33 : غم دوست
33 : غم دوست

لاابـــالی  چـــه  کــنـد  دفـــــتـر  دانـــــایــی  را              طـاقت وعـظ نـباشد سـر سـودایی را

آب  را  قــول  تــو  بـا  آتــش  اگـر  جـمـع  کـنـد              نـتواند کـه کـند عـشق و شکیبایی را

دیـده  را  فــایـده  آنــسـت  کــه  دلـــبـر  بـیـنـد              ور نـبـینـد چـه بــود فـایده بـینـایـی را

عاشقان را چه غم از سرزنش دشمن و دوست              یا غم دوست خورد یا غم رسوایی را

همه  دانند  که  من  سـبزه  خط  دارم  دوست              نـه چـو دیگر حیوان سبزه صحرایی را

مـن  هــمـان  روز  دل  و  صـبر  بـه  یـغما  دادم              کـه مـقید شـدم آن دلـبر یـغمـایی را

ســـرو  بــگـذار  کـــه  قــدی  و  قــیـامـی  دارد              گـو بـبـیـن آمـدن و رفـتـن رعـنـایـی را

گـــر   بـــرانـی   نـــرود   ور   بـــرود   بـــاز آیــد               نـاگـزیـرسـت مـگـس دکـه حلوایی را

بـر  حـدیـث  مـن  و  حـسـن  تـو  نـیفزاید  کس              حـد همینست سخندانی و زیبایی را

سـعـدیا  نـوبـتی  امـشب  دهـل  صـبح  نکوفت               یـا مـگر روز نـباشـد شـب تـنهایی را

->سعدی         

hd + والپیپیر + طبیعت + گل + گل زرد + عکس باکیکفیت + بهار + flower + spring

سلام

از این به بعد پست های جدید وب رو به افرادی که آدرس ایمیلشون رو بدن میفرستم ؛ تا هم از آپ جدید با خبر بشن و هم اینکه به راحتی بتونن بخونن ... خواهش دارم آدرس پست الکترونیکیتون رو در نظرات بذارین .

پست الکترونیکی من : masam20@yahoo.com

پاورقی :

+ نمک به زخمم نپاش
   من زخمی غرورتم !    (مخاطب خاص)

+ منطقه آزاد ؛ دانشگاه : تازه ملتفت شدم که چقدر سلیقه جای عقل خیلی ها رو گرفته !

سه شنبه ۱۷ ارديبهشت ۹۲ ساعت ۰۳:۴۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خودم
اولین چیزی که که دیدم ، این پست های با عنوان 000 تکراری بود ... منظورتونوازاین جمله نفهمیدم
سپیدار
خیلی باحال گفتی !!

علی
پاسخ:
  • چهارشنبه ۱۵ خرداد ۹۲ ، ۰۱:۴۸
  • سپیدار
    ااااااااوووووووووومممممممممم ! [تفکر!]

    علی
    پاسخ:
    منم منتظرم بیاد ببینم یه دعوایی چیزی تهش در میاد یا نه!
  • چهارشنبه ۱۵ خرداد ۹۲ ، ۰۱:۳۱
  • سپیدار
    اِ اِ من الان نظر آقا محمدمهدی رو دیدم !
    ولی چیزی که گفته در مورد نظرم رو هیچی نفهمیدم !!
    نمیشه یکی شفافش کنه !!

    علی
    پاسخ:
    بله !
    راستش منم متوجه نمیشم ! !
    خودش بیاد شفاف کنه ...
  • سه شنبه ۱۴ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۴۷
  • دوستش
    پسرم دگیگا کجای متن رو موتوجه نشودی بوگو برات توضی بدم

    مناسبات و زمینه های همکاری خوبی که میتونه وجود داشته باشه + تو , تو حلقم

    +حالا به مرور با دوستش آشنا میشی

    علی
    پاسخ:
    دگیگا اون قیاس مع الفارغ رو !
    بـــلـــه
    + ایول وبلاگ ...
  • يكشنبه ۱۲ خرداد ۹۲ ، ۱۷:۳۹
  • دوستش
    طبق آخرین اطلاعات بدست آمده آلبرت انیشتین به محض اطلاع یافتن از این قیاس مع الفارغ از گور بیرون آمدندی,جامه ها دریدندی,زلف و گیسو کندندی و پا به صحرا گزاشتندی

    راستی غصه نخور حالا آشنا میشیم

    علی
    پاسخ:
    هآآن ؟!
    به قول خانوما ؛ آلبرت خیلی هم دلش بخواد !
    گزاشتندی=؟؟!

