23 : به خود آی !
23 : به خود آی !

یک دمک، با خودآ، ببین چه کسی            از کـه دوری و بــا کــه هـم نفسی

  نــاز  بــر  بــلبلان  بــستان   کـــن!            تو گلی، گل، نه خاری و نه خسی

  تــا کـی ای عـندلیب عــالم قدس!            مــایل  دام  و  عــاشق  قــفسی؟

  تــو همایی ، همای ، چــند کـــنی            گـاه ، جـغدی و گـاه ، خـرمگسی؟

  ای  صــبا!  در  دیـــار  مـــهجـــوران            گــر  سـر  کـوچـه‌ی  بـلا  بــرسی

  بــا بهائی بــگو کــه بــا سگ نفس            تــا بـه کـی بـهر هـیـچ در مـرسی

شیخ بهایی       

  

گی رز + تصویر +گل + عکس طبیعت + hd        

سلام

این جمله محاوره : یه چی مث کنه افتاده به جونم ولم نمیکنه .

و توضیح اینکه : به یه جایی که میرسی ، یه سری اتفاقات که میفته ؛ یکی دو تا ( فقط یکی دوتا ) فکر میاد سراغت و تا یه پاسخ مناسب براش پیدا نکنی راحتت نمیذاره . حالا اسمش هرچی میخواد باشه . به هر دری میزنی تا ی معجونی چیزی پیدا کنی تا آرومت کنه . اما :

" توسنی کردم ندانستم همی / کز کشیدن سخت تر گردد کمند " 3

حالا تو این گیرودار ؛ ی کسایی که خاطرشون خیلی عزیزه ، آتیشت میزنن و تو محکوم به سکوتی !

پاورقی :

1- باز هم کیفیت تصویر بالا عالیه و حجمش هم مناسبه . امیدوارم بپسندید .

2-    زین گذرگاه ، خوش نامی ات در  نقش کوچه ها

       هـر زمــان ، شـوق  دیــدارت در  دل  خـــانـه ها

                                ...                                     امضا : علی

3- رابعه بنت کعب قزداری (رابعه بلخی)

يكشنبه ۱ بهمن ۹۱ ساعت ۱۹:۱۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پسرکــِ مُـنـحَـرِفــــ
خب من یه پوشه تو این سایت گرفتم که اختیار کاملش دست منه :) اون پیغامی هم که میده یه پیام از طرف پسرک منحرفه

+ بله ,درسته, آمار رفت و آمدآتـونـو دارم




أهان ؛ اونوقت میشه بدونم چطوری ؟

+ کارت درسته
صَهبآ:)
نه بابا ما که تو قالب سازی به پای شما نمیرسیم...

خداییش قالب فوق العاده است من تو کف اش ام بدجور

آخه تازه با کروم جون آشنا شدم

یعنی میشناختم ولی فکر می کردم مرورگر مسخره ایه:(




اختیار دارین .
قابل شما رو نداهآآ !
تو ذهنم یکی جدید طراحی کردم ؛ عید عمری باشه آماده اش میکنم

آره ؛ اینطور که یادم میاد برنامه نویسش ؛ یه دانمارکیه ؛ که کارش خیلی درسته .
سپیدار
به به می بینم که به مرادت رسیدی ! پسرک هم جوابتو داد !


از این ورا رد می شدم گفتم یه سری بزنم یه حال بپرسم !




آره ؛ من عجله میکردم !
زحمت کشیدین ؛ ممنونم ، خوبم
پسرکــِ مُـنـحَـرِفــــ
سـلآم :)
شرمنده دیر جواب دادم :(
filestore.ir یه سایت برای ارسال عکس با اس ام اسه که اونی که ام ام اس نداشت از این سایت برای فرستادن عکس استفاده میکرد
یه عکس به سایت میدی..یه آدرس به شما میده که میفرستی واسه رفقا,رفقا هم میتونن عکس رو ببینن فقط بعد 72 دیگه عکس تو دسترس نیست,حجم سرور محدوده و دخیره کردن چند هزار عکس سخته !

منظورتو از این که نایت تم رو چک میکردی رو نفهمیدمــآ




سلام
نه بابا اشکال نداره !
اهوم ...

