26 : ارزش
26 : ارزش

با خواندن کلمه "ارزش" معنا هایی از قبیل قیمت و هزینه ، ارج و بها و یا اعتبار به ذهن میآید . این روزها ارزش معنایی ژرف تر پیدا کرده است که در برابر آرمان قرار داده میشود . آرمان ؛ اعتباری است بر هویت و معنا و هدف ِ یک چیز .

اما در گفتگوی روزمره ی برخی ، ارزش به بی ارزشی ها ، و بی ارزشی به ارزش اطلاق میشود . اینان توجه نمیکنند که ارزش نهادن بر ارزشی که توسط سنت و آیین ایجاد شده است ؛ خود ، نوعی ارزش است . سنت همان فرهنگ و آداب و رسوم است که در جوامع ، از گذشته تا کنون به وجود آمده و مورد قبول مردمان قرار گرفته است . مگر آنکه سنت و آیین مورد پذیرش آن برخی نباشد ؛ که این بحثی دیگر است که به تفکر اندیشه هرکس مربوط میشود .

 امضا : محمد علی             

گل + والپیپر + hd + سنگ + گل صورتی + گلبرگ

پاورقی :

1- طرف میگه چرا مثه بچه مدرسه ای ها هفته اول ترم رفتی دانشگاه ؟ بهش میگم این کار ارزش نهادن بر ارزشی است که برتو قائل اند ! طرف هنگ میکنه ... !

سه شنبه ۲۴ بهمن ۹۱ ساعت ۲۲:۰۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نگاه
خدایا
خواستم بگویم تنهایم
اما نگاه خندانت ، مرا شرمگین کرد
چه کسی بهتر از تــو ؟!
arash
وبلاگت فوق العادست

علی
پاسخ:
اختیار داری داداش ...
  • سه شنبه ۱۷ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۳:۴۶
  • افسانه
    سلام وبت خیلی عالیه مخصوصا عکساش........




    سلام
    ممنونم .
    مصطفا
    ^^^^^^^^^^^################^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^#####################^^^^^^^^^^
    ^^^^^^######^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^^^
    ^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^
    ^^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^^
    ^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^
    ^^####^^^^^####^^^^^^^^^###^^^^^###^^^^
    ^^###^^^^^######^^^^^^^###^^^^^^####^^^
    ^####^^^^^######^^^^^^###^^^^^^^^###^^^
    ^###^^^^^^^####^^^^^^###^^^^^^^^^####^^
    ^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^
    ^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^
    ^###^^^^##^^^^^^^^^^^^^^^^^##^^^^^###^^
    ^###^^^^###^^^^^^^^^^^^^^^^##^^^^####^^
    ^####^^^^###^^^^^^^^^^^^^^###^^^^###^^^
    ^^###^^^^####^^^^^^^^^^^####^^^^####^^^
    ^^####^^^^#####^^^^^^^#####^^^^^###^^^^
    ^^^####^^^^###############^^^^#####^^^^
    ^^^^####^^^^^###########^^^^^#####^^^^^
    ^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^
    ^^^^^^#########################^^^^^^^^
    آپم!
    سپیدار
    سلام !

    خوب چرا علی صدات می کنن !!!!!!!!!!!!
    بگوکامل بگن اسمتو !!!!

    + منم امروز به هوای هفته پییش که دوشنبه رفته بودیم دانشگاه ، هلک و هلک ساعت 7 پاشدم رفتم !!!! بعد فهمیدم امروز یکشنبه است و ما 8 تا 10 کلاس نداریم !!!!!!!!!!!1




    سلام

    دقیق نمیدونم ؛ شاید چون راحت تره ؛ من دوس دارم که متفاوت صدام کنن !!
    +
    یاد
    سلام

    چرا پس این سری شعر نذاشتیییییید؟

    ولی متنتونو خیلیییییییییی قبول دارم!
    ممنون بخاطر وب خوبتون...
    +
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------

    خطاب به صدای هست:
    "سه نقطه حرفی به وسعت نهایت بی نهایت دارد!!
    گاه هم وسعتی تحلیل ناپذیر..."




    سلام

    ان شاءالله پست بعدی ؛ میگفتن این همه شعر یکم بوداره
    خواهش میکنم ؛ خوب میبینین!
    -------
    بسیار عالی
    ✖فــــرشتـــــــه ✖
    اب وهوا خوبه خانوادم خوبن سلام دارن خدمتتون

    مرسی منم برات ارزوی موفقیت میکنم

    پاورقیتم باحال بود




    خداروشکر
    ممنونم
    صدای هشت
    سلام گرامی لحظات دید متفاوتم
    از اینکه من رو لینک کردید چند حال دارم
    1- شادمانی و 2- شرمساری که بنا بر لینکستان ندارم و الا در صدر و ذیل وب شما بود و بس .




