۶۱ : شیطنت
۶۱ : شیطنت

سلام

به شخصه معتقدم که بچه آدم باید شیطون باشه ! همچین شیطنت تو چشماش برق بزنه ، دقیقن مثه عکس پست .

البته باید این نکته رو هم بگم ، شیطنت با بی تربیت بودن فرق داره ، وقتی یه بچه ای وارد خونه ای میشه و اسباب و وسایل خونه رو غیرقابل استفاده میکنه ، پدرومادرش باس برن چوپونی ! و به شخصه با این مدل بچه بی تربیت و حرف گوش نده برخورد میکنم !

شیطنتی که میگم باید در عین ادب و تربیت باشه ، یه جورایی میشه معادلش کرد با بازیگوشی .

داخل پرانتز : دو عدد فسقلی در فامیل داریم که به شخصه عاشقشونم ! و در مقابل یک عدد گودزیلا هم داریم که به شخصه دو باری بهش کتک زدم ( البته خیلی آروم، دیگه طرفم نمیاد و حواسش جمعه خطایی نکنه )

و در نهایت باید اعلام کنم که مخالف سرسخت بچه های آروم و کم حرف هستم . شلوغ و شیطون که باشه میشه خیلی راحت تر روش مدیریت داشت !

 

+ دعام کنید ، ریسکی میخوام بکنم ، بگیره ، اگرم قراره ضرر بده ، جوری نباشه آبروم بره و نتونم جمع و جورش کنم !

 

 

+ سکانسی در ساختمان مرکزی دانشگاه ، استاد با عجله به سمت راه روی چپ میرود ، رفیق ما دوان دوان خود را به استاد میرساند ، بعد از سلام ؛

رفیق : استاد ما صبرکنیم آقای دیلمی بیاد یا با آقای خالقی قضیه رو مطرح کنیم ؟

 استاد : صبر کنید با ... ( من وارد صحنه میشوم ) آقای س قضیه جزوه چی شد، نمره ها رو میخوام تایید کنم ؟

من : سلام استاد ، من برای نمره کار نمیکنم، برای خود شماست، ببخشین بدقولی دارم .

استاد : شما نمره نمیخوای آقای م هم چشم به راهه

من : چشم استاد ، سعی خودم رو میکنم

رفیق : ( با دهن کج ) استاد ما چیکار کنیم ، قضیه رو بگیم به آقای خالقی؟

استاد : نه صبر کنید خود دکتر دیلمی بیاد .

(بعد ترک صحنه استاد ) من : نه سلامی نه علیکی ، میپرسه جزوه چی شد !

رفیق : وسط حرف منم بود !

من با حالت خشک زده : یک ماه داشتم ازش فرار میکردم که منو نبینه ، گفتم الان دیگه که عجله داره ازم نمیپرسه !

