۶۰ : یه هویی
۶۰ : یه هویی

سلام

 

نمیدونم تا حالا به آدمای نفهمم برخورد کردین یا نه ؟ اونا که یه مسئولیتی هم دارن، از اونا که یه هویی شدن مدیر مثلن ! تجربه که ندارن هیچ ، حداقل نمیان از چندتا آدم که یه چیزی حالیشونه به عنوان مشاور استفاده کنن ! باهاشون که در مورد یه موضوع تخصصی حرف میزنی ، مشخصه که قدر بز هم حالیشون نیس! با یه لبخندی که مثلن بگن خیلی حالیشونه !

 

به عنوان نمونه مشکل نیمه کاره رها شدن پروژه های دانشگاه ، رفتیم ببینیم علتش چیه ، یه سری توضیحاتی سرپرست طرح های عمرانی ، جناب دکتر دادن که  برمیشگت به مشکلات کسری بودجه دولت و مشکلات داخلی وزارت خونه ! تا اینجا بر فرض این ها رو قبول کنیم . مسئولین محترم نفهم به خاطر کمبود بودجه شون میفتن دنبال کسایی که با قیمت ارزونتر کارو تموم میکنن ! این کار تو کار عمرانی بدترین اشتباه س ، حداقل یه نفر یکم تجربه داشته باشه حالیش میشه که لزوما ارزونترین بهترین و بهینه ترین نیست !

 

به عنوان مثال پروژه احداث استخر دانشگاه . خب طبق معمول رفتن سراغ ارزون ترین مشاور ها برای طراحی استخر . مشاور محترم هم برای اینکه خودش رو راحت کنه برای طراحی سوله فقط قابی که بیشترین باربرری رو داشت محاسبه میکنه ، و برای بقیه قاب ها همین طرح بدست اومده رو میزنه . برفرض مشاور برای این طرحش 5 تومن گرفته باشه ، اگر یه مشاور بهتر می آوردن با مبلغ دو یا سه برابر ، در عوض سوله رو بهینه طراحی میکرد که با یه حساب سرانگشتی 150 میلیون تومان صرفه جویی میشد! این جزییتات رو مدیر نفهم متوجه نیس ، به خیال خودش اومده خداپسندانه بیت المال رو هزینه کرده ...

و ... و ... و ...

 

خلاصه یه سری آدمای نفهمم شدن مدیر ( البته بعضی جاها ) که دارن منابع و استعداد ها رو حروم میکنن . ماهم فعلن چاره ای نداریم جز حرص خوردن !


پی نوشت : منم یکهویی شب موقع خواب یه طرح برای قالب به ذهنم رسید ، صبحش رو فوتوشاپ چکش کاریش کردم ، سریع کدش رو نوشتم ، و شد اینی که الان میبینید ! نظرتون چیه ؟

مثلن ، اون منوی بالا جالب نیس به نظرم ، اگه نظر شمام همینه چیکارش کنم ؟

جمعه ۲۳ مرداد ۹۴ ساعت ۱۶:۵۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لو راز پام
البته خیلی ها خودشون رو زدن به نفهمی!
علی
متاسفانه زیاد هم هستن این دسته !
  • پنجشنبه ۱۹ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۰۵
  • علی یاد
    ما یک شهرستانی توی استان خورمون داریم ؛ زابل؛ یک دوره از سال بادی با بیشتر از 80 کیلومتر به مدت حداقل دوماه داره ؛ به نظرتون چند تا توربین بادی داره اون جا ؟ یکی !!!
    یا جای دوری نریم ؛ زاهدان خودمون شاید درسال یک ماه بارون داشته باشیم شاید ؛ بقیه ماه ها خورشیده ؛ اما نیروی خورشیدی ؟؟؟
    به قول فامیل دور : من دیگه حرفی ندارم
    علی
    منم دیگه حرفی ندارم :/
  • سه شنبه ۱۷ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۵۱
  • علی
    :)
  • سه شنبه ۱۷ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۵۰
  • علی یاد
    من طراح وب نیستم اما به نظرم اندازه ی یک سانت کشیده تر کنید بهتر بشه
    واین که بکگراند خوب برای سایت شما می شه گفت ساده مثلا نمایی از آسمون
    یا یک کلوسآپ از طبیعت
    یا نمای نزدیک یک قطره که روی آب افتاده خیلی خوب کنه
    بازم سلیقه ی شماست جناب

