36 : لحظه تردید
36 : لحظه تردید

امام زمان + امام حضر + حضرت مهدی + بقیه الله + تصویر + عکس + نیمه شعبان
امام زمان + امام حضر + حضرت مهدی + بقیه الله + تصویر + عکس + نیمه شعبان
امام زمان + امام حضر + حضرت مهدی + بقیه الله + تصویر + عکس + نیمه شعبان
امام زمان + امام حضر + حضرت مهدی + بقیه الله + تصویر + عکس + نیمه شعبان
امام زمان + امام حضر + حضرت مهدی + بقیه الله + تصویر + عکس + نیمه شعبان
امام زمان + امام حضر + حضرت مهدی + بقیه الله + تصویر + عکس + نیمه شعبان
امام زمان + امام حضر + حضرت مهدی + بقیه الله + تصویر + عکس + نیمه شعبان
امام زمان + امام حضر + حضرت مهدی + بقیه الله + تصویر + عکس + نیمه شعبان

سلام

دنیا لزوما همونطوری نیست که من و تو میبینیم ؛ از دید گنجشکی شاید دانه گندمی باشد ؛ از دید موری شاید همان دانه گندم باشد ؛ اما آدمی شاید گندم را به حساب ِ دنیا نیاورد ... !

دنیا را شاید خنده ی نوزادی بسازد که پدرش را همچون کودکی ذوق زده میکند ؛ دنیا شاید همان خنده ای باشد که گسیخته ؛ به دنبال هر موضوعی بر لبان کودکی نقش میبندد ؛ و کسی چه میداند ؛ شاید در پس همین خنده ؛ گریه ای کمین کرده باشد ... !

دنیا را شاید دیوار های آجری میسازند ؛ همان آجر هایی با گچ شکسته ای ؛ دفتر نقاشی کودکی را میسازد . دنیا را شاید همان خانه های گلی ای که مدفون در زیر پشته های سیمانی اند ،  ... دنیا را شاید همان برگ های به رقص در آمده باد ، بسازند ... !

دنیا هر چه که باشد ، زیر چشمان تو رنگ میگیرد ؛ رنگی بزن که اندی بعد ؛ خسته ات نکند ... دنیا را رنگ بزن ؛ رنگی که افکارت را در ماورای بازیهایش محو نکند ... رنگی که خودت ؛ و تنها خودت را به تماشا بگذارد ...

ادامه دارد ...

امضا : علی

عکس + عکس پرنده + عکس طبیعت + گنجشک + غذا دادنب به پرنده ها + گنجیشک + پرواز + sparrows + hd

نظر سنجی ؛ کدامیک را برای ادامه مصرع زیر مناسب میدانید ؟

عمریست که در کوزه جگر میسوزد :

                  1 - دل در پی دلدار همی می جوید     مجتبی

                  2- معشوق پی عشق دگر می سوزد   مجتبی

                  3- از این شب تاریک سحر کی روید؟  مجتبی 

                  4- در کَف آبی ، ولی افسوس که بد می سوزد !  سپیدار

                  5- عمریست بین یاران وفا می نالد 

                  6- او مست پیاله و برون از کوزه   مداد مغزی

                  7- کاش لیلی برسد
                     بزند سنگی و این غمکده در هم شکند
                     من بمانم بی دل
                     او شود دلبر و دلدار ُ
                     دل از ، من ِ بی دل ببرد !      یکتا

                  8- عشق هر جا که رسد هرچه بُوَد میسوزد     دختر کوچولو

                  9- در پی جرعه ای از درد چه بد می سوزد‏‏!‏       دختر کوچولو

                  10- عشق باز قصه ما را نگر،‌ میسوزد
                     معشوق قصه عشق، مگر میسوزد
                     آری از دوری عشق دگر، میسوزد                  محمد مهدی

شماره مرود نظر را ؛ نظر بگذارید !

این نظر سنجی از تاریخ30 خرداد تا تاریخ 10 تیر 1392 اعتبار خواهد داشت ؛ برای کسی که بیشترین رای رو داشته باشه قالب سفارشی طراحی میشود !