پنجشنبه ۱۹ شهریور ۹۴ ساعت ۱۸:۴۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مـــیـــمـــ ☺☺
:/
خیلی‌بده یهو اینجوری غیبتون میزنه:|
خب آدم نگران میشه:|
علی
:|
اومدم .
فک میکردم غیب شدنم عادی شده باشه دیگه !
  • پنجشنبه ۷ آبان ۹۴ ، ۱۵:۵۲
  • علی
    و علیکم السلام بانو :)
  • پنجشنبه ۷ آبان ۹۴ ، ۱۵:۵۱
  • مـــیـــمـــ ☺☺
    :|صاحب این وبلاگ یادش میاد که
    یه سری آدم مجازی اینور وبلاگ
    نگرانش ان؟
    عایا از این غیبت طولانی خسته نشدین؟
    علی
    :/
    معذرت میخوام
    چرا ، خیلی ... !
  • پنجشنبه ۷ آبان ۹۴ ، ۱۵:۵۰
  • saied davoodi
    کلا بچه ها عالیند یا به قول شاعر آینه زندگی اند
    :دی
    و البته باید شیطون باشند
    علی
    بله ، احسنت
    :)
  • پنجشنبه ۷ آبان ۹۴ ، ۱۵:۴۹
  • فاطمه بانو
    دم شما هم گرم :)
    mahsa
    از کی خجالت میکشی؟؟؟؟
    علی
    ^_^
  • پنجشنبه ۲ مهر ۹۴ ، ۱۶:۰۹
  • mahsa
    مبارکه پس😍😂
    علی
    خجالت میکشم !
  • يكشنبه ۲۹ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۴۲
  • مـــیـــمـــ ...
    راستی یادم اومد که بگم خیلی هم مخالفت چندانی نشد
    جوسازی خخخ
    خیلیا تنها واکنششون این بود
    :/
    خیلیا ها نه شما
    شوخی کردم :))))))))))))
    علی
    اهوم ، شما واسه اینکه براتون راحت تر بشه ، بایدم این حرفو بزنین !
    حب پشن :/ خیلی حرفا هس، نیس ؟
  • يكشنبه ۲۹ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۳۹
  • مـــیـــمـــ ...
    شب بخیر موفق و پیروز وخلاصه از این دست تعارفات معمول واینا باشید
    :) قضیه رو هم فهمیدم
    استاد سمج پاپیچ:))
    علی
    ممنونم ، عصر شمام بخیر :)
    :)
  • يكشنبه ۲۹ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۳۸
  • مـــیـــمـــ ...
    مجبور بودم :) نفس اماره هی میگفت پست بذار
    بعد نفس لوامه میگفت تو که توان مقابله با اماره رو نداری بزن داغون کن:)
    استاد پاااااسم کنید استاد پاسم کنید
    دارم میبینمش یاد شما افتادم :)))
    بنده خدا استادتون
    علی
    عجب کشمکشی !
    هههههه
    آره ، خیلی اذیتش میکنم !
  • يكشنبه ۲۹ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۳۸
  • مـــیـــمـــ ...
    اوه شِت
    من بازم نفهمیدم ینی دسته جمعی استادتون رو اسکول میکنید؟
    :/ حالا من اینجوری ام
    طعم ِ شیرین ِ انتقام
    علی
    اوه!
    استاد حتی وقتی که عجله داره و داره با کس دیگه ای صحبت میکنه ، وقتی منو میبینه از کاری که قرار بوده براش انجام بدم ، ازم سوال میکنه ! همین ...
    :|
    عه

    + علی رغم مخالفت های متعدد ، وبتون رو حذف کردین ! داشتیم آیا ؟!
  • يكشنبه ۲۹ شهریور ۹۴ ، ۰۰:۵۱
  • mahsa
    دکتر چی باشه؟دکترای مامایی قبول میکنین؟نوشابه دوغ دلستر؟چیز دیگه؟
    علی
    مممم ، آره مامایی خوبه ، خیلی هم خوبه :)
    نه ، ممنونم ، قربانت .
  • شنبه ۲۸ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۲۴
  • مـــیـــمـــ ...
    من قضیه ی دانشگاهو نفهمیدم :)‌
    ینی یه برداشتی کردم ولی متوجه نشدم
    منظور کسیه که پابرهنه بیاد وسط حرف شما؟
    علی
    :)
    نه ، ببین ، من قرار بود برای استادم یه کاری بکنم ، از دو ترم پیش. هنوز انجامش ندادم ، بعد هر وقت منو میبینه سوال میپرسه که چی شد ! حتی وقتی که عجله داره ، داره میره سازمان مرکزی برای کاری ، بعد رفیق من پیداش میکنه سوال بپرسه ازش ، وسط حرف رفیقم ...
  • شنبه ۲۸ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۲۳
  • محمد علمدار
    اووووو چه وبلاگ جالبی دارید انصافا قالبتون خیلی جالبه و بخصوص عنوانتون
    با تبادل لینک موافقید؟
    علی
    ممنونم :)
    به قول شیرازیا ، حالا ایی موقع ؟ :دی
  • شنبه ۲۸ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۲۴
  • mahsa
    خانوم اینده که بچگیش شیطون باشه...چیز دیگه ای میل ندارین؟خخخخخ
    علی
    نه دیگه ، تحصیلاتم که داشته باشه ، ترجیحن دکتر ، همین دیگه ، قربانت !
  • جمعه ۲۷ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۴۲
  • فاطمه : )
    ریسکتون جواب داد ؟!
    علی
    هنوز نتونستم شروعش کنم حتی !
  • پنجشنبه ۲۶ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۱۵
  • بق بقو
    سلام بر شما و تشکر از حضور شما
    خیلی قالب وبلاگتون جالب و قشنگه...
    فقط چرا قسمت موضوعات وآرشیو درست کار نمیکنه...؟!
    سربلند و شاد باشید...:)

