31 : سر ارادت ما
31 : سر ارادت ما


سـر  ارادت  مـا  و  آستـان حـضرت دوسـت          کـه هـر چـه بـر سر مـا مـی​رود ارادت اوسـت

نـظیر دوسـت نـدیدم  اگـر چـه از مـه و مـهر          نـهـادم  آیـنـه ​هـا   در   مـقـابـل   رخ  دوسـت

صبــا ز حــال دل تـنـگ مـا  چـه شـرح دهـد          کـه چـون شکنج ورق​هـای غـنچه تـو بر توست

نـه مـن سبوکش ایـن دیـر رنـدسوزم و بـس          بسا سرا که در این کارخانه سنگ و سبوست

مـگر  تـو شـانه زدی  زلـف عـنبـرافـشـان را           کـه باد غـالیه سـا گـشت و خـاک عـنبربـوست

نثار روی تو هـر برگ گـل کـه در چمن است           فـدای قـد تـو هـر سـروبن کـه بـر لـب جـوست

زبــان نـاطـقه  در وصـف شـوق نـالان است           چـه جـای کـلـک بـریـده  زبـان بـیـهـده گـوست

رخ تـو  در دلـم آمـد  مـراد  خـواهـم  یـافـت           چـرا کـه  حـال نـکـو  در  قـفـای  فـال نـکـوست

نه این زمان دل حافظ در آتش هوس است           کـه  داغـدار  ازل   هـمـچـو   لـالـه  خـودروست

والپیپیر + بهار + گل + گل رز + گل سرخ + کیفیت عالی + hd

سلام

حدود سه هفته نبودم ، بابت این نیود معذرت میخوام از همه کسانی که اهمیت قائل بودن !

و تشکر میکنم از همه کسانی که در نبود من بودن ! ممنونم .

تو این مدت از همه چی حتی زمان هم کم می آوردم ! معمولا شب 2 ، 3 میخوابیدم و صبح زود بیدار میشدم و از 7 صبح تا 10 شب بیرون بودم ؛ البته حال و روز الانم هم همینه . اینه که خیلی کم وقت میکنم !

علاوه بر بالایی چند وقتی اینترنت قطع بود !

پی نوشت :

+ با سه هفته تاخیر قالب جدید نصب شد . معذرت میخوام که دیر شد ! اگه نظرتون رو درباره این قالب بگین ممنون میشم .

+ یه سال دیگه هم تحویل شد ، اما من هنوز تحویل نشدم !

+ طرف میگه تحویل نمیگیری ، دلم میخواد بهش بگم تحویل نشدم که بخوام بگیرمت ! ترسیدم برداشت بد بکنه گفتم درگیریه ... !

پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۲ ساعت ۱۸:۴۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
امین
سلام داداش خوبی؟چطوری؟من تونت یه تحقیق میخواستم گفتم به تو سر بزنم

راستی آپم!!

علی
پاسخ:
سلام داداش
ممنون ، تو خوبی ؟
دمت گرم ، خیلی آقایی
  • شنبه ۲۱ دی ۹۲ ، ۰۰:۰۵
  • hiroos
    سلام فرموده بودین قالب چطوره به نظر من حرف نداره خیلی زیباست فقط یک سوال میشه قالبتون رو ریپ بزنم یا کنه اجازه نمیدین اگه اجازه دادین که یه دست خط بنویسین و امضا کنین بهم میل بزنین اگر هم که فقط تو وبسایت بفرمایید خیر همین
    یا حق

    علی
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم
    ریپ یعنی چی ؟!
    دست خط ؟ مگه حکم ریاسته ؟
    حق یارت
  • چهارشنبه ۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۹:۵۳
  • سپیدار
    خواهش میشه !!


    + درستش کردی بده ما هم بریم ببینیم !!

    علی
    پاسخ:

    +چشم ...
  • دوشنبه ۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۵:۲۹
  • سپیدار
    + مباااااااااااااااارکه
    منتظر حضورتان در مکان جدید هستیم !