    غصه که نه ! مناسبات و زمینه های همکاری خوبی میتونه وجود داشته باشه

    + ایول !
  • جمعه ۱۰ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۰۵
  • دوستش
    دوستشم دیگه:((
    واضحه ها
    این روزها همه "دوستش"را میشناسن شوما چطور؟
    تازشم منم عمرانیم

    علی
    پاسخ:
    منم آلبرت انیشتینم !
    خیلی
    من یکی نه ! ؟ ! ؟
    بـــــه ؛ پ همکاریم ؛ ایول
  • سه شنبه ۷ خرداد ۹۲ ، ۲۱:۲۴
  • محمد مهدی
    راست میگه نظرای من نیست !!!
    راستی اجازه گرفتی که از تیکه کلام من استفاده کردی؟؟؟
    و اینکه باید بگی (نظر زیاد گذاشتید) نه (نظر یاد گذاشتید) بگردی دنبالش پیدا می کنی.
    و اینکه دوست عزیز سپیدار خیلی چیزا گم میشه اگه به شرطی که تو ذهن نباشن.
    پس سعی یه جوری باشی که همیشه تو ذهن باشی و مجبور نباشی که همش یادآوری کنی که منم هستم.
    البته ببخشیدا. قصد بدی ندارم .دخالتم نمی خواهم بکنم امیدوترم سوتفاهم نشه.

    علی
    پاسخ:

    هان ؟ نه ؟ شرمنده دیگه ؛ میاد خودش ...
    اوهوم ؛ دمت گرم ... درستش کردم ؛ اصولا غلط املایی جزیی از کارمه
    جــآن ؟!
    بــــــــــــــله ... .
  • دوشنبه ۶ خرداد ۹۲ ، ۲۰:۰۴
  • سپیدار
    نه بابا جـــِــدَنــّــی ؟؟

    قبلا هم اینطوری شده بوده مگه واست ؟

    علی
    پاسخ:
    آره !
    یکی دوباری شد ! پنج ماه پبش ؛ حدود بهمن ماه سال گذشته !
    یه بارم که رمز رو خودم دادم به یکی که یکی دیگه ازش استفاده کرد ؛ نامردی نکرد و کل وبو حذف کرد ! وگرنه من الان آرشیو دوساله داشتم !
  • دوشنبه ۶ خرداد ۹۲ ، ۰۶:۳۹
  • سپیدار
    نه احساس می کنم یه نظرم نیس !! دلم واسش تنگ شده !!!!!!

    علی
    پاسخ:
    آخی
    + تازگی ها نظر گم میشه ! نمیدونم شاید دوباره یکی رمز وبم رو داره !! و یا شاید یکی هک کرده ... نمیدونم ...
    نظر یکی از بچه های دانشگاه هم که اول همین پست بود نیس
  • دوشنبه ۶ خرداد ۹۲ ، ۰۴:۱۶
  • سپیدار
    سلام
    من اینجا یه نظر نذاااااشته بوووووودم ؟؟؟

    علی
    پاسخ:
    سلام
    نظر زیاد گذاشتین ؛ ولی تا جایی که یادمه همه رو تایید کردم !
  • يكشنبه ۵ خرداد ۹۲ ، ۰۱:۳۴
  • دوستش
    سلام
    چقه شیکه اینجا
    اصن بسی لذت بردم
    من دوستشم:)
    دوست دوستم:))))
    شناختی؟

    علی
    پاسخ:
    سلام
    بله دیگه ... ما یه همچین آدمایی هستیم [نقل قول]
    دوست دوست من ؟ دوست دوستش ؟! دوست دوستت ؟
    نه ! بدتر گیج شدم
  • شنبه ۴ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۴۹
  • abm
    این نظرم کلیه
    خیلی قشنگ بود.الان حال و حوصله شعرو نداشتم...
    تابستون خراب میشم سرت تا یادم بدی!البته مجانی!

