40 : آرزوی من خیل جام مست توست
40 : آرزوی من خیل جام مست توست

دوش  در  حلقه  ما  قصه  گیسوی  تو بود                                              

                                              تا دل شب سخن از سلسله موی تو بود

دل که از ناوک مژگان تو در خون می‌گشت                                              

                                              بـاز  مـشتاق  کمـانـخانه  ابـروی  تـو  بود

هـم  عفا الله  صبا  کز  تو  پیامی  می‌داد                                              

                                              ور نـه در کس نرسیدیم که از کوی تو بود

عالم از شور و شر عشق خبر هیچ نداشت                                              

                                              فتنه  انگیز  جهان  غمزه  جادوی  تو  بود

من  سرگشته  هم  از  اهل  سلامت بودم                                              

                                              دام  راهـم  شکن  طـره  هندوی  تو  بود

بـگشا  بـنـد  قـــبا  تـا  بـــگشایـد  دل  مـن                                              

                                              که  گشادی  که  مرا  بود ز پهلوی تو بود

به  وفـای  تـو  کـه  بر  تـربت  حــافظ  بگذر                                               

                                              کز  جهان می‌شد و در آرزوی روی تو بود

حافظ( غزل شماره 210 )

 

لیوان + عکس + کتاب + لبخند + فانتزی + paper + smile + book + hd
 
آرزوی  من  خیل  جام  مست  توست
زین گذرگه من را راهی به جان توست
 
                   گر نرفتم  و  ماندم بر این خانه ی خاکی
                   نظری کن که جانم همه به فدای توست
 
                                                                 امضا: علی
 
...
پی نوشت :
+ این بلاگفا تحریم های جدیدی رو به اجرا گذاشته ؛ دیگه افکت های پروفایلمان کار نمیکند ! وقت کنیم یا بازنویسیش میکنیم و یا طرحی جدید دست و پا میکنیم !
سه شنبه ۳ دی ۹۲ ساعت ۱۷:۴۷
رها
یادت هست مادر؟
اسم قاشق را گذاشتی قطار -کشتی و هواپیما:
تا یک لقمه بیشتر بخورم…
یادت هست؟
شدی خلوان-ملوان-لوکوموتیوران
میگفتی بخور تا بزرگ بشی
اقا شیره بشی…
خانوم طلا بشی…
و من عادت کردم هر چیزی را
بدون اینکه دوست داشته باشم قورت بدهم.
حتی بغض هایم را…!!!

تبادل لینک؟
فراز
روزی آن یار همدست بهسرت خواهد کرد

دوری من هم آخرش خون جگرت خواهد کرد


پند ت دادم بین مدعیان سر سازش نبود

این تزلزل آخرش آواره ترت خواهد کرد

نگاه
می دانی چه موقع از روی دوچرخه می افتی؟

زمانی که رکاب زدن را فراموش کنی ،

زندگی نیز اینگونه است ...
ندا
چرا شماره گذاشتی تو پروف

علی
پاسخ:
چنین آدم مردمی ای هستیم ما ...
  • دوشنبه ۳۰ دی ۹۲ ، ۰۹:۳۷
  • kïmïå mêhråßï :)
    ســـَلامـــ :| خوبید ؟؟

    عاغا ممنونم که اومدید وبم و ممنونم از توجهتون به پستم :)
    بعععلهـ دیگه من دارم بهشون عادت میکنم -_-
    نه شکست عشقی نخوردم ولی خب آهنگ های جدید رو گذاشتم که همشون متاسفانه تو ی مضمونن !!

    +با تبادل لینک موافقید ؟؟؟

    علی
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم
    خواهش میکنم
    به هر حال من نظرم رو گفتم ...

