34 : اگر هست خیری در آشفتگیهاست + دعوت به شعر خوانی
34 : اگر هست خیری در آشفتگیهاست + دعوت به شعر خوانی

نـکـردیـم   کـــاری   دریـن   بـنـدگـیـهـا          نـدیـدیـم  خـیری  از ایـن  زنـدگیها

از  ایـن  زنـدگـیها  نـشد  کـام حـاصـل         درین  بـندگـیهـاست  شـرمندگیها

بـیا  عـشق ویـران کـن  صـبـر و طـاقت          کـه آسـوده گـردیم  ز  آسـودگیها

اگـر هـست خـیری در آشـفتگیهـاست          کـه آشـفـته تــر بــاد   آشـفتگیها

ز زنگـار  عـقـل  آئـینه  دل  سیه  شـد           خوشا  سـادگـیهـا  و  دیـوانـگیها

رهی گر بحق هست شوریدگیهاست           خوشا عیش سودای شوریدگیها

پـریشـان  شـو  از  زلـفـهـای پـریشان            مـجـو  خـاطر جـمع  ز آسودگیها

بـیا  تـا  تـلافی کـنیم آنـچه بـگـذشت            کـه  داریـم از عـمـر شـرمندگیها

بـیا  بـعد  از ایـن  فیض  بیدار بـاشیم            کـه  مرگست بهتر ازین خفتگیها

فیض کاشانی        

عکس + عکس گل + عکس طبیعت + گل + پازل گل + گلبرگ + گل پرپر + hd

سلام

ادامه این مصراع رو بگین :

عمریست که در کوزه جگر میسوزد ...

سراینده های بهترین شعر بر اساس وزن ، هماهنگی و مضمون ؛ در ابتدای لیست سفارش قالب قرار میگیره !

مهلتی برای ارسال وجود نداره ! یعنی هر وقت ... یه  هفته دیگه ... یه ماه دیگه ... یه سال دیگه ... !

پاورقی :

+ مصراع بالا از من نیست ؛ از یکی از دوستان به مخفف abm هست . تشکر میکنم ازشون .

+ اول ترم به شاگرد اول شدن فک میکردم ! اول امتحان به پاس شدن ؛ الان به مشروط نشدن !

+ منو تو تا ته این بازی ؛ مثه دو خط موازی ... [مخاطب خاص]

+ اگه دوست داشتین ایمیل خودتون رو برای دریافت مطالب بذارین .

+ اولین خبرنامه ارسال شد .

+ امید دارم که هرجا هستین ، موفق و پیروز هستین .

دوشنبه ۶ خرداد ۹۲ ساعت ۲۰:۳۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
اسمون
سلام وب خوبی داری موفق باشی .راستی سال نو هم مبارک
رها
هنوز هم بوی خاک را دوست دارم ...
و هنوز هم دلم کودکی ست عاشق بازی با خاک
نگران نباش ...
حال دلم خوب است ...
فقط گاهی بهانه ی خاطراتی را میگیرد که با دستانم خاکشان میکنم
زیر انبوهی از گریه ...
گریه هایی که بویشان را دوست ندارم ...


سلام مرسی
شما هم لینک شدید
hiroos
سلام جناب باشه اگه واقعا اختصاصی و خودتون طراحیش کردین و راضی نیستید من بر میدارمش ولی الان این قالب شاید روی صد وبلاگ یا بیشتر از اون نصب باشه علی اقا من در 5 اردیبهش سال 92 بهتون پیام داده بودم که میخوام قالبتون رو ریپ بزنم که شما همچین جوابی بهم دادید حالا واقعا طراحیش رو خودتون انجام دادید ...؟؟؟؟ عکس زیر رو مشاهده کنید آی پی تون هم هست
http://s3.picofile.com/file/7849856555/untitled.jpg
آخه کسی که جی کوئری و جاوا و سی اس اس و به این صورت کد نویسی و طراحی میکنه ریپ رو نمیدونه چیه ...؟؟؟ خواهشمندم جواب بدید این قالب رو که خیلی ها استفاده می کنند من برش دارم یا نه اگه باید برش دارم بهم جواب بدید که من سریعا برش دارم تشکر .راستی اگه طراحی رو خودتون انجام دادید به میر سایت یه پیام اخطار بدید تا قالب رو پاک کنه و سی اس اس هاشم پاک کنه اگه جواب سر بالا داد از طریق ستاد ساماندهی از شکایت کنید

