۶۵ : روزمرگی
۶۵ : روزمرگی

سلام

بله ...

یکی نیس بگه ، آخه چرا حرف حساب حالیت نمیشه ؟ گازشو گرفتی همینطور میری که چی ؟ ساعتو میگم ، اصن دل خوشی ازش ندارم !

بله ...

امتحانا اومدو رفت ، و ما باز یه تصمیم دیگه گرفتیم که بشینیم درس بخونیم !

بله ...

میخواستم در باب لبخند صحبت کنم ، اینکه در همه حال ، سرشلوغی و خلوتی ، استرس و آسایش ، عصبانی(!) و آروم ، خواب (!) و بیداری لبخند به لب داشته باشیم ! تو اوضاع خوب که کار راحتیه ، مهم اینه که تو اوضاع سخت آدم کنترل خودش رو داشته باشه ، بله ...

میخواستم در باب پتو در ایام زمستان صحبت کنم ، که دیدم بهتره این وقتو صرف خود پتو کنم (! کنایه به اینکه وقتی برای خواب ندارم )

  

+ اینجانب از تمامی دوستان به علت حضور کم معذرت خواسته و خواستار دعای شما عزیزان می باشم .

چهارشنبه ۳۰ دی ۹۴ ساعت ۲۳:۵۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
gandom baanoo
اگه بلد نیستی داد بزنی بهترین گزینه همون محاسبه ست :)
علی
آره ، پولشم از همه کمتره D:
  • سه شنبه ۴ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۲۸
  • ابوالفضل ابراهیمی
    التماس دعا از ماست...
    علی
    :)
  • جمعه ۳۰ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۳۴
  • gandom baanoo
    برای آقایون شغل بدی نیست...
    ولی من تحمل اون همه خشونت و خشکی و داد و بیداد ناظر و مجری رو نداشتم!!
    وقتی هم که رفتم تو شرکت دیدم وضعیت فرق خاصی نکرد! کلا دید طرف این بود که آدما دو دسته هستن، دسته اول رییس ها که فقط شامل خودش بود، دسته دوم کارگرا :/
    :)
    علی
    درسته ،اما روحیه خاص خودش رو میخواد ، من شخصن نه صدام بلنده که بخوام داد و بیداد کنم ، نه اهل اینکارم
    متاسفه خیلی جاها این دید هست، دید اختلاف طبقاتی داریم ؛ اما میگیم چیز بدیه ...
  • جمعه ۳۰ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۳۴
  • Nasim dew
    بعله همچین شغلی موجود بود
    گفتم بود چون پرید دیگه
    :((
    علی
    :/
    :|
  • يكشنبه ۱۸ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۴۳
  • gandom baanoo
    راستش قصد ندارم شرکت کنم!!!!!!
    اون یه سال و اندی کار منو از رشتم زده کرده!!! به علاوه اینکه سیف و ایتبس رو فراموش کردم. در واقع از اولم اونجوری که باید و شاید یاد نگرفته بودم!!!!!
    تو فکر تغییر کاربریم!!!! :))))))
    شاید تو یه رشته دیگه ادامه تحصیل بدم، یا برم سراغ هنر یا....
    علی
    َشرکت کنین ، ضرر که نداره ! اینهمه کلاس داره پروانه نظام D:
    دقیقن ، چند ماه کارآموزی من هم دیدگاهم رو نسبت به هم صنف هامون خیلی تغییر داد !
    برای شروع هیچوقت دیر نیس ... چه در کاربری الان، چه کاربری که بهش علاقه دارین :)
    خوبه که دنبال علاقه تون هستین :)
  • يكشنبه ۱۸ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۴۲
  • Nasim dew
    خواهش میکنم ولی حقوقش خوب بود
    :)
    اونطوری که من حساب کردم در هر سه روزی ا میلیون میشد حقوق ولی خب لآن که شغل دارین پس موفق باشید
    :))
    خوش حالم از این بابت که شغل پیدا کردین
    :))
    علی
    عه، سه روز یه تومن ؟ داریم مگه ؟
    من اصن همه کارامو ول میکنم میچسبم به این کار شما ... D:

    :)
    شغلی نیست ، خودمم با خودم کار میکنم .
  • جمعه ۱۶ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۰۲
  • gandom baanoo
    یه سال کار میکردم :)
    شهریور میتونم آزمون نظام شرکت کنم!!!! اطلاعات دارم دیگه :)
    علی
    ایولا :)
    بسلامتی ایشالا ، پرنامه نظامو ، رو به جلو ... :)
  • جمعه ۱۶ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۰۱
  • Nasim dew
    نه کاریش نکنین قالبش سادس ولی در عین حال شیک
    ازش خوشم میاد
    :)
    علی
    :)

    + وقت کنم میخوام عوضش کنم ، یه طرح دیگه ای تو ذهنم هست ...
  • پنجشنبه ۱۵ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۴۳
  • Nasim dew
    جدی کارتون راه افتاد ؟؟
    منواستون کار پیدا کرده بودم :))))))
    خخخخخخ
    باشه
    پس موفق باشید
    :)
    علی
    راه افتاد ولی بعدش پیچید به هم ! الان تو اوج پیچیدنه!
    :)
    ممنونم :)
  • پنجشنبه ۱۵ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۴۳
  • gandom baanoo
    زود پروژه گرفتی!
    محاسبه تقریبا از بقیه کارا بهتره. مثلا ناظر صبح تا شب نفرین و فحش میخوره، مجری صبح تا شب نفرین میکنه و فحش میده :))))
    ولی محاسبه خوبه، البته تلاش خیلی زیاد میخواد.
    امیدوارم موفق باشی :)
    علی
    میخواستم با استادی که میخوام بردارم ! وقتی این ترم فهمیدم دوباره با همون استاد پروژه فولاد ارائه شده اصن به فنا رفتم !!
    ِD:
    یه جوری میگی انگار کلی تجربه داری :)
    ممنونم ازت :)
  • پنجشنبه ۱۵ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۴۲
  • زینب :)
    علیک سلام
    از اینوارا ؟؟ :D
    علی
    سلام علیکم :)
    راه گم کردم D:
  • پنجشنبه ۱۵ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۱۳
  • علی یاد
    و باز درس نمی خونیم و دوباره ترم بعد
    علی
    بله ...
  • پنجشنبه ۱۵ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۱۲
  • Nasim dew
    آقا حساب نی قالب وبلاگتون خیلی خوشکله
    :(
    الآن گریه مثلا
    علی
    چکار کنم زشت بشه ؟!
  • پنجشنبه ۱۵ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۱۱
  • gandom baanoo
    نه بابا، اونجا از این خبرا نیست، تازه اونجا که من گندم نبودم!!! یه دختر خنثی بودم :))))) بعدم اونا مهندسن!!! کلی پرستیژ دارن دنبال این حرفا نیستن ؛)
    نه اونجا یکی دو تا مدیر خوب داره، تقریبا جواب همه رو میدن،
    من اولین بار به خاطر پروژه اونجا عضو شدم، و خیلی پشیمون شدم که زودتر استفاده نکردم از اونجا!!
    ببین، ایتبس، مخصوصا واسه کسی که بعدا میخواد محاسب بشه واقعا مهمه، اگه بتونی خوب یادش بگیری که عالیه...
    ولی در حد متوسط با همین سایتا میشه راه افتاد. من کلاس رفتم ولی انتخابم درست نبود مجبور شدم از همین سایتا استفاده کنم دیگه.... کارم راه افتاد، خوب بود.
    الان واحدای پروژه رو گرفتی یا گذاشتی تابستون؟
    علی
    بله ... :)) شوخی کردم D:
    دم مدیراش گرم
    من موندم میخوام چیکار کنم ، ولی احساس خوبی به محاسب دارم . ایتبز رو فعلن تا یه جاهایی اینور اونور یاد گرفتم .
    دمت گرم واسه معرفیش :)
    واحد پروژه فولاد رو ترمی که گذشت گرفتم تا فروردین وقتشه ! یه پروژه کاربردکامپیوتر هم هست که دارم فعلن رو اون کار میکنم .