    علی
    سلام :)
    ممنونم
    اون قسمت با 20 درصد مرورگرها کار نمیکنه ، با IE اومدین ؟
    شمام همینطور :)
  • پنجشنبه ۲۶ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۱۹
  • mahsa
    پس مامانش شیطونه...دور از چشم ما رفتی زن گرفتی حالا داری مقدمه چینی میکنی آره؟
    علی
    عه ، نه ، اینطوری نتیجه گیری نکن !
    میگم خودم کخ نبودم ، باس خانم آینده بچگیش شیطون بوده باشه ، تا بچمون بشه شیطون !
  • سه شنبه ۲۴ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۰۳
  • رها مشق سکوت
    منم از بچه های شیطون خوشم میاد، البته همونطور که گفتی شیطون نه بی ادب.
    از اونجایی که خودم بچه ی به شدت آروم و سربه زیر و به شدت کم حرفی بودم، اصلا از اینجور بچه ها خوشم نمیاد.
    علی
    :)
    احسنت، منم دقیقن مثه شما
  • دوشنبه ۲۳ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۲۰
  • زینب :)
    چارتا بچه با نوع های مختلف 😂😂
    علی
    ^_^
  • يكشنبه ۲۲ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۳۸
  • mahsa
    بچت نباس به یکی ببره شیطون باشه؟خخخخ
    علی
    آره خب ، به مامانش بره :)))
  • شنبه ۲۱ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۵۹
  • زینب :)
    عه استاد دیلمی :) تو دانشگاه ما یه همچین نامی داریم که از اساتید بچه های مکانیکه :)
    بچه های ساکت هم خوبن من همه نوع بچه ای رو میپسندم :)
    علی
    دکتر دیلمی ما ، معاون آموزشی دانشگاس ، برای تخلف یکی از اساتید میخواستیم بریم پیشش !
    عه ؟ بچه خودتون هرجوری بشه مهم نیس ؟ آروم ، شیطون ، خرابکار ؟!
  • شنبه ۲۱ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۴۵
  • مهسا.م
    سلام.
    راه ...موافقم بچه باید شیطون ولی باادب باشه...یعنی وقتی شیطونی میکنه ادم بخواد بخورتش نه اینکه اعصاب خورد کن باشه
    علی
    سلام
    دقیقن ، بچه باس خوشمزه باشه :))))
  • جمعه ۲۰ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۲۶
  • مجید تـ
    دقیقا شیطون باشه ولی بی‌ادب نباشه!
    علی
    مممم ، خوبه  یه بار حرفی زدم مخالف پیدا نکرده تاحالا...
  • جمعه ۲۰ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۲۶
  • علی یاد
    سیب سقراطی راس میگه
    باید ریسک پذیر باشه
    نه چیز دیگه
    شیطون باشه اما آدم ...
    علی
    اوهوم
    دقیقن
  • جمعه ۲۰ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۲۵
  • علی یاد
    چوپونی ؟؟؟
    ینی یه جوری گفتید که انگار 5 ، 6 تا تجربه داشتید و دارید و لیاقتی رو که دارید ، بر اونایی که ندارن خالی می کنید ...
    تصمیم ، اگه مربوط باشه به موضوع تنها چیزی که به ذهنم میرسه که به موضوع ربط داره اینه که بخواین یک بچه ی شلوغ رو به فرزندی قبول کنید درسته ؟ خب پس خدا خیرت بده ، ثواب داره می ری چند تا بگیر که خیلی خوش حال شی
    {لبخند}
    ... شوخی کردم بابا
    به دل نگیرید

    موفق باشید
    فعلا کار من دعا کردنه
    ببخشید
    خخخخخخخخخخ
    علی
    با چندتا گودزیلا رو به روشدم تاحالا، هرچقدرهم تحلیل کردم فقط رسیدم به مامان و باباشون که بدرد چوپونی میخورن !