اونحا نظر گذاتشته بودی ؛ تازه دیدم
مصطفا
می دانی؟

یک وقت هایی باید

رویِ یک تکه کاغذ بنویسی

تعطیل است

و بچسبانی پشتِ شیشه‌یِ افکارت

... ... باید به خودت استراحت بدهی

دراز بکشی

دست هایت را زیر سرت بگذاری

به آسمان خیره شوی

و بی خیال سوت بزنی

در دلت بخندی به تمام افکاری که

پشت شیشه‌یِ ذهنت صف کشیده اند

آن وقت با خودت بگویی:

بگذار منتظر بمانند.

حسین پناهی




ممنونم ازت
خوش اومدی داداش
فراز
من عاشق برف و یخبندانم

من عاشق امواج و باد و طوفانم

تقریباً عاشق همه چیز

که در طبیعت است و ممکن است

باعث بدبختی انسان شود..


سلام

ممنون از نظر زیباتون






ممنونم
سلام
صَهبآ:)


بابا بنده مزاح(درست نوشتم؟)کردم خدمتتون

قالب وب ات خودش یه کادوی درجه یکه

آخه تا حالا با کروم ندیده بودمش خیلی شیکه

اچ تی ام ال پنجه نه؟؟





آره ، درسته

قابل شما رو ندارهااا !
ای بابا ؛ من که این همه دارم داد میزنم که با فاکس یا کروم یا سفری بیایید !

نچ ؛ فول سی اس اسه
سپیدار
سلااااااااام

ایووووووووووول حالا درست شد ! البته اون یکیا هم درست بود 6 هم که من میخواستم درست شد !




سلام
گفتم یه جاش میلنگید که فهمیدم کجاشه !
دختر کوچولو
آره خب!
گرمی هوا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
سردی هوا زده به سرت فکر کردی گرمه!!!!!!!!!!!





گرم نیس ؟ خب هوا گرمه دیگه ! من که حسابی عرقم در اومد
زمستونم زمستونای قدیم !
دختر کوچولو
سلام
آره!
گویا مدیر بلاگفا با یکی از مسئولین دانشگاه حرفش شده!
IP آدرس دانشگاه رو از بلاگفا برداشته!
یکی از بچه ها می گفت!
خوبی؟
چه خبر؟




سلام
عجب ! این داتنشگاه ماهم با همه چپه ولی از شیرازی بعیده .
خوبم ؛ ممنون !
سلامتی ؛ گرمی هوا !!!
سپیدار
خیلی ممنون صاحبش قابل داره

نه بابا حرفه ای کجا بود!! اونایی که تو دسکتاپم می بینی هردفعه واسه یه کاری ریختنم!! هنوزم اونقدر باهاشون کار نکردم !





بالاخره دیگه ...
صَهبآ:)
اشتباه شد اصلا مشکل اقتصادی کجا بود؟؟؟


زندگی در امن و امان است،آسوده کادو بدهید







باشه ...
سپیدار
بعله خیلی خوشگل شده خودم کلی باهاش حال کردم !!!!

حالا چرا ایول حرفه ای ؟؟؟؟




ی مشکل کوچبک داره که نمیدونم از کجاس !
چون دسکتاپ پر نرم افزارهای ... .
سپیدار
ســــــــــــــــــلام

آقا ایول ایول ! کارت حررررررررف نداره سلیقه ات بیسته بیسته !

قالب صفحه و مدلش خیلی قشنگه !

کد تو رو هم گذاشتم !

و در آخر تشکرات بسی !




سلام

قابل شما رو نداره .
خواهش میکنم ...
نیمه سیب سقراطی
پایان امتحانات ترم اول را تبریک عرض می نماییم . نقطه !!!