یا علی

علی
پاسخ:
بله ؛ من به صورت آماتور کار میکنم ؛ من صرفا یک ایده دارم ؛ با تلاش و جستجو ایده ام رو به واقعیت تبدیل میکنم ؛ نه اینکه بشینم از کار های دیگران ... !
بله درسته ! من نمیدونستم ریپ یعنی چی ! چون تا بحال بهش برخورد نکرده بودم ! من کار خودم که طراحی هست رو انجام میدم ؛ کاری به ریپ نداشتم ! وقتی جند تا از کارهام اخیرا ریپ شدن ؛ با این موضوع و اینکد کردن و این حرف ها آشنا شدم ...
متاسفانه من هاردم فرمت شده ؛ مدرک قاطعی ندارم
مدرک من صرفا دوستان و نظرات هست ...

نظرات ادمین سایت رو تو نظرات این پست بخون :
http://differentview.blogfa.com/post/41

قرار بود بعد از طراحی قالب بعدی ؛ این قالب برای فروش قرار بگیره ؛ اما با این اوضاع ...
  • چهارشنبه ۲۶ تیر ۹۲ ، ۲۱:۳۲
  • faezeh
    سلام...
    وبتون عالیه...

    مخصوصا قالبتون...
    دلم خاست!!!!

    علی
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم

    قابل شما رو نداره ... .
  • پنجشنبه ۳۰ خرداد ۹۲ ، ۰۴:۰۳
  • وفا
    سلام

    مبعث رسول اکرم، محمد امین صلی الله علیه و آله و سلم رو خدمتتون تبریک عرض میکنم...
    امید آنکه لیاقت رحمتی از الطاف رحمة للعالمین را داشته باشیم و این روز را به یادش گناه نکنیم...
    التماس دعا

    علی
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم ؛ بنده هم تبریک میگم خدمت شما
    ان شاءالله
    محتاجیم به دعا ...
  • جمعه ۱۷ خرداد ۹۲ ، ۰۳:۰۱
  • мîηã
    من کد کج شدن تصویر رو کپی کردم با اجازههه

    علی
    پاسخ:
    کپی ؟!
    اگه برای استفاده در وبلاگتون کپی کردین ؛ بفرمایین ... خواهش میکنم
  • جمعه ۱۷ خرداد ۹۲ ، ۰۲:۱۶
  • زهرا
    سلام
    ممنون بابت خبرنامه
    شعر انتخابیتون محشر بود
    راستی
    + و سکوت می کنیم
    هم من ، هم تو ! اصلا بیا
    یک خط زیر قانون خط های موازی بنویسیم
    دو خط موازی هیچوقت به هم نمی رسند
    اما ..
    این دلیل نمی شود همدیگر را دوست نداشته باشند

    علی
    پاسخ:
    سلام
    خواهش میکنم

    + میدانی ؛
    آتش به پا کردی !
    اما ؛
    موازی دوست داشتن ؟!
  • پنجشنبه ۱۶ خرداد ۹۲ ، ۰۰:۰۲
  • سپیدار
    سلام علیکم
    خیــــلی ممنون ظهر شما هم بخیر و خوشی
    بهتر هستید به حول و قوه الهی ؟؟

    علی
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    هی ...
  • چهارشنبه ۱۵ خرداد ۹۲ ، ۲۰:۲۸
  • (: حـاجے :)
    بـابـا فهمیـدم :)

