؛ ولی میگذره ...

    آره ...
  • چهارشنبه ۳۰ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۱۳
  • محمد مهدی
    سلام علی
    من برنامه نویسی
    محمد مهدی
    سلام مهندس
    گفتم سر وقت توضیح میدم بیا تو وبم تا بفهمی قضیه چی بوده.

    علی
    پاسخ:
    سلام
    الان میام ...
  • دوشنبه ۲۸ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۳۲
  • محمد مهدی
    سلام علی جان
    اومدم اونجا ولی وقت نشد برم دانشگاه ظهر برگشتم.

    علی
    پاسخ:
    سلام داداش
  • يكشنبه ۲۷ مرداد ۹۲ ، ۰۳:۲۵
  • بهار
    سلام.
    بعد این همه مدت اومدم کلا شوکه شدم!
    اینجا چه خبره؟
    اسباب کشی کردین؟

    علی
    پاسخ:
    سلام
    به به ؛ شما ککجا ، اینجا کجا
    آره ؛ قرار اسباب کشی داشته باشم ؛ به زودی ...
  • شنبه ۲۶ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۱۰
  • یک آخرالزمانی
    سلام
    خسته نباشید
    وبلاگ بی نظیری دارید واقعا استفاده بردم
    خوشحال میشوم به وبلاگ منم سر بزنید
    یاعلی
    محمد مهدی
    خب ما هم براش دعا می کنیم
    آپم, حال کردی بیا.
    محمد مهدی
    سلام
    خوبی؟ چه خبر؟
    علی چیکار کردی؟
    غافلگیر شدم.
    من اومدم با عید خاص! آپم.

    علی
    پاسخ:
    سلام
    ممنون ؛ سلامتی
    هیچی ؛ فعلا وب رفته تو کما
  • يكشنبه ۲۰ مرداد ۹۲ ، ۲۱:۰۲
  • سپیدار
    سلام
    اِی بابا چرا اینطوری شد ! فکر کنم اثر تبلیغات زیاد من باشه شیرازی لج کرده !! به جای اینکه هرروز اماکاناتش رو بیشتر کنه ، هرروز ضایع تر و زاغارت تر میشه بعد هم توقع داره همچنان همون مخاطبی رو داشته باشه که روز اول داشته !!
    تو که پستات کمه بردار همه رو خودت سریع کپی پیست کن ، دیگه از نظراتت هم بگذر ! ما حلالت می کنیم !!!

    علی
    پاسخ:
    سلام

    خب جناب شیرازی هم دلایل خودش رو داره دیگه ! اتفاقا توضیح هم داده ... ! اما من و خیلی های دیگه قانع نمیشن ... !

    آره ؛ ولی فعلا دارم یه دست و پایی میزنم بلکه یه راهی پیدا کنم !
    دست شما درد نکنه ؛ بقیه هم بیان اعلام کنن که حلال میکنن حله
    ولی نظرات بمونه بهتره ...
  • يكشنبه ۲۰ مرداد ۹۲ ، ۰۶:۰۷
  • سپیدار
    سلام چطوری ؟
    ببینم اینجا چرا اینطوری شده ؟ قالبت کووش ؟ مهاجرت بیان درست نشد بری ؟

    علی
    پاسخ:
    سلام
    شکر خدا ؛ خوبم .
    اینجا فعلا همینطوری میمونه
    نه ؛ بیان فعلا نمیتونه مشکلش رو با جناب شیرازی حل کنه ! آقای شیرازی فک نکنم کوتاه بیاد ! باید خودم دست به کار بشم ... !
  • يكشنبه ۲۰ مرداد ۹۲ ، ۰۱:۴۳
  • امین
    سلام داداش علی جان. با دودکش سوال 22 آپ کردم
    دختر کوچولو
    نظری که گذاشتم تایید شد؟؟؟؟

    علی
    پاسخ:
    امروز ؟ نع !
  • شنبه ۱۹ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۱۲
  • نیمه سیب سقراطی
    کم کم داری یاد می گیری از کسی توقع نداشته باشی ...
    نیمه سیب سقراطی
    سلام علی آقا

    ستاره سهیل شدین !

    علی
    پاسخ:
    سلام
    کاش میشدم ...
  • شنبه ۱۹ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۵۶
  • سپیدار
    ســــــــلــــــــــــام

    عیـدت پیشاپیش مبـــــــــــــــــــــارک
    امین
    سلام. داداش علی جونم چطوره؟؟‌؟‌ علی جان خوبی؟؟؟
    خیلی خیلی ارادت داریم...

    علی
    پاسخ:
    سلام داداش
    ممنونم ؛ شکر خدا خوبم
    تو چطوری ؟
    ما بیشتر دادا
  • پنجشنبه ۱۷ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۰۸
  • نگاه
    سلام.ممنون از راهنمایی هاتون.
    محمد مهدی
    عجب استاد نامردی خدایی خیلی ناراحت شدم
    یعنی کس قبول نشده شاید خدا خواسته من تنها طراحی پاس نکنم البته ترم 4 اول نقشه کشی بعد اون.
    چه عیدی!!!!!!

    علی
    پاسخ:
    نامرد که چه عرض کنم ... .
    همه رو انداخته ! همه بلا استثنا !
    عید فطر دیگه !
  • سه شنبه ۱۵ مرداد ۹۲ ، ۲۱:۱۸
  • محمد مهدی
    سلام
    علی جون عید فطر پیشاپیش مبارکت باشه چون من آخر هفته نیستم الان میگم
    دیگه هر چی آرزوی خوبه مال تو...
    ولی تو اگه هستی دوباره بیا تو وب تبریک بگو.
    امین
    سلام علی جان. با سوال بیست و یکم آپ کردم... خانواده ی "پزها"
    محمد مهدی
    سلام
    با ادامه داستان گوشیام آپم

    علی
    پاسخ:
    سلام
  • يكشنبه ۱۳ مرداد ۹۲ ، ۲۰:۴۷
  • امین
    سلام علی جان
    با سوال بیستم سرگرمی آپ کردم

    علی
    پاسخ:
    سلام
    ممنون که خبر کردی
    الان میام
  • يكشنبه ۱۳ مرداد ۹۲ ، ۰۸:۱۴
  • سپیدار
    خیلی ممنون منم خوبم از احواااال پرسیای شما !

