30 : 1392
30 : 1392
بـرآمـد  بـاد  صـبـح  و  بـوی  نــوروز                   به کـام  دوستان  و بـخت پـیروز
مبارک بادت این سال و همه سال                   همایون بادت این روز و همه روز
                 سعدی                  

عکس + سال نو + 1392 + دعای تحویل سال + ماهی قرمز + ماهی قرمز عید + نوروز

سلام
سال نو رو به همه هموطنان عزیز به خصوص شما که داری میخونی تبریک میگم .
امیدوارم  این سال ؛ سالی پر امید برای ادامه راه زندگیتون باشه .
لحظه هاتون شاد و آرام ؛ دل هاتون پر عشق و امید .

+ خواهش دارم در دعاهاتون تعجیل در فرج صاحب الزمان رو مد نظر داشته باشید .
+ من حقیر رو هم دعا بفرمایید .

پاورقی :
1- قرار بود در لحظه تحویل سال از قالب جدید پرده برداری کنم ؛ اما بدلایلی نشد ؛ ایشالا تو هفته دوم سال 92 .
2-حلالیت میطلبم از همه کسانی که از دست من تو سال گذشته کوچیکترین ناراحتی پیدا کردند .
چهارشنبه ۳۰ اسفند ۹۱ ساعت ۲۳:۰۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من وخدا
سلام ممنون که اومدین
بازم بهم سر بزنین
یا علی مدد
معلم کوچولو
اینجا چرا اینجوریه.سر و ته نداره
اصلا صفحه اصلیش کو؟

علی
پاسخ:
حتما مرورگرتون از جاوا پشتیبانی نمیکنه ...
  • دوشنبه ۱۷ تیر ۹۲ ، ۲۰:۰۰
  • مائده
    سلام...
    تبریک بابت وبت..

    علی
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم
  • پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۲ ، ۰۶:۲۴
  • سایه
    شما که نیومدی، گفتم بذار من بیام از خودت شرمنده شی.
    الان آب شو برو تو زمین........

    علی
    پاسخ:
    ممنونم
  • يكشنبه ۲۵ فروردين ۹۲ ، ۱۹:۵۳
  • رها شده
    سلامـ.
    زود بیـــــا.
    آپ اضطراریـ.

    علی
    پاسخ:
    سلام
    چشم ...
  • شنبه ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۰۴:۵۶
  • سپیدار
    سلااااااااااام

    کجااااااااااااااااااااایـــــــــــــــــــــــی بابا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    خیلی وقته نیستیاااااا !! هی من هیچی نمیگم ، میگم دیگه امروز میاد فردا میاد ! ولی خبری نمیشه !!!

    حالت خوب است آیا ؟

    علی
    پاسخ:
    سلام
    هینجا ماما (ببخشین)

    شرمنده ؛ توضیح میدم ...
  • جمعه ۲۳ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۳۷
  • فراز
    عاقبت تپش ها ی قلبم را

    با نو سان موج ها پیوند خواهم زد

    تا اگر روزی عاشقت شدم

    سونامی تپش هایش

    فاتح جزیره قلبت گردد


    سلام دوست عزیز

    آپم



    علی
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم ...
  • جمعه ۲۳ فروردين ۹۲ ، ۰۷:۳۹
  • نوید
    █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ کــلــیـد بـهـشـت 1 ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

    █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

    █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

    █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

    █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

    █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

    █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

    █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

    █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

    █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ آپـــــــــــــ شـــــده ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

    █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ مـــنــــتـــظــرتـــــم ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

    █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ زودی بــــــــــیـــــــا ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

    █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

    █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

    █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

    █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

    █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

    █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

    █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

    █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

    █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ کــلــیـد بـهـشـت 1 ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞
    سپیدار
    کجـــآیی ؟؟؟؟


    سلام !

    علی
    پاسخ:
    همینجا ...
    سلام
    به به ؛ خونه جدید مبارک ...
  • شنبه ۱۷ فروردين ۹۲ ، ۰۶:۲۲
  • اسماءجووووون
    سلام دوست عزیز
    ممنون از حضورت
    سال نو شما هم مبارک

    علی
    پاسخ:
    سلام
    خواهش میکنم
    همچنین
  • جمعه ۱۶ فروردين ۹۲ ، ۲۳:۳۸
  • اسماءجووووون
    سلام دوست عزیز
    ممنون از حضورت
    سال نو شما هم مبارک
    jerbreyl
    خدا ... را
    در قلب کسانی دیدم که
    بی هیچ توقعی ... مهربان اند ...