    علی
    پاسخ:
    بله ...
    خواهش میشه ...
    چی رو ؟ شعرو ؟ مگه من بلدم ؟
  • شنبه ۴ خرداد ۹۲ ، ۰۰:۲۰
  • شکیب
    سلام داش علی.
    خوبی؟
    قالب متفاوتی بود.خوشم اومد.زیبایی وبت چشم گیره.
    ممنون از اینکه اومدی وبم.در اولین فرصتم لینکت میکنم.

    علی
    پاسخ:
    سلام داداشم
    خوب م؛ ممنون
    زیبا میبینی ... .
    کوچیکتم ...
  • جمعه ۳ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۵۲
  • مُسـافِـر
    سلام داداش خوبی شما؟ حال شما چطوره؟
    گفتم بیام و یه عرض ادبی بکنم و یه خبری بگیرم و برم.
    امیدوارم انشاالله سلامت و شاد و موفق و سربلند باشید.
    با احترام

    علی
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم ؛ خوبم الحمدالله . شما خوبی >
    خواهش میکنم ؛ بزرگواری .
    در پناه حق باشی ان شاءالله ... .
  • جمعه ۳ خرداد ۹۲ ، ۰۴:۰۸
  • دختر کوچولو
    راستی این عکس عجایب خلقت رو نشون ما ندادیا!!:)
    مُسـافِـر
    با عرض سلام و ادب و احترام حال شما چطوره؟
    با سپاس از کدهای زیبای شما...
    بنده کد شماره 7 رو گذاشتم داداش با اجازتون
    براتون آرزوی سلامتی, شادی, موفقیت و سربلندی می کنم.
    خدا حافظ و نگهدار شما در پناه حق
    با احترام: مُسـافِـر

    علی
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم ؛ حال شما چطوره ؟
    خواهش میکنم
    وقت کنم کدهای جدید میذارم ؛ حداکثر تا آخر خرداد ...
    لطف دارین
    حق نگهدارتون
  • سه شنبه ۳۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۳:۱۱
  • NIUSHA
    کدوم سایت؟همون ژاپنیه؟خوب بیشتر وبلاگ ها از کد هاش استفاده می کنند منم قبلا از کد های آماده استفاده میکردم
    NIUSHA
    من؟زبان ژاپنی؟؟؟نه بابا بلد نیستم که.
    پس دیکشنری گوگل به چه دردی میخوره؟؟

    علی
    پاسخ:
    عجب حوصله ای دارین شما [تشویق]
  • سه شنبه ۳۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۰:۴۵
  • NIUSHA
    سلام
    اینقدر این قالب وبت باحال بود که اصلا به بقیه ی چیز ها دقت نکردم
    به زبان ژاپنیه(ضایع شدم رفت)

    علی
    پاسخ:
    سلام

    جدا ؟!
  • دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۳:۳۶
  • NIUSHA
    سلام
    وااااااااااای
    چه قالب باحالی داری
    چه جوری درستش کردی؟میشه به منم بگی؟

    علی
    پاسخ:
    سلام
    قابل شما رو نداره
    خیلی راحت
  • دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۰:۴۰
  • نیمه سیب سقراطی
    چرا میخوای یه همچی کاری کنی ؟

    علی
    پاسخ:
    خب میدونی معمولا نمیام خبر بدم که آپ کردم !
    اینطوری به قولی هم کلاسش بالاتره و هم اینکه مخاطب میتونه اگه دوست داشت مطلب رو به بقیه فوروارد کنه و ... و ... .
  • دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۶:۵۰
  • سپیدار
    اوووووهووووع اووووووهووووع !!!

    کــــــــــ؟؟؟؟ــــــــــــی !!! مـــــــ!!!!ــــــــن !!!

    بــــــــــــــــــروووو !!!

    + این اسمش معرفته !!

    علی
    پاسخ:
    بله
    پ ن ؛ من ؟!
    کجا ؟!

    +کدوم ؟!
    آهان ؛ قربون شما ... .
  • دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۶:۰۴
  • سپیدار
    آخـــــــــی چقدر شما به فکر بچه های وب هستید که شوکه نشن !! احتمالا یهو رفتنت قبلا تلفات داده الان اینطوری با احتیاط عمل می کنی !!!!!!