پاورقی :

1- 30 خرداد 92 ؛ 00:15 ؛ من ؛ خیابون ؛ پیاده ؛ تنها ؛ مسافتی طولانی ...

2- خدایا ؛ من هنوز خسته نشدم ؛ میخوای دوباره بازی کنیم ؛ میدونم ؛ آره ؛ بازنده منم ... !

3 - لحظه های تردید من ؛ هیچ چیزی رو برای تو ثابت نمیکنه !

+ به زودی به آدرسی جدید اساس کشی خواهم داشت ... !

3 تیر 1392 : ولادت آقا امام زمان (عج) رو تبریک میگم ؛ ان شاءالله تبریک ظهورشون .

حدود 1 ماه پیش مهمترین پارتیشن ام پاک شد و نتونستم اطلاعاتش رو برگردونم . مجموعه عکس هایی هم که داشتم ؛ پاک شد ؛ حالا گه گذاری که عکس خوب میبینم ؛ بهترین هاش رو اینجا هم میذارم ؛ تحت عنوان عکسدونی : گلچین تصاویر سراسر وب !

جمعه ۳۱ خرداد ۹۲ ساعت ۰۰:۱۷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
رها
پا به پای کودکی هایم بیا
کفش هایت رابه پا کن تا به تا

قاه قاه خنده ات را سازکن
بازهم با خنده ات اعجاز کن

پابکوب ولج کن وراضی نشو
با کسی جزعشق همبازی نشو

بچه های کوچه راهم کن خبر
عاقلی را یک شب ازیادت ببر

خاله بازی کن به رسم کودکی
با همان چادرنماز پولکی

طعم چای وقوری گلدارمان
لحظه های ناب بی تکرارمان

مادری ازجنس باران داشتیم
درکنارش خواب آسان داشتیم

یاپدراسطوره دنیای ما
قهرمان باورزیبای ما

قصه های هرشب مادربزرگ
ماجرای بزبزقندی وگرگ

غصه هرگزفرصت جولان نداشت
خنده های کودکی پایان نداشت

هرکسی رنگ خودش بی شیله بود
ثروت هربچه قدری تیله بود

ای شریک نان وگردو وپنیر!
همکلاسی! بازدستم رابگیر

مثل تودیگرکسی یکرنگ نیست
آن دل نازت برایم تنگ نیست؟

حال ما راازکسی پرسیده ای ؟
مثل ما بال وپرت راچیده ای ؟

حسرت پروازداری درقفس؟
می کشی مشکل دراین دنیا نفس؟

سادگی هایت برایت تنگ نیست؟
رنگ بی رنگیت اسیررنگ نیست؟

رنگ دنیایت هنوزم آبی است؟
آسمان باورت مهتابی است؟

هرکجایی شعرباران را بخوان
ساده باش وبازهم کودک بمان

بازباران با ترانه،گریه کن !
کودکی تو،کودکانه گریه کن!

ای رفیق روزهای گرم وسرد
سادگی هایم به سویم بازگرد!

به نظر من شعربسیار زیبایی بود گفتم واسه شما هم بفرستم

علی
پاسخ:
ممنونم
  • شنبه ۹ فروردين ۹۳ ، ۰۱:۳۴
  • رها
    خاهش قابلی نداش
    حالا کی میرسی از راه میگم؟

    علی
    پاسخ:
    این چایی رو که تموم کنم ...
  • يكشنبه ۳ فروردين ۹۳ ، ۰۱:۴۳
  • ㋛Ðêlåvår
    بعله.من همیشه حالم خوبه.اخه از عاشقی فارغم.کجای مطالب وبم برات مرموزه؟؟؟بگو تا از مرموزی درت بیارم
    dokhi16
    are vaghean gol gofti;)
    نگاه
    خدایا
    در ۲ راهی زندگی ام
    تابلوی راهت را محکم قرار بده
    نکند که با نسیمی راهم را کج کنم . . .
    از آسمان
    سلام
    خدایا اول پاکم کن بعد خاکم کن.


