27 : دانسته ام غرور خریدار خویش را
27 : دانسته ام غرور خریدار خویش را

دانــستـه‌ام  غــرور  خــریـدار  خویش را
                                              خود همچو زلف می‌شکنم کار خویش را
هر گوهری که راحت بی‌قیمتی شناخت
                                              شـد آب سـرد ، گـرمـی  بـازار خویش را
در  زیــر  بــار  مــنت  پــرتـو  نــمـی‌رویم
                                              دانـستـه‌ایم  قـدر  شـب  تـار  خویش را
زندان  بود  به  مردم  بیدار ، مهد  خاک
                                              در خواب کن  دو  دیده‌ی بیدار خویش را
هر  دم  چو  تاک بار درختی نمی‌شویم
                                              چو  سرو بسته‌ایم  به دل  بار خویش را
از  بینش  بلند ، به  پستی  رهانده‌ایم
                                              صائب  ز  سیل  حادثه  دیوار  خویش را

صائب تبریزی         

           

والپیپیر + زمستان + برف + جاده برفی + کیفیت عالی + hd

سلام

روزگار است دیگر ؛ گهی پشت زین و گهی زین به پشت1 . به یاد داشته باش ؛ آنگاه که پشت زین2 بودی ، مبادا خود را ببیازی و غرور پیشه کنی . و آنگاه که زین به پشت بودی مبادا خود را ببازی و کفر پیشه کنی . در هر دو حال قانع و سر به زیر باش .

پی نوشت :

1- فردوسی :    چنین است رسم سرای درشت

                     گهی پشت زین و گهی زین به پشت

2-سوار بر زین اسب .

پاورقی :

1-شهادت حضرت فاطمه معصومه ( سلام الله علیها ) و ارتحال حضرت آیت الله خوشوقت را تسلیت عرض میکنم . ما که از محضرشون استفاده نکردیم ؛ خوشا به حال آنان که ... .

2-دلتنگم ؛ یعنی میشود باز شود ... !

پنجشنبه ۳ اسفند ۹۱ ساعت ۰۵:۳۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
حسینی
یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال
حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد رابه شما وخانواده محترمتان تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان برای شما مسئلت دارم .
=================
وبلاگ جالبی دارید دوست دارم از تجربیات شما استفاده کنم




ممنونم
من هم برای شما سالی پر از تلاش و موفقیت آرزو میکنم
باعث افتخاره جناب ...
سپیدار
ســــلام !

خوبی ؟ خوبم !!!!!

رفتی دکتر تو هم آمپول بزنی !!!!؟؟؟؟؟؟




سلام
خوبم ؛ ممنون ، خداروشکر

نچ ! دکتر چیه آیا ؟!
سپیدار
نه آقا اصلا مقاومت نکن که فایده نداره !!!!
زودتر برو که تعداد آمپولات بیشتر نشه !!!
عوض با آمپول زود خوب میشی !




فعلا که داره خوب جواب میده
آره ؛ بچه بودم به اندازه کافی زدم
سپیدار
سلام

بهتــر شدی ؟
ببین حتما برو دکترا ! من نرفتم ولی صدام زیاد خوب نشد تا اینکه امشب رفتم دکتر بهم 5 تا آمپول داد !! همین امشب هم 2 تاشو زدم !!!!!!!




سلام

خداروشکر ؛ یکمی بهترم !
من همچنان مقاومت میکنم
اوخی ...
فراز
آنوقت که زبانه های آتش عشقم را نادیده گرفتی
نادانسته بزرگترین خیانت را به قلب منجمد خودت کردی

چون هیچ خبر نداشتی مانند یخچالهای دامان کوه دماوند

می بایست قرنها چشم براه آتش فشان مجدد عشقم بمانی

آپم

دخترکوچولو
منم جواب دادم‏!‏




بله .
دخترکوچولو
‏"‏" قضیه اش چیه؟‏!‏




الانه میگم !
ارزو
بعد از چندین روز ک نتم قطع بود اپم دوستان سر بزنید بهم
http://www.arezoo22.blogfa.com/
احمدلی
سلام متاسفانه نه
تو وبلاگ یکی از دوستان بود
خوشم اومد برای شما هم گذاشتم