    + بذارین فعلن کمی زمان بگذره
  • جمعه ۲۷ دی ۹۲ ، ۰۹:۱۳
  • [ѕєтαуєѕн [ᴀ мιѕѕ ριɴƙ ^.-
    uppam
    یه دوست
    باور کن این لبخند رو لبات میاره روزتو میسازه یا کمکت میکنه

    هر شب کسی قبل خواب به تو فکر میکنه حداقل 15 نفر تو

    این دنیا عاشقتن تنها دلیل برا وقتی که کسی ازت متنفره

    اینکه اونا میخوان که مثل شما باشن تو این دنیا حداقل 2نفر

    هستن که برات میمیرن تو برا ی کس به اندازه ی دنیا ارزش

    داری ی کس که حتی نمیدونی وجود داره عاشقته موقعه

    ای که همیشه بزرگترین اشتباهو میکنی ی چیزی خوب از توش

    در میاد موقعه ای که فک میکنی دنیا به روت برگشته

    همیشه ی نگاه بکن همیشه پیروزی هاتو یادت باشه

    حرف های بد دیگران رو فراموش کن پس اگر عاشق

    دوستاتی اینو براشون بفرس از جمله کس که اینو برات فرستاده

    امشب ،،، نیمه شب،، عشق واقعه ایت میفهمه که دوست

    داره،... ی چیز خوب برات تا ساعت 12 شب اتفاق میفته و

    ساعت 4بعد از ظهر فردا میتونی هر جا باشی برا بزرگترین شک

    زندگیت اماده باش.. اگه ک این زنجیرو بشکونی تلسم

    میشی با مشکلات دوستانه برای 10 سال.... اینو برا 15 نفر تو

    15 دقیقه بفرس. روزه یکیو بساز. کمک کن رو صورته کسی

    لبخند بییاد ب یکی کمک کن.

    علی
    پاسخ:
    ممنونم که زحمت کشیدین و برای من فرستادین ، اما راستش من به این طلسم و این حرفها اعتقاد ندارم ...
    و شما ؟!
  • پنجشنبه ۲۶ دی ۹۲ ، ۰۷:۰۷
  • آقـای هیـچـ ـڪسـ
    سلـآم علـی چطـوری

    امیـدم همـونـی کـه بـآهم تـو یـآهـو چـت مـی کـردیـم

    دوبـآره بـرگشتـم به دنیـای مجـازی.

    بیـآ تـو وبـم.

    در ضمـن بـا اجـازه مـا هم قـالبـمـآن عیـن شمـاسـت !

    علی
    پاسخ:
    سلام
    امید ؟ من حافظه ام خیلی ضعیفه ، یه نشونی بهتر بده
    یادم نیس که میگی دوباره برگشتی

    در ضمن کپ زدی ، اشکال نداره ؛ چون شبیه همین قالب رو رایگان تو سایتم منتشر کردم !
    استایلش اختصاصیه ، برو باهاش حال کن ...
  • پنجشنبه ۲۶ دی ۹۲ ، ۰۵:۵۷
  • محمد مهدی
    سلام
    پیشاپیش تولد پیامبر اکرم (ص) را به شما و خانواده محترم تبریک میگم.
    موفق باشید!


    علی
    پاسخ:
    سلام
    ممنون مهندس
    توهم همینطور
  • چهارشنبه ۲۵ دی ۹۲ ، ۱۸:۳۲
  • زهرا
    سلام
    مثل همیشه انتخاب عکس عالی بود
    قالب وبلاگتون هم نازه حیف که افکت نداره
    موفق باشید

    علی
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    وقت گذاشتن افکت نداشتم ، اگه عمری باشه در نسخه بعدی
    ممنونم ، شما هم همینطور
  • دوشنبه ۲۳ دی ۹۲ ، ۰۷:۵۷
  • محمد مهدی
    سلام مهندس!
    آپم!

    علی
    پاسخ:
    سلام داداش
    رو چشم ...
  • جمعه ۲۰ دی ۹۲ ، ۲۱:۰۳
  • RaSpInA
    سلام...بابت کدهایی که گذاشتید ممنونم واقعا....من یه وبلاگ دارم واسه دانلود اهنگ...میخاستم ببینم اگه میشه یه کدی بهم بدید که داخل قسمت مطلب بذارم اهنگ رو پخش کنه
    و یه جعبه متن هم پایینش باشه واسه کپی کردن کد اهنگ.تشکر

    علی
    پاسخ:
    سلام
    شیوه ساخت پخش معمول آهنگ ، استفاده از فلش هستش ، که نرم افزار های تحت ویندوز زیادی هستن که اینکار رو انجام میدن ، و حتی کد آماده استفاده از آهنگ رو هم تحویل میدن
    علاوه بر اون شیوه جدید تری هم هست که استفاده از روش هاس جاوا هست ، اسکریپت پلیرهای زیادی به صورت رایگان تو نت هست ، اما خب نیاز به یکم کدنویسی داره .
    برای نمایش اون به صورت متن میتونید از کد <textarea> ... <textarea/>
    استفاده کنید .