    یا حق التماس دعا

    علی
    پاسخ:
    سلام
    محتاجیم به دعا
  • چهارشنبه ۳۰ مرداد ۹۲ ، ۰۴:۴۷
  • نگاه
    قربون خدای بزرگم برم که اگه خطا کنم
    نهایت قهرش بین دو اذانه
    دوباره صدام میکنه...

    علی
    پاسخ:
  • شنبه ۱۲ مرداد ۹۲ ، ۰۷:۴۱
  • نگاه
    راستی وبلاگ قشنیگی دارید.لینکش کردم.شما هم دوست داشتید این کارو بکنید.

    علی
    پاسخ:
    ممنونم
  • چهارشنبه ۹ مرداد ۹۲ ، ۰۶:۵۱
  • نگاه
    عمریست که در کوزه جگر می سوزد
    معشوق پی عشق دگر می سوزد.
    .........................
    فکر نمیکنم هماهنگی به این زیبایی چی دیگه پیدا بشه.

    علی
    پاسخ:
    آره ؛ واقعا فوق العاده اس ...
    مجتبی کارش حرف نداره ؛ ولی زمونه باهاش یار نیست ...
  • چهارشنبه ۹ مرداد ۹۲ ، ۰۶:۴۶
  • kimiya
    kheli ghashangh bod age dost dashtibe webe manam sar bezan

    علی
    پاسخ:
    ok
  • جمعه ۲۱ تیر ۹۲ ، ۰۱:۵۷
  • سپیدار
    به نکته ظریفی اشاره کردی !!!
    پس مـــــــــــــــی بندیمش !!!!!!!

    علی
    پاسخ:
    بله
    حالا اگه یه توری هم بزنین جواب میده
  • دوشنبه ۱۰ تیر ۹۲ ، ۰۶:۴۰
  • علی
    پاسخ:
    علیکم هـِلو
  • يكشنبه ۹ تیر ۹۲ ، ۱۹:۴۶
  • سارا
    سلام
    خیلی زیبا بود
    دنیا را رنگ بزننننن

    علی
    پاسخ:
    سلام
  • يكشنبه ۹ تیر ۹۲ ، ۱۵:۴۸
  • امین
    سلام علی جان با پست جدید سوال یازدهم سرگرمی و عجیب و کمی متفاوت منتظرت هستم

    علی
    پاسخ:
    سلام
    ممنون خبر دادی
    الان میام
  • يكشنبه ۹ تیر ۹۲ ، ۰۱:۲۸
  • مجتبی
    به به ، پس تو هم میخای بری بیان

    علی
    پاسخ:
    آره داداش ؛ خسته ام کرد این جناب آقای شیرازی !
  • شنبه ۸ تیر ۹۲ ، ۰۱:۱۶
  • علی
    نبودنت
    سخت دردناک است...
    بیچاره دلم که در رخت دلتنگی اش سخت پیچ و تاب میخورد و
    تــــــــــــــــو...
    علی
    سلام نوکریم شما خوبید؟

    علی
    پاسخ:
    سلام
    کوچیکتم ؛ ممنون ؛ منم خوبم .
  • جمعه ۷ تیر ۹۲ ، ۲۲:۴۰
  • سپیدار
    واسه این داره طول می کشه که دوس داری تو هرکاری بهترین و متفاوت باشی !

    علی
    پاسخ:
    نه بابا ؛ این خبرا هم نیس !
    شلوغش نکن شوما !
  • جمعه ۷ تیر ۹۲ ، ۲۲:۰۱
  • سپیدار
    میگم اسباب کشی معمولی هم بخوای انجام بدی انقدر طول میدی !!!
    بابا نقل مکان کن دیگــــــــــــــــــــــــــــــــــه !!!

