44 : زندگی در صدف خویش گهر ساختن است
44 : زندگی در صدف خویش گهر ساختن است


          زندگی در صدف خویش گهر ساختن است
                                                              در دل شعله  فرو رفتن  و  نگداختن  است
          عشق ازین گنبد در بسته برون تاختن است
                                                              شیشهٔ ما ه ز  طاق  فلک  انداختن  است
          سلطنت نقد دل و دین ز کف انداختن است
                                                              به یکی داد جهان بردن و جان باختن است
          حکمت  و  فلسفه  را  همت  مردی  باید
                                                              تیغ  اندیشه  بروی  دو  جهان  آختن  است
          مذهب زنده دلان  خواب  پریشانی  نیست
                                                              از همین خاک جهان دگری  ساختن  است

اقبال لاهوری             

 + طبیعت + عکس + تولد دوباره + درخت + برگ + زندگی دوباره + کیفیت عالی + new life + leaf + hd

زندگی را جدی باید گرفت

رفت راه ، سوی خنده های عشق را گرفت

زندگی را آغاز باید کرد

زَد دریا ، سوی جربان چشمه را گرفت

زندگی را جشن باید گرفت

همین حالا ، شکر بودن را گرفت

امضا : علی

آقا 20 سالمون تموم شد رفت ؛ لپ کلام به هیچ جا نرسیدیم !

داشتم با خود فکر میکردم که هدف هایی که زندگیم دارم بیشتر تصنعی هستن تا واقعی !

یا شاید به قول دوستان سرگرم شدن به حال ، باعث فراموشی اهداف بزرگتر میشه .

تصمیم اساسی باید گرفت ، روند حرکت رو تغییر باید داد ...

از همه دوستان ممنونم بابت اینکه با نبودم ، به یاد این حقیر هستند و تبریک تولد گفتند .

در حاشیه اینکه : بلاگفا همچنان حصار هاش پابرجاست ، اما خبری در راه است ...

+ لبخند مزن ؛ خام نمیشوم ؛

 من به عشق برق چشمانت خیانت نمیکنم . ( بدون هیچگونه مخاطب خاصی )

+اوضاع اقتصادی که خوب نبود ، اما خداروشکر تو سال جدید تو ی شرکت طراحی سایت و خدمات نت استخدام شدم .

چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۹۳ ساعت ۰۶:۵۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
الهه
سلام تنظیمش کردید

علی
پاسخ:
سلام
بله ...
  • چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۸:۵۳
  • الهه
    elahesong.blogsky.com این آدرس وبلاگم هست شما شماره 10 رو برام هماهنگ کنین ممنونم
    فقط وبلاگم یک مشکل داره وقتی در وبلاگم عکس میزارم 1 ساعت یا نیم ساعت میگذره همه عکس هام حذف میشه چیکار کنم که این اتفاق نیفته

    علی
    پاسخ:
    براتون ارسال کردم
    شاید تصاویرتون رو تو ی جای غیر معتبر آپلود میکنین ، پیشنهاد من استفاده از picofile.com هستش .
  • چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۶:۲۸
  • الهه
    سلام طرح من شماره 1 است لطفا این طرح را در عکس های وبلاگم تنظیم کنید ممنونم

    علی
    پاسخ:
    سلام
    آدرس وبلاگتون رو بذارین ، تا با قالبتون هماهنگ کنم و بفرستم براتون .
  • سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۸:۱۷
  • یه دختر
    راستی تولدت مبارک! :)

    علی
    پاسخ:
    خیلی ممنونم
  • سه شنبه ۲۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۸:۱۴
  • نیمه سیب سقراطی
    http://s5.picofile.com/file/8123054850/yekta.jpg

    علی
    پاسخ:
    بسی تشکر از شما دوست قدیمی
  • سه شنبه ۲۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۵:۲۹
  • وفا
    سلام

    همه جوره تبریک!
    بابت شغل و تولد و علی الخصوص میلاد امیر مومنان ع!

    علی
    پاسخ:
    سلام

    ممنونم ازتون
    بر شما هم مبارک
  • سه شنبه ۲۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۴:۴۲
  • محمد مهدی
    سلام داداشم!
    خوبی؟
    من هنوز 20 سالم نشده!!!
    ایشالا موفق باشی!
    یکی اون بالاست ک شاید اتفاقایی ک ایجاد می کنه اولش خوشمون نیاد ولی صد در صد آخرش بهترین بوده!
    من تولدتو یادم رفت!
    + ولی من خام شدم!
    + همیشه دوس داشتم مث تو باشم!
    داداشی دوست دارم!