    علی
    پاسخ:
    خدارو شکر
    خواهش میکنم
  • يكشنبه ۱۳ مرداد ۹۲ ، ۰۷:۴۷
  • سپیدار
    سلام ملکم
    پارسال دوست امسال آشنا !
    خوبی شما ؟!

    علی
    پاسخ:
    سلام

    ممنون ؛ شکر خدا ، خوبم
    شما خوبی ؟
  • يكشنبه ۱۳ مرداد ۹۲ ، ۰۱:۵۷
  • محمد مهدی
    سلام مهندس بی زحمت گوشی جواب بده
    اون روز زنگ زدم جواب ندادی بعدشم گوشیت خاموش شد گفتم بهت معلوم نیس چی گفتن کلی ترسیدم
    بعد از ماه رمضون حتما میام اون سمتی همه چی حل میشه غمت نباشه دمت گرم
    اگه هنوز سوتفاهمی هست بگو من که کلی گیج شدم
    با اتفاق خاص اپم.

    علی
    پاسخ:
    سلام داداش
    اون موقع که زنگ زدی خواب بودم ؛ انگار گوشیم هم باطری نداشته ؛ خاموش شده ! بعد هم آلارم نزده و من خوابیدم تا افطار
    بیخیال مهندس
    قدمت رو چشم ...
  • شنبه ۱۲ مرداد ۹۲ ، ۰۲:۰۷
  • امین
    سلام. علی جان یه آپ در مورد روز قدس با یه سوال گذاشتم، اگه دوست داشتی بیا

    علی
    پاسخ:
    سلام
    حتما میام ...
  • شنبه ۱۲ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۱۸
  • محمد مهدی
    سلام
    همونو با در خواست آپ تر کردم
    التماس دعا

    علی
    پاسخ:
    سلام
    محتاجم به دعا مهندس ...
  • چهارشنبه ۹ مرداد ۹۲ ، ۲۱:۴۳
  • امین
    سلام علی جان. با یه آپ در مورد حضرت علی در خدمتم. تهش هم یه سوال داره

    علی
    پاسخ:
    سلام داداش
    ممنونم که خبر کردی
  • چهارشنبه ۹ مرداد ۹۲ ، ۰۶:۵۶
  • سپیدار
    سلام

    اقا امشب اگه ما رو هم یادت بود دعا کن

    علی
    پاسخ:
    سلام
    محتاج دعام .
    + من همه رو مد نظر داشتم ؛ از جمله شما و پدر مجتبی ... .
  • سه شنبه ۸ مرداد ۹۲ ، ۰۵:۵۰
  • محمد مهدی
    علی جون دستت درد نکنه
    بببین چه کردم.
    محمد مهدی
    سلام
    التماس دعا تو این روزا
    بنده خاص
    امروز اون شنبه ای رو آپ کردم
    در آخر یه پیشنهاد اضافه شده.

    علی
    پاسخ:
    سلام
    محتاج دعاییم ...
    اوهوم ؛ میام الان ...
  • دوشنبه ۷ مرداد ۹۲ ، ۲۰:۲۶
  • عاشقانه های فرزان
    این قالب یه قابعکس خوشگله
    واقعا حرف نداره
    من دنبال کد کج شدن تصاویر میگشتم با وبت آشنا شدم
    واقعا محشره
    تبریک میگم به سلیقه و فکرت
    کارت خیلی درسته
    مطلباتم عالییییی
    موفق باشی التماس دعا

    راستی وب ناقابل منم بیای ممنون میشم سادست ولی خوشحال میشم بیای و دوست داشته باشی تبادل لینک خوشحال میشم


    ممنونم
    محتاجم به دعا ...
    الان میام ...
    دختر کوچولو
    سلام :)
    خوبی؟:)
    درگیریا حسابی!!!!
    پروژه ها تموم شد؟؟یا هنوز دنبالشی؟
    درگیر قالبتی؟:)
    همون خواننده خاموش وبت
    برای مدرکت همون عکسی رو که عیم ژازل میاد قسمت آدرس ـت رو نگا کن پاک شده از بک گراند هم همینطور پاک شده

    علی
    پاسخ:
    متوجه نمیشم ؛ کدوم عکس ؟
    عکس شطرنجی ( qr ) پایین سمت چپ وب ؟
  • شنبه ۵ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۵۴
  • سپیدار
    سلام
    خووبی ؟

    علی
    پاسخ:
    سلام
    شکر خدا ؛ خوبم ...
    ممنون
  • شنبه ۵ مرداد ۹۲ ، ۰۵:۴۲
  • امین
    سلام علی جون... سر فرصت رمز ها را بهت خواهم داد
    الان بیا این سوال 18 اجتماعی دهه ی 60 یا دهه ی 90 را پاسخ بده داداش
    قشنگه.. البته به خودت نگیری
    منظورم تو نیستی
    تو که گل هستی یه پسر گل
    این مربوط به پسرهایی است که آبروی ما پسرها را بردند

    علی
    پاسخ:
    سلام
    اوه ؛ سوالا دارن به جاهای باریک میرسن ها ...
    اومدم ...
  • شنبه ۵ مرداد ۹۲ ، ۰۲:۰۲
  • فراز
    شاید که بهتر باشد از هم دور باشیم

    روی دوتا گل ما دو تا زنبور باشیم

    تا کی برای هم همش باید من و تو

    در حال کادو کردن ساطور باشیم

    مثل صدای تلخ و نا کوکی که دایم

    می آید از مضراب و یک سنتور باشیم

    هر تکه ای ساز خودش را می نوازد

    پیراهنی با وصله ای ناجور باشیم

    با هم نمی سازیم و باید مدتی را

    درگیر هم از نقطه های دور باشیم.



    محمد مهدی
    سلام
    ((کوه به کوه نمیرسه))
    ادامه داستان منتظر شماست.

    علی
    پاسخ:
    سلام
    ممنون خبر کردی ...
  • چهارشنبه ۲ مرداد ۹۲ ، ۲۱:۰۵
  • یازهراسلام الله علیها
    سلام
    بابت کدهای زیبا ساز تصاویر وبلاگ ممنون.

    می نویسم که شب تار، سحر می گردد / یک نفر مانده از این قوم، که برمی گردد

    این دیده نیست، لایق دیدارِ رویِ تو / چشمی دگر بده ، که تماشا کنم تو را . . .

