45 : چیدن ثانیه ها
45 : چیدن ثانیه ها

 + پوستر + عکس + میلاد حضرت علی + امیرالمومنین + علی ولی الله + پوستر حضرت علی + امام علی + imam ali

همان راهی را که آمدی ، برگرد !

روز ها مست خنده های تکراری ، روز ها شاهد مرگ شادی های تکراری ،

روز ها در تکاپوی یک لبخند ، غافل از اینکه لبخند کنار همان پنجره زنگ زده قدیمی بود .

روز ها به انتظار دیدار یک دوست قدیمی ، روزها به دلتنگی های بی علت گذشت .

همان راهی را که آمدی برگرد !

ثانیه هایی را که بی اختیار میگذرانی ، گلچین کن ، نگه دار ، روزی گنجی خواهد شد ؛

گنجی که خیلی ها حسرتش را میخورند .

                                                                                            امضا علی

سلام عرض میکنم خدمت همه دوستان ، خدمت همگی خوانندگان خاموش و روشن

و تبریک عرض میکنم میلاد حضرت امیر ، علی ابن ابی طالب علیهم السلام را .

با خودم فکر میکردم که اولیت بندی کردن کارهای روزانه ، خیلی مهمه ، بعضی وقت ها که کلی درگیری داری و سردرگم میشی در انجام کدوم یکیشون ، اینکه بالا پایین کنی و ببینی کدومشون ضروری تره ، میتونه به کمکت بیاد ، حتی اگر وقت انجام برخی از کار ها رو از از دست بدی !

این روز ها درگیری های متفاوتی دارم ، گاهی از صبح زود تا 1 و 2 بامداد بیرون از خانه در تکاپو هستم ، گاهی تا 48 ساعت تنها با کیک و ساندیس میگذرانم ... !

دوشنبه یعنی دیروز امتحان مکانیک خاک داشتم  ، تنها دو ساعت قبل از امتحان لای جزوه ی کچلی خودم رو باز کردم ، خداروشکر سه سوال از 6 سوال را عینا داشتم ؛ به مدد دوستان سال بالایی و ارشد !

+ دانش رفتن این مسیر

نه من دانم ، نه تو

نه آنکس که گوید

تنها خدا داند

و آنکه باید .

سه شنبه ۲۳ ارديبهشت ۹۳ ساعت ۲۰:۰۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
mahsa
خوبه[نیشخند]
اگه بشه بیایم اینجا بهمون شارژم بدی خیلی خوبتر میشه[رضایت]
علی
الان این درخواست بود ؟ یا بندی از مذاکره ؟ یا آرزو ؟!

فک نمیکنم انقد سنگین باشه اینجا ! گوشی شما از این نوکیا ، سیمبین هاس ، دیر لود میکنه !
دویّومن ، بعد امتحانات ، یه قالب سبک واس اینجا دست و پا میکنم
  • سه شنبه ۱۳ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۱۸
  • mahsa
    پـ اینم ضعیفه:/
    اممممممم...آره فکر خوبیه!کدوم خطو دنبال کنم برسم به نظرات؟:دی
    آقا من دوبار دیگه بیام اینجا ورشکست میشم!تموم شارژمو میپرونه تا باز کنم!بلاگفا خوب بود کامنتا رو فقط سیو میکردم مستقیم میومدم ولی اینجا فرق داره!!!
    آغــا برگرد جای خوئت...اذیت نکن!!!!
    آیکون میخام‏:|‏
    علی
    اوهوم ! به مسئولین گزارش میکنم اینو
    باشه ، در دستور کار قرار میگیره
    باشه ، فعلن تا قالب اینجا رو بنویسم ، و برای موبایل هم بهینه اش کنم ، شما همون جای قبلی نظر بگذار ؛ خوبه ؟
  • شنبه ۱۰ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۵۴
  • mahsa
    آغا من گم شدم ههههه خخخخخخ
    علی
    از این خط های تو بیمارستان بذارم ؟ هان ؟
  • جمعه ۹ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۲۷
  • mahsa
    آیکون نداره:/
    علی
    نه ، یکی از ضعف هاش همینه
    امکان ارسال شکلک تو نظرات نیست !
  • جمعه ۹ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۲۶
  • mahsa
    سلام علیخم
    خودت نمیفهمی
    خدا رو شکرچند سالشه؟آبجی تونو میگم!!!
    چرا گریه؟اممممممم...امتحان ریاضی دادم!هر چی میشمردم به 10 نمیرسید:دی سر کلاسش نرفته بودیم،زنیکه عقده ای انقد سخت آورده بود،مام هیچی نخونده بودیم...وضع همه خراب!
    سوال که میکردیم برا اینکه کفرمونو دراره میگفت سر کلاس حل کردم شما نبودین
    خلاصه همه گند زدیم!فکر کنم 12 شم...خیلی زیاد 13...5/13 خیرشو ببینی
    پارسال از امتحان میومدیم میگفتم نیم نمره اشتب دارم 20 نمیشم!حالا میگم نیم نمره میخام نیفتم
    علی
    سلام
    [خونسرد]
    14 .
    خوبه ، داری پیشرفت میکنی [نیشخند]
    امتحانات پیش دانشگاهی ما خیلی خوب بود ، کلن بعد عید که کلاس نرفتیم ، امتحان هم که برای هیچکی مهم نبود که چند میشه ...
    راس میگه خب ، نبودی سر کلاس [نیشخند]
  • جمعه ۹ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۲۰
  • علی
    پاسخ:
    چرا گریه ؟
  • جمعه ۹ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۵۴
  • وفا
    سلام

