12 : باختن
12 : باختن

خوبه که آدم که گاهی اوقات نگاهی به اطرافش بندازه .

سلام

والپیپیر زمین + نقشه کره زمین + عکس

بازنده بودن همه جا هم بد نیست ؛ گاهی اوقات نهایت یک آرزوست . مثله این غزل سعدی :

عشقبازی چیست سر در پای جانان باختن

                                           بــا سر اندر کــوی دلــبر عـشق نتوان بــاختن 

آتشم در جان گرفت از عود خلوت سـوختن

                                             تـوبه کــارم توبه کــار از عشق پنهان بــاختن 

اسب در مـیدان رســوایی جـهانــم مــردوار

                                             بیش ازین در خانه نتوان گوی و چوگان بـاختن 

پاکبازان طریقت را صفت دانی کــه چـیست

                                              بــر بساط نرد درد اول نــدب جــان بــــــاختن 

زاهــدی بر بــاد الا، مــال و منصب دادنست

                                              عــاشقی در ششدر لا، کفر و ایمان بـــاختن 

بر کفی جام شریعت بر کفی سندان عشق

                                               هـــر هوسناکی نـداند جــام و سندان باختن 

ســــعدیا شطرنج ره مـــردان خــلوت بـاختند

                                               رو تـــماشا کـن که نتوانی چو ایشان بــاختن

سعدی         

پی نوشت :

1- دیروز از ظهر تا غروب درگیر اینجا بودم

2- از همه دنیا دلگیرم ؛ گر روم رفته ام پی نامردی ها ! تو بمان اندر این جهان خالی

پنجشنبه ۱۸ آبان ۹۱ ساعت ۲۰:۱۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
forood
علی جونم آپ نمیکنی چرا؟
بیا من آپم.




فردا یا پس فردا آپم
چشم
مترسک
اصرار می‌کنی
قلب داری!
و من چگونه به تو بفهمانم
که قلب هیچ‌کس
را نمی‌توانی تویِ قفسه‌ی سینه‌اش پیدا کنی!
باید ته چشم‌هایش را بگردی
یا دست‌هایش را لمس کنی
بعضی‌ها
قلب‌شان تویِ دست‌هایِ‌شان می‌تپد!
بعضی‌ها
تویِ چشم‌هایِ‌شان
و عده‌ای
انگار
قلبِ‌شان را به لب‌هایِ‌شان دوخته‌اند
که در هر بوسه‌ای
می‌توانی ضربانِ زندگی را
حس کنی!
ولی قلبِ تو
در هیچ‌کدامِ این‌ها نبود
نه در دست‌هایت
نه در چشم‌هایت

نه در لب‌هایت!!!!
سونیا
سلام مرسی که به وبم سرزدی ایام سوگواری امام حسین (ع) تسلیت عرض میکنم
منو بلینک خوشحال میشم .خبرم کن من شما رو باچه اسمی بلینکم موفق باشی




سلام
خواهش میکنم
ممنونم
نچ !
مینا
سلام خودم دیدمش درست نمیشه چکار کنم




سلام
...
دخترکوچولو
مشوش نباش راحت باش





باوشه ... .
دخترکوچولو
بی خیال اصن ناراحتیم ربطی به قم نداشت‏!‏‏!‏ شما راحت باش




دخترکوچولو
آخه یه طوری حرف می زنی که انگار شخص اول دوم ... مملکتی و من بیکارم‏!‏‏!تاحالا هر ورودی جدیدی یه وب زده براخودش من بیکار نیستم برم در مورد آدماش حرفی بزنم‏!و وب تو رو بهشون معرفی کنم امروز هم از دست چند تا از پسرای بی ادب دانشگاه ناراحت شدم‏!دیگه اصابم خرد شد‏!‏




همیشه سعی میکنم حرف زدنم طوری باشه که کسی رو ناراحت نکنم !
ببخشید دیگه ... .
دخترکوچولو
ببین برادر من! یا خیلی قضیه رو جدی گرفتی یا... اینا اصن برا من مهم نیست و ارزش اینو نداره که من بخوام برات خبرساز بشم حتی در این حد که میتونم بگم بیخیال وبلاگ خودتو وبلاگ آقایون‏!‏‏ این آقایون که میگی خیلیاشون بادی به هرجهتن‏!‏ شاید دوروز دیگه خودشون بیان بگن همین خوب و خوشگله‏!‏‏!‏‏!‏ والسلام




