25 : خوش بود گر محک تجربه آید به میان
25 : خوش بود گر محک تجربه آید به میان

تــا دل مسکین مـــن در کــار تست              آرزوی  جـــان  مــن   دیــــدار   تست

جــان و دل در کــار تــو کــردم فــدا              کــار مــن ایــن بــود دیـگر کــــار تست

بـا تـو نتـوان کـرد دســـت اندر کـمر               هرچه خواهی کن که دولت یار تست

دل  تــرا  دادم و گـر جــان  بــایدت               هــم فــدای لــعــل شــکــربــار تست

شایدم گر جان و دل از دست رفت               ایــمــنــم انــدی کــه در زنــهـار تست

انوری              

 

عکس + عکس گل + عکس طبیعت + گل + گل صورتی + hd

نقد صوفی نه همه صافی بی​غش باشد

                                          ای  بسا  خرقه  که  مستوجب آتش باشد

صوفی ما که ز ورد سحری مست شدی

                                          شامگاهش نگران باش که سرخوش باشد

خوش بود گر محک  تجربه  آید  به  میان

                                          تا سیه روی شود هر که در  او غش باشد

خط ساقی گر از این گونه زند نقش بر آب

                                          ای بسا رخ  که  به  خونابه  منقش  باشد

نــاز  پرورد  تــنعم  نـــبرد  راه  به  دوست

                                         عــاشقی  شیوه  رنـدان  بــلاکـش  باشد

غـم  دنیی  دنی  چند  خوری  باده  بخور

                                         حیف باشد  دل  دانا  که  مشوش  باشد

دلق  و  سجاده  حافظ  ببرد  باده فروش

                                         گر  شرابش ز کف ساقی مه وش  باشد

حافظ شیرازی                 

عکس + عکس طبیعت + پرتو خورشید + درخت + جنگل + درخشش خورشید + hd




دادم و بستم بند آن سنگ گران
غـافلم  از  گـذرگاه  فصل  خران

گذشتم و  ندانستم بر خم این پیج
چه  هراج ها کرده اند دوره گردان
                                                  امضا : علی
                                                  جمعه 13 بهمن 91
                                                   ساعت 00:20
پاورقی :

1- من میدانم و این دل بی خواب
    من میمانم و این دل خراب

2- حرفم را با شعر گفتم ؛ آنکه باید ، میفهمد .

يكشنبه ۱۵ بهمن ۹۱ ساعت ۰۵:۳۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ازیتا
وبت زیبا بود مخصوصا قالبت ❤
نیمه سیب سقراطی
دورد بر شما

خوبم مرسی از لطفت

قصدشو که دارم ... به زودی زود

خیلی ممنونم .
اون کد قبلی من خیلی یهو لق میزد !
واسه شما بهتره
واسه اینکه راضی باشید لینک ات هم دادم




درود .


منتظرم .

خواهش میکنم .
نه بابا ؛ همین که راضی باشین بسه
نیمه سیب سقراطی
من واسه افکت عکس هام یه چیزی می خوام که وقتی بری روی عکس نه مات بشه و نه روشن فقط و فقط کج بشه !!!
هر چی هم تو نت گشتم چیزی پیدا نکردم !
اینجام نبود




اضافه شد .
یاد
سلام

عکس اولم رنگ بندیشو دوست دارم... آرامش خاصی داره...
راجع به عکس دوم گفته بود، گفتم الان عکس اول ناراحت شده حتما

چرا آپ نمیکنین؟ هر سری با این غزل های زیبا که میذارین کلی خوشحال میشم!!!




سلام



چشم ؛ لطف دارین
نیمه سیب سقراطی
آقا این چند پست اخیر با این همه شعر و شاعری و گل و بلبل و اینا بودار ِ آآآآآآآآآآآآ





حالا که اینطوره ؛ پست بعدی صرفا متنه ...
دخترکوچولو
آقا پروژه تمام




بسلامتی
ستاره
ممنون بهم سر زدی




خواهش میکنم .
مونارک
سلام


آن غالیه‌خط گر سوی ما نامه نوشتی

گردون ورق هستی ما درننوشتی


هر چند که هجران ثمر وصل برآرد

دهقان جهان کاش که این تخم نکشتی


آمرزش نقد است کسی را که در این جا

یاریست چو حوری و سرایی چو بهشتی


در مصطبه‌ی عشق تنعم نتوان کرد

چون بالش زر نیست بسازیم به خشتی


مفروش به باغ ارم و نخوت شداد

یک شیشه می و نوش لبی و لب کشتی


"تا کی غم دنیای دنی ای دل دانا

حیف است ز خوبی که شود عاشق زشتی"