    بازم ببخشید
    علی
    باشه ، خیلی ها گفتن ، یکم عرض نمایش مطالب رو زیاد میکنم :)
    بیشتر منظورم از پکگراند ، چیزی مثله پترن بود ، ولی اینم ایده خوبیه ، ولی با گذاشتن یه عکس برای پس زمینه، دیگه سرعت لود اینقدر بالا نیس !
  • سه شنبه ۱۷ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۵۰
  • علی یاد
    میزنم میگه چنین مطلبی نیست
    علی
    ای بابا ، اینجا
  • سه شنبه ۱۷ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۴۸
  • علی یاد
    همینه
    بزرگی خدا رو من فقط این جا درک می کنم
    بقیه جاها می فهمم یا شایدم نه شاید برا من فقط حرفش باشه
    اما این جا درک می کنم
    ضمیر ناخوداگاه
    فقط وقتی میاد که دریچه ی مغزت رو ببندی برا یه لحظه و هر چی به دلت میاد بگی و اون اصل دلته می فهمی ؟
    اتفاقا هر موقع میاد ؛ وقتی بهش فک می کنی می گی شاهکاره
    یعنی یه چی میگم یه چی هست
    می فهمی شاهکار
    علی
    اینطوری بهش نگاه نکرده بودم تاحالا ، جالبه ...
    فکرش رو که میکنم خیلی از این شاهکار ها داشتم ، که توش موندم واقعن من این تصمیم رو گرفتم ، یا من اینکارو کردم ...
  • چهارشنبه ۱۱ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۲۳
  • علی یاد
    ولی یک نکته داره قالبت
    توی صفحه ی اصلی باید بیشتر جا بدی مثلا 12 تا
    3*4 خوبه
    نه ؟
    علی
    تو صفحه های داخلی ، مثلن بزنی صفحه قبلی 6 تایی میاره .
    میدونی ، خواستم تو صفحه اول خلوت باشه ، اول میخواستم یکی بذارم !
    (تنظیمات پنله ، میشه تنظیم کرد رو 12 ، قالب اوکیه )
  • دوشنبه ۹ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۵۲
  • علی یاد
    اصلا اصلش همینه
    چیزی که آدم روش فک کنه و بعد بذاره شاید فقط برای خودش جالب بیاد
    اما چیزی که یهو بگه مطمئنا چیزی بیشتر از خودشه
    جرئت داری بگو نه
    علی
    ایول
    این طرف قضیه هم هست ، اصن گاهی یه چیزی به ذهنم آدم میرسه ، اگه همون موقع پشتش رو نگیره دیگه یادش میره ، فقط این یادشه که یه چیز خوب بود تو ذهنش !
  • دوشنبه ۹ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۵۱
  • ✿شمیم زندگی✿
    فقط بایدصبوری کرد وگرنه همه چی خراب میشه
    علی
    کار دیگه نمیشه !
  • دوشنبه ۹ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۴۴
  • علی یاد
    من بیشتر از قالب بلاگتون با اسمش حال کردم ؛ لحظه اندکی بعد از خاطره ...
    علی
    مثه قالب ، یهویی اومد تو ذهنم !
  • دوشنبه ۹ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۳۶
  • وحیدم
    تو مملکت ما شایسته‏سالاری یعنی کشک، یعنی پشم
    علی
    دقیقن !
  • دوشنبه ۹ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۳۴
  • نیمه سیب سقراطی
    گفتم هر بار آواتار شما رو می بینم خنده ام میگیره ؟؟؟
    آخه خیلی با نمکه ه ه ه ^_^
    علی
    خرسندیم که موجبات خنده و شادی شما را فراهم میکنیم :))
  • دوشنبه ۹ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۳۱
  • نیمه سیب سقراطی
    اووووو اینجا رو ببین :) اجازه من نظرمو بگم ؟!
    یک. در عین سادگی یه کم پخش و پلا به نظر میرسه ! یه سری منو ها بالاست یه سری ها پایینه ، یه جا باشن بهتره به نظر من :)
    دو . کناره های قالبت زیادی خالیه ! تو ذوق میزنه ! یه کاریش بکن ...
    + کاش به جای اینکه سالی چند بار قالب اینجا هی خوشگل تر میشد ، مثه قدیم زود به زود آپ میشد ( نمیگفتم رو دلم می موند ! )
    علی
    بفرمایید :) اصن نظر شما نباشه ، کامل نیس !
    آره ، از اول این قضیه پخش و پلا که میگی تو ذهنم بود ، نتونستم براش کاری بکنم! بقیه دوستان تا حدودی اشاره کردن !
    فک کنم اگه یه بکگراند بندازم بهتر بشه ، هوم ؟
    + قدیم ، فرق داشت ! الان اوضاع تغییر کرده ، منم تغییر کردم ! مثه شما وبلاگ نویس حرفه ای نیستم ، خواننده ام بیشتر ، ولی چشم ...
    ممنونم
  • دوشنبه ۹ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۳۱
  • مونارک Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    وووووااااااوووو

    اینجا چه خوشگل شده

    بعععله ما هم برخورد کردیم.
    بازم میگم طرح کلی قالب خیلی خوبه.
    علی
    :)