    علی
    پاسخ:
    سلام ؛ باور میکنی ؛ بدجور درگیرم ؛ کد نویسی بیان هم به سادگی بلاگفا نیس ؛ کلی النگ و دولنگ داره ... !
  • جمعه ۷ تیر ۹۲ ، ۲۱:۴۸
  • علی
    این ســــرها ... این خوابــــها ... آغــــوش میخواهند نه سنــــگ....!!
    هـــــــیســـــــ...!! کمی آرامتر بی صدا تر، آهسته تر سراغش را بگیر... ممکن است بیدار شود...!!
    وجـــــدان را میـگوییم...!!
    Judy Abbott
    البته 6 هم خوبه
    6 و 2

    علی
    پاسخ:
    باز هم ممنون
    6 واقعا عالیه ...
  • جمعه ۷ تیر ۹۲ ، ۲۰:۵۶
  • Judy Abbott
    شماره 2 :)

    علی
    پاسخ:
    ممنان
  • جمعه ۷ تیر ۹۲ ، ۲۰:۵۵
  • وفا
    سلاام

    با کلی تاخیر عیدتون مبارک!

    پست شما دقیقا چیزی رو بیان کرد که حقیر مدتیه دارم بهش فکر میکنم!
    دقیقا به خاطر نسبی بودن پدیده ها از دید ما آدما، دنیاهامونم
    با هم فرق میکنه! فقط امیدوارم که هیچ وقت دنیای کسی رنگ سیاهی به خودش نگیره...

    نظر سنجی:
    مصرع 8 و 9 رو من انتخاب میکنم. جفتشون خوبن ولی انگار 9 ملموس تره!

    علی
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم ؛ منم تبریک میگم خدمتتون

    خواهش میکنم ؛ اختیار دارین .
    منم امیدوارم ...

    ممنونم از نظرتون
  • جمعه ۷ تیر ۹۲ ، ۱۷:۵۸
  • سـیـــ13ـزבه
    سلام دادا خوبی اومدم بگم بیا یه نگاه به اخبار وب بنداز

    علی
    پاسخ:
    سلام
    باشه داداش ؛ اومدم ... .
  • جمعه ۷ تیر ۹۲ ، ۱۶:۵۱
  • امین
    سلام علی جان. با پست جدید، سوال دهم سینما و سرگرمی درخدمتیم و منتظرت هستم.
    موفق باشی داداش علی
    سـیـــ13ـزבه
    سلام دادا چطوری ممنون که لینکم کردی امیدوارم دوست خوبی برات باشم

    علی
    پاسخ:
    سلام
    آره ؛ منم امیدوارم ...
  • پنجشنبه ۶ تیر ۹۲ ، ۰۴:۴۵
  • سپیدار
    به به چه استقبال گرمی !
    خعلـــــــی ممنون

    + در کل خواهش میشه !

    علی
    پاسخ:
    دیگه ؛ کاریه که از دستم بر میاد

    +شما بزرگوارین .
  • پنجشنبه ۶ تیر ۹۲ ، ۰۰:۴۱
  • سپیدار
    سلاااااااااام
    حال شما ؟؟ خوب هستین ؟

    میگم این جلوه های ویژه! عکسات خیلی باحال بود عکسا هم قشنگه آخی اون عکسه رز صورتیه خشکه !!

    + متنت خیللللی خوب بود
    ++ من شماره 7 رو انتخاب می نُمایَم !

    علی
    پاسخ:
    سلام
    بــــــــــــــــــــــــــه ؛ خوش خبر باشی خوش اومدی ...

    ممنان ؛ خواهش میشه ؛ قابل شما رو نداره

    +ممنون
    ++باز هم ممنونم
  • چهارشنبه ۵ تیر ۹۲ ، ۲۳:۴۹
  • مهدی
    سلام؛ وقتتون بخیـــر ...
    با پست: بنده عشقم و از هر دو جهان آزادم؛ بروزم!

    حضورتون خالی از لطف نیست؛
    ان شاء الله هر هفته بروز میکنم ...

    پایدار باشید؛
    در پناه حق...

