Unknown
به وبلاگ من خوش آمدید

- برای مشاهده بهتر از مرورگر فایرفاکس استفاده کنید



- تو نظر دادن ؛ دوستان حتما آدرس خودشون رو ثبت کنن !
چون من میمونم که چطوری پاسخشون رو بدم .
جمعه ۱۲ اسفند ۹۰ ساعت ۱۸:۳۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
elnaz jojo
آفرین واقعا وب خوبی داری به منم سر بزن
www.unit-sardroud.blog.ir
اگه دوست داشتی لینکم کن و اطلاع بده لینکت کنم

__________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشی مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــای قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........

علی
پاسخ:
موفق باشین
چشم ...
  • پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۲ ، ۱۸:۴۶
  • اسحاق
    داداش وقتی میگم آشناییم خیـــــــلی کمه ینی خیلی کمه! من تو کار شکسته بندی نیستم!!

    + من خودم هنوز شاگردم!




    باشه ؛ حالا چرا میزنی ؟
    اسحاق
    نه طراح نیستم ولی اگه خدا بخواد میخوام بشم!
    رشتم کامپیوتره، یه آشنایی خیــــــــــــــلی کم با دریم ویور و HTML دارم!
    تازه PHP رو شروع کردیم آموزششو!
    راستش خودم به طور جدی دنبال نمیکنم این اچ تی ام ام و پی اچ پی رو!
    بیشتر دوست دارم ویژوال بیسیک کار کنم! توی این یکی کارم بهتر از اون دوتاس!!

    + داداش شاگرد خواستی بگواا




    ان شاءالله
    ایول ؛ همش دنبال یکی میگردم که بتونم ازش تو این زمینه کمک بگیرم .
    من که رشته ام نیس ؛ ولی خیلی دوست دارم یاد بگیرم .
    ایول !
    + من نه ؛ ولی تو نمیخوای
    +میگم راه ارتباطی ؟ شماره ؟ میل ؟
    اسحاق
    سلام مجدد
    پروژه؟ کمک خواستی بگوا تعارف نکن!!!!!!!!!

    من کوچیکتم داداش! اونم یـــــــــــــــــه سااال!!!




    سلام علیکم
    چیز خاصی نبود ! ی سایت کوچولو ! ( نسبتا ) خیلی وقت پیش .
    ممنونم دمت گرم .
    ببینم داداش توهم طراحی ؟ ما خبر نداشتیم ؟

    از اون لحاظ که آره ولی از یکی لحاظ ، ما بیشتر !
    اسحاق
    سلام
    خوبی؟

    تو پروفایلت نوشتی آشنایی کم با دریم ویور و CSS و HTML و PHP
    خوب حالا یه سوال؟: اگه آشناییت کامل بود چیکار میکردی؟!
    مثل اینکه شکسته بندی کردی!!!
    آقا خسته نباشی




    سلام
    ممنون خوبم
    آره ؛ اگه کامل بود ؛ ی پروژه ای که داشتمو قشنگ انجام میدادم ....
    کوچیکتم داداش .
    سلامت باشی
    صَهبآ
    مآ هَم به فراموشی سپرده شدیم نه؟




    هــاآآن ؟
    نه ؛ چرا ؟
    فقط چند وقتیه سرم شلوغه !
    hamed
    جواب محبت آدمها را به موقع بدهید !
    محبتهای تاریخ گذشته عطر و طعم اصلی را نخواهد داشت …




    و جواب محبت های آدمها را به جا بدهید ! گاهی اوقات ؛ بعضی افراد نیاز به محبت ندارند ؛ تنها یک هم صحبت برای فرار از تنهایی هستند !
    hamed
    بعضی حساش تجربه ی خودمه
    قشنگه




    آره ؛ منم بعضی هاش رو تجربه کردم
    hamed
    سلام عسیسم
    آپم بی زحمت بیااااااااااااا




    سلام
    چشم
    hamed
    قربونت داداش.دلی نمونده براشاد نوشتن یا عادی نوشتن........




