7 : حال و هوای کرمُبلا ...
ببخشید که عکس ها زیاد کیفیت ندارن ؛ دیگه از ی دوربین 5 مگا توقع بیشتر نمیشه داشت .

برای دیدن عکس در سایز اصلی بر روی هر عکس کلیک کنید

در ضمن فراموش نکنید که برای لود وبلاگ از مرورگر فایرفاکس استفاده کنید .



ضریح امام حسین ( علیه السلام ) تصویر 1
ضریح امام حسین ( علیه السلام ) تصویر 2
ضریح امام حسین ( علیه السلام ) تصویر 3
ضریح امام حسین ( علیه السلام ) تصویر 4
ضریح امام حسین ( علیه السلام ) تصویر 5
سه شنبه ۲۵ مهر ۹۱ ساعت ۰۶:۰۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
mim h.m
😔خوش به حالتون چه توفیقی دارین
علی
فقط ضریح بود !
کاش توفیق بشه ...
  • چهارشنبه ۳ تیر ۹۴ ، ۱۹:۲۳
  • ✶ آنــوشــڪـــآ ✶
    سلام علی آقا گل
    خوبی برادر/؟
    اول یه تشکر خیلی خیلی ویژه بکنم ازت به خاطر دست گلی که تحویلم دادی
    و واقعا ازش راضی ام صرف نظر اینکه آهنگ همچنان نمیشه گذاشت

    واقعا خیلی عالی شده همه تعریف میکنن شدید

    درمورد پست هم خوشبحالت که تونستی بری من که سعادت نداشتم

    فرشچیان استاد هنرمندیه من به شخصه تک میدونمش




    سلام
    ممنونم ؛ شما خوبی ؟!

    صبر کنین ... .
    ✶ длℴℴຮℋКд ✶
    راستی یه چیز دیگه هم هست ببخشید هی میگم

    ولی ستون وسط و ستون های چپ و راست زمینه شون مشکی ساده نیست
    یه حالت حصیر مانند داره که عکس هایی که بازمنیه مشکی هست میذارم توش مشخص میشه




    خواهش میکنم ؛ وظیفه اس .
    عوضشون کردم . کد جدید رو دانلود کنید
    ✶ длℴℴຮℋКд ✶
    اینم که اینتر زدم فایده نداره باز تیکه شده ست
    ✶ длℴℴຮℋКд ✶
    راستی یه چیز دیگه من آهنگ نمیتونم بذارم آهنگ میذارم کل ستون ها بهم میریزه
    ✶ длℴℴຮℋКд ✶
    سلام خوبی؟
    مرسی ببینم درست میشه یا نه اینکاروکنم

    همون آنوشکا همون آدرس وبلاگم نام کاربریم توی سایت هستش

    anooshka
    ✶ длℴℴຮℋКд ✶
    سلام علی آقای گل خوبی علی آقا؟بالاخره این وبلاگ ما به لطف شما و زحماتتون افتتاح شد
    فرصت نشد ازتون تشکرکنم
    چه رسمی میحرفم نه/؟
    ولی خدایی دمت گرم خیلی خیلی خیلی خوشگل شد فکرنمیکردم قشنگ دربیاد
    واقعا شاهکار شد

    ولی یه ایراد داره ها پست میذارم چرا اینطوری تیکه تیکه میشه ستون وسط؟

    الان بیاید نگاه کنید؟تیکه شده قسمت بالا جدا شده
    شما گفتی پست طولانی بذار درست میشه ولی من که همیشه پست طولانی ندارم که




    سلام
    خوبم ؛ شما خوبین ؟!

    همینطور دارم به سورس وبتون نگاه میکنم سردر نمیارم مشکل از کجاس ! صبر کنین
    mahsa
    کامنت من کو؟




    صب کن آبجی ؛ دارم دونه دونه جواب میدم !
    ببخشید طول کشید
    مهدی
    سلام ! خوبی داداش؟
    ///
    عکسای قشنگی بود ... منم یه جورایی با نظر اول موافقم ... ولی با آخر حرف یکتا خانم شدیداً مخالفم ! منظورم بت پرستیه !
    الله علیمٌ بذات الصدور ... ( پس چرا ما بی خود قضاوت کنیم ! بد میگم ؟! )
    ///
    راستی داداش لینک نمیکنی مارو؟ جوون ما؟
    منتظرتون هستیم قربان
    یاحق ...