    عیدتون مبارک!
    بله، زمان فوق العاده ارزشمنده...
    کاش همیشه قدرشو اون طور که باید بدونیم!
    این قسمت متنتون خیلی به دلم نشست:
    "ثانیه هایی را که بی اختیار میگذرانی ، گلچین کن ، نگه دار ، روزی گنجی خواهد شد ؛
    گنجی که خیلی ها حسرتش را میخورند ."
    میتونم بگم یجورایی تجربش کردم!!!
    مجتبی
    سلام
    خوبی؟؟

    چه میکنی با امتحانها ؟

    علی
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم ، شکر خدا
    تو چطوری رفیق ؟

    تو فکر انصراف از کلیه امتحان هام
    جالبش اینجاس ، که امروز ( جمعه 8 خرداد ) استاد تکنولوژی به من زنگ زده ، روز و ساعت امتحان رو میپرسه !!!
  • يكشنبه ۴ خرداد ۹۳ ، ۰۷:۰۴
  • mahsa
    سلام علیخم
    کی؟پسرعمم؟عذاب؟نه باباااااااااااا...
    باعش...می جنبم
    آورین...
    آبجی جون خوب شدن خدا رو شکر؟؟؟

    علی
    پاسخ:
    سلام
    آره ، من میدونم ، تو که نمیفهمی
    زودتر ، من ازت رتبه میخوام ... .
    آره ، خداروشکر بهتره ، این هفته یکم اذیت کرد ، ولی الان خوبه ؛ ممنونم ازت .
  • يكشنبه ۴ خرداد ۹۳ ، ۰۶:۴۸
  • mahsa
    سلام
    خو حالا نمیخاد سرتو بکوبی به دیوار!خودم میام سرتو میکوبم
    بچه رو؟منظورت بچه پرروئه؟خعلی هم خوب صداش میکردم
    به من گفتی بیجا؟أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ جیغ
    اممممم...راستش من خودم این ماجرا رو یادم نمیاد برام تعریف کردن!نمیدونم دیگه آقاهه چیکار کرده بعدش
    آه خعلی خوب بود امتحانش!تا دیقه آخرش نشستم سر جلسه:دی انقد خسته بودم که تا الان خوابیدم
    ساعت 3 باید میرفتم آزمون قلمچی!رفتم دخترا فقط یه نفر اومده بود خدا رو شکر...برگشتم
    درگیر چی بود؟

    علی
    پاسخ:
    سلام

    چه عذابی میکشه از دستت !
    اوهوم ، بجنب ، چیزی تا کنکور نمونده ...
    بسلامتی ...

    کار و بار ، درس و بحث ... خونواده ...
  • شنبه ۳ خرداد ۹۳ ، ۰۱:۱۵
  • زَ کــ یــ ه ( آهنگ من )
    به تازگی ،

    قصارترین جملاتم را هم در بند کشیدند !

