۵۹ : یه چیزی سرجاش نیس
۵۹ : یه چیزی سرجاش نیس

سلام

به نظرم هرازچندگاهی آدما نیاز دارن که خلوت کنن با خودشون . ببین کجانو چندچند هستن !

البته قضیه برا من یکم فرق داره ، رفتنم این بار با اطلاع بود ، قبل از این بدون اینکه بگم ، حتی به محل کار غیبم میزد ، به این نتیجه رسیدم کار درستی نیس ، البته خب دست خودم نیس ... .

یه هفته نبودم هم به خاطر همین بود . معذرت میخوام از دوستان که قول و قرارام عقب افتاد .



ادامه فقط یه دلنوشته است .



شب هایی که گذشت رو نمیدونم شما چطور گذروندین ولی برای من خیلی بد بود !

شب اول که تازه داشتم با فضا و حال ماه رمضون آشنا میشدم ، شب دوم هم که به خاطر اینکه خانواده رو همراهی کنم رفتم جایی که اصلن نمیخواستم برم و به خاطر همین نتونستم استفاده ای ببرم .

شب سوم هم فقط داشتم نگاه میکردم ، شاید باورتون نشته ، ولی فقط داشتم نگاه میکردم !

نمیدونم چم شده ، ولی یه چیزی سرجاش نیس ، من همچین آدمی نبودم که حتی با کوچکترین اتفاقی که باعث ناراحتی اطرافیان بشه بیخیالی طی کنم !


پروژه متره و برآورد خداروشکر به خوبی دوشنبه هفته پیش تموم شد . خیلی ناقص انجام دادم ولی ختم به خیر شد . استاد قشنگ دست گذاشتم روجاهایی که به هم ور کرده بودم ! بعد بهش میگم شما رو قالببندی یا آراماتورها رو نگاه کن ؛ اونا رو فوق العاده متره کردم ، میگه از نتایجج معلومه اونا درستن ، چون قیمت سقفت نافرمه روش دست گذاشتم ! ولی در کل مذاکره خوبی بود !


شنیدین میگن زود قضاوت نکنین ؟! من همین دیروز زود قضاوت کردم که بابتش خیلی ناراحتم

بعد از دوماه و اندی رئیس زنگ زده میگه شماره کارتت رو بگو حقوق ( عقب افتاده ) ـت رو بریزم ، گفت من حساب کتاب کردم ولی باید باهم مصالحه کنیم ، گفتم یعنی چی ؟ گفت یعنی حلال کنیم کم و زیادیش رو، میخواستم بهش بگم آخه مرد حساب من که همه کارام رو حساب کتابه ، همه هزینه هارو هم نوشته بودم ! بعد که ریخت دیدم خیلی خیلی بیشتر از اونی که باید میریخت ریخته ! نمیدونم میگفت حساب کتاب کردم ! خلاصه آخر کاری که من خارج شدم از اونجا با قضاوت بیجا تموم شد .


کسی میدونه آمار ساعت کاری مفید تو ایران چقدره ؟ 15 دقیقه ؟

قبل از اینکه کارهای اداری رو از نزدیک ببینم یکم به این آمارا شک داشتم، میگفتم بابا خیلی بیشتر از ایناس ، حداقلش ماله من و اطرافیانم بیشتره !

ولی الان به این نتیجه رسیدم که آمار فوق دسته بالاس، اگه منفی نباشه میتونم بگم صفره ! منفی از اون بابات که با اینکه کاری نمیشه ولی گند بالا میاد !

طرفی رو دیدم که رفتم تو اتاق مهندس ناظر ، دیر که اومد هیچی روبه روی ما روی میزش نشست ، رفت تو اینترنت ، یه کاری جناب مهندس به ما داد رفتیم و برگشیتیم دیدم داره با گوشیش ور میره ، بعد یکم خوابید ، بعدش تو جوک تعریف کرد ، بعدشم گفت خسته نباشید و رفت خونشون لالافک کنم ! اصن من موندم این بشر چقدر زحمت میکشه واقعن! باز خوبه تغییر تحولی تو مدیریت داده شده ، روزایی که جناب مدیر میاد همه مجبور به کار میشن . اینی که گفتم فقط یه نمونه اش بود که این روزا دیدم ...