    علی
    پاسخ:
    سلام مهدی جان
    ممنون خبر کردی
    الان میام
  • چهارشنبه ۵ تیر ۹۲ ، ۲۰:۵۲
  • مهدی
    خدا رو شکر که از اهنگ خوشت اومد دوست نداری وبمو لینک کنی روک و پوس کنده حرفتو بزن چــــــــــــــــــرا؟

    علی
    پاسخ:
    بله ...
    لینک شدی داداش ...
  • چهارشنبه ۵ تیر ۹۲ ، ۰۴:۲۴
  • امین
    سلام. با پست جدید، سوال نهم مناسبتی نیمه ی شعبان آپ کردم. منتظرت هستم. داداش علی
    عید دیروز را هم بهت تبریک می گم.
    ما که کاری نکردیم برای آقا امام زمان
    خودمم هنوز لایق در رکاب ایشان بودن نمی دونم و خیلی راه دارم تا برسم. نمی دونم...
    خدایااااااااااااااااااااااااااااااا

    علی
    پاسخ:
    سلام
    الان میام ؛ ممنون که خبر کردی .
    اما ؛ من کار زیاد کردم ؛ تا تونستم گناه کردم ...
  • سه شنبه ۴ تیر ۹۲ ، ۲۲:۳۶
  • مهدی
    سلام ازین عکسات خوشم اومد خوب بود یه بار چایی دادی شور بود مرسی نمیخورم

    علی
    پاسخ:
    ُسلام
    ءء ... پ چایی خوردی ... ؛ دیگه کاری بود که از دستم بر میومد
  • سه شنبه ۴ تیر ۹۲ ، ۰۷:۳۵
  • دخترکوچولو
    آخ یادم رف بگم عیدت مبارک

    علی
    پاسخ:
    ممنونم
    عید شما هم مبارک
  • سه شنبه ۴ تیر ۹۲ ، ۰۵:۲۴
  • دخترکوچولو
    سلام‏!‏
    دم پستت گرم‏!‏ امیدواری توش موج میزنه:‏)‏
    ای بابا...
    اونوخ قالبت چی؟حیف میشه که‏!‏

    علی
    پاسخ:
    سلام

    ادامه هم داره

    قالب رو خب مچ میکنم با بیان ! قالب نویسی تو بیان یکم سخت هس ؛ ولی خب زیاد کار نداره !
    دارم رو ورژن بعدی قالب کار میکنم ؛ که مشکلاتی که الان داره برطرف بشه ... .
  • سه شنبه ۴ تیر ۹۲ ، ۰۵:۲۳
  • مجتبی
    سلام داداش
    خوبی؟
    عید مبارک

    علی
    پاسخ:
    سلام
    خوبم ؛ ممنون
    عید تو هم مبارک
  • سه شنبه ۴ تیر ۹۲ ، ۰۱:۵۰
  • ******
    این عکس پیچپیچی پایین وبلاگ چیه؟

    علی
    پاسخ:
    QR : اینجا رو ببینید : http://qr-code.ir/document
    توضیح مختصر اینکه ؛ اگه دوربین گوشی موبایلتون رو که دارای نرم افزار QR خوان باشه رو روبهروی این تصویر قرار بدین ؛ آدرس وب بنده در گوشی شما نمایش داده میشه و اگر خواستین میتونین اون رو ذخیره کنین و ... .

    + شما ؟ ؛ آدرسی ؛ چیزی ؟
  • دوشنبه ۳ تیر ۹۲ ، ۱۹:۱۶
  • maryam
    قالب وبلاگ رو خودتون ساختید ؟

    علی
    پاسخ:
    بله ...
  • دوشنبه ۳ تیر ۹۲ ، ۰۶:۰۸
  • مینا
    سلام
    مصرع 3

    ممنون که سر زدید

    علی
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم

  • دوشنبه ۳ تیر ۹۲ ، ۰۴:۲۹
  • محمد مهدی
    حالا هی ضایمون بکن
    اصلا می خوای نظرم هم ندم، ها!!!!!
    کسی هم نیازی به قالب تو نداره.
    منو باش که سه شنبه می خواستم بیام ببینمت، حالا بشین تا چمنای جلوی دانشکده سبزتر بشه.
    خوش باش.

    علی
    پاسخ:
    چرا جوش میاری داداش من !
    من که چیزی نگفتم ... !
    حرف حساب جواب نداره ... .
  • يكشنبه ۲ تیر ۹۲ ، ۲۱:۵۰
  • محمد مهدی
    علی میشه تبلیغات هم بکنم تا رای بیارم؟؟؟؟؟
    هرچند ار الان بگم 100 درصد من با 70 درصد آرا برنده این رقابتم.