    نه بابا ، میخوام بزنم تو یه کاری
    :)
    دمت گرم ، آقایی :)
  • جمعه ۲۰ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۲۳
  • ترمه طلا
    بچه باید گاز گرفتنش ملس باشه فقط :دی
    علی
    اوووف !
  • جمعه ۲۰ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۱۹
  • مـــیـــمـــ ...
    من با این اعتقادتون‌به شدت موافقم:)
    بچه باید جغله باشه
    :| ما دعا میکنیم
    گرچه گیرا نیست
    علی
    :)
    جغله یعنی چی ؟
    دعا در حق دیگران گیراس ، ممنونم :)
  • پنجشنبه ۱۹ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۰۹
  • نیمه سیب سقراطی
    + من یه پسر دایی دارم به شدت با ادب و شیطونه ! الان یادش افتادم ^_^ موافقم این مدل بچه ها حسابی به دل می شینن :)
    + من هنوزم میگم ریسک پذیر ها موفق تر هستند ، موفق باشی :)
    علی
    + خدا حفظش کنه :) و شمام یکی داشته باشین :))
    + ممنونم :)
  • پنجشنبه ۱۹ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۱۹
  • مترسک ‌‌
    یه دوستی ما داریم زمانی که مجرد بود معتقد بود که بچه باید از دیوار راست بره بالا و وقتی تولد یک سالگی پسرش بود گفت «مترسک این بچه پیرم کرده بس که شیطونه»! :)) راستم می‌گفت، ظرف یک سال، موهای کنار گوشش قشنگ سفید شده بود و دیگه از اون انرژی خبری نبود :)) بازیگوش و فهمیده باشه خوبه، اونو دوسش دارم؛ یکی از فسقلیای فامیل دقیقاً همین مدلیه، این‌قده دوسش دارم ^_^
    ایشالا که به خیر و خوشی بگذره ;)
    پیش‌دانشگاهی بودیم (یعنی چند ماه مونده به کنکور!) دبیرمون از من خواست که یه وبلاگ براش بسازم (وبلاگ کاری البته و نه شخصی) و اونم در قبالش نمره مستمرم رو کامل بده؛ قرار بود یه ماهه تحویلش بدم اما از بس زنگ زد و پیگیری کرد سر 10 روز تحویلش دادم عین عروسک! :D
    علی
    دعا کن از این بچه ها گیر من نیفته ! ، دقیقن بازیگوش و فهمیده . خدا حفظش کنه فسقلی رو
    ایشالا
    کارت درسته :) پیگیری ، اولین اصل توی به انجام رسوندن هر کاریه ! با وجود بدقولی هام ،به شخصه از آدما پیگیر خوشم میاد .
  • پنجشنبه ۱۹ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۱۶
  • فروشگاه اینترنتی
    قالبا عالی ، نوشته ی بالای وبلاگت هم عالی ...

    دقیقا بچه باید تخس باشه .
    علی
    یه جورایی
  • پنجشنبه ۱۹ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۵۹
  • خودم ...
    خوشحالم که آپیدی:))))
    ایشااله که طوری نمیشه.
    من عاشقققققققق بچه هام:))
    علی
    بعد عمری ، بگو آفرین :دی
    ایشالا
    :)
  • پنجشنبه ۱۹ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۰۰
  • لو راز پام
    پس یه جورایی یعنی شیرین زبون.
    علی
    آره
    اما بیشتر حرکات منظورمه !
  • پنجشنبه ۱۹ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۵۳
  • آلبرت کبیر
    خدا استادو ازتون نگیره :دی
    حساب کتاب کن بعد ریسک کن :)
    علی
    خدایی استاده هاآ ، استاد !
    حسابو کتابش رو کردم .
  • پنجشنبه ۱۹ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۵۳
  • Copyright (©) 2012-2015
    All Rights Reserved.
    کپی رایت (©) ۱۳۹۰-۱۳۹۴
    تمامی حقوق محفوظ است
    قالب شماره 13
    نسخه 1.0
    طراحی و اجرا در مرداد 95
    کدنویسی تنها با html و css
    کپی نکنید ، درخواست کنید کد خدمتتان تقدیم می شود !