حرف زیاد داشتم ولی حوضله اش نی

دعام کنید


شنبه ۲۰ تیر ۹۴ ساعت ۱۵:۲۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Silent ...
سلام وبلاگ خوووبی دارین موفق باشین دوست عزیز

دوست داشتین به منم سر بزنین خوشحال میشم
علی
سلام ، ممنونم
چشم :)
  • دوشنبه ۳۰ آذر ۹۴ ، ۱۳:۳۲
  • عرفـــــ ـــان
    آقا قالبت چقد خفنِ :)
    +
    قربونِ دستت داداش گیرم برطرف شد :)
    تو ریسپانسیو کردن قسمتِ نظرات گیر کرده بودم ...
    الان این قالبِ جدیدِ دیکه معلوم نیست ؟ :/
    علی
    :)

    + الان تست کردم ، رسپانسو شده ، اوکیه همه چیز :)
  • يكشنبه ۲۹ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۴۲
  • parimah
    نچ
    البته بدم نمیاد داشته باشم
    علی
    :)
    خب  ، پیشاپیش خوش آمد میگم بیوستنتون به جمع بلاگرها
  • جمعه ۲۳ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۱۴
  • مهسا.م
    سلام.من قبلا یه نظر داده بودم اینجا.نیومده یا تایید نشد؟
    علی
    سلام
    با عرض معذرت فراوان ، اون لا لوها گم شده بود !
  • جمعه ۲۳ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۱۹
  • parimah
    بازدید کننده جدید
    علی
    خوش اومدین :)
    اما وب ندارین ؟
  • چهارشنبه ۲۱ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۳۰
  • بانو
    انتظار چه چیز مزخرفیست... :|
    ���
    ...
    علی
    خیلی ! و معذرت

    + منتظرم بلاگفا باز بشه!
  • چهارشنبه ۲۱ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۴۳
  • parimah
    اَ اَ اَ اَ ه!
    پسر چه قد مشغله داری!
    علی
    آره ، انقدر بیکارم که به هیچکارم نمیرسم ! تازه کلی هم خسته میشم !

    + شما ؟!
  • چهارشنبه ۲۱ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۴۲
  • ترمه طلا
    سلام :))
    علی
    سلام :)
  • چهارشنبه ۲۱ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۳۸
  • mahsa
    چرا آپ نمیکنی؟
    میدونم سرت شلوغه😅
    علی
    قصدشو دارم ، ولی وقتشو نکردم !
  • شنبه ۱۷ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۱۸
  • mahsa
    من از همین تریبون سلامتی خود را اعلام میکنم😁

    شوما خوبین؟دوستاتون خوبن؟😊
    علی
    خداروشکر :)

    من آیا ؟
    ممنونم ، خوبم ، شکر . سلام دارن :)
  • شنبه ۱۷ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۱۸
  • Nasim dew
    آغا من گیج شدم اگه بیکاری پس حقوق میخواستی از زن عمه ی من بگیری؟؟؟
    علی
    الان بیکارم !
    اون موقع سرکار بودم ، کارای کامپیوتری !
  • پنجشنبه ۱۵ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۴۱
  • Nasim dew
    محمد علی مگه شغلت چیه؟؟؟
    علی
    دانشجوی بیکار !
  • سه شنبه ۱۳ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۲۹
  • مهسا.م
    جالب این جاست مثلا میخوای پیگیری یه کاری رو بکنی بعد با کمال اطمینان و اتفاقا با یه لحن بد به ادم میگن : نه اصلا امکان نداره...اقا وقت ما رو نگیر...اداره شلوغه...بفرمایید بیرون...در صورتی که واقعا از دستشون برمیاد که مثلا پول تو رو زنده کنن...اینو خودم دیدم
    علی
    اوه ، این یه مورد که اصن دیفالت اداراته ... آی اعصابم خورد میشه اینطوری میگن ...
  • جمعه ۲۳ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۱۹
  • Nasim dew
    اه اه وبلاگ شو پسر !!!!
    ببخشید یه مدت نبودم حالا بنده اومدم
    سلام
    علی
    :|
    خوش اومدی :)
    سلام