چرا بد برداشت میکنی خواهر من .
دخترکوچولو
سلام همچین می گی انگار من میشناسمت‏‏!‏ همین فردا به بچه های مسجد و شورای صنفی و انجمن وکلأ به بهشتی‏‏(رئیس دانشگاه‏)هم میگم نترس برادر‏!بین خودتو خودتو خودت بمونه‏!‏ به کسی نمیگم... حالا این سایته براچی هس؟الان بگو‏!‏ راستی ازبچه های "سوزنبان‏"‏ی؟این هفته نامه که پخش میشه‏!یا "نسل نو‏"‏توش یه بار دیدم نوشته "دق‏"‏




سلام
نه منظورمم اینه که حتی کسی متوجه نشه طراح اون وب وبلاگ منه ! مشکلات درست میشه !
نه بابا ما جدیدا رو تو سوزنبان راه نمیدن ! فصل نو دیگه چیه ؟!
ایده دق از یکی از بچه هاس ؛ حالا اون از کجا آورده نمیدونم .
دخترکوچولو
این سایته که داری طراحیش میکنی براچیه؟




هااان !
به کسی نگی طراحش منماااا ! بین خودمون بمونه .
فقط قالبش با منه ! بذار راه بیفته ؛ متوجه میشی !
SMS
من آدرسی ندارم.
از وب شما خوشم اومد. بابت تشکر و قدردانی نظر دادم.




واوووو ! ممنونم ازتون
خب لااقل آدرس ایمیلی ؛ چیزی ؟!
یاد
سلام مجدد

راستش داشتم توی یکی از وبهای دوستانم گشتی میزدم, بعد اتفاقی وارد وبتون شدم...
هم اسم وبتون وهم اون غزل معرکه مزید بر علت شد که ....




و سلام
ممنونم
دخترکوچولو
سلام خوبی؟عمران 91 دانشگاه قمی؟




سلام
خوبم ؛ شما خوبید؟
بله ؛ چطور ؟!
یاد
سلام

اتفاقی اومدم وبتون اما خوشم اومد...
خیلی قشنگه...
خیلی...




سلام
جدی ؟! خب میشه بدونم چطوری اتفاق افتاد ؟
چشماتون قشنگ میبینه
ســـایه
سلام دوست عزیز ممنون از حضورت ممنون که وقت گذاشتی و نظرت رو گفتی .

وبلاگ شما هم خیلی متفاوت مخصوصا قالبش خاص و تک موفق باشی .




سلام
خواهش میکنم
ممنونم
نگار
چه وبلاگ زیبایی داری تبریک




ممنونم
آدرس نذاشتین ؟!
MiLaD;)
منم کارم طراحی سایتو قالب و ایناست ایدیمو ادد کن اگه خواستی




باوشه !
MiLaD;)
عادته دیگه.راستی اهگ وبت قشنگه




ممنونم
MiLaD;)
شلام .خب دادا من8سال تو نتم همش انگلیسی تایپ میکنم فارسی زیاد تایپ نمیکنم




سلام !
خب چرا ؟! مگه اینجا محیط فارسی نیس ! چرا فارسی رو با انگلیسی تایپ میکنی ؟!
سپیدار
بعله دور از جون شما !

اوهوم کد اونم از وبلاگ داداش مجید خودتون گرفتم ! دستشون ندرده !





کارش حرف نداره ... !
مــــجتبـــی
سلام
خوبی داداش
همشری هم که هستیم




سلام
خوبم دادا ، ممنون ؛ شما خوبی ؟!
جدی؟ خب پس ؛ چرا آدرس نذاشتین ؟!؟!؟!
سپیدار
سلامون علیکم !

واسه این نوشتم لینک نمی کنم چون بعضیا میان لینک میشن و در میرن !
در حقیقت لینک می کنم ولی هرکسی رو که خودم دلم بخواد !




علیکوم السلام
آره ؛ بعضیا واسه اینکه رتبه شون نو گوگل بره بالا از این کارا میکنن !
اینطوری بهتره ...
MiLaD;)
Are bad niSt hamin ke Linkash kharab nmishe khobe




مگه نگفتم فارسی بنویس !
آهان . ممنون
MiLaD;)
slm dada nokaram, webe toam ghashange na dada hajmeshon kame .Rasti link shodi linkam kooon




سلام
اول از همه داشم ؛ فارسی بنویس ! دی !
رو چشم
سایه
چقد قضیه تو قضیه شد، بی خیالی درد نیس. وقتی بی خیالی یعنی از هفت دولت آزادی.
درست یادته، تو دبیرستان یه همچین توضیحی درمورد فعل ها داده.