    یا صاحب الزمان ادرکنی

    یازهراسلام الله علیها
    لوگو هاے مُــعــیــن
    سلام خوبی داداش.

    من یکم تو اد کردن مشکل داشتم نتو نستم انجام بدم.

    ولی می تونیم با نظر دادن یا ایمیل دادن این کارو بکنیم.

    علی
    پاسخ:
    سلام داداش
    خب آدرس میلتو بده ...
  • سه شنبه ۱ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۱۴
  • سمیه!
    سلام علیکم!!

    شعرای من چنتا رای آورده الان؟؟

    علی
    پاسخ:
    علیکم السلام
    کدوم شعر ؟
  • سه شنبه ۱ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۳۹
  • محمد مهدی
    سلام
    علی جون دمت گرم واسه آدم خاص عذر خواهی سخته منم دستم به تایپ م ع ذ ر ت نرفت, ادامه داستان رو نوشتم.

    علی
    پاسخ:
    سلام
    معذرت چیه داداش ، من مخلصتم ...
  • دوشنبه ۳۱ تیر ۹۲ ، ۲۰:۵۸
  • سپیدار
    ایول تجربه ... پس حالشون رو بگیر !!

    علی
    پاسخ:
    یعنی ایولت اصن یه چیز دیگه اس !
    حال که نه ! اما دیگه به سختی میتونن به کد قالب دسترسی داشته باشن ...
  • دوشنبه ۳۱ تیر ۹۲ ، ۲۰:۲۱
  • امین
    سلام آپم داداش
    سوالش خوبه تو هم بیا

    علی
    پاسخ:
    سلام داداش
    چشم
  • دوشنبه ۳۱ تیر ۹۲ ، ۰۱:۳۶
  • سپیدار
    عجب جریانی شده این قالب هااا کش رفتن به روی خودشون هم نمیارن !

    علی
    پاسخ:
    دیگه میدونم از این به یعد چه طوری کد ها رو تو نت قرار بدم
    این تجربه شد برا من ...
  • يكشنبه ۳۰ تیر ۹۲ ، ۰۴:۵۹
  • یکی از خـواننده های خـاموش وبت
    تـو خـودت قـالب وبتو به این سایت دادی ؟
    http://mypanahgah.ir/60/

    علی
    پاسخ:
    خیر جناب ؛ من اصلن راضی نیستم که قالبم اونجا قرار گرفته ...
  • يكشنبه ۳۰ تیر ۹۲ ، ۰۰:۰۱
  • پـسَرَڪـِ مـُنـحَرفــ
    سلام یه چنتا اپ کرردم بیا
    محمد مهدی
    خیلی نامردید همتون
    از هموتون بدم میاد

    علی
    پاسخ:
    من = نامرد !
    میدونم ....
  • چهارشنبه ۲۶ تیر ۹۲ ، ۲۱:۰۶
  • امین
    سلام علی . جواب اون سوال تستی گزینه ی ج میشد.
    دیگه سوالا باید سخت تر بشه. البته بعدیشو کمی آسان تر انتخاب می کنم
    ایشا الله بهتر بشی.
    در مورد سوال مناسبتی هم باید بگم که
    اختیار داری دادش. توی صاحب نظر هستی به عقیده ی من.
    مای پناهگاه
    ببین داداش گلم من الان به خاطر این جواب کامنتت رو میدم که یه درصد احتمال میدم قالب کار تو باشه و به اون یه درصد هم احترام میزارم.
    صد هزار تومن پول قالب وردپرسه نه قالب وبلاگ
    داخل این قالب کدهای جی کوئری استفاده شده که واس ایندکس مطالب 100 درصد مضر هست css هم که ده برابر سورس قالبه پس جز زیبایی ظاهری هیچ تاثیر مفیدی واس استفاده کننده قالب نداره.
    من مدرک چیو بدم؟من میگم پول دادم واس نویسنده هام قالب تحویل گرفتم الان دقیقا چه مدرکی باید بدم ؟
    مدرک رو شما باید میدادی که ادعا میکنی طراح اصلی قالبی و مدرک چیزی نیست جز PSD قالب که شما نداریش.
    من متاسفم که هر چقدر من اصرار میکنم بگم که من در ریپ قالب نقشی نداشتم و فقط پول دادم شما هی حرف خودتو بزن
    این اخرین کامنتی بود که من اینجا گذاشتم
    نامه تمام

    علی
    پاسخ:
    قضاوت با هر خواننده ای که میخونه ...
    css جزئی از سورسه ! اساس کار قالبه ...
    کدوم کد جی کوئری ؛ شما دقیقا همین ها رو داری رو قالبت !
    اگه هارد من فرمت نمیشد ؛ حث به اینجا کشیده نمیشد ؛ پی اس دی رو نشونت میدادم ...

    + من به هیج عنوان حلال نمیکنم ...
  • چهارشنبه ۲۶ تیر ۹۲ ، ۲۰:۲۳
  • مای پناهگاه
    منکه نگفتم شما داری دروغ میگی یا قالب رو شما طراحی نکردی اما PSD مدرکه من بابت قالب 20 هزار تومن پول دادم نمیتونم که بدون هیچ مدرکی پاکش کنم بره
    گروه ترجمه بکس 74 توی فروم پرشین تولز بگردی حتما پیداشون میکنن یکیشون خدمت سربازیه دوتای دیگشون سنشون پایین تره احتمالا تو پرشین تولز تو بخش فروش قالب فعالیت داشته باشن و یا انجمن های دیگه تو گوگل یه سرچی بکن.
    مطمئن باش شما خودتم بودی از بیست تومنت نمیگذشتی منم نمیگذرم.
    بحث فکر نکنم بدون مدرک به جایی برسه اما من خودمم گروه ترجمه رو ببینم مطمئن باش ازشون میخوام پولمو برگردونن

    نامه تمام

    علی
    پاسخ:
    مدرک من ؛ دانش شماست ! شما نگاهی به سورس من بندازی ؛ متوجه میشی قالب که در اختیارت قرار دادن ؛ ریپ شده قالب منه ...
    مدرک من اون پست و نظرات دوستانه ... ؛ من شاهد دارم ...