ممنان !
صَهبآ:)


مرسی،ممنون

کیک اش تو قالب وبه

به دلیل رکود اقتصادی به هرکس یک قاشق مرباخوری کیک میرسه




خواهش !
هه ؛ ایول .
سپیدار
این عکسو ببین :

http://upcity.ir/images/50710634535403129897.jpg








چه خوشگل شده
+ میگم ایول حرفه ای !
farimah
kheli ghashang bod
فرشته
از این به بعد این شکلک رو دیدی بدون منم
سلام
اره درسته




نشونه خوبیه !
سلام .
هوم ؟
فراز
این خزان را امید به پایانی نیست

بهار پشت در ماتم گرفته

این در را امید به باز گشایی نیست


آپم


دخترکوچولو
سلام خوبی؟ امتحاناچطورن؟تموم شد بلاخره؟‏!‏ میدونستی اگر از دانشگاه برای بلاگفا نظر بذاری تأیید نمیشه؟ ینی مینویسه تأیید شد‏!‏ اما نشده‏!‏




سلام
ممنونم ، خوبم !
آره ، تموم شدن ، خوب بود .
هوم ! امتحان نکردم ؛ عجیبه !
سپیدار
سلام علیکم !

+ بعله جواب منو میده !! چه سوالی مگه ازش پرسیدی ؟




علیکم السلام

+ عجب ؛ سوال فنی !
mahya
سلااااام من اپم خوشحال میشم بهم سربزنی
forood
داداشم اومدمااااااااا!!!!!!!!
تو هم بیا...




سایه
نمیدونم چرا قالبت درست باز نمیشه.

ممنون.

این سایه ایهام داره:
1- یعنی از جنس خودم. خودم و خودم.
2- من کلا از آفتاب بدم میاد، چون همه جا هست اما سایه باید دنبالش بگردی.

برا همین.
سپیدار
سلام

خواهش میشه

میگم چطور مگه ؟ میخوای کدشو بسازونی ؟
جالبه ، چیزی که تو میگی قشنگه دیگه حتما




سلام
ممنان .
آره
صب کن ...
فریماه
سلام مطلب باحالی بود به منم بسر




سلام
دختر کوچولو
سلام
بد نیستم!
من هیچ کدوم!!!
... و خردی شدم!!!:)


این حس روانیم می کنه!




سلام
اوهوم
آره شاید ... .
دخترکوچولو
سلام‏!‏ خوبی؟ چه خبر از امتحانا؟ موضوعی که تو وبم نوشتمو تجربه کردی؟؟ من احساس بدی نسبت بهش دارم‏!‏
شاید شبیه همین ک نوشتی‏!‏ ذهنتو مشغول کرده‏!‏




سلام
ممنون ؛ خوبم .
امتحانا تا الان که حوب بوده .
آره ... !
سایه
آخ گفتی....................
سپیدار
سلام

اون سکوت رو واسه این نوشتم که در مورد سکوت نمیشه هیچی گفت پس سکوت کردم !!




سلام
اهوم
جای ِ پای ِ خیال
جسارت نبود...
خوشحال شدم از توجهتون.
علی آقا من دوره ی راهنمایی که بودم از اونجایی که مشاعره دوست داشتم ی دفتر سررسید برداشته بودم دونه دونه از کتابای مدرسه ام و شعرایی که شنیده بودم بیت ها رو مینوشتم توی دفتر و کنار هر بخش یه برچسب میزدم تا بدونم این صفحه بیت هاش مال چه حرفیه... خلاصه با دقت تموم همه رو حفظ میکردم. اگه اشتباه نکنم حدود 125 تا الف حفظ بودم... هرچند مدتها گدشته و ذهنم خالی اما شاید وبلاگ شما بهانه ای شه برای پیدا کردن دفترم از انباری...
دوران قشنگی بود من گل سرسبد مشاعره ی مدرسه بودم..
نمیدونم چی شد...بزرگ شدم دغدغه هام دورم کرد از خیلی از چیزا...

خیلی چیزا!





چه حسن تصادفی ! خوشحال میشم جای پاهای فراموش شده رو زنده کنم
آره ؛ بزرگ شدن ، اگه آروزی بچگی باشه ، همیشه با پا گذاشتن روی خیلی چیزا همراهه !
جای ِ پای ِ خیال
سلام
ممنونم که سر زدید
زیر کامنتتون جواب دادم.
شاد باشید




سلام
خواهش میکنم .
ممنونم .
نیمه سیب سقراطی
نشده دیگه !

نه بابا !!! چه سرعت عملی !!!

