۶۳ : کرامات دانشجویی
۶۳ : کرامات دانشجویی

روز دانشجو رو به همه کسایی که دانشجو ان ، میخوان دانشجو بشن ، یا حتی مثه من اسمن دانشجو ان اما دانشجو نیستن ، کسایی که دانشجوها رو دوس دارن ، کسایی که میخوان پسفردا بکوبن تو سرشون که کی بهت مدرک داده ، تبریک میگم .

فک میکنم دوران کارشناسی همه یه سری درس های تخصصی اختیاری هستن که فقط برای پاس کردن و واحد زیادکردن و بالابردن معدله! حالا اگه ساعت 2 بعد از ظهر بعد از ناهار باشه ، با استادی که از روی کتاب خیلی خشک درس میده ! انصافن کلاس خیلی سخت میگذره ، شما باشین سرکلاس1 نمیخوابین ؟ خب منم تو چرت بودم که استاد2 یه نمودار2ی رو پای تخته کشید ، سوال کرد که این نقطه پیک نمودار چه زمانیه ؟ چند نفری یه چیزی گفتن ، منم از خواب بلند شدم یه چیزی گفتم4 که مثلن فک نکنه خوابم حواسم نیس ، سریع برگشت گفت "آفرین ، آقای فلانی یادم بندازین یه نمره بهتون اضافه کنم، فک میکردم خوابید سرتون این اون ور میفته ، خوبه حواستون به درس هست " دوستان هم میگفتن خب دیگه نمره تو گرفتی به ادامه خوابت برس ! و من به ادامه خوابم رسیدم.+

 

1: درس هیدولوژی

2: به ایشان ارادت خاصی دارم ، از همان ابتدای دوران دانشجویی خیلی به من لطف داشتن .

3: هیدروگراف سیلاب

4: زمانیه که آخرین نقطه خودش رو به خروجی میرسونه .

 

+ از جمله کرامات دانشجویی اینجانب ، ترم 7 کارشناسی .

 

بعدن نوشت : کلیک بفرمایید

دوشنبه ۱۶ آذر ۹۴ ساعت ۲۲:۰۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Nasim dew
منم دانشجو دووووووووووووس
:/
موخام دانشجو گردم
:/
علی
به زودری ایشالا :)
چشم به هم بذاری میگذره ، ماهم چشم رو هم گذاشتیم دوران دانشجوییمون تموم شد ...
  • پنجشنبه ۱۵ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۱۰
  • بانو
    سلام :)
    چه خوب که پست گذاشتید .... :)
    علی
    سلام بانو :)
    و چه خوب تر که شما هستین :)