    قالب من الان مشتری 100 تومنی پاش هست ؛ اما نفروختم ...!!!
    من حلال نمیکنم ؛ خدا رو شاهد میگیریم ؛ چه زحمتی برای این قالب کشیدم ...

    من طراحی های زیادی دارم ؛ شما اولین نفر نیستی ...
    اما با دیدن این ؛ من تمام انگیزه ام رو از دست دادم ؛ شاید قالب بعدی رو ارائه نکنم ...
  • چهارشنبه ۲۶ تیر ۹۲ ، ۲۰:۰۵
  • مای پناهگاه
    اهان این شد خوشم میاد از ادمایی که با ادبن و نمیزارن دهن روزه ای دهن ما هم به فحش و ناسزا باز شه
    خدمتت عارضم که من وبتو اصلا ندیده بودم تا حالا این قالب رو هم که میگی یه گروه از بچه های مترجم سایتم (موقعی که وبلاگ داشتم) اومدن گفتن که خودمون ساختیم و بیست هزار تومن هم پول نویسندگی گرفتن من چون طراح قالب وردپرس هستم خیلی وقت نمیکنم قالب وبلاگ ترجمه کنم.
    الان هم این قالب تو گوگل با نام سایت من ایندکس شده و اگر پاک کنم ایندکس مطالب سایتم پایین میاد اما اگر شما لطف کنی PSD این قالب رو بدی (اگر طراح اصلی قالب باشی حتما PSD باید داشته باشی) تا من مطمئن شم کار خودته اونموقع میتونم یه اقدامی بکنم.
    درسته من به کپی رایت اعتقادی ندارم و سایتم وارز هستش اما مرام اینو دارم که زحمت کسی تباه نشه اما اگر PSD ارائه ندین من شرمنده میشم.

    نامه تمام

    علی
    پاسخ:
    خوبه که روزه ای ...
    میشه اون تیم رو به من معرفی کنی ؟؟

    راستش ؛ دوستان وب در جریانن ؛ هارد من فرمت شد ؛ تمام اطلاعات و طراحی هام پاک شد ؛ پ اس دی ندارم بدم بهت ... اما تو پی اس دیت رو نشونم بده ؟!

    کار ؛ کار خودمه ؛ یه نگاه به سورس وب من بنداز ؟ استایل داخلیش رو ببین ؟ هماهنگی قالب رو ببین ؟ قسمت درباره رو نگاه کن ؟ یه نگاه هم به کامنت های این پست بنداز :
    http://differentview.blogfa.com/post/35
    من فرودین این قالبو گذاشتم ؛ دوستان هم تمجید کردن ؛ شما خرداد ماه این پست رو گذاشتی !!!
    من زحمت کشیدم ، و اعلام میکنم نه شرعا و نه حقوقا از حقم نمیگذرم ...
  • چهارشنبه ۲۶ تیر ۹۲ ، ۱۹:۴۰
  • مای پناهگاه
    عزیزم اولا توهین نکن غلط رو تو میکنی که از سایتای خارجی کپی میکنی دوما این وحدتی محدتی که گفتی نمیدونم خر کیه که بهت گفته بیای تو کامنتای من زر اضافی بزنی سوما دیتا سنتر سایتم تو آلمانه هاستم وارز فعالیتم وارز ینی به هیچ قانون کپی رایتی پایبند نیستم ینی چی ؟ ینی اینکه زر اضافی موقوف
    چهارما خداییش واقعا فکر کردی قالب رو خودت ساختی؟من اگه خیلی بخوام مرام به خرج بدم عکسای قالب رو عوض میکنم پنجما سعی کن حرف زدن یاد بگیری اوکی؟

    نامه تمام

    علی
    پاسخ:
    اول سلام کن ...
    من از کدوم سایت خارجی کپی کردم ؟ بفرما کدوم ؟؟؟
    بله ؛ قسم میخورم که قالب کار خودمه ...
    اگه شما خودت به قانون کپی رایت معتقد نیستی ؛ پس چرا تو سایتت نوشتی که قانون رورعایت کنین ؟

    بله ؛ قالب کار خودمه ... حاضرم تک تک خط های قالب رو توضیح بدم ...
    نخیر ؛ قالب رو بردارین ...
  • چهارشنبه ۲۶ تیر ۹۲ ، ۱۹:۱۳
  • امین
    سلام علی جان. نیستی داداش کجایی؟؟/

    علی
    پاسخ:
    سلام داداش
    درگیرم
    میام الان ...
  • چهارشنبه ۲۶ تیر ۹۲ ، ۰۹:۴۰
  • hiroos
    سلام اقا خوبید ببخشید من میخوام ببینم این قالبی که رو وبلاگتون قرار دادید سورس هاش اینکد شدست یا کنه ..من این قالب رو دارم اما اینکد شده و میخوام تصاویر و ویرایشهایی توش ایجاد کنم که متاسفانه دیکود هستش شما نمیشه واسم اینکد کنید

    علی
    پاسخ:
    سلام
    نخیر ؛ اصلن خوب نیستم آقا ...
    اون مرتیکه بیشعوری که ریپ کرده قالب من رو ، غلط بیجا کرده ...
    شما هم هر چه سریع تر این قالب رو بردارین از وبتون ...
  • سه شنبه ۲۵ تیر ۹۲ ، ۲۳:۵۳
  • سپیدار
    ســـــــــــــــــــــــــــــــلام

    خیــــــــــلی وقت بود انقدر با ذوق و شوق کامنت نذاشته بودم اینجا ، آپ هم که نمی کنی همه جا هم که سوت و کور شده گفتم با انرژی ســـــــــــــــــــــــــــلام کنم !!

    مدیونی اگه با انرژی جواب سلــــــــــــــــــــلامم رو ندی !!

    علی
    پاسخ:
    سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

    + آخه چه انرژِی ؟ نظر پایینی رو بخون ...
    طرف قالب رو دزدیده ، زده به اسم خودش ؛ هر غلطی خواسته کرده ...

    +قالب بعدی ؛ به مراتب از این قالب خیره کننده تره ! اما ...

    + ممنونم ازت خیلی ....
  • سه شنبه ۲۵ تیر ۹۲ ، ۲۳:۴۲
  • محمد مهدی
    حتما باید بگم که بیای وبلاگم!!
    مهندس وقتتون آزاد شد بیا.
    بعدشم دومین گروه هم ظاهرا فرستاده نقشه رو البته اگه شما هم بی خبر نفرستاده باشی.
    ما رو تنها با استاد نزارید.