    اللهم عجل لولیک الفرج

    علی
    پاسخ:
    ان شاءالله ...
  • پنجشنبه ۱۵ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۱۶
  • فراز
    و اگر میداستی

    که چه زخمی دارد

    که چه دردی دارد

    خنجر از دست عزیزان خوردن

    از من خسته نمی پرسیدی

    آه ای مرد چرا تنهائی

    ایرج جنتی عطائی

    ------------------------------------------------
    سلام دوست عزیز

    متاسفانه بعلت یکسری مسائل ناچار به تغییر آدرس وبلاگم شدم

    از این ببعد با این آدرس در خدمت شما هستم

    http://parvaz77.blogfa.com/

    به امید روزهای بهتر



    علی
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم که اطلاع دادین ...
  • چهارشنبه ۱۴ فروردين ۹۲ ، ۱۳:۳۱
  • سپیدار
    و باز هم سلام !!!


    + نه دیگه آقا ببین داری بامبووول درمیاریااا !
    گفتی دو هفته کمتر تازه !!!


    + آقا من اینا رو همینطوری میگما تو هروقت خواستی بذار !!!!!!!!!!!!!!1
    گفتم استرس وارد نکنم !!!!

    علی
    پاسخ:
    سلام
    هان ؟! کاش بامبول بود
    +چشم ؛ شما بزرگواری ...
  • دوشنبه ۱۲ فروردين ۹۲ ، ۲۰:۱۱
  • سپیدار
    نظر اقا نوید چه خوشگل بید !
    گزینه لایک نداره وگرنه لایکش می کردم ! چه خوب می شد بلاگفا از این چیز میزا اضافه می کرد یه ذره از این حالت جفنگ خارج میشد !!

    + راستی سلام !!

    + اقا دو هفته ای که گفتی نشه سه هفته ها !!!!
    داره دوهفته تموم میشه ولی بویی از قالب جدید نمیاد !!!




    آره ؛ باحاله ...
    بلاگفاس دیگه !

    سلام

    +داره میاد ؛ تو ترافیکه ...
    میخوای تریلرش رو بزارم ؟!
    دخترکوچولو
    سلام چه عجب از اون ورا‏!‏‏!‏‏!‏:‏)‏




    سلام
    سلامتی ...
    CяДży в๏ұ
    خُ مگـ ـی نمی بینی نـ ـوشته +18 چـ ـرـآ رفتی

    مــــــــــــــ ـ ــــــــــنـ ـــــــــحـ ـــــــــــــــرفــــــــــــــــــــــ ـ :D







    مجبور شدم ...
    CяДży в๏ұ
    علی رَفتی اِدـامـ ـه

    =)))))))))))))




    الان رفتم ...
    ترنم
    سلام سال نو مبارک




    سلام
    ممنونم
    سال نو شما هم مبارک
    وفا
    سلام،روزتون بخیر...

    قالب الانتونم خیلی زیباست اما در این هفته دوم منتظر قالب جدید هستیم...

    *روزهاتون بهاری




    سلام
    ممنونم
    زیبا میبینید بله ... اما ... تاخیر داره ! توضیح میدم انشاالله.
    همچنین
    سپیدار
    سلااااااااااااااااام


    کجاااااااااااااااااااییی شمااااااااااااااا ؟؟؟؟؟؟

    نکنه رفتی کمبود خوابت رو جبران کنی !!!




    سلام
    همینجا ؛ رو صندلی
    نه بابا ؛ رفتم بیشترش کنم ؛ گفتیم عید میشه ؛ تعطیل میشیم بخوابیم ؛ بدترشد !
    یه روز تا صبح بیدارم ؛ یه روز تا 3 یه روز تا 2 ... کلا یه وضعی ... !
    نوید
    میم … مثلِ مرد
    مرد از زن خیلی تنهاتره !
    مرد لاک به ناخوناش نمیزنه که هروقت دلش یه جوری شد دستشو باز کنه و ناخوناشو نگاه کنه و ته دلش از خودش خوشش بیاد !
    مرد موهاش بلند نیست که توی بی کسی کوتاهش کنه و اینجوری لج کنه با همه دنیا !
    مرد نمیتونه وقتی دلش گرفت زنگ بزنه به دوستش و گریه کنه و خالی بشه !
    مرد حتی درداشو اشک که نه ، یه اخمِ خشن میکنه و میچسبونه به پیشونیش !
    یه وقتایی ، یه جاهایی ، به یه کسایی باید گفت :
    میم … مثلِ مرد




    بله ...
    علی
    سلام داش

    مرسی بد نیستم

    ممنون همچنین داش گلم

    والا نشد بریم مسافدت فقط یچیزی میگنا سله رحمه چیه همون انجام دادیم

    نمیشناسی داش هنوز قد علم نکرده !