    تا دچار شوم به مبهم ترین طومار زندگانی ام

    در سکوتی ژرف ...
    mahsa
    ینی...انقد کم آوردی که نت نمیای؟

    علی
    پاسخ:
    بدجور درگیر بودم ...
  • پنجشنبه ۱ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۲۴
  • mahsa
    ممدعلی این جمعه آزمون سنجش دارم اصن یادم نبود

    علی
    پاسخ:
    الان جمعه اس ، چطور دادی ؟
  • پنجشنبه ۱ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۵۸
  • mahsa
    یه خاطره هم تعریف کنم؟
    تقریبن 3-4 ساله بودم،رفتیم خونه دوست بابام!آقاهه اسمش سالار بوده!فکر کن محمدعلی من وایسادم جلو در وقتی درو باز کرده برگشتم بش گفتم سلام سالاد
    حالا من خیلی زود حرف زدم ینی 1 ساله که بودم تموم کارام آماده بوده...دندون دراوردم،راه میرفتم و حرف میزدم
    ولی کسی فکرشو نمیکرده دیگه انقد پررو باشم

    علی
    پاسخ:
    بفرمایید
    بعدش اون آقاهه چیکار کرد ؟
    ایول ...
    پررو که نمیشه گفت ... .
  • چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۷:۱۲
  • mahsa
    کم آوردی بعد هی میگی چی کی کجا
    میخاستی بگی من کودکم؟؟؟؟ناراحت شدم از دستت
    امممممم...کاش خودت برام بپرسی شاید استخدامم کنن
    تازه اسم پسرعمم محمدمهدی هستش،من بش میگفتم مملی
    طفلک از همون موقع دیگه به همین اسم شناخته و صدا میشه
    یه کاری هم میکردم بچگی،واقعن روم نمیشه بگم
    نمیدونم...واقعن انتظارشو ندارم چون در اون حد تلاشمو نکردم

    علی
    پاسخ:
    نچ ، اصلا !
    سرمو میکوبم به دیوار !
    باشه ، یه خبر برات میگیریم
    دهه ، درست صداش کن بچه رو ، این چه طرز صدا کردنه ؟
    راحت باش ، بوگو ...
    بیجا مینمایی ! شرط کردیم ...
  • چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۶:۵۹
  • mahsa
    البته...من خودم کلا همه جوره مهمم
    ینی که کم آوردی
    من خودم کودکم...کودک درون چیه؟!
    کلا من خودم میریم خونه کسی یا تفریح اینا،میرم با بچه ها بازی میکنم
    این بچه امروز تو پارک انقد بامزه بود...پسر تپلی خوشگل ناز
    واقعن نمیدونم...هندی خوراکی
    تازه به گیلاس میگفتم دوقلو
    امممممم...راستش اول هدفم تک رقمی بود
    بعد هوینجور که به کنکور نزدیک شدیم،گفتم 2 رقمیهوینجور که نزدیکتر شدیم،گفتم خب 3 رقمی هم بد نیستکم کم نزدیکتر بشیم احتمالن بمونم سال دیگه

    علی
    پاسخ:
    اون که بله .
    چی ؟
    میخواستم همینو بگم ، گفتم ناراحت بشی یهو !

    دوقلو !؟ ببین فرهنگستان زبان فارسی ، بخش واژه یابش نیرو نمیخواد ؟
    اینا رو بریز دور ، فقط به قرارمون فک کن ... .
  • چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۵:۴۹
  • mahsa
    آغا برو گوگل ایمیج بنویس اسکوتر...خعلی خوشگل میاره بالا
    + راستی من احیانن قول دادم رتبم 2 رقمی شه؟[آیکون مهسا فینگر در دماغ]

    علی
    پاسخ:
    ممنون از توضیحات شما ، ولی ؛ خانم فهمیدم دیگه ...

    +دقیقا
  • چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۴:۵۳
  • mahsa
    حدس میزدم
    خوب میدونی منظورم چیه...ضایع...تابلو...کم بیار
    الان نمیدونم چجوری توضیح بدم اسکوتر چیه
    ببین...اسنوبرد میدونی چیه؟ازونا بعد مثه دوچرخه فرمون اینا داره!خودم الان نمیتونم اینایی که گفتمو تصور کنم...باید ببینی
    کلا یه چیزی تو مایه های اسکیت
    هوینجور ینی همینجور
    تازه امروزم رفتم پارک!یه بچه 2 سالش میشد،هوینجور برام دست تکون میداد و میخندیدکلا خوشم میاد بچه ها سریع جذبم میشن
    + نع خیر...میگفتم هندی خوراکی