    علی
    پاسخ:
    شرمنده مهندس ؛ این روزا درگیرم ...
    ما هم امروز پست کردیم ؛ تقریبا همه فرستادن ... تو چه کردی ؟؟؟؟؟
  • سه شنبه ۲۵ تیر ۹۲ ، ۲۲:۲۱
  • امین
    سلام داداش علی. حالت چطوره؟ من تقریبا ده روز نبودم. ببخشید که نتونستم به وبت سر بزنم. با دوتا سوال جدید آپ کردم سوال چهاردهم مناسبتی و ماه رمضان و سوال پانزدهم سرگرمی و عجیب و کمی متفاوت.
    منتظر هستم.
    راستی ایام به خیر باشه. ماه رمضان و طاعات و عباداتت قبول باشه. ما را هم دعا کن علی جان

    علی
    پاسخ:
    سلام داداشم
    نه ؛ خوب نیستم ...
    تو چطوری ؟
    کجا بودی ؟ خیر ایشالا ...
    میام الان
    ممنون ؛ طاعات تو هم قبول حق ... محتاجیم به دعا ...
  • سه شنبه ۲۵ تیر ۹۲ ، ۰۶:۰۱
  • معلم کوچولو
    اقا کف کردم
    دم شما گرم
    دقیقا مثل تو فیلمه همه جاشو رفتم سرک کشیدم

    علی
    پاسخ:
    خواهش میکنم


    + باشه که فرهنگ کپی رایت رعایت بشه ؛ دزدی نکن ...
  • يكشنبه ۲۳ تیر ۹۲ ، ۲۱:۲۸
  • سپیدار
    سلام

    مرسی نماز روزه تو هم قبول

    علی
    پاسخ:
    سلام
  • يكشنبه ۲۳ تیر ۹۲ ، ۱۹:۵۸
  • معلم کوچولو
    فیلمه باز نشد

    علی
    پاسخ:
    بذارم آپارات چطوره ؟
  • يكشنبه ۲۳ تیر ۹۲ ، ۰۵:۴۳
  • پـسَرَڪـِ مـُنـحَرفــ
    سلام بیا چنتا اپ کردم
    مجتبی
    سلام داداش
    نماز و روزه ات قبول

    علی
    پاسخ:
    سلام مجتبی جون
    نماز روزه توهم قبول حق
  • يكشنبه ۲۳ تیر ۹۲ ، ۰۳:۰۲
  • معلم کوچولو
    اینکه اینجا چی به چیه؟موضوع چیه؟رای چیه؟اصلا صفحه اصلی کجاست؟
    ما رو هم راه میدن؟

    علی
    پاسخ: پ معلومه هنوز قالب لود نشده براتون ؛ صب کنین یه فیلم بگیرم ...
    رای گیری تموم شد ؛ ایشالا دوره بعدی ...
  • يكشنبه ۲۳ تیر ۹۲ ، ۰۳:۰۱
  • پـسَرَڪـِ مـُنـحَرفــ
    سلام علی جون شرمنده راه حل رو نمیتونم انجام بدم ولی یه نقشه دارم بعدا بهت میگم در ضمن لینکمم درست کن میفهمی دارم چی میگم لینکمو درست کن رو اعصاب خراب من اسکی نرو میفهمی بازم چی دارم میگم داداش گل خودمی دمت گرم

    علی
    پاسخ:
    سلام
    چرا ؟ راه حل به این خوبی!
    اوهوم ؛ فرصت کنم ، درستش میکنم
  • يكشنبه ۲۳ تیر ۹۲ ، ۰۲:۴۶
  • دختر کوچولو
    به خاطر نقشه؟؟؟

    علی
    پاسخ:
    هم ، نقشه هم طراحی ؛ هم ... هم ... !
  • يكشنبه ۲۳ تیر ۹۲ ، ۰۲:۲۱
  • ali
    سلام دمت گرم که گذاشتی خدم بلینکمت
    من تو رو با نام متفاوت ببینیم لینک کردم
    تو هم اگه خواستی منو با نام علی ناصری بلینک

    علی
    پاسخ:
    سلام
    اختیار داری داداش
    چشم ؛ حتما ...
  • يكشنبه ۲۳ تیر ۹۲ ، ۰۰:۳۹
  • معلم کوچولو
    عه الان باز شده
    ولی هنوز نفهمیدم چی به چیه

    علی
    پاسخ:
    چیشو نفهمیدین ؟؟ خیلی پیچیده اس ؟
  • شنبه ۲۲ تیر ۹۲ ، ۲۳:۵۰
  • مدادمغزی
    میترسم خودمونو رنگ بزنیم...
    سر خودمون کلاه گذاشتیم...

    علی
    پاسخ:
    آره ؛
  • شنبه ۲۲ تیر ۹۲ ، ۰۸:۱۹
  • دختر کوچولو
    سلام خوبی؟ انگار سرت خیلی شلوغه!!چه خبر؟

    علی
    پاسخ:
    سلام
    نه چندان
    آره ؛ بدجور ...
    سلامتی ...
  • جمعه ۲۱ تیر ۹۲ ، ۱۸:۴۱
  • ali
    سلام
    نه من تو رو میشناسم نه تو منو
    فقط بخاطر اینکه خواستم لینکام با لینک های دیگه متفاوت باشه
    و چون قالبت متفاوت بود تورو لینک کردم
    حالا بگو با چه اسمی بلینکمت

    علی
    پاسخ:
    سلام
    جالبه ؛ حالا از کجا این وب کوچیک ما رو جستین ؟
    هر اسمی دوست داشتی ...
  • پنجشنبه ۲۰ تیر ۹۲ ، ۱۶:۳۹
  • پـسَرَڪـِ مـُنـحَرفــ
    سلام خوبی بیا اخبار وبو بخون حتما تا اخر بخونیا منتظرم

    علی
    پاسخ:
    سلام
    اولا چرا اسمت رو عوض کردی
    دوما ؛ باشه ، میام ...
  • پنجشنبه ۲۰ تیر ۹۲ ، ۰۴:۱۳
  • وفا
    سلام

    ماه رمضونتون مبارک!!
    ما را به دعا کاش فراموش نسازند
    رندان سحرخیز که صاحب نفسانند

    کاش به زندگی رنگی بزنیم که خدا رو به گوشه ی محراب محدود نکنه... واقعا که کاش...