    خواهش میکنم

    باز سوالی پیش اومد بپرس

    حتما داش کاری داشتی در خدمتم




    سلام
    خداروشکر

    آره ؛ صله رحم !
    حالا بگو آشنا میشیم !
    آره ؛ بدجوری پیش اومده
    مخلصم ...
    ム尺イノ刀
    azizam mUsiC mikhai bEgO khOw !




    ممنونم ؛ حتما ...
    CяДży в๏ұ

    yE 2 -3 rOzi mishE fEk kOnam naRaftam :-s
    natOnEsti maniSh kOni ! :D
    EdamE +18 ha :D





    + فک کردم شاید چند سالی باشه ...
    آره ؛ میدونم ...
    علی
    سلام داداش

    خوبی ؟

    مرسی بابت تصویره خیلی قشنگ شده بود

    عیدت مبارک

    اینشالا ساله خوبی داشته باشی


    منتظر قالب جدیدت هم هستیم داش

    ماهم محتاج دعا هستیم




    سلام
    خوبم ؛ ممنونم .
    قابل نداره ؛ دم دستی بود ...
    سال نو توام مبارک
    ممنون ؛ سال نو تو هم پر از تلاش و موفقیت باشه ... .

    هان ؟! چیزه ... میدونی یکم وقت کم دارم ؛ داری بهم بدی ؟
    ما بیشتر ...
    نوید
    █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ کــلــیـد بـهـشـت 1 ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

    █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

    █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

    █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

    █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

    █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

    █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

    █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

    █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

    █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ آپـــــــــــــ شـــــده ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

    █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ مـــنــــتـــظــرتـــــم ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

    █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ زودی بــــــــــیـــــــا ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

    █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

    █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

    █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

    █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

    █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

    █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

    █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

    █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

    █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ کــلــیـد بـهـشـت 1 ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞
    CяДży в๏ұ
    اَی نـ ـآمَردـآ

    ـآوَرین زوُد یـ ـه گُروُه جـ ـوُر کُن مَـ ـن قـ ـآلِبـ ـآتُ میدوُستَم

    رـآسـ ـتی رَفتـ ـی کِلــآس HTML یـ ـآد گِرِفتی

    + وـآی فوُق العـ ـآدِه ای دـوشی جـ ـوُن وَلـ ـی بِگَم مَن پُروُم

    هَمَش میـ ـآم بهِ زَحمَتِت می ندـآزَم هـ ـآ




    نآمرد که چه عرض کنم ؛ ولی خب ... .
    تو فکرشم ؛ مشکل هزینه شو دارم فقط ... !
    نچ ؛ من خودم یاد گرفتم ؛ الان هم وقت کنم میخوام php رو روش کار کنم ... !
    +اختیار داری دآشم
    نه بابا ؛ چه زحمتی ... ؛ چرت نگو
    دخترکوچولو
    میخواستم ضرب شستمو چک کنم:‏)‏‏)‏‏)‏
    .
    .
    واقعأ گفتی توی جنگی؟




    خب چطور بود ؟!
    نه بابا , من گردنم از مو هم باریک تره ...
    CяДży в๏ұ
    ـآهـ ـآن :\ بـ ـآوشـ ـه :D

    بـ ـآیَـ ـد میدوُنِستی خِعلـ ـی کـ ـآر دـآره (:

    + یَهنـ ـی هَـ ـر سـ ـوُآلـ ـی دـآشـ ـته بـ ـآشـ ـم جِ می ـدی :)*؟




    میدونستم خیلی کار داره , اولش چند نفر بودیم , اما همه گذاشتن رفتن ! میخوام ی گروه جور کنم ...
    + تا جایی که بتونم ؛ آره ...
    سپیدار
    اومدم بگم سلام !!!!!!!!!!!!