  • جمعه ۹ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۴۶
  • مونارک Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    غیب شدنو
    علی
    سلام

    براتون خوب بوده یا بد ؟
  • شنبه ۲۷ تیر ۹۴ ، ۲۲:۱۹
  • مونارک Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    سلام

    خیلی تجربه ش کرده م
    خیلی خیلی خیلیییی
    علی
    سلام

    غیب شدن یا زود قضاوت کردن ؟
  • شنبه ۲۷ تیر ۹۴ ، ۱۶:۲۴
  • بانو
    عیدتون خیلی مبارک و روشن :)
    التماس دعا ... :)
    علی
    ممنونم .
    عید شما هم مبارک باشه :)
    محتاجیم به دعا .

    + شما هر از چندگاهی میایین و کامنتی میذارین و .... ، خبر دارین از حال ما آیا ؟
  • شنبه ۲۷ تیر ۹۴ ، ۱۶:۲۱
  • mahsa
    هیچوقت اشک هیچ دختری رو درنیار!
    یه روز بابا میشی...
    اشک دخترت
    کمرتو میشکنه...!
    mahsa
    من یه کامنت نذاشته بودم که تاییدش نکردی؟
    علی
    آره ، اوناهاش ... 
  • شنبه ۲۷ تیر ۹۴ ، ۱۶:۲۳
  • mahsa
    رسم عزاداری؟بیشتر توضیح بده لدفن!
    آره
    بله بله صحیح
    :-)
    علی
    تو عذارداری ها نشون میدن که غمگینن ، مثلن با گریه !
    :)
    :)
  • شنبه ۲۷ تیر ۹۴ ، ۱۶:۲۳
  • mahsa
    خب واس چی باید گریه کرد؟؟؟؟
    بدبختیا جدا از مشکلات و گرفتاریا شامل اشتباها و گناها هم میشه:-(
    ولی من باهاش مخالفم:-\
    فک کن بابای من دو ساله تقریبن هر چی ماموریت رفته و اضافه کار کرده بهشون نصف حقشونم ندادن میگن دولت و اداره پول ندارن میگن ندین!در این شرایط چرا بابای من همین الانش با زبون روزه بره این شهرستانا ماموریت؟رمضون تموم شه میرن شهرای دیگه!تصور کن این همه مسیرا رو میرن چقد گرمه و خودشون خسته میشن!این طرف من تو خونه چقد نگرانش میشم:-(
    بعد تازه ازینورم همه میگن ساعت کار اداری منفیه:|
    ولا کارمندا از معلما که دم به دیقه و اعتراض و اعتصاب میکنن وضشون بدتره اینه:-(
    من کلا با کار اداره مخالفم...تو این شرایط هر چی بتونی مستقل تر کار کنی بهتره!
    تازه تو الان اول راهی...فردا پس فردا بخای کار بگیری از ادارات تا بهشون رشوه ندی که کارتو راه نمیندازن...چن ماهی سر میدوی تا خودت خسته شی رشوه بدی...اینجوریاسo_O
    علی
    نمیدونم ، حداقلش برای رسم عزاداری!
    اشتباها و گناه ها آره ... :|
    به هرحال کاره ، یه وقتی آدم به کارش علاقه داره ، حتی اگه حقوقش رو هم دیر بدن یا کم بدن ، تعهد داره ، درست انجام میده کارش رو.
    معلما که وضعشون خیلی خوب شده .
    خدا نکنه من کارمند اداری بشم! اصلن تو فکرم نیس ... .
    تو اونجا نشستی داری میگی اینو ، اوضاع خیلی بدتر از ایناس ... !