    قبل این کامنت جدیده درستش کردم

    علی
    پاسخ:
    ایول ...
  • چهارشنبه ۱۵ خرداد ۹۲ ، ۰۲:۴۶
  • (: حـاجے :)
    opacity postam 0.2

    opacity post:hover 1

    علی
    پاسخ:
    نچ ! نگرفتی!
    نیگاه کن :
    filter: alpha(opacity=20);opacity:0.2
    و برای hover هم اینطور بنویس :
    filter: alpha(opacity=100);opacity:1
    کد اول مخصوص واسه IE هستش و کد دوم واسه بقیه مرورگرا !
  • چهارشنبه ۱۵ خرداد ۹۲ ، ۰۱:۳۰
  • (: حـاجے :)
    مـرسـی داداش

    علی
    پاسخ:
    خواهش میکنم
  • چهارشنبه ۱۵ خرداد ۹۲ ، ۰۱:۲۷
  • (: حـاجے :)
    بـاشـه مـرسی از نظرت

    الان قالب خودت با IE کار می کنه اونطوری نه ...!

    علی
    پاسخ:
    خواهش میشه !
    قالب من با IE10 کاملا سازگاره !
  • چهارشنبه ۱۵ خرداد ۹۲ ، ۰۱:۱۹
  • (: حـاجے :)
    شـایـد سوختـه بـاشـه

    علی
    پاسخ:
    آره ؛ شاید !
    اما عوضش کن !
  • چهارشنبه ۱۵ خرداد ۹۲ ، ۰۰:۵۵
  • سپیدار
    +سلام !
    نه بابا معذرت خواهی چیه !

    از اونجایی که من روح خبیث ندارم همچنان میام !!!

    علی
    پاسخ:
    سلام ...


    شما بزرگواری ...
  • سه شنبه ۱۴ خرداد ۹۲ ، ۲۰:۰۶
  • علی
    پاسخ:
    سلام
  • سه شنبه ۱۴ خرداد ۹۲ ، ۱۹:۰۲
  • مجتبی
    من یه بار از فلکه ای ایثار تا کوه خضر 6بار فتم و امودم..
    الانم حاضر باهات مسابقه بدم.


    +من هیچ وقت به حرف مردم اهمیت نمیدم.
    مردم حرف زیاد میزنن

    علی
    پاسخ:
    من از همون کوه خضر رفتم جمکران ؛ بعدش حرم ؛ بعدش هم خونه !
    بریم ...

    + آره اما یه بار ؛ دوبار ... نه همیشه و همه جا ... !
  • سه شنبه ۱۴ خرداد ۹۲ ، ۱۸:۱۲
  • سپیدار
    خنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیدی !!!!!!!!!!!!!!!!

    + باعشه دیگه اگه روح خبیث منو این دور و بر دیدی ، ندیدی !!!!

    علی
    پاسخ:
    من معذرت میخوام ! تو همین تریبون ...
    + نه بابا ؛ این چه حرفه ... قدم رنجه میفرمایین ...
  • سه شنبه ۱۴ خرداد ۹۲ ، ۱۷:۱۹
  • مجتبی
    قربانت داداش

    راستی کدوم دانشگاه درس میخونی؟؟

    پروفایلت رو خوندم
    پیاده روی فکر نکم به من برسی ..البته الان دیگه خ کمتر میرم...

    منم هر چی از کامپیوتر برم حاصل کنجکاوی بوده....

    تنهایی خوبه ولی نه همیشه...
    سعی کن تو جمع باشی و گوشه گیر نباشی..حتی اگه نوخای کاری بکنی..
    تو جمع بودن ذاتا خوبه..

    علی
    پاسخ:
    کوچیکتم
    همین دانشگاه سراسری شهرمون !

    عمرا ! یه بار بریم ببینیم کی طاقت بریده میشه !

    ایول ؛ عینهو خودمی ... !