    من دقیقا متوجه منظورتون نشدم ، بیشتر توضیح بدین شاید بتونم بیشتر کمکتون کنم...
  • جمعه ۲۰ دی ۹۲ ، ۰۸:۱۶
  • *_نیمکت چوبی_*
    منظورتون رو متوجه شدم چی بود ولی از باب طنز منم اونجوری گذاشتم!!

    علی
    پاسخ:
    چرا آخه با روح و روان جوون های پاکی مثه من بازی میکنین !
    منظورم , آدرسی , چیزیه! که بتونیم لطف شما رو جبران کنیم

    + عکس دومیه لود نشد!
  • پنجشنبه ۱۲ دی ۹۲ ، ۱۱:۴۵
  • *_نیمکت چوبی_*
    خوب بود؟؟
    خیلی چیزا دستگیرت شد نه؟

    علی
    پاسخ:
    آره , اصن تمام بحران ها حل شد !
    ولی منظورم این نبود! ,
  • پنجشنبه ۱۲ دی ۹۲ ، ۱۰:۲۸
  • محمد مهدی
    (( السلام علیک یا علی بن موسی الرضا ))

    انشاالله خودش حاجت رواتون می کنه!

    التماس دعا!

    علی
    پاسخ:
    ان شاءالله حاجات همه حاجتمندها رو برطرف میکنه
    محتاجیم به دعا مهندس
  • پنجشنبه ۱۲ دی ۹۲ ، ۰۷:۵۳
  • *_نیمکت چوبی_*
    چی؟
    یعنی چی زمان این بماند برسه؟

    علی
    پاسخ:
    یعنی پرده از چهره بگشایید
  • چهارشنبه ۱۱ دی ۹۲ ، ۱۹:۳۷
  • *_نیمکت چوبی_*
    سلام
    اونش دیگه بماند..


    علی
    پاسخ:
    سلام
    باشه ؛ فقط خدا کنه ی روزی زمان این بماند برسه!
  • چهارشنبه ۱۱ دی ۹۲ ، ۱۶:۳۹
  • *_نیمکت چوبی_*
    سلام
    جنابه سرکار نیمکت چوبی هستم!

    علی
    پاسخ:
    سلام عرض میکنم جنابه سرکار نیمکت چوبی !
    حالا چرا نیمکت ؟ چرا چوبی ؟ وجه تسمیه اش چیه ؟
  • سه شنبه ۱۰ دی ۹۲ ، ۱۲:۰۱
  • hellboy75
    دری هستم

    که می‌توانست به آسمان باز شود

    اگر لولایش به زمین

    چفت نبود...
    *_نیمکت چوبی_*
    میدونم...!
    من اگه نشناسمت که نیمکت نیستم!!
    محض خالی نبودن کامنت اونو نوشتم!

    علی
    پاسخ:
    الان ما شما رو چی صدا کنیم ؟
    سرکار نیمکت ؟ جناب چوب ؟
  • دوشنبه ۹ دی ۹۲ ، ۲۱:۱۸
  • *_نیمکت چوبی_*
    منم نمیخونم معمولا!!
    موقعی هم که نخوندم حتما اشکال تایپی دارم..!
    انسان جایز الاشکال تایپی هست..! زیاد ناراحت نشو..