    + ممنون

    علی
    پاسخ:
    دیگه چه کنیم ؛ کاریه که از دستم بر میاد
    آره ؛ آخریش همین ایام سال نو بود ؛ خود شما چندباری داشتی پس میفتادی

    +
  • دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۳:۴۷
  • سپیدار
    سلام

    درسته امتحان و اینا میخواد شروع بشه ولی شما دیگه خیلی زود ستاره سهیل شدیننااااااا !!

    موفق باشی

    علی
    پاسخ:
    سلام

    گفتیم یواش یواش شروع کنیم ؛ یهویی برم شک وارد میشه

    سلامت باشین
  • يكشنبه ۲۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۰:۳۵
  • مـری
    ببخشیـدا میخواستم کدی که عکسای وبو خمیده میکنم داشته باشم ولی هرچی می گردم نیست ممکنه این کد رو بزارید؟

    علی
    پاسخ:
    منظورتون از خمیده شدن چیه ؟!
    متوجه نمیشم ؛ واضح تر بگین !
  • شنبه ۲۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۰:۳۶
  • سپیدار
    سلاااااااااااااااااااااااااام

    چقدر وقت بود سرنزده بودم ! کارام زیاد شده !

    خوبی ؟
    چی شده حوصله ات سررفته ؟!!!

    علی
    پاسخ:
    سلام
    آره ؛ آخر ترمه ...
    ممنونم ؛ شما خوبین >
    هیچی ؛ منتظرم آپ کنین !
  • پنجشنبه ۲۶ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۲:۴۹
  • وفا
    سلام

    به به! به به! چه شعری!!

    حلول ماه رجب و میلاد امام محمد باقر علیه السلام بر شما مبارک باد!
    التماس دعا...

    علی
    پاسخ:
    سلام

    ممنونم ، بر سما هم مبارک باسه ان شاءالله
    محتاجیم به دعا
  • يكشنبه ۲۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۵:۳۳
  • فراز
    از کوچه پرسیدم نشانت را نمی دانست
    آن کفشهای مهربانت را نمی دانست

    رنجیده ام از آسمان ، قطع امیدم کرد
    دنباله ی رنگین کمانت را نمی دانست

    اینگونه سیب سرخ هم از چشمم افتاده ست
    شیرینی اش ، طعم لبانت را نمی دانست

    قیچی شدم ، بال و پرم را یک به یک چیدم
    ســـَمت ِ وسیع ِ آسمانت را نمی دانست

    لای ورقها ، نامه ها ، دفترچه ها گشتم
    حتی کتابی داستانت را نمی دانست

    سلام

    آپم دوست خوبم

    مونارک
    سلام

    واقعا لاابالی چه کند...؟

    علی
    پاسخ:
    سلام

    نـتواند کـه کـند عـشق و شکیبایی را ...
  • شنبه ۲۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۴:۲۵
  • سپیدار
    ســـــــــــــــلام

    + اِ اِ اِ از این حرکات باکلاس میخوای بری ! آدرس منو که داری !

    پاورقی :
    + اوخ اوخ تو هم مخاطب خاص دار شدی !!! اَخ اَخ اَخ اَخ !!

    + اِ اِ این منطقه آزاد دانشگاه شما هم برگزار شده !
    و باز هم اَخ اَخ اَخ اَخ !!!

    علی
    پاسخ:
    سلام
    + اونم چه جورم
    آره ... ممنون .

    +
    +چرا آخ ؟!
  • پنجشنبه ۱۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۲:۳۳
  • پسَرَکـِ مُنحـَرِفـ
    دآدآشـیـ حـَقـیـقـتـ شـآگـرد کـِ نــَ ولـیـ یــِ اُستــآد مـی خـوآیــمـ بــِمـآم از ایـن طـرآحـیـ قــشنگـآ یـآد بــدهـ

    + ولـی خـُدآیـی دِلــِ قـآلــِبــِتـ ! حـآلـ کـَردمـ
    + ممنونـ [ هـیـجـ ـجـآ خـونـِ خـودِ آدمـ نـِمـیـشـِ ]
    Copyright (©) 2012-2015
    All Rights Reserved.
    کپی رایت (©) ۱۳۹۰-۱۳۹۴
    تمامی حقوق محفوظ است
    قالب شماره 13
    نسخه 1.0
    طراحی و اجرا در مرداد 95
    کدنویسی تنها با html و css
    کپی نکنید ، درخواست کنید کد خدمتتان تقدیم می شود !