    علی
    پاسخ:
    سلام
    ما محتاج دعاییم ...
  • چهارشنبه ۱۹ تیر ۹۲ ، ۲۲:۱۴
  • دوستش(باروون)
    و باز هم سکوت...
    چندوقته نظرم نمیاد...فقط میام یچیز می نویسم که بدونی میام وبت...

    علی
    پاسخ:
    با تشکر از اطلاع رسانی ..
  • چهارشنبه ۱۹ تیر ۹۲ ، ۰۵:۲۱
  • رنگینک
    سلام
    اومدم اینجا واقعا چیزی "متفاوت دیدم"
    طراحی قالبتون چشم گیره
    حیفه عوضش نکنید
    یاعلی

    علی
    پاسخ:
    سلام

    قالب جدید چشم گیر تره ؛ ایده ای به ذهنم رسیده ...
  • سه شنبه ۱۸ تیر ۹۲ ، ۲۱:۳۶
  • سپیدار
    سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

    تنکـــــــــــــــــــــس عه لااااااااااااااااااااااات که پاسخگووو بودی
    یه جوونو از گمراهی نجاب دادی

    به قول مردم! : خدا یک در دنیا و صد در آخرت بهت بده

    علی
    پاسخ:
    سلام
    خواهش میکنم

    ممنونم بابت دعا ...
  • دوشنبه ۱۷ تیر ۹۲ ، ۰۷:۴۱
  • علی
    سلام داداشم
    مرسی تو چطوری ؟
    اره بین خودمون بمونه به لطف بعضی استادای عغده ای منم کم اوردم نیم نمره

    نه داداش گلم من یکی از مدیراشم

    اره دیگه بایس عوض بشه !!

    میگم یاده ما نمیدی ؟ یخوردش

    علی
    پاسخ:
    سلام
    منم خوبم
    آره ؛ الان زنگ زده بودم یکی از استادا ...

    آره ...
    میدونی ؛ اصن وقت ندارم ؛ امروز صبح رفتم بیرون یک ساعت پیش 21:40 اومدم خونه ... !
    حالا قراره یه سری آموزش آماده کنم بذارم ...
  • يكشنبه ۱۶ تیر ۹۲ ، ۰۱:۴۶
  • علی
    سلام داداش ؟

    چطوری؟

    بابا ایده توکه زدی ایده رو ضربه فنی کردی

    قالب عالی

    ببخشید یه مدت نبودما !! گرافتار بودم میدونی دیگه

    نوشته هات که مثل همیشه عالی

    خیلی این اخرین کارت 20 خیلی

    کاش به ما بینوایان هم کمکی میکردی !!

    علی
    پاسخ:
    سلام داداشم
    خوبم ؛ ممنون
    خب این قالبه 6 ماهی هس که رو وبه ؛ قدیمی شده ؛ بهتره یکی جدید بیاد ...

    آره ؛ میدونم ...

    داداش ، من کوچیکت ...
  • شنبه ۱۵ تیر ۹۲ ، ۰۳:۲۳
  • مهدی حیدری
    سلام؛ وقت بخیر ...
    با پست .: پوستر کربلای شلمچه :. بروزم و منتظر حضورت ...

    لطفن هر وخ بروز کردی خبر بده...! ممنون

    علی
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم خبر دادی
    الان میام ...
    من که بهت ایمیل میدم ... .
  • شنبه ۱۵ تیر ۹۲ ، ۰۲:۳۰
  • سپیدار
    بعله خدا به دوستاتون برکت بده !!

    علی
    پاسخ:
  • پنجشنبه ۱۳ تیر ۹۲ ، ۲۰:۵۹
  • بهداد
    ممنون بابت حضورت
    بهداد
    سلام
    فردا دعوتید به اولین جشن تولد وبلاگی واسه ابجی یکتا
    البته همراه با صندلی داغ!
    www.birthdays.blogfa.com

    علی
    پاسخ:
    سلام
    به به ؛ خیلی وقت بود از این ساگرد گیری ها ندیده بودم ؛ دست شما درد نکنه ...
  • پنجشنبه ۱۳ تیر ۹۲ ، ۰۵:۳۷
  • سپیدار
    رفتم وبلاگ این آقا محمدمهدی، انقدر نوشته بود خاص باشید خاص باشید حس خودداف پنداری پیدا کردم !!!!!!!!!!!!!! یاد خوزه افتادم !!! اونم اونجور آدم خاصیه !!

    علی
    پاسخ:
    بله ؛ یه همچین رفیقایی داریم ما
  • پنجشنبه ۱۳ تیر ۹۲ ، ۰۳:۵۶
  • سـیـــ13ـزבه
    یه بار دیگه بیا اخبار وبو بخون پشیمون میشیا

    علی
    پاسخ:
    الان میام /....
  • پنجشنبه ۱۳ تیر ۹۲ ، ۰۳:۰۶
  • سـیـــ13ـزבه
    سلام خدا رو شکر که باعث خنده شدم داداش مگه تو ایمیلمو نداری

    علی
    پاسخ:
    سلام
    نه داداش ؛ ندارم ؛ فک نکنم گذاشته باشی
  • پنجشنبه ۱۳ تیر ۹۲ ، ۰۱:۲۷
  • دختر کوچولو
    اون نمونه کاری که گذاشتی خیلی قشنگ بود:)

    علی
    پاسخ:
  • چهارشنبه ۱۲ تیر ۹۲ ، ۲۱:۴۰
  • دختر کوچولو
    عه دیدی چی شد؟؟؟؟:)) من رای نیاوردم!!:((
    نوشته هم گشنگه:))) آدم باید حواسش باشه هر رنگی نزنه مگه نه؟

    رنگ باید رنگ باشه رنگی که رنگ نباشه رنگ نیست
    خب خیلی سخته ایده برای قالب!! اما منم فکر میکنم اگر به نتیجه ای رسیدم خبر میدم:)

    علی
    پاسخ:

    آره ؛ موافقم ... .
    هوم ؟!؟!؟

    ممنونم ؛ فقط هرچه زودتر بهتر ...
  • چهارشنبه ۱۲ تیر ۹۲ ، ۲۱:۳۹
  • محمد مهدی
    (( خاص باشید ))

    این یه فراخوان عمومی:
    خوش حال میشم به وبلاگ سر بزنید.

    m3specialperson.blogfa.com

    mer30

    علی
    پاسخ:
    واوو پسر ... ایول ...
  • چهارشنبه ۱۲ تیر ۹۲ ، ۲۰:۱۵
  • مجتبی
    باشه داداش
    بهت خبر میدم

    +شیرینی هم قابلت رو نداره

    علی
    پاسخ:
    دمت گرم ...
    پ منتظرم ...