    ...
    hamed
    غم مینویسم چون این غمو دوس دارم.بیام چی بنویسم؟ها؟عشقولانه بنویسم؟براکی بنویسم؟
    ولی شخصیت خودم کمی ازاین غم آزاد شده




    من ؛ تو نیستم ! نمیدونم چی بنویسی ! حرف من اینه این همه از غم نوشتن چندان خوب نیس !
    این بهتره
    کیارش
    تنها که باشی آرزو می کنی یکی اسمتو صدا کنه حتی اشتباهی
    کیارش
    دلتنــــــــــگم
    .
    .
    .
    برای کسی که مدتهاستـــــــ
    بی آن که باشد
    هر لحظه
    زندگی اش کرده ام




    منم همینطور !
    مترسک
    اره خوب اشاره کردی...واقعا مثه مترسکم
    نه میتونم عاشق شم ن میتونم با خیال راحت زندگی کنم!!!!
    اه اینم شد زندگی اخه؟؟؟؟!!!!




    خودت بهتر از هر کسی میدونی که چیکار باید بکنی !
    مترسک
    خدارو شکر که خوبین.
    اره دقیقا....
    خیلی سعی میکنم شاد باشم ولی از درون خیلی داغونم...






    ولی این دیگه اسمش یه وقتایی نیس !
    نیلو
    سلام
    ممنون از لینک !!!
    با اسم وبلاگم !
    ممنون ×




    سلام
    باوشه
    خواهش میکنم
    elham
    مــــــــــرسی
    elham
    نه نمیدونم به کاربرد کلمات حساسی
    آره دیگه تریبون آزاده




    خب بدون !
    elham
    منظورم این نبود. چرا از کاه کوه میسازی شما!! بیخیــال




    پس چی بود ؟
    elham
    آره همین موضوع قسم دیگه.
    elham
    نه ناراحت نشدم. خی بالاخره نظرتونو گفتین. فقط احساس کردم یه خورده جدی گرفتین.
    من هیچ موقع قسم مضحکه ی دستم نمیکنم.
    همینجوری نوشتم اونو. آخه به نظرم بد نبود. ولی ناراحت نشدم




    elham
    این قسم نبود. ولی خب در هر صورت ممنون از نظرتون




    پس چی بود ؟
    elham
    حالا جدی نگیر یه اصطلاحه دیگه.




    اصطلاح ؟؟؟!
    نه اینطوری نگو !
    forood
    سلام علی جان.
    لطف کردی شعر زیباتو گذاشتی،منم با اسم خودت تو وبم گذاشتم.




    سلام ؛ممنونم ولی من اون علی نیستم !
    elham
    سلام مطمئن نیستم خووووو ولی کار از محکم کاری عیب نمیکنه. گفتیم یه قسمی هم داده باشیم




    سلام
    قسم الکی هم خوب نیستااااآ
    هانی جون
    وقتی ناراحتید از اینکه به چیزی که می خواستید نرسیدید ، محکم باشید و خوشحال....
    خداوند در فکر چیز بهتری برای شماست
    سلام وب خوبی دارید فقط یکم از رنکهای دیگه هم برای نوشتن استفاده کنید تا یکدست یکدست هم نباشه تا تنوعی در رنگ نوشته ها هم بشه و دیگه همه چیز خوبه راستی اگه خواستید منو با عنوان دوستداران ای اف جی بلینکید و شما هم خواستید خبرم کنید





    سلام
    آره ؛ درست میگی ... . ولی من ساده و یکدست بودن رو دوست دارم !
    باشه ... .
    غریبه ی غریب
    سلام .وبلاگت عالیه.قانونگذاریت واسه وبلاگت از همه جالبتره.مث وبلاگ من بی درو پیکر نیست.ممنون که بهم سر زدی. ببخشید اگه حالت گرفته شد .آخه حال و روز خودمم بهتر از وبلاگم نیست




    سلام ، ممنونم
    چه قانونی ؟! فقط کامنتای تبلیغاتی رو حذف میکنم ؛ همین !
    چرا ؟!
    عاشق تنها
    سلام مرسی بهم سر زدی خوشحالم کردی بازم سر بزن!