    آره ؛ موافقم باهات ... اما ...
    اما روزگار بدی ... به جایی رسیده که مردم به هرچیزی میخندن ... حتی به تو ...
  • سه شنبه ۱۴ خرداد ۹۲ ، ۰۷:۵۵
  • سپیدار
    آقا میگم خودت مصرع دوم این بیته رو بگو چیزی که به ذهن خودت رسیده !

    + من با اینکه شعرم اصن نمیاد ولی این دفعه خیلی روی این فکر کردم !! مخصوصا تو اتاق فکر !!!!!!!! ولی به جاهای خوبی نرسیدم !!!

    ببین مثلا من با توجه به اصوات! واسه اینکه قشنگ دربیاد (والبته با توجه به تفسیری که توی یکی از نظرات گفته بودی واسه یکی دیگه!!) به همچین چیزی رسیدم :
    عمریست که در کوزه جگر می سوزد/ در کَف آبی ، ولی افسوس که بد می سوزد !

    ++ آقا اگه به شعرم بخندیـــــــــــــــآ .... !!!!

    علی
    پاسخ:
    حرف حساب جواب داره دیگه
    اینم من :
    عمریست بین یاران وفا می نالد ...

    +کار خوبی کردین ؛ بیشتر فکر کنین به جاهای خوبش هم میرسین
    ایول توجه ...

    به به ...
    اصن تو کف هماهنگیش موندم بدجور ...

    ++ شرمنده ؛ دیر گفتی ؛ ناخود آگاه خنده ام گرفت !
    +++یعنی من موندم شما به هرچی برسی یه چی ازش درمیاری که ملت بخندن ! خودش یه مهارته ...
  • سه شنبه ۱۴ خرداد ۹۲ ، ۰۴:۰۹
  • مجتبی
    سلام همشهری
    خوبی؟؟


    من که شاعر نیستم و اگرم باشم به قول حافظ
    کی شعر ترانگیزد خاطر که حزین باشد...
    ولی خب شاید اینا بهش بخوره

    "دل در پی دلدار همی می جوید " یا
    "معشوق پی عشق دگر می سوزد"یا
    "از این شب تاریک سحر کی روید؟"

    اکثر بچه ها همین طورن از اول ترم میگن بخونیم تا اخرشم هم شب امتحان میخونن..تازه اگه بخونن


    خط موازی بودن هم خوبه ..حداقل میدونی کنارته و پا به پات حرکت میکنه

    علی
    پاسخ:
    سلام داداش
    هر کی ندونه ؛ من میدونم که شما ید طولایی در شعر داری !
    اختیار داری ...
    هر سه مصراع وزن خوبی داره ...
    اما از نظر مضمون ! فک کنم اولی بهتر باشه !
    سومس هم خیلی عالیه ...
    ممنونم واقعا ازتون

    آره ؛ این حداقل حسنشه ...
  • دوشنبه ۱۳ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۴۶
  • مدادمغزی
    آری گذشت...مستی دلدادگی گذشت

    علی
    پاسخ:
  • دوشنبه ۱۳ خرداد ۹۲ ، ۲۱:۰۹
  • مونارک
    سلام

    میبینم که شما هم به درد دیلیت دچار شدید...بد دردیه...

    اگـر هـست خـیری در آشـفتگیهـاست ... واقعا همینطوره...ما تجربه کردیم.

    علی
    پاسخ:
    سلام
    آره ؛ بد دردیه ! ریکاوری میکنم برنمیگرده ! تصمیم گرفتم از نو شروع کنم ...

    خوش به حال شما ؛ ما هنوز داریم میسوزیم ... !
  • دوشنبه ۱۳ خرداد ۹۲ ، ۲۰:۱۱
  • محمد رضا
    ممنون شما چطور
    راستی نگفتی تبادل لینک نمی کنی

    علی
    پاسخ:
    منم خوبم !
    گفتم که بذا حالا از راه برسیم !
  • دوشنبه ۱۳ خرداد ۹۲ ، ۱۸:۴۹
  • نیمه سیب سقراطی
    سلام

    عکسش بی نظیره ...