  • پنجشنبه ۱۵ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۱۰
  • Nasim dew
    میگم شما کار پیدا کردین ؟؟
    علی
    الان دنبال بیکاری ام !
  • پنجشنبه ۱۵ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۰۶
  • علی
    چرا ؟! :/
  • يكشنبه ۱۱ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۲۴
  • gandom baanoo
    چند وقت بود هی میخواستم بیام اینجا، هی یادم میرفت!!!!
    یه سایت هست
    mycivil.ir
    یا دات کام، نمیدونم!!!! ولی سایت خوبیه. من یه بار مدلم جواب نمیداد فایل ایتبسمو گذاشتم اینجا یکی برام درستش کرد :)
    البته بیشتر راهنمایی میکنن و جواب سوال میدن و... سایت خوبیه در کل.
    پروژه هم قیافه ش سخته، ولی چون معمولا کسی جدی نمیگیره خود به خود آسون میشه :))))
    هر چند بعد سه سال عمرا چیزی یادم نمونده!!!! اما اگه کمکی بر بیاد ازم در خدمتم :)
    علی
    :)
    توی زمینه رشته ی ما ، سایت خیلی زیاده ، اما راستش من اصن ازشون استفاده نکردم !
    البته درگوشی بگم ، شما دختر بودی ، رو فایلت دست و پا هم شکستن احتمالن D:
    کسی جدی نمیگیره ؟ یکی از بچه ها تموم کرد همه پروژه هاش رو داده رفته ، ایتبز رو جوییده :/
    ایول :) ، خوشحالم که هستین :)
  • يكشنبه ۱۱ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۲۴
  • آلبرت کبیر
    فارغ از غم جهان باش دادا :)
    علی
    چشم دکتر :)
  • يكشنبه ۱۱ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۴۲
  • کارمولک
    علی جون مُچَکِریم! :D
    علی
    کوچیکتم داش کامی D:
  • يكشنبه ۱۱ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۴۱
  • خودم ...
    سلام بی معرفت خان!!حقته که اجباری شده:)
    فک کردم تموم میکنی این ترم.اشکال نداره بابا!!مگه عجله داری؟؟یواش یواش...
    علی
    سلام
    تهش از همه معذرت خواستم :/
    نه ، هستیم در خدمت جامعه روشنفکران !
  • جمعه ۹ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۱۱
  • Nasim dew
    سلااااااااااااااااام ملیکم
    علی
    سلام :)
    کجایی شما ؟
  • جمعه ۹ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۲۹
  • زهرا
    عه چقد پست گذاشتی و به من نگفتی بیام بخون:(
    همه رو یه جا خوندما....
    خوبه ادامه بده
    علی
    باشه ، دفعه بعد آگهی میزنم روزنامه D:
    خب ، نظری نداشتی ؟
  • چهارشنبه ۷ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۴۸
  • رها مشق سکوت
    وقت شادی تند و در غم کند حرکت میکند
    مردم آزاری مرامِ ساعتِ دیواری است...

    علی
    دقیقن ، احسنت :)
  • چهارشنبه ۷ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۴۸
  • آد ِن
    و ما از رفتن این غول بی شاخ و دم خیلی هم خرسندیم :))
    ممنون از هدیه ی یلدا خیلی قشنگ بود :)
    علی
    و همانا همگان خرسندند :)))
    خواهش میکنم :)
  • چهارشنبه ۷ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۴۷
  • مدیر جوان
    سلام.
    حتما براتون دعا میکنم...
    امیدوارم این ترم آخری خوب بگذره با دل خوش فارغ‌التحصیل بشی....
    لبخند بزن حتی وقتی پروژه سنگین داری :)
    علی
    سلام
    خیلی ممنونم :)
    ایشالا ...
    :)
  • چهارشنبه ۷ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۴۶
  • بانو
    کم خوابیدن را دوست میدارم ...
    وقت خالی نداشتن را هم .

    :)
    علی
    الان ساعت 4:40 صبح ، من بیدار !