    سلام
    خواهش میکنم
    رها
    سلام وب خوبی دارید و ب خاطر همین خوبیش شما رو لینک کردم
    ممنون ک بهم سرزدید




    سلام
    ی نگاهی به پیوندات بنداز ! قالبم و عنوانم تغییر کرده ولی خودم نه ! دوبار به دو اسم متفاوت لیتکم کردی ! دی :))
    کیارش
    سلام ممنون اومدی وبلاگم و نظر زیباتو دادی اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن




    سلام
    خواهش
    بــــِــذ از راه برسی !
    نفس
    در خیمه ی آل عبا قحطی آب است
    یک کودک شش ماهه ای در سوز و تاب است
    آن شیر خواره در عطش در التهاب است
    بی هوش افتاده به دامان رباب است
    در هر نگاهش خواهشی از بهر آب است
    اما نگاه کوچک او بی جواب است...
    مجیــــــد
    فدات داشی جوووووون
    مجیــــــد
    سلام داشی

    سرم شلوغه وبم میام ولی نظراتمو جواب نمیدم،البته تاییدم نمیکنم

    هرکی وقت میکنم یخورده تایید میکنم و جواب میدم

    قالبت قشنگه،خوشم اومد




    سلام
    آهان! باوشه ... .
    ممنونم داش ؛ انگار این بهترین کارم شده ، خودم خبر ندارم .
    مریم
    سلام ممنون از پیامتون
    موفق باشید




    سلام
    الهه ے باران
    بهشت ارزانی خوبان عالم
    بهشت من تماشای حسین است

    سلام وبلاگت قشنگه
    عکسهایی که هم اینجاست قشنگه
    موفق باشی




    سلام
    ممنونم ؛ شمام همینطور
    دختر کویر
    سلام ممنونم که اومدی

    موفق و پیروز باشی




    سلام
    خواهش میشه !
    شمام همینطور
    $ sara $
    بعضـــی وقت ها ،

    آدم ها یه کارهـــایی می کنن

    که دیگـــــه نمی تونی دوسـتشون داشته باشی ...

    اما عجیــب دلت واســه دوست داشتنشون تنگــ میشه




    [تشویش)
    درسته ... .
    صَهبآ
    آره دقیقا

    حس و حال آدم حالت غم میگیره
    صَهبآ
    ای بابا چرا به خودت میگیری منظورم از طرف مخاطب خاص ام بود

    ایـییـیـیـیـىـىـى خدااااااااااااااااااااااا




    صَهبآ
    بابا منظورم این نبود که مخاطب خاص میاد میخونه(مگه طرف بیکاره؟؟؟؟!!!)

    منظورم این بود که خطاب به کسی نوشتمش واسه خودم رمز دار

    خبری نیست والله خبرا پیش شماس




    آهان !
    چرا قسم میخوری ؛ باشه بابا قبول کردم ...
    صَهبآ
    آخه مخاطب خاص داره رمزی نوشتمش چیزی ازش متوجه نمیشی وگرنه

    بهت میدادماصن دیگه رمزی نمیذارم شما ناراحت نشی




    باوشه .
    رها
    سلام در این دوران ما رو فراموش نکنید..التماس عا
    اپم




    سلام
    صَهبآ
    کدومو؟




    چی کدومو ؟
    صَهبآ
    به طرف زنگ میزنم




    ممنون
    صَهبآ
    راستش یکی از آشناها کامپیوتر میخونه واسه من "فکر کنم"

    یه فوت خاص ریخت آخه من هم میتونم اونجوری تایپ کنم هم علامت های نگارشی




    میتونی پیگیری کنی ؟!
    صَهبآ
    از فونتی که دارم استفاده میکنم shift+حروف مورد نظرم

    اتفاقا خیلیا پرسیدن وقتی جواب دادم گفتن نمیشه

    شما امتحان کن ببین

    خیلی این فونت رو دوست دارم

    وب رو از سادگی بیش از حد در میاره




    شیفت + حروف فارسی = علامت های نگارشی !
    حرف خاصی تایپ نمیشه !!!
    نچ ؛ نشد .
    صَهبآ
    هه هه هه!
    مرسی
    صَهبآ
    آره عالی بود اتفاقا امروز حدودا از ساعت 8 تا وقتی بارون قطع شه داشتم قدم میزدم