آلودگی خرقه خرابی جهان است

کو راهروی، اهل دلی، پاک سرشتی؟


از دست چرا هِشت سر زلف تو حافظ؟

تقدیر چنین بود؛ چه کردی که نَهِشتی؟
-------------
کیف کردم با دوتا شعری که گذاشتین...
تشکر





ممنونم بابت این غزل
خواهش میکنم ...
forood
نه نه زیاد شیطون نیستم...
ریاضی بیــــ20ســت




فقط ی خورده
آفرین
فرشته
سلام مرسی شما خوبی؟
درس هیچی نپرس
خواهش میکنم




سلام
ممنونم ؛ خوبم
چرا ؟!
یاد
نــاز پرورد تــنعم نـــبرد راه به دوست
عــاشقی شیوه رنـدان بــلاکـش باشد

سلام
این عکس پایینیه یه حسی شبیه امید رو به آدم القا میکنه!
(نمی دونم شاید برای من اینجوریه! ولی خیلی زیباست...)





سلام
اتفاقا منم همچین احساسی دارم و به خاطر همین گذاشتم ... .
مصطفا
اونی که باید بفهمه میفهمه خیلی هم خوب میفهمه!




آره
ولی جدا از این ؛ منظورم این بود که هر کس به اندازه خودش متوجه میشه ؛ از جمله خودم !
فراز
هوای دیده بارانیست

فضای سینه دلگیر است

بیا

تنها تو مرا یارا باش

تو ای زیبایی مطلق

تو ای مولای شعر من

سلام

آپم





سلام
ممنونم
ارزو
نمیدونم ایا شکست خوردم؟نه نخوردم
نمیدونم شایدم خوردم




جالبه ؛ خودتون نمیدونین !!
ارزو
وقــــتــــــــی تــــــمـــــــام راه را آمــــــــدم
وقــــــــتی کـــه تــا تـــــو هـــیـــچ نــــمـــانــــده بـــــود
چـــــــــقـــــــدر دیــــر یـــــــادش آمــــد " خــــــــــدا" !!!
کـــــــــــه قــــــــســــــــمــــــ ـــت هــــــــــــم نـــبــــودـــیم
احمدلی
سلام
کس چو حافظ نگشاد از رخ اندیشه نقاب
تا سر زلف سخن را به قلم شانه زدند

معلومه که حافظ باید بی عیب باشه اگه عیبی داشت که حافظ نبود که

همچنان پر شور و هم چنان خلاق وهمچنان.....
این همه انرزی رو واقعا تحسین میکنم
خسته نباشین علی اقا




سلام
ممنونم ازتون
بعله ... .

اختیار دارین ؛ سلامت باشین
سپیدار
سلام

اومدم یه چاق سلامتی بکنم ! امیدوارم ایام به کامت باشه !




سلام

سلامت باشین ممنونم .
یاد
صوفی ما که ز ورد سحری مست شدی

شامگاهش نگران باش که سرخوش باشد

جدا که حرف توی این غزلها نیست!!!

سلام
آفرین به این سلیقه!
گاهی وقتا یه شعر زیبا حال آدمو از صدتا دارو بیشتر بهبود میبخشه...





سلام
موافقم باهاتون ... .
سپیدار
ســـــــــلام

اقا میگم دیگه این دفعه چیزی ننوشته بودی، کلی تمرکز کردم رو شعرا !

واااااااااااااااااااااااااااااااااای شاید باورت نشه ها ولی من عااااااااشق این عکساییم که میذاری!خیلی خوشگلن




سلام

مگه اینکه اینطوری مجبور بشین یه نگاهی به شعرا بندازین
تفسیر شعر ها رو هم میتونم بذارم ؟

خواهش میکنم ؛ قابل شما رو نداره ؛ ایندفعه هم یکم حجمشون بالا بود . به بزرگی خودتون ببخشین .
دخترکوچولو
خط ساقی گر از این گونه زند نقش بر آب /ای بسا رخ که به خونابه منقش باشد‏"‏: لایک حافظ:‏)‏‏)‏‏‏)‏‏)‏‏)‏
تو میمانی و این دل بی جواب
تو میمانی و این دل خراب...
...






ناز پرورد تنعم نبرد راه به دوست / عاشقی شیوه رندان بلاکش باشد
ممنونم
جالب تر شد ... .
Copyright (©) 2012-2015
All Rights Reserved.
کپی رایت (©) ۱۳۹۰-۱۳۹۴
تمامی حقوق محفوظ است
قالب شماره 13
نسخه 1.0
طراحی و اجرا در مرداد 95
کدنویسی تنها با html و css
کپی نکنید ، درخواست کنید کد خدمتتان تقدیم می شود !