    علی
    پاسخ:
    اوهوم .
    نه بابا ، اتفاقا من خیلی هم راحتم
  • دوشنبه ۹ دی ۹۲ ، ۱۷:۴۱
  • *_نیمکت چوبی_*
    سلام
    من چه به تلسم اخه!
    خب قبل اینکه تایید کنید یه نگاه به جوابتون کنید بعد تایید کنید..
    نکنه من از این جا جادو میکنم که شما غلط املایی داشته باشید؟
    به به چه خوب که اهل تلافی نیستید....
    ادرس؟ بگم؟؟
    خب مستقیم بیا بالا..یه کم بالا تر از جایی که هستی..
    افرین....
    حالامستقیم بیا جلو....
    به بپیچ دست راست........
    اهان داری درست میای....
    خب حالا چشماتو ببند..بیا جلو...
    بیا بیا بیا...
    آخ چی شد؟؟؟
    الهی اشکال نداره.....بمون تو این چاه..فردا شاید اتش نشانی بیاد نجاتت بده
    مراقب باش شبا اینجا گرگ و روباه دُم سفید داره...
    اکثرا شبا میان تو چاه میخوابن

    علی
    پاسخ:
    سلام
    دوستان سابقه من رو میدونن ، غلط تایپیم زیاده ، ولی نه انقدر و پشت سرهم !
    سریع تایپ میکنم ، دیگه حوصله خوندنم نمیکشه
    باشه
    ...
  • دوشنبه ۹ دی ۹۲ ، ۱۶:۵۶
  • *_نیمکت چوبی_*
    راستی منظورت خواننده بود دیگه!

    علی
    پاسخ:
    اینم یکی دیگه !
    اصن شما تلسم کردی ما رو !
  • دوشنبه ۹ دی ۹۲ ، ۰۳:۱۴
  • *_نیمکت چوبی_*
    سلام
    میخوای سر کار بزاری خب بزار...
    منم که 4 پایم!!
    بینم کی اخر پیروز میشه!

    علی
    پاسخ:
    سلام
    نه ، من اهل تلافی نیستم
    فقط منتظر یه آدرسی ، چیزی از شمام ...
  • يكشنبه ۸ دی ۹۲ ، ۲۳:۳۵
  • hellboy75
    این روزا هرکی ازم میپرسه “چطوری ؟”
    برا اینکه “خوب” باشم ناچارا دشمن خدا میشم …
    *_نیمکت چوبی_*
    سلام
    انتظاری ندارم!!
    فقط مطمعنم هیچی سر در نیاوردی از این چند تا کامنت اخری..!

    منم کش دادم ببینم بالاخره صدات کجا در میاد..!

    علی
    پاسخ:
    سلام
    همون دیگه ،یهو یه خواننده خاموش میاد و سر کار میذاره !
    صبر کن ، بالاخره یه روزی شما هم آدرس میذاری ...
  • يكشنبه ۸ دی ۹۲ ، ۱۱:۲۰
  • *_نیمکت چوبی_*
    موقیت سخت ؟؟
    کدوم موقعیت سخت!!!
    از این اسون ترم مگه بود؟
    اصلا مگه هست؟

    علی
    پاسخ:
    اوهوم !
    هوم ؟
    خب باشه آسون ، الان انتظار دارین چی از من بشنوین ؟
  • شنبه ۷ دی ۹۲ ، ۱۹:۴۲
  • hellboy75
    گـ ـاهــی آدمـــ دلــش مـ ـیـ ـخـ ـواهـ ـد
    کـ ـفـ ـش هـ ـایـ ـش را در بــیـ ـاورد…
    یـ ـواشـ ـکــی نـ ـوکـ ِـ پـ ـا نـ ــوکــِـ پـ ــا از خـ ـودش دور شـ ــود!
    بـ ـعـ ــد بــ ـزنـ ــد بـ ــه چـ ــاکـ ــ …
    فـــرار کــنـ ــد از خــودش…!
    hellboy75
    اوهوم!
    hellboy75
    نظرامم تایید نمیشن چون که تایید نمیشن!...

    علی
    پاسخ:
    واقعن منطقی بود ...
  • شنبه ۷ دی ۹۲ ، ۱۸:۳۱
  • hellboy75
    وبت بسیار زیباس!