    با خوندن شعر یاد این افتادم :
    زندگی هیچگاه اندازه تنم نشد حتی وقتی که خودم بریدم و دوختم

    ادامه مصراع : بهش فکر میکنم ببینم چی میشه !

    یادمه قبلنا گفته بودین اهل موسیقی نیستین مثه که نظرتون تغییر کرده !

    ممنون بابت خبرنامه

    + موفق باشید .

    علی
    پاسخ:
    سلام
    آره !
    زدین تو خال !
    منتظرم پس !
    هنوزم نیستم ! گه گاهی اگه بچه ها بذارن !
    خواهش میکنم
    + شمام همینطور
  • دوشنبه ۱۳ خرداد ۹۲ ، ۱۷:۲۴
  • دوستش
    با عرض سلام و خسته نباشید
    نظری ندارم

    علی
    پاسخ:
    سلام .
    مونده نباشی !
  • دوشنبه ۱۳ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۴۸
  • (: حـاجے :)
    بـزا یکم بـه وبـت متفـاوت نگـاه کنم

    علی
    پاسخ:
    کارت درسته
  • دوشنبه ۱۳ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۴۱
  • (: حـاجے :)
    سـلـام خـوبـی ؟

    علی
    پاسخ:
    سلام حاجی
    ممنون إ خوبم
  • دوشنبه ۱۳ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۴۰
  • سپیدار
    سلام برسونین خدمتشون !!!

    + چرا نظرات بیانت بدون تاییده !!!!!

    علی
    پاسخ:
    بزرگیتونو میرسونم
    اون دو تا پست رو خود بیان گذاشته ؛ خودشم نظرات رو بدون تایید کرده !
  • دوشنبه ۱۳ خرداد ۹۲ ، ۰۴:۱۷
  • محمد رضا
    سلام ویت فوق العادس
    با تبادل لینک موافقی؟ایا؟

    علی
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم
    حالا بذا از راه برسی ! هول نکن
  • دوشنبه ۱۳ خرداد ۹۲ ، ۰۳:۱۶
  • محمد مهدی
    حتما، خودت که میدونی ما این جور آدمایی هسنیم.

    علی
    پاسخ:
    اگه تایپ شده داری ؛ برام ایمیل کن ! خیلی مشتاقم که داستانات رو بخونم
    کوچیکتم داداش ... .
  • دوشنبه ۱۳ خرداد ۹۲ ، ۰۰:۱۶
  • بنده خدا
    سلام
    تغییر هم قشنگه ها

    علی
    پاسخ:
    سلام
    تغییر ! تغییر چی ؟!
  • يكشنبه ۱۲ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۵۰
  • محمد مهدی
    خودت که می دونی من بیشتر داستان می نویسم ولی بدم نمیاد از شعر هم تو داستان هام استفاده کنم. فکر می کنم، بعدا یه مصراع می سرایم.
    + ما که از همون اول به پاس کردن فکر می کردیم. (منتها این ترم شاید به مشروط نشدن.)
    + شکستن خوب نیست حتی اگه در مورد خط صحبت کنیم چون هیج تضمینی نیست که دوباره نشکنه. موازی بودن فقط این نیست که دو خط در فاصله دور بدون هیج نقطه اشتراکی باشند. دو خط با بی نهایت نقطه مشترک هم موازیند. (رجوع شود به هندسه نمی دونم سال چندم دبیرستان!)
    باید دیدتو عوض کنی. هر چیزی رو میشه بدست آورد اگه بخوای.