    سلام ؛ شکر خدا خوبم داداش ، تو خوبی؟
    ممنون . منم تا حدودی موافقم .
    آره درسته ! یکتا خانم اینم ی جواب دیگه ... .
    چرا ؛ حتما ...
    اختیار داری داداش
    mahsa
    اوکی
    چیکار میکنی خودت؟کلاسای دانشگات شروع شده؟
    خوش به حالت از استعمار مدرسه و آموزش پرورش آزاد شدی
    آها دیشب رفتم نمایشگاه کتاب بعد یه کتاب جامع زیست گرفتم!طرف فکر کردش که کنکوری ام من،گفتش ایشالا سراسری قبول شی!خاستم بگمش دعا کن قبول شم حالا آزاد یا سراسریش مهم نیس
    من میخام دندونپزشکی قبول شم اونم دانشگاه اهوازهمه میگن دیوونه ای که بخای از تبریز بری اهوازولی خب من دوس دارم برم جندی شاپورغیر دندونپزشکی،داروسازی هم دوست دارم
    ببخشید خعلی فک زدم




    آره . شروع شده . داریم یکی یکی همه رو کنسل میکنیم کهی بیشتر صفا کنیم !
    راستش منم بودم همچین فکری میکردم .
    جفتش رشته های خوبیه ؛ من بیشتر به داروسازی علاقه دارم ؛ میدونی راستش من به تجربی علاقه داشتم ولی به خاطر جو اطراف رفت ریاضی ... !
    شهید چمران اهواز جزء بهترین دانشگاهاس !
    مجـــید
    اینم بد نیست بهش برسی بهتر میشه

    آره مال خودمه دادا
    مجـــید
    سلام

    قالب قبلیت بهتر بوداااا

    عکسات زیبان




    سلام
    آخه هر کی میومد میگفت برا دیدن قالب مشکل دارم .
    ی چی هول هولکی نوشتم ؛ این شد ! اگه وقت کنم بهترش میکنم
    ممنونم
    mahsa
    بهله میدونستی بی سوادشوخی میکنما
    نمیدونم اسمش کجا بود کارگاهه ولی شبیه مدرسه نبودا





    چرا ، هس !
    mahsa
    ضریح ضریح ضریح ضریح ضریح ضریح درسته
    نه خاستم بگم که تهران رفته بودیم،یه سر هم قم اومدیم بعد اونجا مرحله ساختشو دیدیم تو یه کارگاهی بود
    ببخشید عادت کردم هی خصوصی میزنم!شرمنده دیگه نمیدم خصوصی+





    خوم میدونستما ؛ نمدونم چرا اونظوری تایپ کردم !
    آها ؛ آره درسته ؛ مدرسه معصومیه .
    ✶ длℴℴຮℋКд ✶
    سلام علی اقا والا قالب رو گذاشتم با فایرفاکسم رفتم دیدمش
    ولی نمیدونم چرا اینطوریه

    همش نصفه نصفه ست چرا؟یا سرعت من کمه اینطوری میبینم؟




    سلام
    پستتون رو ویرایش کنید ؛ و حداقل یکی دو پست بذارید .
    مشکل از سرعت نیس ؛ قالب نسبتا سبکه
    نیمه سیب سقراطی
    درود بر شما

    نمیدونم واقعاً لازمه این همه طلا و نقره صرف ساختن ضریح بشه با این همه نیازمند تو جامعه ؟
    امام های ما که به اینا نیاز ندارن
    تو زندگیشون هم دنبال مادیات نبودن
    اونوقت ما ها ... اینطوری !!!!
    مگه قرار بت بسازیم ؟
    بعد الان این همه آدم میان قم که چی ؟
    بت پرستی کنند ؟
    سر در نمیارم !
    سر در نمیارم !!!

    بابت عکس ها ممنون

    + قالب جدید مبارک . ساده و شیک




    سلام
    آفرین
    میگن حضرت که ظهور کنن همه اینهارو خراب میکنن . ولی ... .
    من اطلاعاتم چندان کامل نیس که بخوام بحث کنم . ولی پرس و جو میکنم
    Copyright (©) 2012-2015
    All Rights Reserved.
    کپی رایت (©) ۱۳۹۰-۱۳۹۴
    تمامی حقوق محفوظ است
    قالب شماره 13
    نسخه 1.0
    طراحی و اجرا در مرداد 95
    کدنویسی تنها با html و css
    کپی نکنید ، درخواست کنید کد خدمتتان تقدیم می شود !