    + همچین آدم چیز فهمیم من !!!!!!!!!!

    + اونم نوشته 48 ساعت ، ولی خیلی کمتر طول میکشه تا جایی که یادمه واسه خودم تا چند ساعت بعدش تایید میشه !

    علی
    پاسخ:
    +ممنونم دست دست اندر کارانش درد نکنه !

    +

    + الان من آدرس وبلاگم رو میزنم باز میکنه ؛ موندم اون تایید واسه چیه !!!
  • يكشنبه ۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۳:۳۱
  • سپیدار
    ایشاا... قسمت شه ما که بخیل نیستیم !!
    خودت هی میگی اینطوری نمیشه اونطوری نمیشه !!!
    +
    + آره بابا تو که چیزی زیاد بلد نیستی !!!!!! اصلا بگو کلا هیچی بلد نیستی !!!! اینطوری حق مطلب بیشتر ادا میشه !!!!!

    علی
    پاسخ:
    ایشالا ...
    + دارم میاما ... !
    +قربون آدم چیز فهم ...
  • يكشنبه ۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۲:۴۸
  • سپیدار
    اصلا قسمت نیست تو این کیکه رو بخوری از هر راهی میری به بن بست می رسی !!!

    + دعوت نامه رو هم فرستاندوندم !!!

    + اِ مگه مسابقات هم داره !! تو هم که عشق برنامه نویسی !

    علی
    پاسخ:
    خدا رو چه دیدی ؛ شاید قسمت شد !
    +دم شما گرم ؛ الان میرم تو کارش ... ممنون
    +آره بابا ! نه بابا من که زیاد چیزی بلد نیسم ؛ مسابقه اش خیلی خفنه ...
  • شنبه ۳۱ فروردين ۹۲ ، ۲۲:۲۳
  • سپیدار
    میگم اون کیکه رو به جای اینکه تنبل بازی در بیاری دستورشو بدی به مامانت درست کنه خودت مثل بچه خوب برو درست کن عکسشم بذار ببینیم !

    علی
    پاسخ:
    اگه من بخوام درست کنم باید نصفه شب درست کنم ؛ چون فک نکنم وقت کنم ... !
    ولی خب کی میره این همه راه رو !
  • شنبه ۳۱ فروردين ۹۲ ، ۰۵:۱۰
  • سپیدار
    سلام

    میگم خوب تو که میخواستی بیای اونجا می گفتی به جای اینکه دوساعت منتظر دعوت نامه اونا باشی من می فرستادم واست دیگه !!

    به نظر من تو با فضای اینجا خیلی حال می کنی ! اینطور احساس می کنم مخصوصا با قسمت قالبش !! چون فکر کنم تو که انقدر حرفه ای درست می کنی اینجا راحت تر باشی !

    + ولی من با عینک دودی هم ازتو چشات میخونم !!!! یه نمور کنجکاوی چون تو هم !!!

    علی
    پاسخ:
    سلام
    هان ؟ مگه میشه ؟
    پس اگه زحمتی یه دونه کوچولوشو برام ردیف کنین ممنونم
    نمیدونم شاید ؛ بیشتر کف بر مسابقات برنامه نویسیش شدم ؛ راستش قبلن با بیان آشنا بودم ولی نه در حدی که کنجکاوش بشم ...

    +
  • شنبه ۳۱ فروردين ۹۲ ، ۰۵:۰۷
  • دخترکوچولو
    چرا خوندم

    علی
    پاسخ:
  • شنبه ۳۱ فروردين ۹۲ ، ۰۴:۵۶
  • سپیدار
    سلام !

    صبح رو به ظهرتون به خیر و چستی و چابکی 1!

    خیلی ممنون که درست کردی این لینک مبارک رِ !!

    + الان در جواب من عینک دودی زدی یعنی یوزرو میخوای ولی روت نمیشه بگی ، یا نمیخوای ولی اگه بود هم بد نبود یا سایر موارد !!! کدومش ؟!!