    ممنونم
    :|
    خب ، چیکارش کنم بهتر بشه ؟
  • دوشنبه ۹ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۲۲
  • آلبرت کبیر
    البته اگه بذارن حل بشه :|
    علی
    متاسفانه مشکل همینجاس ! یا خودشون رو به خریت میزنن ، یا اینکه قصد سوء دارن ، یا توی غفلت بزرگی گیر افتادن !
    هر کدومش هست ، وظیفه من و شما اینه که کار خودمون رو درست انجام بدیم ...
  • دوشنبه ۹ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۱۹
  • آلبرت کبیر
    آقا مشکلات ما یکی دو تا نیس :|
    علی
    به هرحال دونه دونه باس حل بشه !
  • يكشنبه ۱ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۵۵
  • سپیـ ـدار
    سلام :)
    خوب می باشید ؟ سلامت می باشید ؟ خوش می گذرانید آیا؟
    بعد از خیلللللی وقت اومدم .... اسم و آدرس وبلاگ بچه ها به زور یادم می اومد .... اینجا که اومدم اصن فکر نمی کردم هنوز باشی ... شکر خدا همیشه هم که قالبات تکه ... هنوزم قالب برا خودت درست می کنی حال می کنی :)
    از بقیه خبری نیس ؟ من نظرات رو خوندم اسم هیچ کس برام آشنا نبود ... همه رفتن یا نوچ کسی هست هنوز ؟
    اصن تو خودت منو یاااااادت میاااااااااااااد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :O
    علی
    سلام
    بـــــــــــــــــــــــه ، ببین کی اینجاس ؟
    خوبی شما ؟ از این ورا ، راه گم کردین ؟
    قربان شما ، سلامتی ، هی میگذرونیم . شما چه خبر ، بعد این همه مدت ؟
    من حالا حالاها اینجا هستم ، خیلی ها رفتن ، میدونین که حافظه من داغونه . اسماشون رو بگو فشار بیارم ببینم چیزی یادم میاد ! شما که رفتی دیگه پاشید از هم همه چی !
    :)
    آره بابا ، یادمه شمارو ، خوب هم یادمه، عاشق کتاب و کتاب خونی :)
    منتظر هستم :)
  • يكشنبه ۱ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۳۵
  • mahsa
    پووووووووووووووووووف😒
    علی
    وات ؟
  • يكشنبه ۱ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۳۱
  • مَـن
    چقد قالب شما خاصو خوشگله !.. ;D
    علی
    تشکر :)
  • يكشنبه ۱ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۳۱
  • to. ta
    همه جا از این آدما پره!
    نمیدونم اینا از کجا در میان؟!

    قالب عالیه! :)
    علی
    از کجا در میان واقعن ؟!