    انتظار داری دختر بارون تو روز بارونی خونه بمونه

    روز من بود

    من خییییییییییییییلی بارون دوست دارم




    آره خب ...
    روزت مبارک :))
    صَهبآ
    وای پس با این حساب کارت در اومد

    الان دیگه هر رشته ای بخوای بری حداقل 2.3 واحد زبان دارن




    آره ! حسابی
    آره ! زبان عمومی 3 واحده !
    صَهبآ
    راستش من خودم به صورت کاملا خودجوش خیلی از زبان خوشم میومد

    به خاطر همین روشی رو واسه خودم به کار نگرفتم ولی شما اگه دوس داری

    علاقمند بشی میتونی کتاب انگلیسی(رمان) بخونی یا فیلم ببینی

    راستش من معلم زبان نیستم که راهکار های کاربردی بهت بدم میتونی با یه

    باتجربه تر صحبت کنی

    راستی نظرت خیلی قشنگ بود

    شاعرم که هستی




    میومد ؟! یعنی الان دیگه نمیاد ؟
    آها ، ممنون
    خواهش میکنم
    صَهبآ
    مسخره کردی منو؟

    من الان شدیدا عصبانی ام از دستت




    نه ؛ واسه چی باید همچین کاری بکنم !
    إإإإ ... .
    رها
    سلام اخر هفته است و با اپ همیشگیم منتظرم




    سلام
    ممنونم خبر کردی
    صَهبآ
    چرا!؟

    من دیوونه ی زبانم خیلی دوست دارم بفهمم اش




    خب خاطره بد دارم ازش !
    هدی
    سلام خوبم شما خوبید مرسی که اومدید




    سلام
    ممنون
    خواهش میکنم
    صَهبآ
    آمریکایی

    آره خب من فول نیستم 2 ترم مونده تا تافل بگیرم

    زیاد حالیم نیست
    صَهبآ
    چرا برادر من میدونم ولی متنش رو کامل حفظ نکردم به خدا

    از کریستینا آگوئیلرا

    من چیزی رو که معنی اش رو نمی دونم نمیذارم چون از کجا معلوم شاید

    خواننده داره فحش میده




    کریس چی چی ؟! کجایی هس ؟!
    آره خب !
    صَهبآ
    دقت نکردم تا حالا کامل گوش ندادم ولی کامل گوش میدم میگم




    زرشگ ! یعنی خودت نمیدونی چی گذاشتی تو وبت !؟
    صَهبآ
    پس چی فکر کردی؟

    چرا به طرز نوشتنم نمی خوره؟!




    فک کردم تازه واردی ؛ ولی به طرز نوشتنت نمیخورد که تازه وارد باشی !
    راااااحل جووووووووووووون
    وب من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    نه......................................................
    مرسی جونم
    صَهبآ
    یادش بخیر این توضیح واسه وب قبلیمه که آرشیو 3 ساله داشتم و به دلایل شخصی

    حذف اش کردم




    إإإإإ ؛ پس شومام سابقه داری ...
    صَهبآ
    یعنی انقدر سخت بود؟!

    وای چه سوالی!!!!!




    نه بابا ؛ واسه اول دبیرستانیا سخت بود !!
    چز خاصی نداشت ... .
    رها
    خوشحالم ک مشکل برطرف شده
    رها
    سلام مممنون ک اومدید
    من شما رو بااسم قبلیه وبتون دارم یعنی والی الله المصیر....دقت کنید
    اسمشم اگ خواستید عوض کنم
    فقط بگید




    سلام
    آره دیدم ؛ ولی من یادم نمیاد اومده باشم تو وبلاگ شما
    رها
    سلام با تاخیر همیشگیم اپم...خوشحالم میکنی بازم مثل همیشه بیای
    عیدتونم مبارک




    سلام
    چشم ؛ ممنون از اطلاعتون
    صَهبآ
    وااااااااای خیلی باحال بود!

    میگم هرکی حل کرد یه 20 یهش بده!




    عمرا بتونن حلش کنن ! مگر اینکه از کسی بپرسن ! خودم 5 دقیقه روش فکر کردم تا حل شد
    صَهبآ
    موفق باشی




    شما هم همینطور
    صَهبآ
    من سوم ام!

