21 : گرفتگی حال !
21 : گرفتگی حال !

کی شعر تر انگیزد خاطر که حزین باشد

                                        یک نکته از این معنی گفتیم و همین باشد

از لــعل تــو گــر یــابم انــگشتری زنــــهار

                                        صـد مــلک ســلیمــانم در زیــر نــگین باشد

غـمناک نباید بود از طعن حـسود ای دل

                                        شـــاید کــه چـو وابینی خیر تو در این باشد

هر کو نکند فهمی زین کلک خیال انگیز

                                        نقشش بــه حرام ار خود صورتگر چین باشد

جام می و خون دل هر یک به کسی دادند

                                        در  دایـــره  قـــسمت  اوضـاع  چنین  باشد

در کــار گـــلاب و گــل حــــکم ازلی این بود

                                        کـــاین شاهد بــازاری وان پرده نشین باشد

آن نیست کــه حـافظ را رندی بشد از خاطر

                                        کـــاین ســــابقه پیشین تا روز پسین باشد

حافظ شیرازی     

          

والپیپر طبیعت + تصویر پرنده + پرنده + گل + تصویر گل + والپیپیر پرنده

سلام

حال و اوضاع آدم که خراب باشه ؛ اون وقتها که هیچ چیزی نمیتونه آدم رو آروم کنه ؛ بعضی چیزها مثله غزل بالا چنان آرامشی به آدم میده که انگار هیچ نگرانی وجود نداره .

پاورقی :

1 - از سر درس رفتم به مهمونا میوه تعارف کنم ؛ خودکار تو دستمه ! میگن انگار خیلی مشغول درسی ، تو دلم میگم کاش درس باشه !

2 - آقا سعید ( استاد ریاضی ) رحم هم خوب چیزه هاآ ! ( خودمونیم چندان هم سخت نبود ؛ از عدم دقت خودم بود ! )

يكشنبه ۱۷ دی ۹۱ ساعت ۰۴:۳۵
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
فرلز
گفتی دوستت دارم

و من به خیابان رفتم !

فضای اتاق برای پرواز کافی نبود...


سلام دوست خوبم

ممنون از وبلاگم بازدید میکنید

بله کارای خودم البته اگر خوب باشن

نیمه سیب سقراطی
سلام

صبحی همینجوری حافظ باز کردم این غزل اومد
یادتون افتادم یوهو !




سلام
چه تفاهمی داریم منو جناب حافظ
صدای هشت
سلام
پیرو فرمایش شما در نظرات در خصوص حجم خیال :
ز خیال تا خصال چیزی در حدود اراده است . که بهره من به اندازه ای نیست که باید .




سلام
من به توانایی شما در مدت کم واقف نیستم ؛ اما به هر حال در حدی هست که تحسین برانگیز باشه .
صدای هشت
سلام
پیرو نظر گرانقدرتان:
سر به هوا و هوا در سر



سلام
بله ؛ چه زیبا ... .
صدای 8
سلام هشت سال پیش قدمهایم شکست . نشستم . نگاه کردم . همه آنچه کردم . و همینک با هوای از هشت سال دفاع و نگاه به گنبدی که هشتمین نور دارد به بند هشتم از زندان شعر تلخی هایم نظر میگذارم . راستی از اینکه برخلاف دیگران به وبلاگم نظر زدید ممنونم .




اوهوم ؛ پس قضیه اینه !
خواهش میکنم
صدای هشت
سلام
وقت بخیر و البته به حق ..




سلام
ان شاء الله .
بهاره
درد را از هر سو نوشتم درد بود.
سلام خوبی ببخشید چند روز نبودم پروژه دارم باید تحویلشون بدمواسه همی نمیتونم زیاد بیام اینجا...
خوشحالم فراموشم نمیکنی...
شمارو هم درک میکنم چون خودم دارم میکشم..




...
سلام
خوبم ، ممنون .
نه بابا ، بیخیال .
هی ... .
علی
سلام

من اینو تو یه اهنگ فک کنم علی سنتوری بود شنیدم خوشم اومد نوشتم

همچین بد هم نمیگه کلا زندگیم اتصالی داره بیشتر غمگینم اما در برخورد با دیگران شادم

امیدوارم جوابم کافی باشه

وبت خیلی خوشم اومد مخصوصا قالب

خیلی خوشم اومد ایول قالب سازی

ادت میکنم اگه سوالی و اگه دوست داشتی دانشت رو با ما در میون بزاری جوابمون بدی

اینشالا سایت قالب سازیتم جدا بشه و ادرس اختصاصی گیرت بیاد

کلا پروفایلتم خوندم اما الات دیگه پر حرفی میشه بقیش واسه بد فعلا

راستی دوست دارم تبادل لینک کنیم دوست داشتی خبرم کن




سلام
اوهوم !
نچ ؛ الان جواب من نشد که !