    علی
    پاسخ:
    آره ؛ تبلیغ آزاده !
    هیچ تقلبی هم در کار نیس

    بر فرض رای آوردی ؛ حالا وبت کو که قالب بخوای ؟!
  • يكشنبه ۲ تیر ۹۲ ، ۲۱:۰۶
  • faezeh
    خب...زودتر میگفتید مام میسرودیم...چون ازین قالبا خیلی وس دارم.......

    سری بعد منم هستم...


    ممنون بابت تبریک...

    خیلی ازش گذشته اما...بهرحال ممنون

    علی
    پاسخ:
    الانم میتونین بسرایین ...
    پ منتظرم ...

    من تازه دیدم ؛ فک کنم ...
  • يكشنبه ۲ تیر ۹۲ ، ۱۹:۴۱
  • نیمه سیب سقراطی
    3 . کدوم بزرگ ؟!
    بیا وبم ... خودت ببین کدوم بزرگ !

    علی
    پاسخ:
    گرفتم ...
  • يكشنبه ۲ تیر ۹۲ ، ۰۷:۵۹
  • نیمه سیب سقراطی
    بلی 7 بسی جالب است ما نیز موافقیم

    بیا دهوات کنم !
    خب واسه چی اسمارو زدی کنار اشعار دوستان ؟!
    بچه مردم میخوره تو ذوقش میره معتاد میشه !

    علی
    پاسخ:


    چرا نزنم ! معلوم باشه کی واسه کیه خب ... !
    اینجا همه خودی ان
  • يكشنبه ۲ تیر ۹۲ ، ۰۷:۵۸
  • مهدی
    داش علی گیر اوردی مارو خب مگه چشه پست ثابتم زود باش لینکم کن

    علی
    پاسخ:
    خیلیُم خوبه !
    حالا بیا نفسی تازه کن ؛ بعدش ... آبی ؛ چایی ...
  • يكشنبه ۲ تیر ۹۲ ، ۰۴:۱۵
  • مهدی
    سلام؛ خوبستی؟
    بنظرم 2 // پست دلنشینی بود علی جان ...

    با پست "...: مـن برگشتــم ...! :..."
    بروزم و منتظر حضورت ...

    قراره که از این به بعد هر هفته بروز کنم؛
    از همراهیت ممنونم ...

    راستی تو رو خدا هی اسباب کشی نکن!
    یاحق

    علی
    پاسخ:
    بـــــــــــــــــــه ؛ ببین کی اینجاس ؛ مهدی .... کجایی تو پسر ؟
    سلام
    ممنونم داداش ؛ امروز بهترم .

    الانه میام

    ای بابا ؛ انگار همه از اساس کشی من دل خوشی ندارن
    اگه بلاگفا یه ذره به حرف مشترکینش گوش میداد و خودش رو به روز میکرد ؛ همینجا میموندم ...
  • يكشنبه ۲ تیر ۹۲ ، ۰۱:۵۱
  • امین
    علی چی شده که میخوای آدرستو عوض کنی؟؟؟

    علی
    پاسخ:
    هیچی نشده ؛ فقط به خاطر محدویت های بلاگفاس ! میام بیان ... !
  • يكشنبه ۲ تیر ۹۲ ، ۰۱:۱۹
  • امین
    سلام علی جان. با پست جدید،‌ سوال هشتم: روزنامه ای در خدمتیم. منتظر تم داداش.

    علی
    پاسخ:
    سلام
    ممنون خبر دادی ...
  • يكشنبه ۲ تیر ۹۲ ، ۰۱:۱۹
  • محمد مهدی
    بابا ضایمون نکن دیگه
    باور کن ندیدم اون هفته تو دانشگاه بهم گفتی.
    علی تو خودت به کی رای میدی؟؟؟؟؟؟؟؟

    علی
    پاسخ:
    من که حافطه ندارم ؛ یادم رفت بهت گفتم !
    آخرش رای میدم !
    اما جدای از رای ؛ 7 خیلی جالبه ...
  • شنبه ۱ تیر ۹۲ ، ۲۰:۴۸
  • سید مرتضی
    جالب بود علی.
    به 10 و 1 رای میدم.
    حوصله داری ها.!!!!!!!!!

