49 : من و حرم
49 : من و حرم
49 : من و حرم
49 : من و حرم

imam reza

بدون توجه به غوغایی که به پاست ، مبهوت چیزی که برایت آشناست اما نمیدانی چیست ، خودت را به جمعیت میسپاری تا هرجا که خواست با خودش ببرد ، تنها سرت همانند قطب نما یک سو را نشانه رفته . آخرسر ، همچو یک کشی شکسته ، گوشه ای پهلو میگیری . بدون هیچ پلکی ، زیر خط افق چشمهایت ، هیاهوی دست ها و سرها به پاست . همه چی آشناست ، بدون کوچکترین احساس غریبگی ، اما توان لب زدن نداری ! از حرف هایی که زیر قلم و چکش بردی خبری نیست ، حتی هیچ فکری نداری . مات و مبهوت نگاه میکنی .

آخر ، مگر بدون حرف میشود ؟ بعد از یک ساعتی ، آب دهن قورت میدهی و یک سلام میکنی . تا شاید راهی برای یافتن نگفته ها پیدا کنی !

- - -

روی همان فرش های 6 متری قرمز دوست داشتنی ، نشستی و از پشت دو جفت پنجره های چوبی ، چشم دوخته ای ! یکی می آید و با دختر 2 یا سه ساله اش تو را له میکند ! بی اعتنا نشسته ای و تا اینکه یک سلام تو را از حال و هوا بیرون می اندازد ، بلند میشوی و با چهره ای آشنا ماچ و بوسه میکنی ، همان دوست قدیمی . لطف همیشگی اش باز تو را شامل میشود .

- - - 

سـنجاق1 :

از پنج شنبه 23مرداد ساعت 5 صبح ، تا چهارشنبه 29 مرداد ساعت 5 عصر ، بعد از دو سال و نصفی ، حرم قسمت شد . کمی بیشتر میگذشت ، شاید به کفر میرسیدم ! از بس این و آن با خبر زیارتشان سوزندان !

بی خبر رفتم ، معذرت میخوام ، اما همه را یادم بود . اینبار حافظه ام رکورد زد !

سـنجاق 2 :

قالب متفاوت ببینیم 13

تصویر بالا پیش نمایش قالب متفاوت ببینیم ( شماره 11 ) هست . هنوز تو مرحله اول یعنی طرح پی اس دیه ، جزئیات توش نیست و ریخت کلی قالب نشون داده شده . قبل از اینکه شروع به کدنویسیش کنم ، طرحش رو گذاشتم تا نظرات دوستان رو در موردش بدونم . اینکه هر پیشنهادی برای قسمت های مختلفش دارین ، هر طرحی که به ذهنتون میرسه رو بهم بگین ، تا انشالا یه قالب درست و حسابی از آب در بیاد.

توضیح عکس اینکه : قسمت سمت چپ نمایش در موبایل با حداکثر عرض 660پیکسل هست . قسمت بالا سمت راست ، پیش نمایش صفحه اصلی در مانیتور با حداقل عرض 1920 پیکسل هست ! و قسمت پایین سمت راست ، نمایش پست ها زمانی که روی عکس ها در غیر از موبایل کلیک میشه هست .

بدون شک بعد از رونمایی ازش ، متوجه میشین که تابحال چنین چیزی رو روی هیچ وبلاگی ندیدین ، بعد از یکسال تصمیم به نوشتن قالب جدید گرفتم گرچه مطمئنم باز هم توسط دزدان مثله کرم لولیده در سطح نت دزدیده میشه و به اسم خودشون منتشر میشه ، همون طور که قالب شماره 9 که منحصر به فرد بود و هست در سطح نت دزدیده و منتشر شد . ( شماره 10 به مرحله رونمایی نرسید ، زیادی سنگین شده بود و با بحث های نسبتا جنجالی که پیش اومد تصمیم گرفتم که بدون نمایش بره تو آرشیو طراحی هام ) 

برای مشاهده سایز اصلی ، مثله همیشه روی عکس کلیک کنید .

در آخر ، منتظر نظر تک تک دوستان هستم .

Copyright (©) 2012-2015
All Rights Reserved.
کپی رایت (©) ۱۳۹۰-۱۳۹۴
تمامی حقوق محفوظ است
قالب شماره 13
نسخه 1.0
طراحی و اجرا در مرداد 95
کدنویسی تنها با html و css
کپی نکنید ، درخواست کنید کد خدمتتان تقدیم می شود !