دیگه ببخشید !
گاهی به خاطر بیخیالیت خیلی ها ترکت میکنن !
ممنون
SMS
عالی بود




شما ؟!
آدرس نذاشتین؟!؟!
0ــائــ בه
Vase Khodeshun Avaz Mikonan:-??
Ba Eshgh o Alaghe:-??
MerC K Sar Zadin :)




آهان ! پس دنیای خودشون !
ممنونم
ZaHrA.z
وفای شمع را نازم که بعد از سوختن به صد خاکستری در دامن پروانه میریزد
نه چو انسان که بعد از رفتن همدم گل عشقش درون دامن بیگانه میریزد ..

سلام ..
ممنون که اومدید وبم ..
طرح قالبتون جالبه ..





سلام
ممنونم
سایه
فک کنم شعر خیلی دوس داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بی خیال باش تا یادت بره که دلگیری. بخند تا دنیا بهت بخنده.




آره ؛ دوست داشتم . بعد یه قضیه ای گذاشتمش کنار و یک سالی نرفتم پی اش ! تا اینکه حدود سه چهار هفته پیش باز طی یه قضیه دیگه دوباره رفتم سراغش ...


گاهی اوقات بیخیالی همه دردت میشه !
سپیدار
نه آقا همینطوری اونو گفتم نمیخواد عوضش کنی خوبه !




نه ؛ خیلی وقته هستش !
من گفتم هر وقت وقت کردم
سپیدار
قالب خیلی قشنگه !
وبت آرومه!

الان اینی که آقاهه رو وبت می خونه دقیقا بهش چی میگن ! مداحی ، دکلمه!! نمی دونم چی میگن ولی اینو چند وقت پیش دوستم بهم داده بود ! فقط تو خلوت می گوشمش ! چون حتما اشکم درمیاد !




ممنونم ؛ چشماتون قشنگ میبینه
درست نمیدونم . ولی مداحی بیشتر بهش میخوره . یهو همه جا گل کرد .. .
ببخشید دیگه ؛ وقت بکنم عوضش میکنم
سپیدار
سلام

نه آقا اون ادامه مطلبم خاطره نبود همینطوری خوشم اومد ازش گذاشتم !




سلام
که اینطور
مصطفی
هیچی! شعری دادی منم کامنتی گذاشتم همین!




آخه شعر سعیدیا ( هه ؛ چه باحال) کجا و شعر شوما کجا ؟! هان ؟!
مصطفی
گفته بودم که اگر بوسه دهی توبه کنم. بعد از این بوسه دگر هیچ گناهی نکنم. بوسه دادی و چو برخاست لبت از لب من توبه کردم که دگر توبه بی جا نکنم...

+ دلگیریت رو به پای همه ی دنیا نبند! هنوز هستند آدمایی که...





الان دقیقا منظورت چی بود؟!

+آره ؛ حق باتوئه .
✶ آنــوشــڪـــآ ✶
والا با مشکی ام شاید قشنگ بشه خوبه :)




بالاخره چیکار کنم ؟! خاکستری یا مشکی ؟؟!
✶ آنــوشــڪـــآ ✶
سلام خوبی؟

درگیر چیش بودی؟

وبلاگت روز به روز خوشگلتر میشه ها




سلام
درگیر طراحیش .
ممنونم
Niaz
ولی به هر حال طرفمون را دیدیم...
یک چیز دیجه هم می خواستم بجم یادم رفت...از ذهنم پرید..
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مس تنهایی ماه...فکر نکنم کسی بتونه تنهایی ماه را لمس کنه چون تنهایی الان خیلی معنی داره وبیسترسون هم اشتباهه




هدی
سلام ......
مطالبت قشنگه !!
خوشحال میشم به منم سر بزنی !!




سلام
ممنون
Copyright (©) 2012-2015
All Rights Reserved.
کپی رایت (©) ۱۳۹۰-۱۳۹۴
تمامی حقوق محفوظ است
قالب شماره 13
نسخه 1.0
طراحی و اجرا در مرداد 95
کدنویسی تنها با html و css
کپی نکنید ، درخواست کنید کد خدمتتان تقدیم می شود !