41 : راز و نیاز
41 : راز و نیاز
+ بیش از 10 ضربه چاقو به کلی اوضاع دایی محترم را به هم ریخته ، به قول خودش دعایی پشت سرش بود که عمرش به این دنیا باقی بود ، حالش چندان تعریفی ندارد ، اما با این همه خداروشکر ...

از طرف دیگه حال مادربزرگمان هم تعریف خاصی ندارد.

و از اون طرف تمامی کار های مراسم استقبال از خانواده خاله جان که به مکه شرف شدند هم به گردن دایی بود که ...

حال تو این گیرودار دانشگاه و انتخاب واحد به طرف دیگه

و قمپزی که جلوی استاد در کردیم هم به یک سو

نمایشگاه کتاب مجتمع ناشران هم از آن یکی سو

سفارش های طراحی هم از این یکی سو ...

شنبه ۲۸ دی ۹۲ ساعت ۲۱:۳۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
×هــــــ♥ــــآدی×
ممنون ! خبر خاصی نیس سلامتی

تو خوبی؟ رو به راهی رو به رشدی؟

علی
پاسخ:
ممنون ، خوبم ...
  • سه شنبه ۲۶ فروردين ۹۳ ، ۰۵:۳۴
  • ×هــــــ♥ــــآدی×
    خواهش قابل شوما رو نداشت


    موسه دیه گاهی اسکلتی میشه گاهی هم...

    علی
    پاسخ:
    ممنون
  • دوشنبه ۲۵ فروردين ۹۳ ، ۲۳:۲۱
  • es
    درد را از هر طرف که بخوانی درد است ، بیهوده دنبال میانبر نباش !

    خیلی ممنون ک نظرات منو تایید نمیفرمایید...

    علی
    پاسخ:
    من تایید نکردم ؟ کِی ؟
  • چهارشنبه ۱۳ فروردين ۹۳ ، ۰۲:۰۷
  • رها
    خدای من
    کمی پائین بیا و روی این نیمکت کنارم بنشین
    کمی دستم را بگیر
    کمی شانه هایم رابفشار
    کمی از گریه هایم را تماشاکن
    میدانی
    عجیب گرفته ام
    رهایم کن
    علی
    پاسخ:
    سلام
  • يكشنبه ۱۱ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۴۵
  • شیرین
    سلام مهندص!
    حال شما؟خوبید؟؟
    یا همـــچنان ... شما " خوبید" و دنیا هم خوب و ...

    روزتون مبارک مهندص! خیلی مبارک! :)
    میدونید دیگه ... روز بزرگداشت شیخ طوس ه و روز مهندص واینا...!
    گفتم ماهم بزرگ بداریم مهندصای کشور رو...!!

    علی
    پاسخ:
    سلام جناب سرکار
    ممنونم از از احوال پرسیتون .
    یا همچنان ... !

    خیلی خیلی ممنون ، خودم فراموش کرده بودم ، گرچه کلی کار براش برنامه ریخته بودم و هیچکدومش نشد !
    بله ... ، اختیار دارین ، شما بزرگوارین
  • سه شنبه ۶ اسفند ۹۲ ، ۰۵:۳۷
  • کآتـ
    slm Dash ali :)

    + chetori ؟

    علی
    پاسخ:
    سلام برادر
    کجایی شما ؟ نیستی ؟ حالا هم که میای خیره میکنی مارو
    ممنون
  • دوشنبه ۵ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۵۶
  • سپیدار
    خواهش می کنم بابا این چه حرفیه آخه... اینطوری میگید آدم فکر می کنه کی هست حالا !!

    دیگه ببخشید کم سر میزنم ... رسم روزگاره و اینا .... !

    علی
    پاسخ:
    اختیار دارین ، شما بزرگوارین
    نه بابا ، متوجه ام ، من هم کم سر میزنم به اینجا ...
  • چهارشنبه ۳۰ بهمن ۹۲ ، ۰۶:۵۱
  • سپیدار
    سلام آقا محمدعلی
    خوبی ؟ خوش می گذره ؟ ایام به کامه ؟

    علی
    پاسخ:
    سلام علیک ^2
    شکر خدا ، خوب یا بد ، میگذره
    ممنونم از احوال پرسی شما
    + خیلی خیلی سرافراز نمودید ، قدم رنجه فرمودید ...
  • چهارشنبه ۳۰ بهمن ۹۲ ، ۰۵:۳۸
  • محمد مهدی
    سلام مهندس!
    خوبی؟
    آپم!
    منتظرم!
    محمد مهدی
    سلام
    من برگشتم یعنی آپ کردم!
    البته چیز بدرد بخوری نیستا!
    گفتم بعد ی مدت وقفه، اول گرم کنم ک ی دفعه ای دوباره وسطاش نبرم!
    ممنون!