    سلام
    اختیار دارین
    برای من باعث افتخاره
    سپیدار
    ســــــــــــــــــــــلام مستر علی !!!

    راستی تو چرا تو نظرات اسم کاملت رو نمی نویسی ! فقط می نویسی علی ؟!!! (فضول رو بردند جهنم گفتند شاهدت کیه گفت دمم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

    پاورقی خیلی باحال بود !!!

    ما نیز سخن مصطفا رو که از جایی کِش رفته لایک می کنیم !!!

    عکس هم که مثل همیشه عالیه ! میگم خیلی خوبه ها سمت چپ عکسا تقریبا خالیه سمت راست گله بعد ولی میذاری رو بک گراند خیلی خوب میشه !!!


    من از مدیریت بابت این همه توجه و اهتمام در انتخاب عکس های باکیفیت تشکر به عمل می آورم !! نخطه !!!




    سلام میسیز

    چون که زیرا
    بیرون همه علی صدام میکنن !
    ثبت میشه
    آره دیگه ؛ قابل شما رو نداره !
    ممنونم
    صدای هشت
    سلام علی جان
    سه نقطه متغییر است .
    تورا دوست دارم
    تورا چشم دارم
    تورا در نظر دارم و ...
    که تعریف این سه نقطه با خود مخاطب است و رابطه ای که با هست .




    سلام
    بسیار عالی ؛ ممنونم
    مصطفا
    در جایی که ارزش ها عوض شوند عوضی ها باارزش می شوند...




    چه عجب شما قدم رنجه فرمودین
    صدای8
    سلام
    بیماری ام را به روی دریا اگر بنویسم ، تمام ماهی ها دق مرگ میشوند . پس خودت با ذره ای نگاه حلش کن که کار به دریا و آسمان نرسد...




    سلام
    فرزندآدم
    سلام برخی ، ارزش به بی ارزشی ها ، و بی ارزشی به ارزش اطلاق میشود.
    جمله پرمعنایی است........
    ممنونم




    سلام
    م.کمند
    دلم از نبودنش پر است ، آنقدر که اضافه اش از چشمانم میچکد !

    رها شده
    سلام پس از مدت ها اپم




    سلام .
    fereshteh
    خو اخه به هر کی میرسم از درس میپرسه شب و روزم شده درس
    احمدلی
    اهم
    خوبه
    قبول دارم
    مونارک
    سلام

    بـــــــله...الان بعضی از ارزش ها از نظر عده ای ارزش نیستن.




    سلام
    بله ... .
    نیمه سیب سقراطی
    ارزش نهادن بر ارزشی است که برتو قائل اند !

    چه به دلم نشست ... آفرین
    ولی با این حال هفته اول نرفتم دانشگاه !





    هرکسی عقیده ای داره ؛ درسته که منم رفتم بیکار بودم ؛ اما ... !
    فراز
    اگر سنگم

    اگر صخره

    اگر دشتم

    اگردره

    اگر کوه دماوندم

    برای رسیدن به عشقت

    هچون سیل

    سیار می گردم



    تبریک روز عشاق

    آپم

    مهدی
    سلام علیکم و رحمة الله
    خوبستین؟
    ///
    خیلی مخلصیما ... من متن بالایی رو که خوندم بدجوری هنگ کردم! ولی بدجور با این پاورقیت موافقم!
    ...
    بذار کنکور تموم بشه ... ول نمیکنم وب رو ...!
    ///
    راستی ممنون علی جون که سر میزنی .. واقعاً به تو باید افتخار کرد ...
    التماس دعا




    علیکم السلام
    ممنونم ، تو خوبی داداش ؟
    ما بیشتر ؛ تو دیگه این حرفو نزن ؛ استاد مایی .
    ... !
    اختیار داری ؛ کوچیکتم
    محتاجیم به دعا .
    Copyright (©) 2012-2015
    All Rights Reserved.
    کپی رایت (©) ۱۳۹۰-۱۳۹۴
    تمامی حقوق محفوظ است
    قالب شماره 13
    نسخه 1.0
    طراحی و اجرا در مرداد 95
    کدنویسی تنها با html و css
    کپی نکنید ، درخواست کنید کد خدمتتان تقدیم می شود !