8 : سادگی ...
8 مرداد  1391، اون یکی 25 مرداد91 ، و اون یکی ... .

                                         قشنگ نوشتن ؛ رو سنگ قبرشون !

                                                رو یکی جوان ناکام و اون یکی بزرگ خاندان !

نمیدونم که تابحال شده که تنهایی برید قبرستون ! اتفاقی رفتم گلزار شهدا ؛ سری به شهدا و شهید زین الدین زدم . یکم اونطرفتر قبرستون معمولی بود بآ آدمای نه چندان معمولی ! رو هر کدوم رو میخوندم و با خودم فکر میکردم که این بابا که اون زیر خوابیده چه روزگاری داشته . شب بود و من تنها با خودم فکر میکردم .

توجه ام به قیافه آدمای روزگار جلب شد . اینکه چرا باید قیافه مردم امروز انقد گرفته باشه . انگار وقتی که میخندن هم ی جور گرفتگی تو صورتشونه ! بعضی وقتها فک میکنن دیوونه شدم که زل میزنم تو صورت مردم ! تا حالا به قیافه خودم دقت نکرده بودم ! خیلی عصبیم . چرا ؟!

چرا انقد همه چیز رو سخت میبینیم با وجود اینکه آخرش باید بریم زیر لعاب سنگ قبر !؟ باور کنین زندگی ساده تر اونیه که ما فکر میکنیم . رویاهامونه که سختش کرده ... .

زمین
سه شنبه ۲ آبان ۹۱ ساعت ۲۳:۰۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پاییز
اگر کسی نگه دیوونم من سکوت قبرستان را به هر جایی ترجیح می دم آرامشی که از اونجا می گیرم هیچ جای دیگه بدست نمی یارم منم تو وبلاگم یه متن به عنوان اسیران خاک زدم دوست داشتی بخون




شمام مثبه خودمی ...
باشه ؛ حتما
فاطمه
خیلی قشنگ بود




ممنونم
ولی ؛ شما ؟!؟!
آدرس نذاشتین ؟!!!!؟
mahsa
خعلی دیگه ایول داری




mahsa
باوشه باور میکنم
خانوم دکتر
چقدر زیاد باهاتون موافقم....




mahsa
خعلی دیگه متواضعمیخای ریا نشه میگی بلد نیستی فینگلیش ها؟




نه ؛ باور کن بلد نیستم !
حامد
سلام دادا
ممنون که به من سر زدید
مطلبت خیلی قشنگ بود کاشکی منم با هات بودم و باهم میرفتیم سر مزار شهدا
به قول شاعر با تولد رنج ما آغاز شد رنج افتادن به دام زندگی
خیلی گلی




سلام
ممنونم ...
شمام همینطور
آشنا
جالبه.شب قبرستون واقعا ترسناکه.ولی شما خیلی شجاع بودین که رفتین.
دورهمی با اموات هم قشنگه.مثه دورهم بودن با بعضی آدماست.

وب جالبی دارین.






نه بابا ؛ شب اونجا رفتن ؛ مصداق شب قبرستون رفتن نیست !
باهاتون موافقم .
ممنون !

ولی آدرس نذاشتین ؟!!؟!؟!!!؟!!!!
mahsa
خاستی بگی فینگلیشی بلدی؟؟؟
خعلی دیگه باکلاس




نچ ؛ چون با زبون فارسی نمیشد اونطور که باید جوابتو بدم ؛ واس همین رفتم تو فینگلیش !
دوما ؛ فینگلیش هم بلد نیستم !
mahsa
بریم من حرفی ندارم!ولی خب معلومه وقتی من مثه مرد همرات باشم دیگه نمیترسی




Of course ; you're right !!!
sajjad
سلام
عید رو بهتون تبریک میگم
از اینکه به وبلاگم سرزدید خوشحال شدم بازم بیا
mahsa
پس ترسیدی؟ترسیدی هان؟ترسو!گفتم شاید ترسیدی




میدونی چیه ؟! ی بار با هم بریم ببینیم کی میترسه ؟! چطوره ؟! هان ؟!
✶ آنــوشــڪـــآ ✶
سلام خوبی؟

مرسی والا من آهنگ لایت غمگین و ملایم و خیلی آرامش بخش دوست دارم




سلام
خوبم
mahsa
سلام
جدی؟شب رفتی قبرستون؟چه ترسناک...البته من که نمیترسم...گفتم شاید شما ترسیدی
چی بگم؟تهش میمیریم دیگه چه میشه کرد؟




سلام
آره ؛ ولی اونجا تا ساعت 11 - 12 شب بازه ! چون مرقد شهداس ! اونطرفش آرامگاه معمولیه ! یه امام زاده هم اونجا هس !
ترس که داره .
بحث من مردن نبود !
Niaz
تلام..
خودم نوشتم...
من جایی که مردگان را خاک می کنند رفته ام...در خط خطی(28)...
من نمی دونم این لبخند چیه که برای همه سخت شده...




سلام

زیادم سخت نیس ؛ کافیه کمی گونه هات رو خم کنی ، همین
✶ آنــوشــڪـــآ ✶
سلام خوبی؟اول مرسی از شعر زیبات دوم اینکه فعلا سایتی سراغ ندارم که آهنگ ازش بردارم
✶ آنــوشــڪـــآ ✶
سلام خوبی؟
بابا خدمات پس از فروش
این همه خودمو خسته کردم تازه یه چیزی فهمیدم اون وبلاگی که ازش کد برمیداشتم فیلتر شده و توسط میهن بلوگ حذف شده به خاطرهمینم کلا کدهاش عمل نمیکنه

حیف شد آهنگ های لایت قشنگی داشت

آره روزها خیلی تکراری شدن...

از این به بعد تو وبلاگم هرچی میخونید نوشته خودمه دیگه نمیخوام کپی پیست کنم

در مورد پست شما هم باید بگم این حرفا رو میزنیم ولی بازم وقتی میریم تو قعر زندگی یادمون میره که خونه آخر ما یه قبرکوچیک و تنگ و تاریکه




سلام
پس بگو چرا نمیتونستم برم !

آره ؛ حق با شماس
Copyright (©) 2012-2015
All Rights Reserved.
کپی رایت (©) ۱۳۹۰-۱۳۹۴
تمامی حقوق محفوظ است
قالب شماره 13
نسخه 1.0
طراحی و اجرا در مرداد 95
کدنویسی تنها با html و css
کپی نکنید ، درخواست کنید کد خدمتتان تقدیم می شود !