    علی
    پاسخ:
    سلام بر مهندس عزیز
    خیلی خوش آمدی
    دمت گرم ...
  • يكشنبه ۲۷ بهمن ۹۲ ، ۰۱:۳۸
  • نیمه سیب سقراطی
    سلام :)

    حال شما ؟!
    اومدم بپرسم دایی و مادربزرگ ـتون بهترن ؟!

    علی
    پاسخ:
    سلام
    شکرخدا ، خوبم
    خیلی لطف کردین ، خداروشکر خیلی بهترن ، ممنون
  • سه شنبه ۱۵ بهمن ۹۲ ، ۲۲:۴۵
  • mahsa
    سلام دآش ممدعلی!چطوری یا نه؟خوبی یا بهتری؟!
    إوا...داییت چی شدن؟!
    چه خبرا؟چیکار میکنی؟به سلامت تمومید این ترم؟آورین...از بچگی میدونستم یه چیزی میشی
    +

    علی
    پاسخ:
    سلام علیک
    نه ، هیچکدوم !
    شما چطوری ؟ خوبی ؟ چه میکنی ؟

    سلامتی ، آره تمومید ولی نه به سلامتی حسابی ناک اوت شدم !
  • چهارشنبه ۹ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۵۳
  • عاشق تنها
    پرو فایلت رو خودم.خوبه پس اگه سوالی ازت داشتم ممنون میشم جوابمو بدی..اولین سوال..ببخشید میپرسما..نظرت راجع به وبلاگم چیه؟چون تازه درستش کردم نمیدونم ایرادش کجاست.

    علی
    پاسخ:
    بفرمایین ، چشم الان میام ...
  • سه شنبه ۸ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۵۶
  • عاشق تنها
    سلام.وبت خیلی قشنگه.بمنم سر بزن....

    زندگی دو چیز بمن آموخت...آرزوی مرگ...مرگ آرزو....

    علی
    پاسخ:
    سلام
    ممنون ، باشه
  • سه شنبه ۸ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۵۱
  • محمد مهدی
    سلام مهندس خوبی؟
    آپم داداش!
    ((ویژه امتحانات))

    علی
    پاسخ:
    سلام
    نه چندان ...
    میام الان
  • شنبه ۵ بهمن ۹۲ ، ۰۴:۰۲
  • مونارک
    سلام

    هَی واااایِ من...

    الان بهترن الحمدلله؟هم دایی هم مادربزرگتون.

    +اوه اوه من یه قمپزی جلو استاد در کردم نمیتونم تو چشاش نگا کنم!

    علی
    پاسخ:
    سلام
    آره ، خداروشکر بهترن
    +حالا خوبه این استاد ما زیاد مارو نمیشناسه ، اما خیلی دیر کردم ، و باز هم دیرتر میشه ...
  • جمعه ۴ بهمن ۹۲ ، ۰۴:۵۷
  • آقـای هیـچـ ـڪسـ
    بدکـ

    نیس

    می گذره

    خـوبه شمـا چه خبـر ؟

    علی
    پاسخ:
    خداروشکر ...
  • پنجشنبه ۳ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۲۴
  • سپیدار
    سلام
    قشنگ نوشته بودی
    ای کاش یکی از جنس خودمون بود که تمام گناهامون رو بهش می گفتیم و اعترافامون رومی کردیم و خیالمون راحت میشد بعدش اون مارو بغل می کرد می گفت اشکالی نداره از اول شروع کن تو پاکه پاکی
    + پایان ترم 3 مبارک ... ایشاا.. فارغ شدنت !!!
    + جای دیگران نظر گذاشتن اصن کار شایسته ای نیس !!
    + ای واااااااااای ... خدا روشکر ... یعنی واقعا خدا این آدمایی که دلشون از سنگه و این کارارو می کنن لعنت کنه ... خیر نبینن هیچ وقت که با عزیزای مردم این کارو می کنن واقعا که
    خدا روشکر که حال داییت خوبه ایشاا.. کامل خوب بشه

    علی
    پاسخ:
    علیکم السلام
    ممنون
    آره ...
    + پایانی تلخ بود ...
    + واقعا
    + من زیاد تو جریان ماجرا نیستم ، ولی فک میکنم راه بهتری واسه مشکلات وجود داشته باشه
    خدارو هزارمرتبه شکر ، ممنون
  • چهارشنبه ۲ بهمن ۹۲ ، ۰۸:۴۵
  • وفا
    سلام

    سوز متنتان به شیرینی تجربه های گذران زندگی بود که هر روز
    دست به دستشان می دهیم.