    + به به ؛ دست شما درد نکنه ...
  • چهارشنبه ۱۲ تیر ۹۲ ، ۰۷:۴۹
  • مجتبی
    همین که سپیده میگه خوبه
    یه کتا باشه که که ورق بخوره

    علی
    پاسخ:
    جآآآن ؟؟
    بیا پایین داداش !
    من مشکل ندارم ؛ ولی اصولا برا قالب مناسب نیس همچین چیزی !
    این واسه گالری عکس بدک نیس !
    کمتر مرورگری پشتیبانی میکنه ؛ خیلی سنگین میشه و ممکنه تو سیستم هایی با پردازنده ضعیف هنگ کنه !
    و بزرگنرین عیبش اینه که تا کل وب لود نشه نمیشه از قالب استفاده کرد !
  • چهارشنبه ۱۲ تیر ۹۲ ، ۰۷:۴۶
  • سـیـــ13ـزבه
    سلام خوبی نه متن زیبا بود راستی اپ میکنی خبر بده وگرنه نمیام اومدم بگم بیا اخبار وبو بخون منتظرم

    علی
    پاسخ:
    سلام
    ممنون خوبم
    خب آدرس ایمیلت رو بذار که آپ میکنم ایمیل بزنم ؛ به اکثر دوستان ایمیل میزنم !
  • چهارشنبه ۱۲ تیر ۹۲ ، ۰۴:۵۰
  • مجتبی
    داداش خودت یه چیز خوشگل به سلیقه خودت درست کنه دیگه

    علی
    پاسخ:
    ای خدا ؛ بدترین چیز واسه طراح اینه که بگی خودت یه چی درس کن
  • چهارشنبه ۱۲ تیر ۹۲ ، ۰۱:۳۹
  • سپیدار
    بابابزرگ این شخصیت تو عکس هم وال ئی ِ(wall-e) !!
    من کارتونش رو ندیدم ولی مثل اینکه خیلی قشنگه !!!

    علی
    پاسخ:
    آره ؛ همینه ؛ توک زبونم بود
    من کارتونش رو یادم نمیاد دیده باشم
    ولی من کاری موضوع فیل ندارم ؛ جالب بود مفهوم جالبی داره ؛ گذاشتم ...
  • سه شنبه ۱۱ تیر ۹۲ ، ۲۳:۳۰
  • زهرا
    سلام
    مطلبتون محشر بود
    باید زودتر میومدم و تشکر میکردم بابت قالب قشنگی که واسه وبلاگم درست کردین
    ولی واقعا نمیدونم با چه زبونی تشکر کنم
    یه دنیا ممنون بابت لطفتون

    علی
    پاسخ:
    سلام

    خواهش میکنم قابل شما رو نداره ...
  • سه شنبه ۱۱ تیر ۹۲ ، ۲۳:۲۹
  • نیمه سیب سقراطی
    درود

    فعلا که خیلی ها گنجشک رو رنگ میکنند جای قناری قالب میکنند !
    هعــــــــــی ... !

    1. مبارکشون باشه ...
    به نظرم از خودشون بپرسین که چطور قالبی میخوان !

    2. قالب ِ شیک بود

    علی
    پاسخ:
    سلام بر شما
    آره ؛ ...
    1- قالب مجتبی سر جاش ؛ برای قالب وب خودم میگم ؛ قالب جدید میخوام بزنم !
    2-
  • سه شنبه ۱۱ تیر ۹۲ ، ۱۹:۵۵
  • بهار
    چه پست پررنگی بود! و زیبا!
    راستی این عکسه خیلی خوشگله ها... تقابل دنیای آهنی و عشق!

    2-این قالبی که خودتون طراحی کردین هم واقعا جذابه!
    منتظر قالب جدیدتون هستیم!

    2- عشق شاید بسوزونه و خاکستر کنه اما هرگز نمیسوزه!

    علی
    پاسخ:

    آره ...
    2- ممنون
    2- آره ؛ درسته ؛ منظور من فقط از بین رفتنه و محو شدنه احساسه !!!
  • سه شنبه ۱۱ تیر ۹۲ ، ۱۹:۱۳
  • امین
    سلام. متنت عالی بود. این جملات را توضیح بده:
    رنگی بزن ؛ رنگی که نه چراغ سر کوچه جای نور ماه را ، بر دیوار اتاقت میگیرد ، و نه پرده ها جلوی پرتو خورشید را ، بر صورتت میگیرد
    رنگی که چشمانت را به زمین ندوزد ...

    ضمنا جواب تست آپ یازدهم،‌گزینه ی ب میشد.

    علی
    پاسخ:
    سلام

    - دنیا رو رنگ بزن :همون طوری که دوستان گفتن ، منظور دید آدمه که چطوری دنیا رو نگاه کنه ؛ که چطوری دنیاش رو بسازه !
    - چراغ سر کوچه : چراغ و ها و جاده های بیراهه ؛ که آدم رو از هدفی که داره دور میکنند ؛ چراغ هایی که هر کسی پی لذت های خودش روشن میکنه و خیلی ها به دنبالش میرن
    - نور ماه روی دیوار : راهنما ؛ نور هدایت ؛ تجلی از راهنمای الهی بر مسیر .
    - پرده ها : موانع ساختگی دنیا که ادم رو غافل میکنه ؛ دل مشغولی ها ...
    - پرتو خورشید : مسیر ؛ راه رسیدن به هر هدفی !
    - زمین نماد هر چیز پست و کوچیک ؛ دوختن چشمان به زمین ؛ هدف گذاری بر روی اهداف کوچیک و پست !