    + پست های سال گذشته بلاگفا کلن پوکیده ، اصن نمیشه روش کامنت گذاشت ! یه راهی جلوم بذارین ، من بتونم حال و احوالی پرسم :)
  • دوشنبه ۳۰ آذر ۹۴ ، ۱۳:۳۲
  • علی یاد
    ممنون که بالاخره اومدی هه
    درکت میکنم چند وقت پیش برا منم پیش اومد اما کلا با یک سنخیت دیگه
    علی
    ای بابا ، چه کنیم دیگه D:
    آره ، کلن دانشجوعه و این جریان درسای اختیاری خشک و رو اعصاب !
  • جمعه ۲۰ آذر ۹۴ ، ۱۱:۳۸
  • آد ِن
    عمق فاجعه اینجاس که درسی مث محاسبات عددی اختیاری باشه و مدیرگروه اعلام کنن که درسته این درس اختیاریه ولی مجبورین همین درس رو اخذ کنین چرا که هیچ درس اختیاری دیگه ای ارایه نمیدیم :| و و این که استادِ مربوطه خود مدیرگروهِ ریاضی باشه و این که بعد از اتمام هر موضوعی پروژه برنامه نویسی بخوااااد و این که کلاسش چهارشنبه 2-5 باشه :|||
    +چه قالب باحالی :))))
    علی
    اوه ، اوه ، عجب زجری کشیدین شما اون ترم ، درس من بود می افتادم ، چون اصن چهارشنبه وقت کلاس رفتن نیس ، اونم عصر !
    به شخصه با پروژه های برنامه نویسی درس ها حال میکنم D:
    + :))
  • جمعه ۲۰ آذر ۹۴ ، ۱۱:۳۵
  • مدیر جوان
    سلاااااام، مرسی ممنون،
    این روز خیلی خیلی فرخنده به شما هم مبارکا باشه
    علی
    سلام
    خیلی تشکر :)
  • پنجشنبه ۱۹ آذر ۹۴ ، ۱۱:۴۷
  • زینب :)
    یه ترم دیگه خلاصی بسلامتی .
    چرت های تو کلاس واقعا سرحال کننده است :))
    16آذر امسال پر از اتفاقات خوب و بدی بود که بخوای دانشجویی حساب کنی اتفاقات خوبش خیلی خووووب بودن :)))
    علی
    این یه ترم به اندازه سه ساله ! کلی پروژه های وقت گیر !
    آره ، بعدش شارژ شارژ میشی واسه دیوونه بازی D:
    خوش بحال شما ، ایشلا همیشه بهتر از این خوب پیش بره :)
  • پنجشنبه ۱۹ آذر ۹۴ ، ۱۱:۴۷
  • فاطمه ...
    راستش من نیتم این بود که فقط ترم اول، اونم برا بستن دهن بعضیا، شاگرد اول بشم...اما همچنان ادامه داره...
    +موفق باشم موفق باشی موفق باشند همگی :)
    +الهی خدا کراماتتونو بیشتر کنه، بلکه بیشتر اومدید نوشتید اینجا :)
    علی
    شاگرد اولم داریم اینجا :)))
    منم ترم اول ، سوم بودم ، اما الان وسطام ، هی ...
    + ایشالا :)
    + ممنونم از دعای شما :)
  • پنجشنبه ۱۹ آذر ۹۴ ، ۱۱:۴۴
  • علی
    :)
  • سه شنبه ۱۷ آذر ۹۴ ، ۱۹:۴۶
  • مـــیـــمـــ ☺☺
    واااای پست:))))
    علی
    خودمم تعجب کردم پست گذاشتم D:
  • سه شنبه ۱۷ آذر ۹۴ ، ۱۹:۴۶
  • علی
    :)
  • سه شنبه ۱۷ آذر ۹۴ ، ۱۹:۴۴
  • mr point
    بر شمام مبارک
    علی
    خیلی تشکر
  • سه شنبه ۱۷ آذر ۹۴ ، ۱۲:۰۲
  • gandom baanoo
    عه مگه شمام عمرانید؟! :)
    من عمران بودم... تموم شد شکر خدا :)
    علی
    بله :)
    به به . چرا بودین؟ الانم هستین دیگه ، مهندس سال بالایی فارغ شده ما حساب میشین :))
  • سه شنبه ۱۷ آذر ۹۴ ، ۱۲:۰۲
  • مترسک ‌‌
    منم یه بار میان‌ترم داشتیم روز قبلش حالم خوب نبود هیچی نخونده بودم به استادمون گفتم، گفتش که امتحان نده؛ بعد این‌که امتحان بقیه بچه‌ها رو گرفت، گفت حالا بیا یه دونه سوال جواب بده ببینم همین جوری بای‌دیفالت چقدر بلدی؟ سوال رو پرسید درست جواب دادم! یه سوال دیگه پرسید بازم درست جواب دادم! سوال سوم رو هم پرسید بازم درست جواب دادم! گفت دِ آخه مترسک! تو نخوندت این بود؟! تو که همه رو بلدی، چرا امتحان ندادی؟ آخرشم همون سه تا سوالو برام جزو میان‌ترم حساب کرد؛ آی بگی من بعد کلاس از بچه‌ها فحش خوردم :D
    علی
    من جای بچه ها بودم فوش که نه ، اما میزدمت :دی
  • سه شنبه ۱۷ آذر ۹۴ ، ۱۲:۰۰
  • رها مشق سکوت
    روزتون مبارک باشه
    یه درس تخصصی داریم، با یه استاد به شدت بی حال و اعصاب خرد کن، ساعت یک تا سه، سرکلاس چراغا را خاموش میکنن، پرده ها رو میکشن، که پاور مشخص بشه، خب مسلما قرار نیست تو این کلاس کسی درس گوش بده
    چندجلسه قبل اجبارا ردیف اول نشستم، بعد موقع ارائه بچه ها، استاد دقیقا اومد پیشم نشست و تازه اولین جلسه ای بود که در جریان موضوعات مقاله هایی که بچه ها ارائه میدادن قرار گرفته بودم. استاد هرچی میپرسید فقط من جواب میدادم یهو خانوم قاطی کردن، گفتن حق نداری جواب بدی، فکر میکنی اینجا نشستی همش باید تو جواب بدی.
    میخواستم بهش بگم نه والا استاد فقط دارم درک میکنم بچه ها گرفتن خوابیدن میخوام مزاحمشون نشی
    استاد شما جای شکر داره، چون حداقل نمره داده بهتون، استاد ما که ضایعمونم میکنه جواب میدیم :)))
    علی
    ممنونم ازتون :)
    اصن اونو که نگو ، کلاس تاریک ، استاد بی حال ، درس خشک ، فقط جای خوابه :دی
    ایول به شما هوای خواب همکلاسی ها رو داری ، یه دونه از شما نیازمندیم :دی
    آره ، ارادت دارم به این استاد، کارش درسته ، البته بگذریم از اینکه جلسه قبل بنا رو بر یهدندگی گذاشت و به خاطر نیم ساعت دیر اومدن حضور منو نزد ! همش نیم ساعت !
  • سه شنبه ۱۷ آذر ۹۴ ، ۱۱:۴۷
  • ریش قرمز (میلاد)
    :))