    والله تا جایی که من میدونم الآن 3 تومنه 64 گیگش

    ببخشید میتونم بپرسم چی می خونی؟

    >




    ی سر به پروفایلم بزنید
    صَهبآ
    واقعا!چه کسی پاسخ جوانان را می دهد؟

    آقایون مقدم ترند!شما بفرمایید!




    آآآهای ؟! چه کسی پاسخ گوست ؟!

    جآآآن ؟! کجا بفرمایم ؟!
    صَهبآ
    بـــــیـــــــســــت!
    صَهبآ
    چه میدونم!

    فقط میدونم تیزهوش=دخترا!





    بعله ... درسته !
    سحر
    سلام به وبلاگم سر بزن خوشحال میشم به تدی بلاگ دعوت شدی




    سلام
    فک کنم فیلتری !
    صَهبآ
    دَرســــــــ؟ــــــــــــ؟ـــــــــــ؟ــــــــــ





    جااان ؟؟!
    milad
    bekhater ie dorogh halam azash beham khord




    صَهبآ
    آخه موندَمـ چی بَگَمــ!:(

    ؟





    ی نفس عمیق بکش ؛ اصن استرس نداشته باش ؛ راحت بنویس

    milad
    boodim ama dige nistim azizam




    ای بابا چرا ؟!
    صَهبآ
    مرسی اومدی:)
    شیدا
    سلام .........ممنون




    سلام
    نیمه سیب سقراطی
    این قالب ها که لینک دادی واسه خودتونه ؟!
    شک دارم !
    آخه شما که این قدر بد سلیقه نبودی !!!!
    دوسشون ندارم !
    خیلی تکراری اند ...
    خیلی غمگین اند ...
    دنبال یه قالب منحصر به فردم !




    بله ؛ برای خودمه .
    آخه اینا واسه یه سال پیشن ! اون موقع تازه طراحی قالب یاد گرفته بودم ! بیست سی تایی قالب دارم که وقت نکردم تا الان آپلودشون کنم !
    خب بفرما ... من درخدمتم
    مائده
    سلام...
    من نمیتونم قالبو کامل ببینم. نصفش دیده نمیشه. با موزیلا باز کردم اما بازم دیده نشد. کمکم کنید. ممنون




    سلام
    خیلی ها تو لود قالب مشکل دارن ؛ دارم ی قالب دیگه مینویسم !
    مدیون شهدا
    ܓܨحے علے العزا...حے علے البکا...فے ماتم الحسین ... مظـلوم کربلا...ܓܨ

    @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
    طـــــرح قـــرائـــت زیـــارت عـــاشــورا از 40 روز مـــانـــــده بــــه محــــرم تــاشــــب اول مــحرم
    @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
    فقط 4 روز دیگر مانده تا چهل روز را در انتظار محرمش سر کنیم...
    چه زیبا می شود که چهل روز مانده به محرم عاشورایی شویم و هر روزبا نوای

    السلامــ علے الحسین
    و علے علےّبنــ الحسین
    و عــــلےاولاد الـحسین
    و عـلے اصحاب الحسین

    درود و سلام و ارادت خالصانه خود را با تمام وجود نثار ارباب بی کفنمان کنیم تا به مدد مولا و اربابمان حسینی شویم

    ******************************************************************

    تاریخ شروع طرح:یکشنبه 91/7/16

    تاریخ پایان طرح:پنج شنبه91/8/25(شب زیاتی امام حسین(ع) و شب اول محرم)
    ******************************************************************

    در صورتی که تمایل دارید در این طرح شرکت نمایید،لطفا اطلاع دهید.