سلام
به هر حال ازتون ممنونم
ی سرچ کوچولو کردم ؛ متوجه شدم که سر شاعرش اختلافه !
ولی آقای فاضل نظری بیشترین رای رو داشت ؛ وقت کنم دنبالش میگردم ... .
ممنونم .
سپیدار
وباز هم نظرات رو خوندم !!!!!!!!!!!!!!!!

و دیدم که یه قالب جدید نوشتی تو راهه !!

الکی خرسند شدم !!!! منتظر قالبه هستیم !!!!!!!!!!!!!!!!




به به ؛ عینهو خودم ؛ یا من عینهو شما
آره ؛ تو راهه ؛ البته اگه به راهبندون نخوره
هنو مراحل کاغذ بازیشه ...
سپیدار
نظرات رو خوندم گفتن که چرا وبت نمیاد تو بروزشده ها !
وبت واسه منم نمیاد تو بروز شده ها !
دلیلش هم اینه که احتمالا نوشته ها رو می نویسی بعد ثبت موقت می کنی و یه موقع دیگه تاییدش می کنی ! واسه اینه وبلاگ تو بروز شده ها نمیاد !

من هردفعه ثبت موقت بکنم بعد تایید کنم ، یه پست خالی رو همون لحظه ثبت می کنم دوباره حذف می کنم که وبم بیاد تو بروز شده ها !




آره ؛ چون پست ها کار میبرن ؛ آماده کردن عکس ها و ... !
عجیبه ؛ این بلاگفا هم واقعا داره میره رو اعصاب
ممنونم ازتون ! واقعا ممنونم
سپیدار
ســــــــــــــــــــــلام

می بینم که سرماخوردگی به شما هم رسیده !!!
اینجوری هم که نوشتی افتیضاح یعنی تو هم داغون شدی !!
امیدوارم بهتر شی




سلام
آره
بدجوری هم منو از پا انداخته ... .
ممنونم
اشک
سلام
تبریک بخاطر توانایی هاتون
شادو موفق باشی




سلام
ممنونم
شما هم همینطور ... .
اشک
سلام
بسیار لذت بردم
راستی یه سوال مهم طراحی وب را هم خودتون انجام دادید
خیلی خاص و زیباست




سلام
لطف دارین .
بله کار خودمه !
البته این دیگه تاریخش گذشته َ؛ ی قالب جدید واسه سال نو در راهه
احمدلی
سلام

گاهی گمان نمیکنی و میشود
گاهی نمیشود که نمیشود
گاهی هزار دوره دعا بی اجابت است
گاهی نگفته قرعه به نام تو میشود
گاهی گدای گدایی و بخت یار نیست
گاهی تمام شهر گدای تو میشود






سلام
ممنونم

+ میدونین شاعر این شعر کیه ؟!
دخترکوچولو
سلام روز مهندس بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی برشما مهندس گرامی مبارک




سلام
ممنونم ؛ بر شما هم مبارک
نیمه سیب سقراطی
دستش به عشق نمی رسید !
غرورم را زیر پایش گذاشتم ...
باز هم نرسید !

2.
http://uploadtak.com/images/t843_khorshidgrouptext31.jpg






2. ممنونم ؛ احتیاج داشتم به خوندن یه همچین چیزی
㋡ عاشقانه ها ㋡
سلام
من همچنان نفهمیدم چرا شما وبتون به روز می شه نمیاد بالای لیست !!!؟
احتمالا تو کد قالب باید یه چیزی باشه که نذاشتی ( آره ؟ )




سلام
خیلی عجیبه ! باید خودم امتحانش کنم ببینم چشه !
بلاگفا که همچین کدی نداره از راه های دیگه متوجه میشه ! بعیده مشکل از کد باشه ... !
ممنونم که اطلاع دادین
فراز
امروز خنده هایم بغض کرده اند

هق هق اشکهایم خنده هایم را آلوده اند

گریه هایم سرطانی شده اند

و هیچ پزشک حاذقی را در کنارم نمی بینم

تا این غده بدخیم غمم را جراحی کند


ممنون از نظر زیباتون

سپیدار
سلام !