    زرشک ؛ پ غلط زدم !
  • سه شنبه ۱۱ تیر ۹۲ ، ۱۷:۴۹
  • سپیدار
    خوب پس منتظر پست بعدی هستیم !
    ببینم می تونی از مجتبا شیرینی بگیری یا نه !! گه گرفتی نصف نصف !!

    + کامل نشده اش چه باکلاسه !!

    + بااجازه شب خوش

    علی
    پاسخ:
    بله ؛ ایشالا هفته بعدی و اگه خوا بخواد تو بیان
    + آره ؛ پ چی فک کردی ؛ همشهری هستیم ؛ میشناسمش
    باشه ؛ حله ...
    +
    +ممنون ؛ شب شمام بخیر
  • سه شنبه ۱۱ تیر ۹۲ ، ۰۷:۵۹
  • سپیدار
    اهوا باز شد !!
    این همونیه که اوندفعه نشون دادی

    علی
    پاسخ:
    دِ دِ دِ ! اون دفعه فقط به شوما نشون دادم ؛ هنوز کامل نشده بود ؛ البته الانم کامل نیس !
    ببخشید ؛ حواسم نبود ؛ و اگر نه میگفتم این همونه !
  • سه شنبه ۱۱ تیر ۹۲ ، ۰۷:۳۱
  • سپیدار

    کجا موزون نیس ؟؟ به خودت شلوغش نکن !!خیلی هم موزونو قشنگه
    +اصن چرا به قول مجتبی، لطف داری رو همه میگن ! اصن به قول سپیده !!!!
    ++ ای بابا تو هم پولکی شدی که !!!چقدر کمال همنیشینی مجتبا سریع اثر می کنه !!!! دُزش بالاست فکر کنم !!!!!!!!!!!!
    +++ اونم شوخی گفتم بابا ! من این فرصت رو به خودش میدم !!!
    ++++ بعله !
    +++++نه منظورم این بود که واسه من باز نمیشه !

    علی
    پاسخ:


    + به قول سپیده خانم !
    + آره ؛ بد جوری ؛ حالا تو پست بعدی جریانش رو مینویسم !
    + اوهوم ؛ خلاصه مجتبی بعد از قالب باید شیرینی بده
  • سه شنبه ۱۱ تیر ۹۲ ، ۰۷:۲۹
  • مونارک
    سلام و سلامتی

    بوم دلم زنده شد از این همه رنگ...

    علی
    پاسخ:
    سلام


  • سه شنبه ۱۱ تیر ۹۲ ، ۰۳:۲۵
  • سپیدار
    بابابزرگم از بس که فداکاره این فرصت قالب رو میده به من !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    آقا قالبت رو یه کتاب درست کن که هرپست توی یه صفحه کتاب باشه و وقتی پست قبلی و بعدی و می زنی این صفحات کتاب قشنگ ورق بخوره !

    اون وبلاگی هم که گذاشتی هرچقدر ریلود زدم باز نشد !!

    علی
    پاسخ:
    نمیدونم ؛ خودتون هماهنگ کنین ؛ اعلام کنین

    اوهوم ؛ آره این طرح رو یه جا تو یه گالری عکس دیدم ؛ اما حجم بالایی میخواست ؛ علاوه بر اون نسخه های آخر بعضی مرور گر ها از اون گالری پشتیبانی میکردن ! مگر اینکه کد هاش رو بهینه سازی کنم ؛ تازه اگر بشه ...
    ولی طرح فوق العاده ایه

    ءءء ! الان من رفتم توش !!
  • سه شنبه ۱۱ تیر ۹۲ ، ۰۱:۵۶
  • سپیدار
    ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام

    + متنت محــــــــــــــــــــــــــشر بود؛ نــــَخ سوزن آخــــــــــــرش :
    "رنگی بزن ؛ رنگی که مرز دوستی را ، جفرافیا و تاریخ تعیین نکند ، رنگی که خدا را به گوشه محراب محدود نکند ؛ رنگی که مسئله را به داشتن یک حل محدود نکند ؛ رنگی که چشمانت را به زمین ندوزد ... "
    و باز هم ، نـــَخ سوزن خدا و گوشه محراب !

    + من 20 میدم بهت با یه هزار آفرین !

    علی
    پاسخ:
    سلام
    یعنی دو ساعت خیره شدم به این نخ سوزن
    دیگه همین طوری دست بردم رو کیبرد این شد ؛ اگه کلماتش موزون نیس ؛ ببخشین دیگه
    + به قول مجتبی ؛ لطف داری
    ولی اونطور که میخواستم نشد !
    + نمیشه هزار تومنی باشه ؟
  • سه شنبه ۱۱ تیر ۹۲ ، ۰۱:۵۴
  • مجتبی
    سلام داداش

    خیلی قشنگ احساسات رو نوشتی
    افرین

    این عکسه خیلی قشنگه ....فکر کنم عکش شخصیت یه فیلمه ..درسته دیگه؟

    +بچه ها لطف دارن که رای دادن

    علی
    پاسخ:
    سلام

    ممنونم
    آره ؛ درسته ؛ نمیدونم کدوم فیلم ؛ من کاری به فیلم و موضوعش نداشتم ؛ چون جالب بود گذاشتم .

    + لطف آره ؛ اما واقعا هم شعرات عالین
  • سه شنبه ۱۱ تیر ۹۲ ، ۰۰:۵۰
  • حسن
    با سلام
    قالب زیبایی دارید
    این قالب قیمتش چند هست

    علی
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم
    من قیمتی رو این قالب نمیذارم ؛ ولی تا الان پیشنهاد 60 هزار هم داشته این قالب ؛ ندادم ؛ یعنی تا وقتی که یه قالب دیگه ننویسم اینو به کسی نمیدم !

    اما ؛ شما ؟!
  • دوشنبه ۱۰ تیر ۹۲ ، ۲۳:۱۲
  • Copyright (©) 2012-2015
    All Rights Reserved.
    کپی رایت (©) ۱۳۹۰-۱۳۹۴
    تمامی حقوق محفوظ است
    قالب شماره 13
    نسخه 1.0
    طراحی و اجرا در مرداد 95
    کدنویسی تنها با html و css
    کپی نکنید ، درخواست کنید کد خدمتتان تقدیم می شود !