    در صورت امکان در اطلاع رسانی این طرح حقیر را یاری کنید.(در نت وخارج نت)
    التماس دعا
    مجـــید
    سلام داداش

    ببین یه راه دیگه هم داری;یه محدوده بنویس که عرضش اندازه یه حرف باشه و طولش اندازه تعداد حرفات،متنتو بزار تو اون محدوده

    همه مرورگرا هم نشونش میدن مطمئناً




    سلام
    خب اینطوری که صاف صاف نشون میده و جدا جدا ! من تنونستم بنویسم ...
    مجـــید
    سلام داش علی

    خوبی شما؟

    ثبت میشه نظراتت،مگه میشه نشه :دی

    نظراتمو ج نداده بودم

    درمورد سوالت:کلا IE رو بیخیال! اکثر کدای css3 رو هم نشون نمیده همون کدی که موزیلا و کروم پشتیبانی میکنن استفاده کن




    سلام داداش
    ممنون خوبم
    آهان

    ای بابا ؛ تو آمارگیری متوجه شدم اکثرا با IE میان ! اینطوری که نمیشه ... !
    ستاره
    سلام منظورحرفتونو متوجه نشدم
    ساده ... ساده ی ساده ...
    زندگی ساده است . عشق هم ساده است
    فقط کافیه دلت صاف باشه ...
    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟




    اینجا دنیاست . و تو ذهنه خیلی های ما آخرت یه رویاس !
    فضای اطراف ما پر شده از رویاهایی که حقیقت شدن . انسان امروزی حتی رویای آخرت رو هم فراموش میکنه ...
    الینا
    سلام ممنون که سر زدین
    بازم سر بزن




    سلام

    مجیـــد
    سلام داداشی

    قالب نو مبارک

    سیستم نظردهی شم باحاله

    کدوم نظر، من که آخرین نظرتو جواب دادم!




    سلام
    ممنون
    بازم ممنون
    رها
    سلام ممنونم که به وبم سر زدید...
    مطالبتون خوب بودن از قالب وبتون خوشم اومد!!!




    سلام
    ممنونم ؛ قابل شمارو نداره ...
    مهدی
    سلام بازم ممنونم که اومدی
    جدی میگم
    وب خیلی جالبی ساختی
    مخصوصا چشم ها را باید شست
    خیلی ممنون




    سلام
    ممنونم
    ♥ بََـــ ـــهــ ـــآرهـ ♥
    واااااای سلام علی اقای خودمون چطور مطوری ؟؟؟؟

    خوبی؟؟؟؟

    بابا علی آقا بابا علی آقا بابا قالب های جدید بابا قالب های تک بابا قالب های تازه و نو

    بابا ایده بابا خلاقیت

    چشم قول قول مطمئن باش اصلا به کسی نمیگم دارم خوبه؟؟؟

    آقا مجید علی آقای ما رو دست کم گرفتیا این علی آقا شدید حرفه ایه به من ثابت
    شده




    سلام
    خوبم ، شما خوبی ؟!
    ممنونم
    آره ، خوبه
    نه بابا من هنوز مونده حرفه ای بشم ...
    مهدی
    سلام خیلی وبت خوشگله
    خیلی هم ازت ممنونم که به وبلاگم اومدی
    چ نظرات خوشگلی هم داری




    سلام
    ممنونم
    خواهش میکنم
    قابل شما رو نداره
    مجید
    سلام داداش

    هر سوالی بود در مورد لایه ها در خدمتم با کمال میل.

    اما در مورد css باید بگم نه!خودت نمی تونی

    css نوشتن کار فوق حرفه ای! هاس




    سلام
    ممنون
    چیه ؟ مگه من چمه ؟!
    رها
    سلام شماهم وب جالبی دارید بااجازتون من لینکتون کردم




    سلام
    چقد با شور و شوق ..!!!
    منم قالب وبم آماده بشه لینکتون میکنم
    مجید
    آخه ساخت قالب لایه ای که آموزش نداره اونم واسه شما ک خودت استادی...ولی اگه به مشکلی خوردی در خدمتم.

    مرسی،این قالب اصلیم نیست هنوز اون آماده نشده.قابل نداره :)




    نه بابا من که بلد نیستم ...
    باشه و ی قالب دارم میسازم که تا دو روز دیگه میذارمش اینجا ! لایه ای هستش ...
    واوو ؛ چه شود اون اصلیه ...
    مجید
    سلام داش

    سعی کن قالب ساختن بصورت لایه ای یاد بگیری


    یه div بنویس (فرق نداره کلاس باشه یا آی دی) و position شو fixed بزار اینجوری:

    #test {
    width:100px;
    height:100px;
    display:block;
    position:fixed;
    top: 200; فاصله از بالا
    left: 200; فاصله از چپ
    background: url('آدرس عکس') no-repeat;
    }

    حالا هرجا ک خواستی فراخونیش کن.