آره تقریبا همون که تو کارتونا نشون میده !!!!
معلومه کارتون می بینیا !!!!!




سلام
آره ؛ تو بچگیا !!!
عاطفه
در گــذر ایــن لــحــظـات پــرشـتـاب شــبـانـه . .

کــه بـه غـفـلـت آن ســوال بــی جــواب گــذشـت . . !


دیــگر حـتی فـرصت دروغ هـم برایــم بـاقی نـمـانده است ؛


وگــرنه چـشمانم را مــی بسـتـم
و به آوازی گـوش میــدادم که در آن دلی مــی خــواند :


مــن ؛

تــو را ..

او را ..

کـسـی را ..

دوســـــــت مـــــــی دارم . . .

"حسین پناهی" .. ....!!




ممنونم .
دختر کوچولو
‏"‏" برا کدوم قسمتش بود؟




اینجا :
" چه عجب !!!! "
دختر کوچولو
سلام
چه عجب‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏
شعر زیبا و درک آن کمی پیچیده بود:‏)‏‏)‏‏)‏
اهل دنیا از کهین و از مهین
لعنة الله علیهم اجمعین...
شهادت تسلیت فراوان:‏(‏‏(‏‏(‏
درساچه خبر؟




سلام

ممنونم .
سپیدار
من اینطوری احساس کردم از پستا ! حالا نمی دونم تا چه حد درسته !

+ فرشته این شکلیه که : میری رو برف به پشت میخوابی !! بعد درست و پات رو به شکل برف پاک کن ماشین! باز و بسته می کنی بعد که بلند میشی یک عدد فرشته روی برف درست میشه !! البته فکر کنم بعضیا پروانه هم میگن !!! جایی که برف دست نخورده باشه خیللللللللی خوشگل میشه !




احساس شما حتما درسته دیگه
+ اوه ! از اونا که تا کارتونا نشون میده
یاد
هر گوهری که راحت بی‌قیمتی شناخت
شـد آب سـرد ، گـرمـی بـازار خویش را
عالییییییییییه! ممنونم

سلام
حقیر هم خدمتتون تسلیت عرض میکنم.
روزگار چندان که باید سواری نمی دهد! اما سواری دادنش هم از برای آزمایشیست...





سلام
خواهش میکنم ؛ بزرگوارین .
بله ؛ درسته ... .
سپیدار
وای چقدر عکسه یخه !!!

حال میده بخوابی رو این برفا ، و فرشته درست کنی !!!




آره
فرشته چه شکلیه ؟!

سپیدار
ســـــــــلام آقا محمدعلی !

خوب هستین ؟

پستات جدیدا احساس می کنم بوی خستگی میده ...!!!




سلام
ممنونم ؛ خوبم .
ءءء ؟ شاید حق با شما باشه ؛ به مرور زمان درست میشه .
فراز
غروبها

لب ساحل می نشینم

وبه بلعیده شدن خورشید می نگرم

وبه خودمی گویم

ایکاش یکی هم پیدا می شد

تنهایی مرا می بلعید

سلام آپم






ممنونم
سلام .
Copyright (©) 2012-2015
All Rights Reserved.
کپی رایت (©) ۱۳۹۰-۱۳۹۴
تمامی حقوق محفوظ است
قالب شماره 13
نسخه 1.0
طراحی و اجرا در مرداد 95
کدنویسی تنها با html و css
کپی نکنید ، درخواست کنید کد خدمتتان تقدیم می شود !