    :)
  • يكشنبه ۱ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۳۱
  • زینب :)
    پدر بنده همیشه میگه قیمت اولویت اولت نباشه اول به کیفیتش نگاه کن !
    + قالب خوبه و ساده و دوست داشتنی اما کمی جای نوشته هاتون عریض تر بشه بهتر نیس؟
    علی
    اهوم ، دقیقن :)
    البته برعکسش هم هستا ، خیلی وقتا بعضیا میگن قیمت که بالا باشه کیفیتش عالیه ، در صورتیه اصلن این طور نیس .
    + :)
    خب عرض کوچیک رو برای این انتخاب کردم که برای خوندن خط بعدی گم نشه ، یه جورایی راحت تر باشه . اول میخواستم متن پست ها رو دو ستونه کنم ، مثله روزنامه (خخخخ) ولی به این نتیجه ای که میبینین رسیدم !
    هوم ؟!
    + ممنونم از نظرتون :)
  • يكشنبه ۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۲۹
  • mahsa
    من از کوجا میدونم؟واقعن از کوجا؟هان؟😁😅
    علی
    نمیدونم ، راستشو بگو ؟ از کجا میدونی ؟
  • يكشنبه ۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۲۳
  • مترسک ‌‌
    آره همه جاش خوبه؛ با موبایل 4.7 اینچی و تبلت 9.7 اینچی و مانیتور دسکتاپ 17 اینچی چک کردم درست نشون میده فقط توی سافاری اون منوی پایین کار نمی‌کنه و تیتراش میاد، محتواشون نمیاد
    راستی مرسی بابت قالب، دستت طلا
    علی
    با موبایل رسپانسیو هست دیگه ؟ پست ها زیر هم میاد ، متن بزرگ نشون داده میشه ، نیاز به زوم نداره دیگه؟ درسته ؟
    چکش میکنم ، بازم دمت کرم :)
    قربانت ، خواهش میکنم
  • يكشنبه ۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۲۳
  • parimah
    راستی امروز تولدمه
    علی
    بـه ، تولدتون مبارک ، ایشالا صد سالگی ، عجب روزی هم افتاده ، روز دختر ، جفتش مبارک باشه :)
  • شنبه ۲۴ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۳۴
  • parimah
    خوبه که...
    به نظر من بیشتر از این به مخت فشار نیار
    هر کیم پرسید چرا سفیده؟
    بگو مده...
    تموم شد و رفتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
    علی
    نه،  تو کارهای فوتوشاپ اینها هم رنگ بندیم داغونه! 
    هههه
    آره ، فکر خوبیه
    :))
  • شنبه ۲۴ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۳۳
  • مترسک ‌‌
    راستی این منویی که پایین قالب خودت گذاشتی توی بروزر سافاری آی‌پد کار نمی‌کنه
    علی
    فقط با کروم و فایرفاکس چکش کردم . درستش میکنم برای مرورگر های دیگه سر فرصت . ممنونم که گفتی :)
    بقیه جاهاش اوکی بود ؟
  • شنبه ۲۴ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۳۲
  • رها مشق سکوت
    به نظر سادگی و سفیدیش خیلی خوبه ، ولی ترکیب رنگش چشم رو خسته میکنه
    قالب خیلی سلیقه ای و نمیشه کلی درموردش گفت، مثلا من خودم ترجیح میدم به جای اینکه متن وسط صفحه باشه، فضای بیشتری از کل صفحه رو بگیره.
    علی
    باید رو رنگبنیدم کار کنم ، انگار مشکم جدیه ! کلن از بچگی من با این ترکیب رنگ مشکل داشتم !
    قبلن همچین عقیده ای داشتم ، اما فهمیدم که وقتی عرض متن زیاد بشه ، چشم خط بعد رو گم میکنه ، البته نظر منه !
    ممنونم از نظرتون :)
  • جمعه ۲۳ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۲۱
  • mahsa
    آخه تو حرص میخوری میشینی هر چی میاد جلو دستتو میخوریش😨
    علی
    عه ، تو از کجا میدونی ؟!
  • جمعه ۲۳ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۰۹
  • فاطمه .ح
    حرص خوردن خر است البته :|
    علی
    :/
    آدمای نفهم یکی دو تا نیستن که ، یه نفهم پاست میده به نفهم دیگه !
  • جمعه ۲۳ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۰۹
  • مترسک ‌‌
    دیگه اون به سلیقه خودت، فقط یه خورده رنگ قاطیش بشه دیگه
    علی
    باشه .
    ممنونم از نظرت :)
  • جمعه ۲۳ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۹
  • mahsa
    حرص نخور،چاق میشی شیکمت درمیره😃
    خوبه قالب...الان چیزی به ذهنم نمیرسه برا تغییرش😊
    علی
    حرص که آدمو لاغر میکنه !
    رسید بگو ...
  • جمعه ۲۳ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۸
  • مهسا.م
    بله با نظر شما موافقم.
    چشم.سعیم بر به روز بودن هست.
    علی
    :)
  • جمعه ۲۳ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۸
  • مترسک ‌‌
    قالبت خوبه ها اما خیلی دیگه سفیده، یه خورده رنگ توش بیاری بهتر می‌شه
    علی
    اهوم ، مثلن پس زمینه براش بندازم ؟
    دیگه چی ؟

    میخوام ساده باشه ، شلوغ پلوغ نباشه ، فقط چیزی که باید نشون داده بشه نشون داده بشه !
  • جمعه ۲۳ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۳۵
  • مترسک ‌‌
    بعضیا مگس‌پرونی هم براشون زیادیه اون وقت میشن مدیر :|||
    قالب رو هم اجازه بده با چندتا دستگاه بازش کنم خبرشو بهت میدم ;)
    علی
    دقیقن !
    دستت درد نکنه :)
  • جمعه ۲۳ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۳۵
  • مهسا.م
    ااااا...اصلا حواسم به مطلب ۶۰ نبود...
    دقیقا پرسیدم کدش رو خودتون زدین یا نه؟
    اره...به نظر من که خوبه....خوشکله.....
    با چی کد زدی؟
    علی
    :)
    بله ، صفر تا صد .
    ممنونم :)
    دریم ویور

  • جمعه ۲۳ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۵۴
  • MIM HM
    بر خورد با نفهما رو چجوری هضم میکنید یاد منم بدید
    این قالبتون خوبخ خوب
    علی
    گفتم ، با حرص خوردن !

    :)
  • جمعه ۲۳ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۱۵
  • Copyright (©) 2012-2015
    All Rights Reserved.
    کپی رایت (©) ۱۳۹۰-۱۳۹۴
    تمامی حقوق محفوظ است
    قالب شماره 13
    نسخه 1.0
    طراحی و اجرا در مرداد 95
    کدنویسی تنها با html و css
    کپی نکنید ، درخواست کنید کد خدمتتان تقدیم می شود !