    علی
    پاسخ:
    سلام
    ممنون ؛ شب شما هم بخیر باشه
    خواهش میکنم ؛ حواسم بودا ؛ یادم رفته بود

    + یعنی نمیتونین از تو چشمام بخونین
  • جمعه ۳۰ فروردين ۹۲ ، ۱۹:۱۷
  • به سوی ظهور
    سلام
    خداقوت
    ببخشید می خواستم بدوم شما که اینقدر برنامه نویسی بلدی
    می تونی برای وبلاگی که متعلق به امام زمان است یه منو کنار وب طراحی کنید قیمتش هر چی صلوات شما گفتید برات می فرستم
    منظورم منویی که تو این وبلاگ هست سمت چپ
    ببین http://madineyefazele90.blogfa.com
    اگه میتونی مردونه درست کن دمت گرم
    بیا تو وبلاگم نظرتو بده
    اگه دوست داشتی وبلاگ من را با نام به سوی ظهور و آدرس http://alghavs.blogfa.com
    لینک کن
    یامهدی

    علی
    پاسخ:
    سلام
    سلامت باشی
    اولا آقا نیازی به وبلاگ نداره ؛ نیاز به سرباز داره !
    دوما شما اگه سرباز آقایی نباید لینک طراح قالب رو توی قالبت عوض کنی !
    سوما من مشکلی ندارم ؛ شما مشکل نداشته باش !
    معذرت میخوام رک صحبت کردم .
  • جمعه ۳۰ فروردين ۹۲ ، ۱۸:۰۵
  • فراز
    چنان فشرده شب تیره پا که پنداری
    هزار سال بدین حال باز می ماند
    به هیچ گوشه ای از چارسوی این مرداب
    خروس ایه آرامشی نمی خواند
    چه انتظار سیاهی
    سپیده می داند
    سپیدار
    سلام !!

    به قول استادمون چـــُـــطُـــــری ؟!!!!!

    + اقا لطف کن این آدرس وبلاگ ما رو تو پیوندای گرامتون! درست بنما پلیز !! با تشـــچُـــر !!

    + میگم اگه میخوای یوزر پسوردم رو بدم بیای توی این بلاگ رو ببینی چه جوریاس !

    علی
    پاسخ:
    سلام

    ممنان ؛ خوبم

    + ءءء یادم رفت ؛ رو چشم ...
    +
  • جمعه ۳۰ فروردين ۹۲ ، ۰۰:۲۰
  • دخترکوچولو
    نه حالا خیلیوم چشمگیر نی[شوخی]
    ینی خودت فکر کردی قالبت چه شکلی باشه؟

    علی
    پاسخ:

    مگه درباره قالب رو نخوندی !
    0 تا 100ش کار خودمه !!!
    حدود سه هفته روش وقت گذاشتم ؛ الکی که نیس
  • پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۲ ، ۲۳:۵۵
  • دختر کوچولو
    آقا ماهمینطوری داریم بررسی میکنیم و کفمون میبره از بس گشنگه! براش یه اسفندی دود کن:))))
    اونوخ اینکه چه شکلی باشه رو خودت فکر کردی؟

    علی
    پاسخ:
    فک نمیکردم انقد چشمگیر باشه
    چی چه شکلی باشه ؟
  • پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۲ ، ۲۳:۱۹
  • دختر کوچولو
    آقا قالبت خیلی خوشگله:))))

    علی
    پاسخ:
    چشماتون قشنگ میبینه ...
  • پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۲ ، ۲۲:۴۵
  • دختر کوچولو
    سلام!!!
    خوبی؟؟
    چه عجب!!!
    عجب قالبی!!! ماشالا!!
    فقط میخواییم بزنیم ادامه مطلب باید دوبارره کلیک کنیم باز شه اونو درست کنید!!!:)
    خب چه خبر؟