    خوش اومدین
    سلام علیکم
    دخترکوچولو

    دردم داشت؟‏!‏




    نه ؛ فک نکنم
    نمیخواد عذاب وجدان بگیری !
    دخترکوچولو
    خو منم فهمیدم منظورتو‏!‏
    ک گفتم نمیخوام‏!‏
    این پست کنونی ام رالازم دارم حله‏!‏؟:‏)‏




    آها , از اون نظر
    باشه , حالا چرا میزنی؟
    دخترکوچولو
    سلام ممنون شوماخوبی؟ اون پست رو لازم دارم‏!میخوام باشه‏!‏




    سلام
    خوبم , ممنون .
    نه , منظورم اینه که آپ جدید بفرمابید
    وفا
    سلاااااااااااام

    ببخشید بابت تاخیر...

    تبریک... تبریک... تبریک...
    انشالله سالی به شیرینی عسل داشته باشید.




    سلام
    خواهش میکنم
    ممنون
    انشاالله سالی پر از تلاش و موفقیت داشته باشید .
    زهرا
    سلام
    سال نو بر شما مبارک
    وبلاگ عالیی دارید
    قالب وبلاگتون خیلی جذاب هست همون لحظه ی اول آدم رو میخکوب میکنه
    مطالبتون هم عالی هست
    موفق باشید




    سلام
    ممنونم ؛ سال نو شما هم مبارک
    قابل شما رو نداره
    خواهش میکنم
    همچنین
    سپیدار
    کلا کم خوابی فکر کنم یکی از اعضای بدنته !!!!!!!!!!!!!!!

    همیشه هست !!!!




    آره ؛ تازه عضو شده ؛ قبلن نبود
    سپیدار
    ســـــــــــــــــــــــــــــلام

    صبح رو به ظهر شنبه تون بخیر !!!!


    خوبی ؟! اصلا مگه میشه خوب نباشی !!!!
    احیانا کم خوابی نداری!!!




    سلام
    ممنونم

    خوبم ؛ توپم
    اون که همیشگیه ...
    CяДży в๏ұ
    ای خدا قالب سازیو نصیب چه منگلی کردی والا

    دیدم وب قالب سازی زدی خر ذوق شدم رفتم توش با کلی شادمانی میگم چه قالبایی تو بسازی برم یکیو کش برم :|

    هوق اینا چی بود گذاشتی توش تو خجالت نمی کشی

    تو که اینقدر هنرمندی 4 قالب خوب مثل یکی خودت بزار تا ملت استفاده کنن یه فاتحه هم واست بخونن

    + افکت گذاریات تو حلقم بسی زیبا بود کلی دنبالش رفتم جونه تو مگه پیدا می شد
    اینقدر نازک نارنجی می حرفی کی می خواد از دست تو ناراحت بشه که باز حلالت کنه یه درصد الان فک کن من از دستت ناراحت باشم جونه تو

    خلاصه وبت بدردمان خوردید امیدوارم بیشتر بوخورود

    اوف قالب جدیدت چه جیگری باشه




    هه !
    اون واسه چند سال پیشه ؛ که اصلن حوصلهشو نداشتم ؛ ولش کردم و همونطور راکد مونده ...
    ایشالا قراره یه کارایی بکنم ؛ تو دعا کن فقط ...
    آره
    خواهش میشه ...
    CяДży в๏ұ
    عاره پس چی فک کردی
    وای از دست این گوشیای چینی : گوشی قبلیمو انداختم دور اینو گرفتم ساخت فنلاندِ جونه تو دروغم کوجا بود
    اوف از امکاناتش نگو " تازه راحت از جیب در میاد " تصویریم هس




    آره ؛ میدونم
    نه بابا ؟! جدی ؟!
    CяДży в๏ұ
    اهوم :]
    خُ تا سال دیگه که حتما میریم پیش خالم pOlanD >ولی من دوست ندارم اونجا رو
    فقط کانادا رو می خوام به خاطر هف هش نفر از کسایی که دوس دارم اونجان




    آها ؛ پ شخصیت بین الملی هستی !
    هرچه زودتر بری ؛ ببینیش ؛ به آرزوت برسی
    CяДży в๏ұ
    کلا تیپت همین طوریه نه میای انتقاد میکنی شخصیتم رو زیر سوال میبری
    بعدکه راحت کردی خودتو یادت میاد تولدیم بوده

    + ممنون پسرم -------->
    البته گلش مصنوعیه پول نداشتم طبیعی بخرم




    آره ؛ اما جدیدا اینطوری شدم
    ببخش دیگه ...