  • يكشنبه ۲۱ تیر ۹۴ ، ۲۲:۱۶
  • هولدن کالفیلد
    اضافی حقوقت رو من شماره کارت میدم بریز برای من :|
    علی
    دادم پا قرضام تموم شد :|
  • يكشنبه ۲۱ تیر ۹۴ ، ۲۱:۵۵
  • اقای روانی
    اتفاقا خوبه :) غیب بشه ادم دلش خنک شه
    علی
    دقیقن :)
  • يكشنبه ۲۱ تیر ۹۴ ، ۰۵:۱۳
  • ترمه طلا
    عه بالاخره پست :) زیاد چیزی نفهمیدم البته :))
    علی
    اوهوم ، رکورد زدم یه جورایی :)
    خودمم نمیفهمم !
  • يكشنبه ۲۱ تیر ۹۴ ، ۰۵:۱۳
  • mahsa
    سلوم:-)
    این عکسو بذاری برا هدر قشنگه هااااا...
    خب...خیلیا اینطورن ولی من خودم به شخصه یاد بدبختیای خودم افتادم حسابی گریه کردم:|
    اینقد بدم میاد از زود قضاوت کردن:-(
    ساعت اداری...آره بابای منم ادارس بیشتر وقتا کاری ندارن!برا همین کارای همه رو انجام میده و اضافه کار میکنه که به قولی پولش حلال باشه!
    علی
    سلام :)
    آره ، برا دفعه بعد عکس این پست رو میذام .
    بدبختیام! نمیدونم ، به نظرت این شبا باید واس بدبختیا گریه کرد ؟
    :|
    تعهد هم خوب چیزیه!
  • يكشنبه ۲۱ تیر ۹۴ ، ۰۵:۱۲
  • نیمه سیب سقراطی
    + آدم یه وقتایی دور و بر خودشو زیادی شلوغ میکنه ...
    + برای من خیلی خنثی گذشت ! خیلی ...
    + منم وقتی دنبال کارهای فارغ التحصیلیم بودم فهمیدم چقدر این پشت میز نشین ها میتونن پرمدعا و غیرقابل تحمل و بی مسئولیت باشن :|
    علی
    + خلوته اتفاقن !
    + :|
    + اونا که جدان اصن، بعلواره ساعت کاری صفر ، باید اخلاق گندشون رو هم تحمل کنی !
  • يكشنبه ۲۱ تیر ۹۴ ، ۰۵:۱۰
  • مجید تـ
    من هر سه شب فقط نگاه می‌کردم . . .
    زود قضاوت کردن درد بدی‌ه! هروقت زود قضاوت می‌کنم بعدش عذاب بدی می‌گیرم!
    علی
    :|
    اولین بار بود تو سال جدید زود قضاوت کردم ، مثلن ترک کرده بودم !
  • يكشنبه ۲۱ تیر ۹۴ ، ۰۵:۱۰
  • mim h.m
    هدر خیلی زیباتر از قبلیه مبارکه
    علی
    :)
  • يكشنبه ۲۱ تیر ۹۴ ، ۰۵:۰۹
  • مترسک ‌‌
    بعضیا این‌قد کار می‌کنن خسته میشن، دلم براشون می‌سوزه :| :))
    علی
    خدا خیرشون بده ، خیلی زحمت میکشن!
  • يكشنبه ۲۱ تیر ۹۴ ، ۰۵:۰۹
  • mim h.m
    :دی انشاالله که موفق باشید

    همه ی آدما به عصر حجر برمیگردن سنگی میشن ولی خوب میشن
    علی
    ممنونم :)

    آره ، خوب میشم ، میدونم !
  • يكشنبه ۲۱ تیر ۹۴ ، ۰۵:۰۸
  • Copyright (©) 2012-2015
    All Rights Reserved.
    کپی رایت (©) ۱۳۹۰-۱۳۹۴
    تمامی حقوق محفوظ است
    قالب شماره 13
    نسخه 1.0
    طراحی و اجرا در مرداد 95
    کدنویسی تنها با html و css
    کپی نکنید ، درخواست کنید کد خدمتتان تقدیم می شود !