ممنون ؛ قابل شما رو نداره .
خوشحال میشم ؛ ولی ما که چیزی حالیمون نس
ایشالا .
رو چشم
سجاد
سلام وب خوشگلی داری خوشحال میشم ه منم سر بزنی




سلام
ممنونم .
چشم .
㋡ عاشقانه ها ㋡
سلام
ممنون
ماجور باشید




سلام
پریسا
علیک سلام
مرسی، ایشالا قسمت شمام بشه




سلام
ایشالا .
پریسا
ممنون از حضورت
م.کمند
هر کو نکند فهمی زین کلک خیال انگیز

نقشش بــه حرام ار خود صورتگر چین باشد

دوسش دارم...
-------------------------------------------------
هنگامی که مهتاب شب هام منو شکست فهمیدم هرعشقی لیاقت نمیخواد،اعصاب میخواد!
㋡ عاشقانه ها ㋡
منم یه هفته نبودم
نشد در نبود شما صفا کنیم




چقد خوب
امیررضا
خسرو شکیباییه نمیشنلسیش؟




آهان !
یاد
سلام

به احترام محمد زمین تبسم کرد

تو آمدی و جهان دست و پای خود گم کرد

و اما هنگامی که رفت...

التماس دعا.




سلام

محتاجیم به دعا
دخترکوچولو
ببخشید سلام‏!‏‏!‏




سلام
دختر کوچولو
خوبه:‏)‏‏)‏‏)‏‏!‏‏!‏‏!‏




چه خوب که خوبه !
㋡ عاشقانه ها ㋡
دوباره می سرایمت تو را که شاعرانه ای
بهانه می کند دلم تو را که بی بهانه ای
همیشه چشم های تو دلیل شعرهای من
میان این همه غزل فقط تو عاشقانه ای
خدا تو را نیافرید مگر برای قلب من
که از تبار صبحی و زلال صادقانه ای
بخند خنده های تو بهانه ی ترانه هاست
دلیل هر سکوتی و شروع هر ترانه ای
تو ضربدر دل منی و حاصل شما غزل
همیشه جذر تو منم تویی که بی کرانه ای
نهاد بی گزاره ای اگر چه بی خبر ولی
رسیدی و برای من همیشه جاودانه ای




ممنونم
سایه
من با این شعر خاطرات زیادی دارم.




چه خوب
میشه یکیشو برا ما تعریف کنین ؟!
سپیدار
سلام علی آقا خان دایی گرام !

خوب هستش احوالات شریفتون ؟

خوش میگذره با امتحانات و ایناااا !

چه جالب که میگی سرم شلوغه و این غزل رو خوندم ! من خودم هیچ وقت سراغ کتابای شعر نمیرم هرچی هم بخونم تو وبای شماهاست !!




سلام
بله ؛ احوالات خوبن ؛ سلام دارن خدمتتون
آره ؛ چه جورم خوش میگذره
دم ماها گرم
م.کمند
سلام
زیباست....




سلام
بله ... .
دخترکوچولو
چه جالب‏!‏ میخواستم رتبه پذیرش دانشگاهو بدونم




چیش جالبه ؟
آهان
شادی پرسپولیسی
نمیدونیییییییییییییییی؟ همه میدونن پرسپولیس ما نفت تهران رو برده گرفتی مطلبو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟




نه ه ه ؟!
آخه من اهل فوتبال و این چیزا نیستم !
س ع ی د
وب جالبی داری....
غالبتم کهـــ فوق العادس.....
بازم بم سر بزن که خیلی خوشال میشم....




ممنونم
ترنم
گاهی وسط یک فکرگاهی وسط یک خیابان سردت می کنند داغت می کنند رگ خوابت را بلدند زمینت می زنند مرسی از وبلاگ زیباتون
دخترکوچولو
ممنون از نظرت اما من ازچیزی گله نکردم‏!‏ (البت گاهی چرا اما نه همیشه‏)‏
قبول کن تحمل ی چیزایی تو زندگی واقعأ سخته‏!‏
مقاومت هم دادیم هی بد نبود‏!‏





آره ؛ قبول دارم .
خدا رو شکر .
دختر کوچولو
سلام مجدد
ممنون اصابم به شدت خرابه‏!‏
تو این هاگیر وا گیر فردا امتحان مقاومت داریم‏!‏
ریاضی چطور بود؟




سلام
ای بابا ؛ چرا ؟
ان شاءالله به خوبی از پسش بر میایید
خوب بود ؛ اگه نیفتم
ع
یه کوچلو برو دکتر خودتو نشون بده شاید درست شد خدا رو چه دیدی

البته که به عینکت مربوط نمیشه
بیشتر مال مالیخولیای بودنت و دید ذهنیته




بله ؟!
معذرت میخوام ؛ شما ؟!
اولا من عینکی نیستم ؛ دوما چی درست میشه ؟!
اصن درباره چی صحبت میکنین ؟!
دخترکوچولو
سلام خوبی؟چه خبر؟
درس نیس پس چیه؟
امتحاناخوبه؟
من که مشغول امتحانام نمیتوونم خیلی بیام