    +خواهش
    CяДży в๏ұ

    دیونه تر از خودمم دیدم
    مثل خودم سحر خیزی ها

    + خُ خوشم میاد اَزش ملت درگیرن
    ای خدا میشه سال دیگه پیشش باشم




    آره ؛ پ چی فک کردی

    + اوهوم ؛
    ایشالا ...
    CяДży в๏ұ
    tNx hOnEy ^_^
    CяДży в๏ұ
    عیدت هپی (:
    سپیدار
    سلاااااااااااااااااااااااااااام

    سااااااااااااااااال نو مبااااااااااااااااااااارک !!

    منم همه این دعاهایی رو که گفتی برای شما دارم ! والبته اینکه سر سفره هم دعا نمودم اونم دونه دونه !!! تازه با اسم 1!!!!!


    1- ایشاا... !
    2- من حلالت می کنم برو حالشو ببر !!!!!!!!!!!!!




    سلام
    ممنونم ؛ سال نو شمام مبارک ؛ صد سال به این سال ها

    ایول به شما ؛ ما که مثله همیشه سفره نینداختیم ؛ ولی دعا گوی شما بودم و هستم

    1- ایییشالا ...
    2- دست شما درد نکنه
    javad
    سلام دوست عزیز سال نو مبارک انشاالله بهترین سال عمرت باشه.ممنون که بهم سر زدی.وبلاگتم خیلی قشنگه




    سلام
    ممنونم
    دخترپاییز
    سلام دوستم سال نوت مبارک




    سلام
    آرش
    ممنون
    اکانت باز کنم براتون ؟




    نه داداش ... .
    فاطی
    از دلتنگی ام می گویم...
    از دلی زرد به مانند برگ پاییزی...
    که حسرت سبز بودن تنها رویایی است در خاطرات بهارش...!
    احمدلی
    سلام
    سال نو مبارک
    صد سال به این ساله




    سلام
    سال نو شما مبارک باشه
    مونارک
    سلام
    ------


    ز کوی یار می‌آید نسیم باد نوروزی
    از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی

    چو گل گر خرده‌ای داری خدا را صرف عشرت کن
    که قارون را غلط‌ها داد سودای زراندوزی

    ز جام گل دگر بلبل چنان مست می لعل است
    که زد بر چرخ فیروزه صفیر تخت فیروزی

    به صحرا رو که از دامن غبار غم بیفشانی
    به گلزار آی کز بلبل غزل گفتن بیاموزی


    چو امکان خلود ای دل در این فیروزه ایوان نیست
    مجال عیش فرصت دان به فیروزی و بهروزی


    طریق کام بخشی چیست ترک کام خود کردن
    کلاه سروری آن است کز این ترک بردوزی


    سخن در پرده می‌گویم چو گل از غنچه بیرون آی
    که بیش از پنج روزی نیست حکم میر نوروزی


    ندانم نوحه قمری به طرف جویباران چیست
    مگر او نیز همچون من غمی دارد شبانروزی


    می‌ای دارم چو جان صافی و صوفی می‌کند عیبش
    خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی


    جدا شد یار شیرینت کنون تنها نشین ای شمع
    که حکم آسمان این است اگر سازی و گر سوزی


    به عجب علم نتوان شد ز اسباب طرب محروم
    بیا ساقی که جاهل را هنیتر می‌رسد روزی


    می اندر مجلس آصف به نوروز جلالی نوش
    که بخشد جرعه جامت جهان را ساز نوروزی


    نه حافظ می‌کند تنها دعای خواجه تورانشاه
    ز مدح آصفی خواهد جهان عیدی و نوروزی


    جنابش پارسایان راست محراب دل و دیده
    جبینش صبح خیزان راست روز فتح و فیروزی




    سلام
    خیلی خیلی ممنونم
    دخترکوچولو
    عیدت مبارک... سال خوبی داشته باشی...




    ممنونم ؛
    سال نو توهم مبارک
    Copyright (©) 2012-2015
    All Rights Reserved.
    کپی رایت (©) ۱۳۹۰-۱۳۹۴
    تمامی حقوق محفوظ است
    قالب شماره 13
    نسخه 1.0
    طراحی و اجرا در مرداد 95
    کدنویسی تنها با html و css
    کپی نکنید ، درخواست کنید کد خدمتتان تقدیم می شود !