46 : ادامه می دهم
46 : ادامه می دهم

انگشت پا

اینجا ؛ متفاوت ، من ؛ ادامه می دهم ...

ثانیه ای را که گذشت ، بر گوشه قفس ذهنت بگذار . قدم بردار ، ادامه بده ...

به فریم های محو شدن ردپایت فکر نکن ، قدمت را محکم تر بردار ، ادامه بده ...

بگذر ، بگذر از همه آنچه که تو را به زمان و مکان محدود می کند .

سلام

امیدوارم ، سلامت و پر از امید و انگیزه باشید .

بالاخره ما هم آمدیم به بیان ، از همین تریبون از مسئولین تشکر میکنم ، گرچه دیر فراهم شد ، اما شد .

+ از همه دوستان بابت اینکه یک هفته ای نبودم ، از اینکه باعث نگرانی شدم ؛ رسما عذر خواهی میکنم . و از محبت هاتون ، خیلی خیلی ممنونم .

جمعه ۹ خرداد ۹۳ ساعت ۱۳:۲۶
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مونارک
سلااااام
به به! خونه ی جدید مبارک.
ما هم پارسال قصد مهاجرت داشتیم این نرف افزار مهاجرتش مشکل داشت.

دعوتنامه کم آوردید بگید یه 18 تایی هم من دارم :)))
علی
سلام
ممنونم ازتون .
الان درست شده ، اگه میخواهین مهاجرت رو کنید ، سریع این کارو بکنین .

:)) دست شما درد نکنه ، انگار دوستان زیاد مایل نیستن ... .
  • پنجشنبه ۲۲ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۵۳
  • سپیـ ـدار
    به به ، سلام آقای مهندس :)
    خوبید ؟ خوشید ؟ سلامتید ؟
    می بینم که بالاخره بعد از عمررری اومدی فضای جدید ... 
    از تو وبلاگ آقامحمدمهدی دیدم جلوی وبلاگای شما زده "قدیم" و "جدید" ! فهمیدم که بعلههه وارد منزل نو شدید :D
    اون موقعا که من بودم چقدر اصرار کردم بیاین نیومدین ... مبارکتون باشه :) چرخش واستون بچرخه :) 
    عکسی که گذاشتی خیلی بامزه اس :) 
    علی
    سلام سرکار
    ممنونم ، شکر
    شما چطورین ؟ خوبین ؟
    بالا خره یادی از فقرا کردین ، خیلی وقته که منتظرتونم ...
    جدن ؟ مهندس لطف داره .
    اون موقع استباه محاسباتی کردم ، فک نمیکردم ابزار مهاجرت از کار بیفته ، اول میخواستم قالب جدید رو بنویسم بعدش بیام ، بعد نوشتن قالب دیدم که از کار افتاد این نرم افزار !
    به لطف شما ما بیانی شدیم ، دعوت نامه من رو شما ارسال کردین .
    ممنونم ، خیلی لطف دارین .
    شما چه میکنین ؟ کار و بار چطوره ؟ کلن اوضاع چطوره ؟
    خیلی خیلی خوشحال شدم .
  • پنجشنبه ۲۲ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۵۸
  • شیرین
    سلام آقا
    خواهش میکنم! اختیار دارین...
    حال شما؟ خوبین؟؟؟
    اوضاع و احوال ؟؟؟


    علی
    سلام
    ممنونم ، شکر خوبم .
    ...
  • دوشنبه ۱۹ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۳۳
  • شیرین
    فـرزند حُسـین باشد ...
    شبیهـ پیمـبر باشد ...
    آرام دل رقیهـ باشد ...
    و بهـ میـدآن برود ...
    جوانآن بنی هاشم چهـ کشیدند. . .

        ولادت اربـآبــزاده، حضرت علی اکبر و روز جوان مبآرک...!

    +روزتون مبارک :)
    علی



    + خیلی ازتون ممنونم . 
  • دوشنبه ۱۹ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۲۸
  • نیمه سیب سقراطی
    سلام مرد جوان :)

    اول این که بیا ازت قول بگیرم همین جا موندگار بمونی ... :)
    بعد اینکه اینجا خیلی درعین سادگی اش به دل می شینه :)

    + هیچ وقت دوست نداشتم برم گذشته ، مطمئنم اگه برگردم اینجایی که الان هستم رو نمیتونم باشم !
    بریم جلو ببینیم ته تهش چی میشه ، نه !؟ اینطوری خیلی بهتره به نظرم ...
    علی
    سلام

    قول سختیه ، چون دفعه قبل هم قول دادم جای قبلی بمونم ، ولی ایندفعه تا الان دلیلی ندارم که برم از اینجا .
    شما چطور ؟ نمیخواهین به بیان بیایین ؟

    + موافقم . کلن با چیز های جدیدی که منتظر کشف شدن هستن حال میکنم ... .
  • دوشنبه ۱۹ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۲۷
  • محمد مهدی
    سلام مبارکه داداش!
    علی
    سلام
    ممنونم مهندس
  • يكشنبه ۱۸ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۱۷
  • محسن عروجی
    رحلت امام خمینی تسلیت باد سایت خلی جالبی دارید امیدوار موفق شوید به سایت ما هم سربزنید یک نظر بدید از سایت ما بهرمن شدیم یا علی
    علی
    ممنونم
    علی یارت
  • جمعه ۱۶ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۵۶
  • وفا
    سلام

    مهاجرت مبارک!

    بیان امکانات واقعا خوبی داره. امیدوارم قلمتون همچنان پاینده باشه...
    علی
    سلام بر شما
    خیلی ممنونم

    همچنین شما
  • جمعه ۱۶ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۵۷
  • یه دختر
    سلام
    تبریک :)
    علی
    سلام
    ممنونم .
  • يكشنبه ۱۱ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۲۳
  • شیرین
    سلام بر شعبان و اعیادش
    سلام بر حسین و عباسش
    سلام بر سجاد و سجودش
    سلام بر نیمه ی شعبان و ظهور مولودش
    آغاز ماه رسول خدا ، ماه شادی آل الله مبارک!

    + چطور بود امتحان؟!
    علی


    + افتضاح !
  • شنبه ۱۰ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۵۲
  • شیرین
    بـه بـه!
    مبارکه! تبربک میگم منزل جدید رو:)
    انشاءلله همیشه برقرار باشد:)
    خونه ی خوشگلیه! خیلی خوشگله :))
    علی
    ممنونم ، سلامت باشین 
    همچنین شما .
    هنوز وقت دست و پا کردن قالب جدید رو پیدا نکردم .
  • جمعه ۹ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۲۸
  • mahsa
    سلااااااام
    محمدعلی من اینجور احساس غریبی میکنم:‏|‏
    اون عسکه جوراب و پای خودته؟:دی
    علی
    سلام
    چرا ؟ 
    خونه خودته ، تعارف نکن :)
    نه ، از یه سایت خارجکی ، یه روزی ، کش رفتم .
  • جمعه ۹ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۲۶
  • Copyright (©) 2012-2015
    All Rights Reserved.
    کپی رایت (©) ۱۳۹۰-۱۳۹۴
    تمامی حقوق محفوظ است
    قالب شماره 13
    نسخه 1.0
    طراحی و اجرا در مرداد 95
    کدنویسی تنها با html و css
    کپی نکنید ، درخواست کنید کد خدمتتان تقدیم می شود !