موفق باشید





آره ؛ همه بروبچ تو کفشن !
ممنون .
فراز
سلام دوست خوبم

ممنون از نظر لطفتون

منم لینکتون کردم

همیشه پاینده باشید

آپ میکنید خبرم کنید

سپیدار
ســـلام

امتحانا چطورن ؟

آقا این عکسه چقده خوشگل موشگله ! و من دوباره گذاشتمش رو بک گراندم !!!!

سکوت !




سلام

خوبن
خواهش میکنم ؛ قابل شما رو نداره
هوم ؟!
نیمه سیب سقراطی
باور کن میام پشت سیستم فشارم می افته !!!
یخ میکنم !

خب پس آسونه ... خوب ِ نگران نباش از پسش برمی آیی




چرا ؟!؟!؟

آره ، چیزی نداره .
نیمه سیب سقراطی
سلام

نمیدونم ولله ! آخه هنوز هیش کدوم نمراتش نیومده !
منم دق ِ به دق ِ هی میام چک میکنم !
این وضعیت نامعلوم رو اصلاً دوست ندارم !

اصن نخوابیدم که بخوام خواب بمونم !
3 ساعت خوابیدم 2 تا 5 !

چهارشنه چه امتحانی دارین ؟
عمومی یا تخصص ؟




سلام
آره ؛ از جمله روزگار مرگباره
کار خوبی کردین .
جفت عمومی !
یاد
سلام

چقدر این عکسه رو دوست دارم... فوق العاده زیباست!

عجب بیتیه ای جدا!
کز کشیدن تنگ تر گردد کمند...
راستی سالروز آغاز امامت صاحب الامر عجل الله... گرامی.




سلام


آره ؛ خیلی عالیه .
منم تبریک میگم ، ممنونم .
فراز
وقتی که حکمران چمن باد می‌شود

اول تبر حواله شمشاد می‌شود

دیگر چه مکتب و چه مرام و چه مسلکی

در گلشنی که قبله‌نما باد می‌شود

بلبل خموش، غنچه گرفتار، گل ملول

یعنی چمن مدینه بیداد می‌شود

جایی که سنگ، زمزمه عشق سردهد

آنجاست تیشه قاتل فرهاد می‌شود

یک عمر آن که بود مجلد به جلد دوست

درگیر و دار حادثه جلاد می‌‌شود...

محمد سلمانی


فراز
سلام

فونت ایران نستعلیق را دانلود کنید

بعد مطلب را روی افیس با این فونت بنویسید وکپی کنید روی وبلاگتون

مشکلی بود باز در خدمتتونم

pichaktalai
میخوام عوض بشم. پست بشم. دروغگو بشم.گرگ باشم. اشک در بیارم. انگار اینطوری آدم بیشتر طرفدار داره.خدا برنامه چیه؟ دنیا مال اینجور آدماست؟
نیمه سیب سقراطی
راستی یادم رفت بگم شعرتون هم خوب بود
و اینکه بازم از " خانه " استفاده کردین !




ممنونم ازتون .
آره ؛ اینجا ایهام داره
نیمه سیب سقراطی
درود

اتفاقاً همین چند روز پیش داشتم با خودم فکر میکردم که یه عده این طرفی اند یه عده اون طرفی ( تو یه موضوع خاص ) حالا من کجاشم ؟؟؟
آپ این دفعه ی شما منو یاد ِ همون حال ِ اون روزم انداخت که هنوزم براش جوابی ندارم !

آخ آخ ... اینکه خودت به اختیار سکوت کنی تا محکوم به سکوت باشی خیلی فرقه ...

عکس هم مثه همیشه عالی بود

+ موفق باشی ... مخصوصاً چهارشنبه




سلام


آره ؛

قابل شما رو نداره .
+ ممنونم .
Copyright (©) 2012-2015
All Rights Reserved.
کپی رایت (©) ۱۳۹۰-۱۳۹۴
تمامی حقوق محفوظ است
قالب شماره 13
نسخه 1.0
طراحی و اجرا در مرداد 95
کدنویسی تنها با html و css
کپی نکنید ، درخواست کنید کد خدمتتان تقدیم می شود !