    علی
    پاسخ:
    نـــه ! نمیدونستم ! واجب شد یه مذاکره با هم داشته باشیم
    + فعلا که در حال مشروط شدنم من !
    + اینم نکته خیلی خوبیه ! تا حالا بهش فک نکرده بودم ! ممنون
    ...
  • يكشنبه ۱۲ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۲۱
  • سپیدار
    ســلام

    شب عالی متعالی مستر
    چه خبر از امتحانات گرام ؟

    علی
    پاسخ:
    سلام
    ممنان ؛ همچنین شما !
    سلام دارن خدمت ما
  • يكشنبه ۱۲ خرداد ۹۲ ، ۰۶:۲۵
  • سپیدار
    آقا تو کلا یه چند وقتیه عوض شدی !!!!!!
    خودتم که اعتراف کردی حواست نیس !!
    چی شده ؟ [تفکر عمیـــــق !!]

    + نظر وفا چه باحال بود !
    مسئله ریاضی طرح کردیا با مخاطب خاصت !!!
    می تونی از خطوط موازی و مورب استفاده کنی !

    علی
    پاسخ:
    خیلی معلومه ؟!
    من فقط به اعصابم مسلط نیستم ! همین !

    + آره ! راه حل خوبیه !
  • چهارشنبه ۸ خرداد ۹۲ ، ۰۶:۲۱
  • سپیدار
    اَدَسَّر !!! به قول دوستم : ازدوباره !!!

    + ببین این اشتباه تاپیت به ادرس وبلاگت هم رسیده !

    علی
    پاسخ:

    + من تایپ انگلیشم سریع تز و بهتر فارسیمه ! و اگرنه تو کدنویسی هم کلی مشکل داشتم ! جدی میگین ؟ حتما شرایط روم تاثیر گذاشته !
  • سه شنبه ۷ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۱۳
  • وفا
    سلام

    امان از این بندگی ها و شرمندگی ها...

    + یه چیزی راجع به اون دوخط موازی بگم، اونم اینکه ماندن درشرایط اینچنینی به هر دوطرف برمیگرده... بالاخره یک خط باید بشکنه تا به اونیکی خط برسه... گذشت، بهترین ره برای نقض قانون دوخط موازی است!

    علی
    پاسخ:
    سلام

    آی گفتین ... !

    + آره ؛ حق با شماست ؛ یه خط باید بشکنه ؛ اما اگه بعدش دوباره موازی بشن چی ؟
  • سه شنبه ۷ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۴۳
  • دختر کوچولو
    باشه حتما بهش فکر میکنم:)

    علی
    پاسخ:
  • سه شنبه ۷ خرداد ۹۲ ، ۰۷:۳۰
  • سپیدار
    اولا که بعله شب خیلی قشنگیه

    دوما هم اینکه هااان نــــــــــه و بـــــــــــــــــله !!!
    please focus on typing ... this isn't wisely reason for your mistake !!

    آندرستندینگ !!!!

    علی
    پاسخ:

    بله ...
    فقط وایزلی رو نمیدوتونستم تشخیض بدم !
    اتفاقا خیلی هم دلیل های خوبیه
    فقط اگه یه دور اَدَسَّر بخونم مشکل حل میشه که حال ندارم

    یـــِس ! تنکس !
  • سه شنبه ۷ خرداد ۹۲ ، ۰۷:۱۰
  • دختر کوچولو
    راستش من شاعر نیستم گرچه به شعر علاقه زیادی دارم!!!
    اما بهش فکر میکنم اگر به نتیجه جالبی رسیدم میگم:)

    علی
    پاسخ:
    نیاز به شاعر بودن نداره !
    هر کسی میتونه یه بیت بگه ...
    منتطرم پس
  • سه شنبه ۷ خرداد ۹۲ ، ۰۷:۰۵
  • دختر کوچولو
    آره خب! اینم تعبیر قشنگیه:)

    علی
    پاسخ:

    پیشنهاد شما هم جالب بود ...
    حلا با این اوصاف ؛ مصراع دوم و ابیات بعدی چی شد ؟!
  • سه شنبه ۷ خرداد ۹۲ ، ۰۶:۳۷
  • دخترکوچولو
    راسی این مصرعی ک نوشتی اینجوری بود بهترنبود؟:عمریست که در کوره جگر می سوزد...
    البته قصد توهین ندارم:‏)‏ فقط به عنوان پیشنهاد برایabm :‏)‏‏)‏‏