    سلام
    دمت گرم ... کارم راه افتاد ...
    ساینا

    وب خوبی داری به منم سر بزن.




    ممنون
    مجیـد
    گرفتم

    باید تو body بنویسیش مث این:

    body {
    BACKGROUND: #000 url(http://majidfor.persiangig.com/image/2-2.png)

    چرا با table مینویسی؟این روش قدیمی و ناکارامده! ینی اگه تا وقتی td بسته نشه ویلاگ لود نشه هیچ مطلبی نشون داده نمیشه!




    با عرض معذرت باید بگم نگرفتی ...
    جدی ؟!
    مجیـد
    سلام داشی

    منظورتو نگرفتم! منظورت عکس تو ستون های گوشه وبلاگِ؟




    نه ...
    مهندس علی
    افزایش بازدید حقیقی همین وبلاگت در یک روز !! تعجب نکن ! انقد بازدیدت میره بالا تا از تایید کردن نظرات وبلاگت خسته شی !!!! هاست و دامنه خیلی ارزون و حتی رایگان هم میدم !!




    کوزه گر از کوزه شکسته آب میخوره !
    آدرستون رو حذف کردم چون من تبلیغات قبول نمیکنم , ببخشید
    مجیـد
    ب سلامتی

    آره کد نویسی بلدم الانم دارم رو یه قالب واسه وبم کار میکنم ک کاملاً css3 هستش

    نه بابا این چ حرفیه من در خدمتم




    خیلی عالیه !
    ممنون , خوبه چند تا مشکل دارم اگه زحمتی نباشه کمکم کنی ! فعلا مسافرتم ! برگشتم بهت میگم
    شهاب
    سلام رفیق

    گفتی یک حس مرموزی به این شعر ها داری

    این شعرها با افکاری که در ذهنم به وجود آمده است سرودم

    نمیدانم چه حسی داری و یا چی درک کردی به هر حال تمام این شعرها

    برای من است و خوشحالم که این شعرها رو قبلا خونده بودی و یا فکر می کنی

    که خونده بودی ..

    (غروب دلتنگی)

    و ممنون برای حضورت رفیق ...




    سلام رفیق
    آره ...
    نه ؛ اشتباه گرفتی ؛ منظورم این بود که همچین سبکی رو قبلا جایی دیده بودم ! یادم نمیاد کجا ...
    نمیتونم حسم رو توصیف کنم ، سرم خلوت بشه مثه خودت با شعر حسمو توصیف میکنم
    مجیـد
    سلام داداشی

    من همین الانشم ترم 3 کامپیوترم

    ب قدر کافی هم از مدرسه لذت بردم :د




    سلام داداش
    جدی ؟! آخه لحن نوشتنت ی جور دیگه بود ... یعنی من اینطوری برداشت کردم
    به امید خدا قراره ما هم دانشجو بشیم ...
    خوبه
    mahsa
    سلام آقای برادر علی!سال نو مبارک باشه ایشالا سال خوبی داشته باشی!تولده عید شما مبارکنکنه ازدواج کردی که نیستی دیگه به خواهرت سر نمیزنی هان؟بگو من تحمل شنیدنشو دارم
    مجهول
    آنان که با افکاری پاک و فطرتی زیبا در قلب دیگران جای دارند هرگز هراسی از فراموشی ندارند چرا که جاودانه اند...
    بگذار گمنام بمانم
    سلام

    به خونه ی من هم بیا

    وبلاگم هر روز بروز میشه

    منتظرتم
    mahsa
    راستی از قالبتون خوشم نیومد
    mahsa
    سلام




    پاسخ :

    سلام
    Copyright (©) 2012-2015
    All Rights Reserved.
    کپی رایت (©) ۱۳۹۰-۱۳۹۴
    تمامی حقوق محفوظ است
    قالب شماره 13
    نسخه 1.0
    طراحی و اجرا در مرداد 95
    کدنویسی تنها با html و css
    کپی نکنید ، درخواست کنید کد خدمتتان تقدیم می شود !