    +انشالله کارهای این دنیا بزودی و با صلاح دید آن عزیز بالایی بر وفق مرادتان گردد. و دایی بزرگوار هم شفای عاجل پیدا کنند.

    علی
    پاسخ:
    سلام
    صرفا یک دلنوشته بود ، تا شاید آرام کند ... .
    +ان شاءالله ، ممنونم .
  • سه شنبه ۱ بهمن ۹۲ ، ۲۱:۳۵
  • یه دختر
    سلام!
    اوه اوه اوه چرا این همه چاقو؟؟؟؟؟؟ چی شده بوده؟؟؟ الان حال داییت خوبه؟؟؟
    داداش منم چن سال قبل یه چاقو زدن زیر قلبش!!! :(

    علی
    پاسخ:
    سلام
    به قصد کشتن بوده ! رو به بهبودیه ...
    قلبش ؟ چرا ؟
  • دوشنبه ۳۰ دی ۹۲ ، ۱۵:۵۵
  • محمد مهدی
    سلام مهندس خوبی؟
    نمی بینمت اینجوری؟
    واسه داییت واقعا متاسفم ایشالله که هرچه سریع تر خوب میشن!
    نگرانی بقیه چیزام نباش! هر کاری بود رو خودم حساب کن!
    راستی مهندس جان آپم

    علی
    پاسخ:
    سلام
    ممنون مهندس ، خوبم
    روزگار دیگه
    کوچیکتم
    روچشم
  • دوشنبه ۳۰ دی ۹۲ ، ۱۰:۴۱
  • نیمه سیب سقراطی
    + میگن بگذری میگذره ، لعنتی گاهی گیر میکنه !
    نمیگذره ، نمیگذره ، نمیگذره .........................

    + ترم 7 منم تموم شد !

    + یادمه ، همون دایی ات که عروسیش نرفته بودین !
    یا خدا ....... چاقوکشی و اینا چیه ؟!
    خب واسه چی ؟! زورگیری بوده ؟!

    + ایشاالله که زود زود مادربزرگ و دایی سلامتیشونو به دست بیارن
    نگران نباش ، درست میشه ...

    + آخ ! نگو انتخاب واحد که دلم خونه !

    + سفارش قالب منو هم بذار ته ته ته لیستت !
    فقط خواستم نوبت بزنم !

    علی
    پاسخ:
    + آره ، بدجوری هم بیخ گلوش گیر میکنه که نگذره ... !
    + به سلامتی ایشالا
    + عقدش البته ، عروسش سال آینده اس !
    چاقو خوردگی ... ، منم ندیده بودم تاحالا ، بدجوری کپ کردم اولش
    +ان شاءالله ، ممنون
    + اوف ...
    + چشم
  • دوشنبه ۳۰ دی ۹۲ ، ۰۸:۳۵
  • [ѕєтαуєѕн [ᴀ мιѕѕ ριɴƙ ^.-
    نَ نیآزـی نـیس :)

    خوبَم یـو چی؟

    علی
    پاسخ:
    ...
    ممنون ، خوب که نه ...
  • يكشنبه ۲۹ دی ۹۲ ، ۲۲:۱۷
  • یه دختر
    سلاااااام خوبی؟ نخبر؟
    درسا و امتحانا چطورن؟
    بابا من که نگفتم تو کارت ایراد داره! من میگم سخته فکر قالب و اینا رو بکنم ببینم چی میخام!خدایی سخ نیست؟ سخته دیگه!
    نمرات من داغوون بود :(

    علی
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم ، شما خوبین ؟
    افتضاحن ، افتضاح ...
    باشه ، شما نزنین مارو ... به کاریش میکنم
    مال من از داغون گذشته ...
  • يكشنبه ۲۹ دی ۹۲ ، ۰۹:۴۵
  • Copyright (©) 2012-2015
    All Rights Reserved.
    کپی رایت (©) ۱۳۹۰-۱۳۹۴
    تمامی حقوق محفوظ است
    قالب شماره 13
    نسخه 1.0
    طراحی و اجرا در مرداد 95
    کدنویسی تنها با html و css
    کپی نکنید ، درخواست کنید کد خدمتتان تقدیم می شود !