    علی
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم ؛ خوبم ، شما خوبین ؟
    قابل شما رو نداره .
    هوم ! آره ... ایول ؛ نکته جالبی بود ؛ این رو هم اگه بتونم تو نسخه بعدی درستش میکنم .
    سلامتی ...
  • پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۲ ، ۲۲:۴۴
  • نیمه سیب سقراطی
    سلام

    در مورد قالب اینکه :
    محشره ! واقعنی دست مریزاد ...
    فقط یه پیشنهاد دارم این اعداد که شماره پست ها رو نشون میده
    با موس روش بری به طرف چپ که می افته روی متن باز میشه
    به نظرم اگه به طرف راست باز شه تا روی متن نیفته بهترتر بشه ! با تشکر !

    دیگه اینکه داشتم همه جای قالبت رو چک میکردم تا رسیدم به اینکه گفتین خجالتی هستین !!!
    خب اصن بهت نمیاد به نظرم !!! یعنی اصلنا ... !!

    یعنی در به در این QR code ــتون شدم آآآ

    علی
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم
    اوهوم ؛ پیشنهاد خوبیه ...! ببینم اگه به مشکلی برنخورم حتما تو ورژن بعدی درستش میکنم !
    ممنونم از پیشنهادت .

    آره ؛ شاید ... ! ولی اینطوریم !

    آره ؛ تکنلوژی جالبیه ...
  • پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۲ ، ۲۱:۲۳
  • سپیدار
    حیف که دیگه خونش رو عوض کرد !! وگرنه حیاط اون خونه اش خیلی خوشگل بود



    + یعنی باز وبسته شدن وبت تو حلقم خیلی حال میده ! کلی باهاش حال کردم !

    علی
    پاسخ:
    آره ؛ حیف ...
    +قابل شوما رو نداره ...
    +خوبه ؛ تا الان 1 نفر بیشتر با قالب به مشکل بر نخورده ... ! دارم به خودم امیدوار میشم
  • پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۲ ، ۲۱:۰۸
  • سپیدار
    سلاااااااااااااااااااااام

    به به چه عجب ! تشریف آوردید !!

    قالب جدید خیلی خیلی مبااااااااااااااااااااااااااااااارک
    خعلی خوشگله با کلاسه !

    عکس پستت هم قشنگه ! منو یاد حیاط خونه قبلی مامان جونم انداخت

    بعدشم بابت سه هفته تاخیرت می بخشمت !!!!!!!!


    علی
    پاسخ:
    سلام

    ممنونم .

    عجب حیاطی داشته ؛ خوش به حال شما ...
    یعنی ایول ! خیلی بامرامی
    شوخی میکنم ...
  • پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۲ ، ۲۰:۲۰
  • ㋡ عاشقانه ها ㋡
    سلام
    قشنگ و جالبه
    از اینکه اسم وبلاگت اومد تو لیست به روز شده ها مطمئن شدم قالبت رو عوض کردی ، ایرار از قالب بود که نمیومد
    سال خوبی داشته باشی :)

    علی
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    آره شاید ؛ ولی فک کنم مشکل بیشتر از جانب بلاگفا بود !
    ممنون ؛ تو هم سالی پر از تلاش و موفقیت داشته باشی !
  • پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۲ ، ۲۰:۱۱
  • زهرا
    سلام آقا محمدعلی به وب ما هم سر بزنید وبت باحال بود.

    علی
    پاسخ:
    سلام
    چشم ؛ ولی با کدوم آدرس !
  • پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۲ ، ۱۸:۴۶
  • Copyright (©) 2012-2015
    All Rights Reserved.
    کپی رایت (©) ۱۳۹۰-۱۳۹۴
    تمامی حقوق محفوظ است
    قالب شماره 13
    نسخه 1.0
    طراحی و اجرا در مرداد 95
    کدنویسی تنها با html و css
    کپی نکنید ، درخواست کنید کد خدمتتان تقدیم می شود !