42 : آرامش
42 : آرامش

مرحبا ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست

تا  کنم جان از سر رغبت فدای  نام  دوست

واله  و  شیداست  دایم  همچو بلبل در قفس

طوطی  طبعم ز عشق شکـر و بادام دوست

زلف او دام است و خالش  دانه  آن دام و من

بر امـید دانــه‌ای  افــتـاده‌ام  در  دام  دوست

سر ز مستی برنگیرد  تا به  صبح  روز ر حشر

هرکه چون من در ازل یک جرعه خورد از جام دوست

بس نگویم شمه‌ای از شرح شوق خود از آنک

دردسر باشد نمودن بیش از ایـن ابرام دوست

گر دهد دستم کشم  در  دیده  همچون توتیا

خاک راهی کان مشرف گردد از اقدام دوست

میل من  سوی  وصال و  قصد او سوی فراق

ترک  کام  خود  گرفتم  تا  برآید  کام  دوست

حافظ  اندر  درد  او می‌سوز و بی‌درمان بساز

زان  که  درمانی  ندارد  درد  بی‌آرام  دوست

حافظ شیرازی ( غزل شماره 62 )

 

عکس + کتاب + قلب + فانتزی + عاشقانه + کیفیت عالی + heart + book + hd

خداوندا خودت میدانی که چشم هایم خطاهای بسیار رفته ؛ اما همان چشم ها نظاره گر خطاهایم بوده ، و من بر همین نعمت شاکرم که گر نمیتوانستم خطاهایم را ببینم ، کافر بودم بر نعمت هایت .

خداوندا دست هایم به حقوق دیگران آغشته گشته و حجابی بینمان انداخته ، قدرت به جاآوردن تمامی حقوق را عطا فرما تا به فضلت حجاب راه را بردارم .

خداوندا هیچگاه مرا به جایی که هستم  جز پیشگاه خودت راضی نکن ، تا مبادا بر راهی که آمده ام سرکش شوم .

خداوندا بصیرتی عطا فرما تا درستی را از نادرستی ؛ آنجا که پیکار میان انتخاب هاست ، تشخیص دهم.

خداوندا در سختی های طاقت فرسای راه ، آنجا که مرز طاقتم شکسته میشود ، آرامشی دِه تا بر گواهی تسلیمم خط بطلان نکشم.

امضا: علی

سلام به همه دوستان

امیدوارم سرحال و سلامت باشین و ایام به کام باشه

با خبر شدیم که دیروز یعنی دوشنبه 5 اسفند روز مهندس بود ، تبریک میگم این روز رو به همه مهندس های این مرز و بوم ، البته من به شخصه اسم هر کسی رو مهندس نمیذارم ؛ مهندس کسیه که کاراش دقیق و منظم ، رو حساب و کتاب ، حرفه ای ، خوش قول ، مسئولیت پذیر ، آراسته و ... باشه . کاغذپاره و اینها ملاک نیست ، هر کسی میتونه یه پا مهندس باشه ؛ اگه تو هر جایی که هست سعی کنه بهترین باشه .

ازتون خواهش دارم در حق این حقیر دعا بفرمایید .

پاورقی :

+ ساعت 1:20 نیمه شب ، شنبه 3 اسفند 1392 ؛ قدم زنان در خیابان ، تنها ... !

+ اتفاقات عجیب و غریبی این چند روز افتاده که نمیدونم چطوری هضمشون کنم .

+ سردرد هم اخیرا به به بقیه درد های جسمی اضافه شده ! شکر که فهمیدیم که سر سالم عجب نعمتیه !!!

سه شنبه ۶ اسفند ۹۲ ساعت ۰۹:۲۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بهار
سلام! چقد با مزه س اینجا!

تا حالا وب این شکلی ندیده بودم!

علی
پاسخ:
سلام

بامزگی از خودتونه

ممنونم
  • چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۳:۵۸
  • علی
    پاسخ:
    سلام
  • جمعه ۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۰:۱۰
  • شمیم
    درود ،

    الهی آمین ...
    آمین را مقدم شمردم بر باقی حرف ها که به نظرم مهم تر آمد ...

    آمین که آمد، همه ی حرف های دیگر از ذهنم پرید؛یادم که آمد باز خواهم گشت...

    علی
    پاسخ:
    سلام
  • پنجشنبه ۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۴:۰۸
  • yalda
    سلام خواهش می کنم
    ایشالا:)
    مطمئن باشین وقتی کسی باش که بفهمه چی میگم صد در صد منم زبونم باز میشه و می تونم حرف بزنم:)

    علی
    پاسخ:
    سلام
    درسته ...
  • سه شنبه ۲۶ فروردين ۹۳ ، ۰۴:۲۰
  • محمد مهدی
    سلام
    خوبی؟
    امیدوارم تعطیلات خوش گذشته باشه و سال خوبی هم شروع کرده باشید!
    آپم!
    منتظرما!
    مرسی!