    علی
    پاسخ:
    آره شاید !
    ولی بیشتر منظورش این بوده که توی کوزه ای که پر آبه ؛ جگر آدم از بی آبی میسوزه ! یعنی با وجود نزدیکی خیلی چیزا آدم ازش بی بهره اس ! و یا تفسیر های دیگه ای !
  • سه شنبه ۷ خرداد ۹۲ ، ۰۵:۰۹
  • سپیدار
    دِهَ من اول نشدم تو دندوناتو نشون میدی !!!

    + پس حسم درست بوده !!! 20 امتیاز مثبت برای خودم منظور می کنم !!!!

    ++ پلیز فوکِس آن تایپینگ ! دیس ایزِنت وایزلی ریزِن فوُر یور میستِیک !!
    درست گفتم !!!!!!

    علی
    پاسخ:
    خب پ چیکار کنم ؟
    +بله ...
    ++ هان ؟! ( این یکی رو دیگه نفهمیدم )
  • سه شنبه ۷ خرداد ۹۲ ، ۰۲:۳۳
  • دختر کوچولو
    نمیدونم چرا شعرو که خوندم یا شعرای ادبیات کنکور افتادم!!!
    لیست سفارش قالب؟؟؟!!!!!!:))))
    + خیلی روند خوبیه این تفکر شوما
    +مخاطب خاص کیست؟

    علی
    پاسخ:
    چه جالب !
    بله ! فک کنم 20 نفری باشن که یه جورایی قول قالب بهشون دادم !
    + ممنونم
    + کیش مشخص بشه دیگه خاص نمیشه
  • سه شنبه ۷ خرداد ۹۲ ، ۰۱:۳۹
  • سپیدار
    حالا پاورقیا !! :
    + دست abm درد نکنه !
    +
    + خطوط موازی هم تو بی نهایت به هم میرسن !
    + دست شما مرسی
    + همچنین شما هم موفق باشی !

    علی
    پاسخ:
    +
    +
    + خدا کنه ... .
    + خواهش میکنم .
    + ممنونم .
  • دوشنبه ۶ خرداد ۹۲ ، ۲۰:۵۹
  • سپیدار
    میگم آقا احساس می کنم رنگ و بوی شعرات عوض شده !! [متفکر!!]

    + میسود ؟؟؟؟ واتس دِ مینینگ آف میسود ؟؟؟

    + آقا خووووب من که نمی تونم چیزی بگم چی !

    علی
    پاسخ:
    درست احساس میکنین

    + اوه ! آی کورکتِد ایت ! تنک یو !
    سرعت تایپ بالاس ؛ کیبرده هم واسه دوران ژوراسیکه ! اینه که بعضی اوقات بعضی حرفا جا میفته !
    + چرا ؟!
  • دوشنبه ۶ خرداد ۹۲ ، ۲۰:۵۷
  • سپیدار
    دِهَ اومدم بگم اولااااا

    علی
    پاسخ:
    حلا دفعه بغد ...
  • دوشنبه ۶ خرداد ۹۲ ، ۲۰:۵۴
  • شکیب
    ممنون داش علی.روز تو هم مبارک.البته با کلی تاخیر برادر.

    علی
    پاسخ:
    ممنونم
  • دوشنبه ۶ خرداد ۹۲ ، ۲۰:۴۳
  • Copyright (©) 2012-2015
    All Rights Reserved.
    کپی رایت (©) ۱۳۹۰-۱۳۹۴
    تمامی حقوق محفوظ است
    قالب شماره 13
    نسخه 1.0
    طراحی و اجرا در مرداد 95
    کدنویسی تنها با html و css
    کپی نکنید ، درخواست کنید کد خدمتتان تقدیم می شود !