    :)

    + بالاخره من میتونم کامنت بذارم :)))
  • شنبه ۳ بهمن ۹۴ ، ۰۴:۳۹
  • نیمه سیب سقراطی
    مگه به حرف من و شماست ؟؟؟ این عقربه ها راه خودشونو میرن ! بهتر ما هم این وسط راه خودمونو پیدا کنیم و بریم ... :)
    علی
    کاش دست ما بود !
    :)
  • شنبه ۳ بهمن ۹۴ ، ۰۴:۳۹
  • gandom baanoo
    اعتراف میکنم الان اون قسمت "خواستار دعا" رو دیدم!!! :))
    ایشالا که سالم و سلامت باشی و به همه خواسته هات برسی
    علی
    :))
    خیلی و خیلی ممنونم :)
  • شنبه ۳ بهمن ۹۴ ، ۰۴:۳۸
  • gandom baanoo
    به سلامتی :)
    زلزله واسه ما اختیاری بود!! منم اونقدر زرنگ و باهوشم واسه همین نگرفتمش :)))))
    بعد الان یعنی پروژه فولاد و بتن رو جزو واحدهای سبک حساب کردی؟!؟!!!!!! :/
    علی
    ُسلامت باشین :)
    شانس ماست دیگه ، سالی که ما میخواهیم فارغ بشیم اجاریش کردن :|
    اونا تو دسته بندی نمیان اصن ، میرن تو دسته سنگین وزن ها :/
    آی خدا ، چیکارشون کنم ... :'(
  • شنبه ۳ بهمن ۹۴ ، ۰۴:۳۸
  • نفس نقره ای
    مسلما خوابیدن خیلی بهتر از فکر کردن به خوابیدنِ :))
    علی
    دقیقن D:
  • جمعه ۲ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۵۶
  • gandom baanoo
    بله .... :)
    ترم چندی که این همه درگیری؟؟!!!! در واقع بهتره بپرسم واحدای سنگینت چیا هستن؟! :)
    علی
    بهله ... :)
    ترم هفت تموم شد با اجازه شما :)
    ترم بعد 9 واحد دیگه دارم همش ، که سه تاش سنگینه ! ( اصول مهندسی زلزله؛ که از مرداد امسال اومد جزو درسای اجباری )
  • جمعه ۲ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۵۶
  • مترسک ‌‌
    حالا کجا چنین شتابان؟ :|
    علی
    خودمم نمیدونم :/
  • جمعه ۲ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۵۴
  • Mr. Moradi
    موفق باشید :)
    این زمان و ساعت و تیک تاک هاش برای درس خوندن خیلی اذیت میکنن :( نمیدونم چرا اینقدر سریع میگذرن :/
    علی
    :)
    آره، جا داره مسئولین یه فکری بکنن D:
    شمام موفق باشین ایشالا
  • جمعه ۲ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۵۴
  • بیست و دو
    اتفاقا اومدم بگم چه عجب پست گذاشتید که این بند آخرو خوندم.
    علی
    :)
    بازم معذرت
  • جمعه ۲ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۵۲
  • خانم الف
    سلام :)
    بله..
    لبخند زدن در لحظات ناراحتی کاری بس دشوار عست :|
    همچنین محتاجیم به دعا..
    :)
    علی
    سلام :)
    بله دیگه ...
    :)
    ممنونم از حضورتون
  • جمعه ۲ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۵۲
  • علی
    :)
  • جمعه ۲ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۵۱
  • مــــــــ. یــ.مــ
    :)
    وااای پست:)
    کمتر پیش میاد تو مواقع استرس زا بخندم یا لبخند بزنم:[
    سخته خب
    علی
    :)
    گفتم بذارم آرشیو ماهانم کامل باشه D:
    بحثتو باز نکردم دیگه ، آره کار سختیه ، ولی به سعی کردنش می ارزه
  • جمعه ۲ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۵۱
  • Copyright (©) 2012-2015
    All Rights Reserved.
    کپی رایت (©) ۱۳۹۰-۱۳۹۴
    تمامی حقوق محفوظ است
    قالب شماره 13
    نسخه 1.0
    طراحی و اجرا در مرداد 95
    کدنویسی تنها با html و css
    کپی نکنید ، درخواست کنید کد خدمتتان تقدیم می شود !