    علی
    پاسخ:
    ممنون
  • شنبه ۷ دی ۹۲ ، ۱۸:۳۰
  • *_نیمکت چوبی_*
    من بگم چرا همش اینجوری میشه؟
    از بس حواست پیش اون غیر معمولس!!
    این چیزای غیر معمولی حواس پرتی میاره ..!
    ببین هر موقع گفتی: " همیشه "،‌جای اغلب و گاهی اوقات و غیره..! اون موقع میشه گفت معمول!!

    علی
    پاسخ:
    بفرمایین ...
    نچ ...
    خواهشن من رو تو موقعیت سخت قرار ندین
  • شنبه ۷ دی ۹۲ ، ۱۷:۵۹
  • *_نیمکت چوبی_*
    منظورت از دست گرفتین ما رو ، همون : دسته کم گرفتین ما رو هست؟؟؟
    اره معمولا؟؟؟؟
    پس اگه معمولا رو از معمول کنیم یه غیر معمولنی هم میمونه..!!

    راستشو بگو با کی میری شب گردی مهندس؟


    علی
    پاسخ:
    آره همون
    من موندم که چرا اینطوری میشه همش !
    هوم ؟!
    عجب استدلالی !
    اغلب ، معمولش پیش میاد تا غیر معمولش !
  • شنبه ۷ دی ۹۲ ، ۱۴:۵۰
  • صدای هشت
    سلام برادر گل
    شرمنده آمدنت هستم .
    چشم رنجه نمودی گرانقدر .
    یاهو
    *_نیمکت چوبی_*
    چه جوری به بادصبا سپردی؟
    هنوز که صبح نشده..!!
    !!
    ببینم تنهایی شبگردی میکنی؟
    لولو ندزده شما رو یه وقت!!

    علی
    پاسخ:
    دست کم گرفتین مارو ؟
    آره معمولا ... !
  • جمعه ۶ دی ۹۲ ، ۲۰:۵۴
  • *_نیمکت چوبی_*
    سلام
    مگه شما هم شبا بیدارید؟
    جواب رو بسپار به باده صبا ، سره راهش بده به من

    علی
    پاسخ:
    سلام
    ما زیاد شبگردی میکنیم
    باشه ، سپردم ...
  • جمعه ۶ دی ۹۲ ، ۱۶:۴۲
  • نیمه سیب سقراطی
    حافظه ؟!
    متوجه منظورت نشدم راستش !
    4 بیت از حافظ بلد بودن که همه بلدن ، شماره غزل هم که خودت گفتی !


    + ولی بدی هم داره ! باور کن ...
    + یادمه سر امتحانا بود که یه مصرع گفتی و خواستی بقیه اش رو بچه ها بگن ، منم وسط کوانتوم خوندن تو چک نویس بقیه شو نوشتم !
    من مث شما بداهه نمیتونم ، بذا یه کم فک کنم ، از فردا هم میرم فرجه شاید تو چک نویسام ی چیزی در اومد !

    علی
    پاسخ:
    آره ، یخشی از مغز که به یاد میسپاره !
    همین که با خوندن یه غزل بیت دیگه ای یادتون میاد ... .

    + بدیه نداشتنش بشتره !
    + اوهوم ، پ منتظرم ...
    ممنون
  • جمعه ۶ دی ۹۲ ، ۱۶:۰۰
  • صدای هشت سابق
    سلام و ارادت
    من از رسومی که در گیر و تا بم میبرند میگذرم و به شما می رسم اگر نجوای مرا لایق شنیدن بدانید که مینالم :ای کاروان آهسته ران. ......[گل)

    علی
    پاسخ:
    سلام علیک
    ...
  • جمعه ۶ دی ۹۲ ، ۱۵:۱۱
  • محمد مهدی
    شرمندتم داداش من حال شعر خوندن ندارم!
    لطف کردم دو بیت زیر عکستو خوندم ک نفهمیدم!
    ولی عکست قشنگ بید!
    + بلاگفارهم آره داره اذیت می کنه شیطونه میگه خودم و خودت روشو کم کنیما!!
    ++ بعدشم بعضی ها جدیدا از ما بدشون میاد، تیکه کلام ما رو جلوشون میگی مواظب باش برات قیافه نگیرن!

