6 : امان از دل بی تاب
زیادی شلوغ شده ؛

                   سرمو میگم ،

                                دارم دورشو خلوت میکنم ...

جمعه ۲۱ مهر ۹۱ ساعت ۰۶:۵۶
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
mim h.m
نمره دو خیلی سرو خلوت میکنه👌
علی
حتما امتحانش میکنم :)))
  • چهارشنبه ۳ تیر ۹۴ ، ۱۹:۲۴
  • سروتنها
    سلام محمد علی جان من دوست فروغم(نخود هر آش)
    وبت و دیدم پسندیدم.بیا به وب ما هم سر بزن.اگه خوشت اومد ما رو هم لینک کن.
    وب ما دست نوشته های بچه های انجمن ادبیه خودمونه.
    منتظر نظراتتیم.




    سلام دوست فروغ !
    ممنونم
    چشم ؛ حتما
    حامد
    سلام
    من نظراتو همه رو میخونم و جوابشم تا بتونم میدم
    ولی خوب تا الان تائیدشون نکردم تا حالا
    حالا چطور مگه؟؟؟کار بدی کردم دادا




    سلام
    نه ؛ فقط دلیل خاصی داره ؟!
    bahareh
    چرااینجوری شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟




    آدرستون ؟!؟!؟!؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    mahsa
    آخه چیزه...مردم دارن میرن سمت طب سنتی و اینا،اینجوری داروسازی بعدنا بازار نداره
    من خودم بیشتر دندونپزشکی میدوستم
    آره شهید چمران که برا مهندسی هستش ولی فکر میکنم دانشگاه تبریز بهتره...نمیدونم




    من کاری به بازارش ندارم ! ازش خوشم میاد . تازه کی گفته مردم دارن میرن به سمت طب سنتی ! الانا عصر این چیزاس ؛ هر روز داره ی چیز جدید کشف میشه... .
    اونم خیلی خوبه !
    جدی ؛ فقط مهندسی داره ؟!
    تبریز هم جزء بهترین دانشگاه هاس
    جنگلی
    گفتی که ترا شوم، مدار اندیشه دل خوش کن و بر صبر گمار اندیشه

    کو صبر وچه دل، کانچه دلش می خوانند یک قطره خون است و هزار اندیشه
    Copyright (©) 2012-2015
    All Rights Reserved.
    کپی رایت (©) ۱۳۹۰-۱۳۹۴
    تمامی حقوق محفوظ است
    قالب شماره 13
    نسخه 1.0
    طراحی و اجرا در مرداد 95
    کدنویسی تنها با html و css
    کپی نکنید ، درخواست کنید کد خدمتتان تقدیم می شود !