    علی
    پاسخ:
    کار ساده بود البته
    اینایی که میگی یعنی چی ؟
    گرفتم چیه ، تصورم خوبه !
    خوشش اومده ازت خو ! شاید اون لحظه کودک درونت هویدا شده بوده ... !
    + واقعا این همه طولانی میگفتی ؟ هندی خودش چیه ، که خوراکی داشته باشه ؟
  • چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۴:۵۱
  • mahsa
    منظورت اینه که خعلی مهمم خودم و تاریخ تولدم هان؟
    خوشم میاد اصن به رو خودت نمیاری ها
    میدونی یاد چی افتادم؟
    چند وخ پیش رفتیم پارک!یه دختره داشت با اسکوتر هوینجور میرفت!طفلک افتاد:دی منم نیگاش کردم!نمیخاست کم بیاره،برگشت گفت خیلی حال میده خوش میگذره
    + میدونی من بچه بودم به هندونه چی میگفتم؟

    علی
    پاسخ:
    آره ، همینی که میگی
    چی رو ؟ منظورت چیه ؟
    اسکوتر چیه ؟ هوینجور ؟

    + دندونه ؟
  • سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۳:۲۹
  • mahsa
    سلام
    التماس و تضرع بی حد و اندازه ی شوما پذیرفته شد...و اینجانب شما را با حضور خویش بسی خوشحال نمودم!
    باشد که قدر بدانید
    دیگه هم تکرار نکنید همچین بازی ایو
    + نمیدونم چرا حس میکنم این پ ن آخر داره با من حرف میزنه...خدا بداند...باید بداند...ها؟چی؟کی؟

    علی
    پاسخ:
    سلام
    فقط به خاطر اینکه رفتیم تو خرداد ... .
    داشت بازی خوبی میشد
    + بله ، همچین گزیده گوی هستم .
  • سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۸:۱۹
  • مجتبی
    شکر .
    خبری نیست
    جات خالی یه چند روزی رفته بودم مشهد

    +چند وقتی هست وبلاگ قدیمیم رو راه انداختم..

    علی
    پاسخ:
    جام خالی !
    یه سالی هست دارم زور میزنم برم مشهد ... .
    + بسلامتی داداش ، ایول ...
  • دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۶:۰۰
  • محمدمهدی
    کاش ما هم ازین دوستا داشتیم ک سوالارو بهمون میدادن!
    محمدمهدی
    سلام مهندس!
    آپم!
    نگران نباش تا آخر امتحانات وقت دارید بخونید ولی خب پیشنهاد میکنم قبل امتحانات بخونید تا ی روحیه ای بگیرید!
    منتظرم

    علی
    پاسخ:
    سلام
    الان این کامنت یعنی اینکه تو هم مثله امتحان امروز رو پیجوندی !
    الانه میام ...
  • يكشنبه ۲۸ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۶:۳۱
  • مجتبی
    سلام

    خوبی؟؟
    چه خبرا خوش میگذره ؟


    خداییش من که دلم خیلی برای زمان دانشجوئی تنگ شده

    علی
    پاسخ:
    سلام رفیق

    ممنونم ازت
    خداروشکر خوبم ، تو چطوری ؟

    آره ، روزگاری میگذرونیم که فکرشم نمیکردیم !
    چه خبرا ؟ کجایی ؟ چه میکنی ؟
  • يكشنبه ۲۸ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۴:۱۷
  • زَ کــ یــ ه ( آهنگ من )
    امتحاناتی که در کار نیست فعلا ! البته از نوع نظریش
    ولی سیل پروژه ها و تحویلشونه . که خواب نمیاره به چشم آدم ...



    علی
    پاسخ:
    بسلامتی
    میدونم ، دلشوره تموم شدن سر وقت پروژه ، بد چیزیه !
  • شنبه ۲۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۱:۰۹
  • زَ کــ یــ ه ( آهنگ من )
    قلم توانایی دارین .... آفرین

    علی
    پاسخ:
    ممنونم
    لطف دارین
  • سه شنبه ۲۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۳۰
  • Copyright (©) 2012-2015
    All Rights Reserved.
    کپی رایت (©) ۱۳۹۰-۱۳۹۴
    تمامی حقوق محفوظ است
    قالب شماره 13
    نسخه 1.0
    طراحی و اجرا در مرداد 95
    کدنویسی تنها با html و css
    کپی نکنید ، درخواست کنید کد خدمتتان تقدیم می شود !