    یاد دوران قدیم انداختید ما رو
    روز شما هم فرخنده
    علی
    :)

    خیلی تشکر :)
  • سه شنبه ۱۷ آذر ۹۴ ، ۱۱:۴۲
  • حانیه رحمانی
    اولین روز دانشجوییم بود:)) مبارکم^_^
    :دی


    یاعلی...
    علی
    به به ، مبارک ویژه بر شما باشه ایشالا :)

    علی یارتون 
  • سه شنبه ۱۷ آذر ۹۴ ، ۱۱:۳۷
  • gandom baanoo
    راستی... روزتونم مبارک :)
    علی
    خیلی ممنون :)
  • دوشنبه ۱۶ آذر ۹۴ ، ۲۲:۳۵
  • gandom baanoo
    خخخخ به این میگن شانس :))))))
    من از هیدرولوژی فقط نقطه شبنم یادمه که اونم تعریفش یادم نیست :)))
    علی
    اونم عجب شانسی :))
    عه ، شمام رشته تون عمرانه ؟
  • دوشنبه ۱۶ آذر ۹۴ ، ۲۲:۳۵
  • Mr. Moradi
    :))
    روز دانشجو رو بهتون تبریک میگم
    ......
    +برادرم هم دانشجوست ...

    علی
    ممنونم داداشم ، ایشلا خودت دانشجو میشی ، از نوع نمونه اش
    + خیلی هم خوب ، تبریک بگید بهشون
  • دوشنبه ۱۶ آذر ۹۴ ، ۲۲:۳۵
  • . عارفه .
    عجب ! :))
    علی
    بله ، اینطوریاس
  • دوشنبه ۱۶ آذر ۹۴ ، ۲۲:۳۴
  • زهـرا ...
    تبریک میگم بهتون این روزُ :)
    علی
    خیلی ممنونم ازتون :)
  • دوشنبه ۱۶ آذر ۹۴ ، ۲۲:۳۳
  • Copyright (©) 2012-2015
    All Rights Reserved.
    کپی رایت (©) ۱۳۹۰-۱۳۹۴
    تمامی حقوق محفوظ است
    قالب شماره 13
    نسخه 1.0
    طراحی و اجرا در مرداد 95
    کدنویسی تنها با html و css
    کپی نکنید ، درخواست کنید کد خدمتتان تقدیم می شود !