    علی
    پاسخ:
    راحت باش حاجی .
    دمت گرم .
    ++ منو وارد این قضایا نکن ، حس و حال برام نمونده ؛ بیخی
  • جمعه ۶ دی ۹۲ ، ۱۳:۳۷
  • *_نیمکت چوبی_*
    جواب مگه لازم داره؟

    علی
    پاسخ:
    بله با اجازتون
    شمام شبا بیدارین ؟
  • پنجشنبه ۵ دی ۹۲ ، ۲۳:۲۸
  • *_نیمکت چوبی_*
    سلام
    چیو کجا جواب بدید؟؟

    علی
    پاسخ:
    سلام
    کامنت خصوصی رو !
  • پنجشنبه ۵ دی ۹۲ ، ۲۱:۲۷
  • مونارک
    سلام

    من سرگشته هم از اهل سلامت بودم
    "دام " راهـم شکن طـره هندوی تو بود

    تا باشد ازین دام ها :دی

    موفق باشید در امتحانات

    علی
    پاسخ:
    سلام
    هست ، نمیفتیم به دامش !
    ممنونم
  • پنجشنبه ۵ دی ۹۲ ، ۰۷:۱۵
  • *_نیمکت چوبی_*
    اینم تعبیرش :

    آفرین بر ایمان راسخ و اراده ی تو که باعث می شود جهانی را بهم بریزی و دنیایی را به خوبی بسازی و دام ها را بشکنی خداوند به خاطر همین همت و ایمانت، دلت و راهت را همیشه روشن می کند و تو به تمام حاجات خود می رسی حتی اگر آرزویت عجیب باشد.
    ××××××××××××
    گر نرفتم و ماندم بر این خانه ی خاکی
    نظری کن که جانم همه به قدای توست

    این بیت هم زیبا بود....راستی اونم قدا نیستا..
    فداست!!

    علی
    پاسخ:
    خیلی ممنونم .

    اصن انگار این حوس پرتی قرار نیست تموم بشه !

    + الان من کجا جواب بدم ؟!
  • چهارشنبه ۴ دی ۹۲ ، ۲۲:۴۹
  • یه دختر
    سلاااام
    خوبی؟
    چه خبرا؟
    قرار بود یه قالب برام طراحی کنی؟ بابا شرایط خیلی سختی گذاشتی پیش پام! من اگر دید طراحی داشتم میرفتم معماری خب!! :)

    علی
    پاسخ:
    سلام
    ممنون ، خوبم
    شما خوبین ؟
    رفتین ؛ حالا که موقع امتحاناته اومدین میگین قالب ؟!
    ما همچین آدمایی هستیم !
  • چهارشنبه ۴ دی ۹۲ ، ۱۱:۵۵
  • نیمه سیب سقراطی
    مست بگذشتی و از خلوتیان ملکوت
    به تماشای تو آشوب قیامت برخاست
    .
    .
    .
    این غزل 210 منو یاد این بیت انداخت

    + عکستو خیلی دوست داشتم ...
    + ردیف قافیه اش یه ذره قلق میخواست !

    علی
    پاسخ:
    دل و دینم شد و دلبر بملامت برخاست
    گفت با ما منشین کز تو سلامت برخاست
    .
    .
    .
    عجب حافظه ای دارین شما ؛ غبطه میخورم !
    قابل شما رو نداره .
    + کلن یه دقیقه نشد که نوشتم ! روش اصن کار نکردم ، همینطوری دست به کیبرد بردم ؛ به نظرتون چیکارش کنم بهتر میشه ؟
  • چهارشنبه ۴ دی ۹۲ ، ۱۰:۵۶
  • خانومی
    خیالت همیشه هست...

    اما امروز دلم "خودت "را خواست،

    نه خیالت را...

    منتظر تزریق حضور گرمت هستم
    Copyright (©) 2012-2015
    All Rights Reserved.
    کپی رایت (©) ۱۳۹۰-۱۳۹۴
    تمامی حقوق محفوظ است
    قالب شماره 13
    نسخه 1.0
    طراحی و اجرا در مرداد 95
    کدنویسی تنها با html و css
    کپی نکنید ، درخواست کنید کد خدمتتان تقدیم می شود !