سلام
خوبم ؛ ممنون
یه چیزایی هس دیگه !
خوبن ؛ سلام دارن خدمتتون
کار خوبی میکنین
صَهبآ:)

============
میدونم غمناک.ولی گاهی وقتا واسه خودم پیش میاد

که به خودم میگم اون چه کاری بود کردی و خاطره ی اون کار

مثل یه مین تو ذهنم میترکهـ:|




تعبیر جالبیه .
صَهبآ:)
میدونم همه بهم میگن لبخند شیرینی داری
آخه مگه مجبوره!ترانه هاش رو به یکی که کار بلده بسپره!
آره اصلا موزیک وبم جنبه ی لالایی داره

نگفتم فقط آروم شاد هم خوبهراستش من زیاد به نوع موزیک فکر نمیکنم
انواع موزیک فقط قشنگ باشه
راستی این شعر از جناب حافظ خیلی قشنگ بود




الهی
...

بله ؛ میدونم .
خواهش میکنم ؛ قابل شما رو نداره !
یاد
سلام

غـمناک نباید بود از طعن حـسود ای دل//شـــاید کــه چـو وابینی خیر تو در این باشد

واقعا از کجا خبر داریم که خیرمون تو چیه؟!

خیلی عالیه...
البته آرامشی که توی قرآن هست رو من به جد توی هیچ جای دیگه ای ندیدم...

انشالله توی امتحانا موفق باشید...نه! در کل زندگی...




سلام
آره ؛ دقیقا همین بیت ... .
قرآن که جای بحث نیست ؛ من فقط نخواستم ریا بشه
ما که مثه شما با قرآن آشنا نیستم .

ممنونم ؛ شمام همینطور .
نیمه سیب سقراطی
سلام

شـــاید کــه چـو وابینی خیر تو در این باشد ...
آخ که چقدر به دلم نشست ... خیلی خیلی

1 : آی گفتی ! کاش درس باشه لعنتی ! کاش ...




سلام
آره ؛ همین جاش بود که حسابی به من حال داد

1: اوه ! آره ... .
صَهبآ:)
آره اشتباهی باز بود
میگم شما هم جغرافیا زیاد دوست دارینا
شمال شرقی وب!!آره خودم هم خیلی دوسش دارم
اصلا اون شکلکه منم که دارم لبخند میزنم
آخه متن آهنگ ترانه آخر اصلا نظم و هماهنگی نداشت.خیلی هم غمگین بود.
ولی جالبه ها اسم ترک آخر آلبوم بیتٍ آخره،خلاقیت!
من اصولا موزیک خیلی غمگین دوست ندارم
آروم دوست دارم،ولی زیادی شاد و زیادی غمگین نه





نه بابا منو جغراقیا ؛ بیخیال .
آوهوم !
kimia
slm faghad mitonam begam mamnon k ehteram gozashti o khondi
merc




سلام
forood
سلام داداش گلم.خوبی؟
حواست باشه دیگه با خودکار نری میوه تعارف کنی.
ببخشید.میدونم خیلی وقته سر نزدم.عذر میخوام.آجی کوچولوتو میبخشی؟




سلام
ممنونم ، خوبم
باشه !
ای بابا ؛ این چه حرفیه ... ! خب امتحاناس دیگه .
سپیدار
ســــــــلام آقای پر مشغله !


خوب هستین ؟


هی وای ِ من !!! یادت رفته چی میخواستی بنویسی !!!
دراین حد ذهنت مشغوله یعنی !!!

عکست قشنگه مثل همیشه




سلام
بله ؛ خوبم ، ممنون .

آره ! اصن حافظه ام تعطیل بود !
ممنونم ؛ قابل شما رو نداره .
سایه
سلام.
قپبلش یه چیزی بگم: این هلو نیست هلو هست.
آهان گرفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اینجانب رفته بودم هواخوری.
حالا شما خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
راسی شما خودت گلی کادو نمیخواد.
فک کنم فقط واسه تو این طوریه چون کس دیگه ای این حرف رو بهم نزد.
من قسمت اول پاورقی رو نفهمیدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




سلام
قبلش : آهان
هوا خوری ؛ با کی ؟
ممنون ؛ به لطف شما خوبم .

صب کن بیام قشنگ بررسی کنم ببینم مشکلم از کجاس !
چیز مهمی نیس .
صَهبآ:)
سلام

ممنون

فکر کنم اول شدم

حباب محسن یگانه هم قشنگه

تمام ترک هاش بجز ترک آخر !




سلام

آره ؛ تبریک میگم
آخری چرا ؟!
Copyright (©) 2012-2015
All Rights Reserved.
کپی رایت (©) ۱۳۹۰-۱۳۹۴
تمامی حقوق محفوظ است
قالب شماره 13
نسخه 1.0
طراحی و اجرا در مرداد 95
کدنویسی تنها با html و css
کپی نکنید ، درخواست کنید کد خدمتتان تقدیم می شود !