    علی
    پاسخ:
    سلام رفیق
    ممنون ، تو چطوری ؟
    خب باید به بزرگترت احترام بذاری
    ممنون مهندس
    مشکلی نی
    +
    + از چه لحاظ دقیقا ؟
    ما بیشتر ...
  • چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۰۸
  • مجتبی
    البته اگه تورم اش رو هم حساب کنی فکر کنم الان اقلش 3 تا قالب شده

    علی
    پاسخ:
    تورم به کجا ها ریشه دوانیده ، نمیدونستیم
  • يكشنبه ۱۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۶:۲۰
  • محمدمهدی
    سلام مهندس
    شرمنده اگه دیر سر میزنم! سرم از بیکاری شلوغه!
    تولدتم مبارک!
    آپم!
    بیا ک منتظرم!

    علی
    پاسخ:
    سلام
    خواهش میکنم
    ممنون مهندس
    رو چشم ...
  • شنبه ۱۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۸:۲۳
  • مجتبی
    یه سال پیش بود ؟؟
    چه زورد گذشت
    اتفاقا امروزم رفته بودم و تا میدون مطهری پیاده برگشتم

    علی
    پاسخ:
    حدودا ؛ 10 ماه اندی پیش
    آره ، وقتی آرشیو وبلاگم و اتفاقات گذشته رو مرور میکنم ، میبینم زمان خیلی زودتر از اونی که فکر میکنم میگذره ...

    از کجا ؟
    فردا کلی پیاده روی دارم ...
  • شنبه ۱۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۶:۵۸
  • مدادمغزی
    سلام
    اشتغال مبارک!
    ان شاءالله در اینده ای نزدیک..
    بله..

    علی
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم
    چی ؟
  • شنبه ۱۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۶:۳۹
  • مجتبی
    اره داداش

    اره یادش بخیر مسابقه شعر گذاشته بودی

    من که دیگه خیلی وقته چیزی نمی نویسم

    علی
    پاسخ:
    آره ، پارسال همین موقع ها بود ...
    خلاصه اینکه امانتیت پیش ما محفوظه
    هر وقت برگشتی ، در خدمتم

    راستی ، قرار بود یه رو کم کنی پیاده روی بریم ؟ هوم ؟
  • شنبه ۱۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۶:۲۱
  • نیمه سیب سقراطی
    برایت آرزو میکنم میان مردمی که می دوند برای زنده ماندن ، آرام گام برداری برای زندگی کردن ، بیست اُمین سالگرد زمینی شدنت مبارک بزرگ مرد :)

    + بدی اش اینجاست که تا بری بفهمی دور و برت چی میگذره و چم و خم کار دستت بیاد ، اوج جوونی ات رفته ه ه ه ه ...

    + به سلامتی ... خوشحال شدم اینو گفتی :)

    علی
    پاسخ:
    تشکر از محبت شما بانو

    + دقیقا ، وقتی میفهمی که دیگه نه فرصتی داری و نه توانی
    + دعا کنید ...
  • جمعه ۱۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۳:۱۰
  • زهرا
    همیشه انتخاب عکس شما بیسته
    سال جدید زندگیتون سرشار از موفقیت

    علی
    پاسخ:
    ممنونم ، نظر لطف شماست
    همچنین شما
  • جمعه ۱۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۱:۴۷
  • مجتبی
    سلام
    وبلاگ که فعلا ندارم ولی ادرس ایمیلم رو فکر کنم داشته باشی

    باز برات میزارم

    همیشه شاد باشی
    یا علی

    علی
    پاسخ:
    سلام برادر
    آره ، داشتم ولی زیاد تو یاهو آنلاین نمیشم
    دستت درد نکنه

    اینطور که یادمه من یه قالب اختصاصی بهت بدهکارم

    پاینده باشی
    علی یارت
  • جمعه ۱۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۰:۴۰
  • مجتبی
    سلام
    خوبی؟

    زندگی همین لحظه های قشنگی که داره میگذره

    قشنگ نوشتی
    قلت مانا

    به سلامتی... تولدت مبارک


    ایشاله که کار جدید هم بر وفق مراد باشه

    همیشه شاد باشی
    یا علی

    علی
    پاسخ:
    سلام برادر
    ممنون ، خوبم


    تشکر رفیق

    تا الان که خوب بوده ولی نه اونطوری که انتظار دارم

    میگم داداش ، چرا آدرسی ، چیزی از خودت نمیذاری؟
    میای و میری ، خب ما چیکار کنیم ؟
  • چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۲:۰۲
  • Copyright (©) 2012-2015
    All Rights Reserved.
    کپی رایت (©) ۱۳۹۰-۱۳۹۴
    تمامی حقوق محفوظ است
    قالب شماره 13
    نسخه 1.0
    طراحی و اجرا در مرداد 95
    کدنویسی تنها با html و css
    کپی نکنید ، درخواست کنید کد خدمتتان تقدیم می شود !