    علی
    پاسخ:
    سید ، خودتی ؟!
    تو کجا اینجا کجا ؟
    تازه کجاشو دیدی !
  • شنبه ۱ تیر ۹۲ ، ۲۰:۳۴
  • محمد مهدی
    هنوز نظری ندارم.
    100 درصد 10
    1. بیشتر وقتی دلم میگیره اینکار رو میکنم ولی نه این ساعت!!!
    2. منم همین طور!!!
    3. ....................
    4. هه هه هه من فکر کنم آدرس جدید رو بدونم.

    علی
    پاسخ:
    بله ...

    1. اوهوم !
    2. هس همدردی دارم الان !
    3. ... !
    4. تو عکس این پست آدرس جدید رو زیرش نوشتم !
  • شنبه ۱ تیر ۹۲ ، ۲۰:۲۶
  • محمد مهدی
    واقعا انتظار نداشتم چی فکر می کردم چی شد!!!!!
    10 به این قشنگی! به به، چه رباعی/دوبیتی با مضمون و با مفهومی
    شاید باورت نشه ولی من از بچگی عاشق عدد 10 بودم.
    مرسی که منو 10 گذاشتی.
    رو نوشته هات باید فکر کنم الان حال ندارم نظر بدم.

    علی
    پاسخ:
    چی رو ؟
    آره ؛
    من قصد خواستی نداشتم ؛ به ترتیب زمان ارسال گذاشتم !
    حال داشتی بیا ... !
  • شنبه ۱ تیر ۹۲ ، ۲۰:۰۶
  • مهدی
    سلام برام جالب بود وبتون خواستم بگم با تبادل لینک چطوری شاید دوست خوبی برا هم بشیم منتظر جواب هستم

    علی
    پاسخ:
    سلام
    حالا بذار از راه برسی ؛ بعد بحث لینکو بکش وسط
  • شنبه ۱ تیر ۹۲ ، ۰۴:۰۲
  • مجتبی
    در مورد نظر سنجی منم 2 و 8 رو انتخاب میکنم.
    البته نظرم به خودم رو نمیشه حساب کرد


    در مورد این که امین میگه حضرت علی دنیا رو سه طلاقه کرده درسته ولی همش این نیست
    حضرت علی میگه من بیزار از دنیا و عاشق زندگی کردن ام.

    بحث تقلب و انتخابات هم رو حس بحث ندارم .مگه نه حرف زیاده برای گفتن.
    ان چیز که عیان است
    چه حاجت به بیان است

    علی
    پاسخ:
    هر کی یه رای میتونه به خودش بده ؛ مشکلی نداره !

    دنیا تعریف داره ! تو نظر هر کسی دنیا یه جوره ... جوری که درسته رو باید دید ... اما ...

    منم دیگه دهنم کف کرده
  • شنبه ۱ تیر ۹۲ ، ۰۲:۵۱
  • زهرا
    سلام
    چه مطلب قشنگی،عالی بود
    تصویرش هم خیل قشنگ بود
    درمورد نظرسنجی هم گزینه 2

    علی
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    قابل شما رو نداره
    بازم ممنون
  • جمعه ۳۱ خرداد ۹۲ ، ۱۹:۲۹
  • نیمه سیب سقراطی
    سلام ...

    موافقم ...
    تو این دنیا در هر مختصاتی مکانی-زمانی که قرار گرفته باشی از همون نقطه به همه چی نگاه میکنی ...

    + شماره 8 رو انتخاب میکنم .

    1 . دیر وقت ِ خب !
    2 . " آیا خدا برای بنده اش کافی نیست ؟ " ( فکر کنم سوره الرحمن )
    3 . بزرگی میگه قطعی ترین چیز تردید ِ
    4 . بازم آدرس جدید ؟؟؟؟؟

    علی
    پاسخ:
    سلام

    دید فیزیکی هم چیز خوبیه هآ ! خوش به حال شما !
    منونم از نظرت .