    علی
    پاسخ:
    سلام
    ممنون مهندس
    چشم ...
  • شنبه ۲۳ فروردين ۹۳ ، ۰۸:۰۸
  • رها
    شعر من حرف من است
    حرف من خستگی سینه پر درد من است
    شعر من حرف دلی است که در آن چشمه جوشان محبت جاریست
    این شعر دلی است که در آن، شاخه افسرده غمگین، خاطر چشم بهاری دارد.
    سید دانیال حسینی
    سلام خیلی مطالب حالبی گذاشتی اگه دوست داشتی به وبلاگ من هم سر بزن

    علی
    پاسخ:
    سلام
    چشم ...
  • پنجشنبه ۲۹ اسفند ۹۲ ، ۰۶:۴۷
  • سپیدار
    سلام آقای مهندس
    ساااااااااااال نو پیشاپیش مباااااااااارک
    ایشاا.. به هرچی که دوست داری برسی

    علی
    پاسخ:
    سلام بر بانو بزرگوار
    حال شما ؟
    قدم رنجه فرمودین ، خیلی خوشحال شدیم
    ممنون ...
  • چهارشنبه ۲۸ اسفند ۹۲ ، ۲۳:۰۰
  • محمد مهدی
    سلام!
    پیشاپیش سال نو و عیدت مبارک
    امیدوارم تو همه ی کارات موفق باشی و سال خوبی داشته باشی!
    آخرین آپ 92
    منتظر حضور گرمتم!
    ممنون!

    علی
    پاسخ:
    سلام
    تنک یو
    باز هم تنک یو
    به روی چشمم ...
  • سه شنبه ۲۷ اسفند ۹۲ ، ۱۱:۰۷
  • زهرا
    سلام بزرگوار
    انتخاب شعر و عکس که فوق العاده بود
    مناجات هم که محشر بود
    راستی توی کامنتها خوندم قرار بوده برید مشهد،همین که نیتش رو داشتید خودش کافیه
    عجیب اینکه مشهد که رفته بودم یادتون بودم

    علی
    پاسخ:
    درود بر شما
    ممنون از توجهتون
    بله ، دست شما درد نکنه ، دعا کنید آدم بشیم ...
  • يكشنبه ۲۵ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۳۱
  • محمد مهدی
    سلام مهندس!
    خوبی؟
    آپم داداش! منتظرم!

    علی
    پاسخ:
    سلام
    نچ !
    اوهوم ...
  • جمعه ۲۳ اسفند ۹۲ ، ۰۴:۴۱
  • یه دختر
    سلام!
    خوبی؟
    چه خبر؟
    خیلی وقته این ورا نیومدم! چیکارا میکنی!

    علی
    پاسخ:
    سلام سرکار
    سلامت باشین ، شکر خدا
    بله ، محل نمیذارین ...
  • چهارشنبه ۲۱ اسفند ۹۲ ، ۰۴:۲۳
  • شیرین
    سلام
    ...
    امیدوارم برنامه سفر مشهدتون بدون مشکل و اختلال برقرار باشه !
    و ب خوبی و سلامتی برید و بیایید!!
    روضه رضوان رضا رفتید مارو هم دعا کنید مهندس ...!

    علی
    پاسخ:
    سلام
    نه متاسفانه ...
    انگار باید تو این فراغ بسوزیم ،
    ولی خب یکم رومون زیاده ، باز هم درخواست طلبیدن داریم ...
  • دوشنبه ۱۲ اسفند ۹۲ ، ۰۶:۴۲
  • شیرین
    سلام اقا!
    راستش بعدازظهری اومدم وخوندم ولی نرسیدم کامنت بزارم در جهت جواب کامنتتون و پست جدیدتون!
    پست جدید مبارک بعد این همه وقت...!
    ان شاءالله ک حضرت سلطان می طلبن و اذن میدن!
    چشم! اگه مشکلی نبود و زنده رسیدم برا پابوس آقا ،دعاگوتون هستم ...
    اگ خدا بخاد سفر شماهم جور میشه!

    +....:(( ؟؟
    ++...شاید شبیه معما یا گره ...
    +++سردرد..."سر درد" ،مکرر است! اما واژه ی " بقیه" ... بسی دردناک و.... بله نعمت بزرگیه
    -احتمالا نیستم ک ب موقع جواب بدم شرمنده...

    علی
    پاسخ:
    سلام علیک
    ممنون ، وقتی که پست رو ارسال کردم فهمیدم که چقدر میگذره از پست قبلی ، یه جورایی جا خودم ، فک نمیکردم انقدر گذشته باشه ... !
    خیلی ازتون ممنونم

    + !
    ++ آره ... .
    +++ .
    - به سلامت ، منتظریم دست پر برگردین !
  • چهارشنبه ۷ اسفند ۹۲ ، ۰۶:۵۷
  • نیمه سیب سقراطی
    زلف او دام است و خالش دانه آن دام و من
    بر امـید دانــه‌ای افــتـاده‌ام در دام دوست

    ++ حواست باشه که حواست هست :)
    ++ روز مهندس مبارک
    ++ چَشم ، قابل باشیم

    + این جمله ات تکراریه !
    + یه وقتا چاره ای نیست ...
    + بیشتر مواظب خودتون باشید

    علی
    پاسخ:
    زیبا ...

    ++ ... .
    ++ ممنون دکتر !
    ++ بازم ممنون .

    + آره ، ولی زمانش نه !
    + باید چاره ای باشه ... .
    +چشم
  • سه شنبه ۶ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۴۲
  • Copyright (©) 2012-2015
    All Rights Reserved.
    کپی رایت (©) ۱۳۹۰-۱۳۹۴
    تمامی حقوق محفوظ است
    قالب شماره 13
    نسخه 1.0
    طراحی و اجرا در مرداد 95
    کدنویسی تنها با html و css
    کپی نکنید ، درخواست کنید کد خدمتتان تقدیم می شود !