    1 . آره ؛ تا 1:35 !
    2 . درسته ؛ اما ؛
    هیچ آدابی و ترتیبی مجو/هرچه می‌خواهد دل تنگت بگو
    ...
    چند گویی چون خطا برداشتند /کین نبودست آنک می‌پنداشتند
    3 . دمش گرم ؛ کدوم بزرگ ؟!
    4. ایندفعه دارم اعلام میکنم ؛ به خاطر محدودیت های بلاگفا ... !
  • جمعه ۳۱ خرداد ۹۲ ، ۱۹:۲۹
  • امین
    سلام علی جان. توی این نظرسنجی که کردی من ابتدا مصرع شماره ی 8 و سپس مصرع شماره ی 2 را انتخاب می کنم.
    دنیا را باید به اندازه ارزشش به اون بها داد. به نظرم دنیا ارزششو نداره براش ناراحت باشیم. همون جمله ی تو: دنیا هر چه که باشد ، زیر چشمان تو رنگ می گیرد.
    بستگی به خودمون داره که از دنیا چه ذهنیتی داریم. اگه کسی آخرتش خوب باشه. راحت از دنیا دل می کنه. مثل حضرت علی که دنیا را سه طلاقه کرده بود.
    یا دنیا غرِّی غیری
    در مورد خانم کوچولو. من احساس کردم بحث داره منحرف میشه. ولی باز هم چشم . الان درگیر کارهای چاپ مجله ی دانشکدمون هستم. شنبه یا یکشنبه باز ادامه ی مطالب ایشون را جواب میدهم. ولی یادت نره که سوالات ما از عملکرد منافقانه ی جریان سبز خیلی هست. از بین اون همه سوال،‌ فقط یک سوال کافی است که این گروه و جماعت مدعی تقلب نتوانند جواب بدهند. تمام کارشان زیر سوال است. چرا که اگر متهم بشوند،‌ که به نظرم متهم هم هستند. (ولی خودشون قبول ندارند)
    خلاصه اگه روزی خودشون هم قبول کنندکه تقلب صورت نگرفته بوده. گناه نابخشودنی مرتکب شده اند. چرا که با آبروی نظام اسلامی بازی کردند و ....
    اگه بخواهم صحبت کنم. ده ها مورد می توانم نام ببرم.
    درضمن پاسخ سوال تستی هم الف میشه.
    چه خوب گزینه ها را رد کردی
    مهندسی معکوس تست زنی بلدی ها؟؟؟

    علی
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم ازت امین
    آره؛نکته خوبی رو گفتی ...
    در مورد بحث هم ؛ هر جوری خودت صلاح میدونی ؛ اما به نظرم بهتره یهو جلو نری ! بذار آروم آروم ... بذار دو طرف وقت فکر کردن روی تک تک مباحث رو داشته باشن ... .
    قبول دارم حرف رو ...
    ایول ! نه بابا مهندسی معکوس کجا بود ... ! دمت گرم
  • جمعه ۳۱ خرداد ۹۲ ، ۰۳:۰۴
  • مجتبی
    سلام
    خیلی قشنگ نوشته بودی

    دنیا رو هر جور نگا کنی همون جوره

    علی
    پاسخ:
    سلام
    ممنون ! یه چیزایی درهم تو ذهنم بود ؛ تهش شد این !
    کمک کاستی داری ببخش به اوستایی خودت ... .

  • جمعه ۳۱ خرداد ۹۲ ، ۰۰:۴۹
  • Copyright (©) 2012-2015
    All Rights Reserved.
    کپی رایت (©) ۱۳۹۰-۱۳۹۴
    تمامی حقوق محفوظ است
    قالب شماره 13
    نسخه 1.0
    طراحی و اجرا در مرداد 95
    کدنویسی تنها با html و css
    کپی نکنید ، درخواست کنید کد خدمتتان تقدیم می شود !